Ajax Netwerk
donderdag 28 augustus 2014 - 05:07                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Derk Boerrigter [Deel 2]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 99 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 99 »

HR

0634
Administrator

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 2 januari 2006

forumillustratie

Vervolg op deel 1.

Geen laatste posts dit keer, aangezien de afsluitende posts van het vorige deel volledig off-topic waren. Nu weer over Derk.
HR
HR
HR
HR

Saviola
Regelmatige invaller

Reg.: 29 december 2004

HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

'Bullshit.' :D Het zit diep bij Derkie.
HR
HR

Sigmund Freud
International

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 11 oktober 2009

Mooi dat hij dat ook gewoon zegt met een camera voor zn gezicht, zoutloze figuren zien we al vaak zat voor de camera's verschijnen.
HR
HR
Je kan ook moeilijk iets positiefs zeggen over Everse. Bij Sparta zijn ze nog steeds gechoqueerd na zijn trainerschap. Wordt daar absoluut gezien als de slechtste trainer die ze ooit hebben gehad. Spelers klaagden bij het bestuur over de trainer omdat hij geen verstand van trainingen had. Everse zei daarop doodleuk dat zijn spelers niet konden voetballen. Zo reageert Everse namelijk altijd, al zijn spelers kunnen niet voetballen. Of ze nu bij Sparta, Ajax of Barcelona spelen, Everse vindt ze allemaal even slecht en vooral zichzelf heel erg goed. En als je er serieus op ingaat zegt ie dat het een grapje was. Want Everse heeft ook veel gevoel voor humor. Vindt hijzelf dan.

Toch zou het heel misschien zo kunnen zijn dat Everse geen trainingen kan leiden. Dat hij een waardeloze trainer is. Als hij bij VI zit kan je de onkunde van zijn gezicht aflezen, dus van analyseren heeft hij ook al geen verstand.

Boerrigter is erg aardig geweest over Everse eigenlijk.

[Dit bericht is veranderd door Gallery Play (op 28 april 2012 13:00:44).]
HR
HR

Fern
International

Droomaankoop: Jeffrey Bruma
Reg.: 14 augustus 2007

Het valt iedere wedstrijd weer te zien dat hij niet veel heeft geleerd.
HR
HR

KaleGozer
Talent

Reg.: 6 oktober 2008

quote:HR
Fern schreef:

Het valt iedere wedstrijd weer te zien dat hij niet veel heeft geleerd.
HR
Blijf je nou doorgaan met trollen? Je mening is onderhand wel bekend dacht ik zo.
HR
HR

Fern
International

Droomaankoop: Jeffrey Bruma
Reg.: 14 augustus 2007

Jouw mening ook en dat noem ik toch ook niet trollen? Beetje respect voor elkaars mening Kale.
HR
HR

pimpampetten
Talent

Reg.: 23 mei 2011

Hebben jullie sex gehad ofzo?
HR
HR

P.Paulsen
Regelmatige invaller

Reg.: 30 mei 2010

Volgens mij wordt Boerrigter nog steeds onderschat. Hij is snel en vooral enorm effectief. Zijn rendement is heel hoog. Hij doet niet aan frivoliteiten en is dus meer het type Overmars, dan type Ling, van 't Schip, Elia.
Als hij niet geblesseerd was geraakt hadden de clubs nu al voor hem in de rij gestaan.
Gaat vast mee naar het EK.
HR
HR

Le Berry
Vedette

Reg.: 3 januari 2009

Staat 9 van de 10 keer stil als hij wordt aangespeeld. Moet diepte zoeken. Ook dreigend zijn zonder bal
HR
HR

Oussama Assaidi
Regelmatige invaller

Reg.: 17 februari 2012

De goede voorzet van Boerrigter blijkt onderhand ook wel een mythe. Sinds zijn rentree tegen Heerenveen is er volgens mij geen enkele kans gecreeerd door een voorzet van Boerrigter. Elke voorzet van Boerrigter leidt tot balverlies.
HRHR
HR

Sigmund Freud
International

Reg.: 11 oktober 2009

Oussama Assaidi schreef:

De goede voorzet van Boerrigter blijkt onderhand ook wel een mythe. Sinds zijn rentree tegen Heerenveen is er volgens mij geen enkele kans gecreeerd door een voorzet van Boerrigter. Elke voorzet van Boerrigter leidt tot balverlies.
HR
In het begin gaf hij een prima voorzet op De Jong als ik me niet vergis. Verder speelt hij een vrij anonieme wedstrijd helaas.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Er komt ook helemaal niks naar hem toe op die flank. De aanvoer is dramatisch en hij heeft niet het voetballende vermogen van Aissati om mee te doen met de opbouw.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Burzlew schreef:

Er komt ook helemaal niks naar hem toe op die flank. De aanvoer is dramatisch en hij heeft niet het voetballende vermogen van Aissati om mee te doen met de opbouw.
HR
Precies, de aanvoer komt er ook niet omdat hij het zelf blokkeert omdat hij niet kan voetballen. Het is niet zo dat twente nou geweldig al die passlijnen dicht zat te lopen.
HR
HR

Oussama Assaidi
Regelmatige invaller

Reg.: 17 februari 2012

Komt tekort voor Ajax, het probleem is dat dat nog meer voor Ebecilio geld. Als Fischer daadwerkelijk zo'n toptalent is als beweert wordt dan speelt hij Boerrigter met gemak uit de basis.
HR
HR

Van de film
Legende

Oussama Assaidi schreef:

Komt tekort voor Ajax, het probleem is dat dat nog meer voor Ebecilio geld. Als Fischer daadwerkelijk zo'n toptalent is als beweert wordt dan speelt hij Boerrigter met gemak uit de basis.
HR
Heb je de boer voor de wedstrijd gehoord? Die is helemaal idolaat van boerrighter, dus dat gaat niet gebeuren.
HR
HR

RogerGarcia
International

Uit: Winterswijk
Reg.: 4 oktober 2009

Boerrigter is gewoon de ideale 12e man voor Ajax, evenals Siem de Jong. Als je voor die 2 spelers gewoon betere spelers kunt krijgen dan ben je pas echt goed bezig. Zijn de ideale invallers, maar voor de basis komen ze toch iets tekort vind ik.

Bank met De Jong, Boerrigter, Schone, Enoh, Denswil, Blind en Cillessen zou ideaal zijn. Voor de basis dan: Vermeer, V Rhijn, Alderweireld, Gouweleeuw, Boilesen, Anita, Aissati, Eriksen, Narsingh, Sigthorsson, Assaidi zou ideaal zijn.
HR
HR

J0erry
Internationale topspeler

Uit: Son
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 3 september 2010

Scoort over het algemeen makkelijk, maar verder voegt hij bar weinig toe. Was vandaag ook weer niks waard.
HR
HR

Jorninho
Vedette

Uit: Spijkenisse
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 8 april 2003

Speelde een matige wedstrijd. Normaal is hij een stuk beter, maar iedereen is wel eens onzichtbaar. Tegen VVV schiet hij er weer 3 in.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Jorninho schreef:

Speelde een matige wedstrijd. Normaal is hij een stuk beter, maar iedereen is wel eens onzichtbaar. Tegen VVV schiet hij er weer 3 in.
HR
Vrees dat je dit vaker kan verwachten als je deze linkerkant zo laat. Speelde tegen Groningen en Graafschap precies hetzelfde maar kon toen nog wat ballen erin tikken. Als je echt moet voetballen stelt het gewoon zeer weinig voor.
HR
HR

ansjo
Veelbelovend talent

Reg.: 28 november 2011

Boerrigter speelde niet echt zijn beste wedstrijd nee. Maar ik heb Eriksen, Aissati en de Jong ook weinig gevaarlijks zien doen aanvallend. Ik heb zelf het gevoel dat het nog niet helemaal klikt met Blind of Janssen.
HR
HR

Van de film
Legende

ansjo schreef:

Boerrigter speelde niet echt zijn beste wedstrijd nee. Maar ik heb Eriksen, Aissati en de Jong ook weinig gevaarlijks zien doen aanvallend. Ik heb zelf het gevoel dat het nog niet helemaal klikt met Blind of Janssen.
HR
Aisatti, eriksen en de jong zorgden ervoor dat vdwiel steeds gevaarlijk kon worden en hebben daarmee de wedstrijd gewonnen, lijkt me toch niet onbelangrijk.

Er is idd totaal geen klik tussen boerrighter/jansen en blind.
HR
HR

Le Berry
Vedette

Reg.: 3 januari 2009

Van de film schreef:

(...)

Aisatti, eriksen en de jong zorgden ervoor dat vdwiel steeds gevaarlijk kon worden en hebben daarmee de wedstrijd gewonnen, lijkt me toch niet onbelangrijk.

Er is idd totaal geen klik tussen boerrighter/jansen en blind.
HR
Nee Aissati en in bepaalde situaties ook Eriksen zorgde dat van der Wiel diepte kon zoeken. De Jong maakt geen ruimte voor van der Wiel hoor

Het is veelzeggend dat je bij de goeie variant op rechts wel kiest om de Jong te noemen en de variant die niet werkt de Jong niet op te noemen. Precies mn punt
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 99 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Derk Boerrigter [Deel 2]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie moet Ajax zich nog versterken?

Niet, Ajax is compleet als Blind blijft
de verdediging
het middenveld
de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,9% dat Shakhtyor Soligorsk wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!