Ajax Netwerk
zaterdag 20 september 2014 - 01:56                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Lasse Schøne

HR

Deze topic is open en bestaat uit 121 pagina's: « 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 121 »

HR

Tarvos
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 24 juli 2011

Ik vond Schone juist een van de besten.
HR
HR

Rafael vd Vaart
Vedette

Vak: 118
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 23 juli 2010

Was de beste man van het veld. Actief in aanvallend en verdedigend opzicht. Veel gewonnen duels en sterk in de passing. Vind hem met de week beter worden eerlijk gezegd en ik ben nog altijd blij dat we deze jongen transfervrij aan hebben kunnen trekken. Prima versterking gebleken.
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

Hij doet het niet onaardig, maar ik blijf het wel een ideale 12e man vinden en niet voor de basis. Schone kun je er wat mij betreft altijd inzitten als er een basismiddenvelder niet mee kan doen of gewisseld moet worden. Hij is iemand die op een constant niveau presteert met weinig uitschieters naar boven en beneden.

quote:HR
Rafael vd Vaart schreef:

Was de beste man van het veld. Actief in aanvallend en verdedigend opzicht. Veel gewonnen duels en sterk in de passing. Vind hem met de week beter worden eerlijk gezegd en ik ben nog altijd blij dat we deze jongen transfervrij aan hebben kunnen trekken. Prima versterking gebleken.
HR
HR
HR

Massimo
Idool

Reg.: 20 januari 2010

roytje78 schreef:

Hij doet het niet onaardig, maar ik blijf het wel een ideale 12e man vinden en niet voor de basis. Schone kun je er wat mij betreft altijd inzitten als er een basismiddenvelder niet mee kan doen of gewisseld moet worden. Hij is iemand die op een constant niveau presteert met weinig uitschieters naar boven en beneden.

(...)
HR
Dat ben ik wel met je eens. Niet goed genoeg voor de basis, maar prima inzetbaar als er blessures zijn. Volgens mij is hij ook op die basis afgelopen seizoen gehaald.
HR
HR

Chelsea Man Gele kaart: waarschuwing
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 12 maart 2003

Tarvos schreef:

Ik vond Schone juist een van de besten.
HR
Is onmogelijk. Schone is in mijn ogen echt een van de slechtste voetballers ooit bij Ajax. Heeft niets en kan niets...viel bij NEC geeneens op...mist handelingsnelheid gif..doelgerichtheid.en loopvermogen..eigenlijk alles wat een moderne middenvelder moet hebben.
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004

Chelsea Man schreef:

(...)

Is onmogelijk. Schone is in mijn ogen echt een van de slechtste voetballers ooit bij Ajax. Heeft niets en kan niets...viel bij NEC geeneens op...mist handelingsnelheid gif..doelgerichtheid.en loopvermogen..eigenlijk alles wat een moderne middenvelder moet hebben.
HR
Enige die wel eens een speler durfde uit te spelen en daardoor gevaar stichte. Zonder Schone waren we de eerste helft zonder schot op doel geeindigd. Enige man die ene man-meer creerde. Juist door zijn snelheid.
HR
HR

Widink
Moderator

Reg.: 11 april 2006

Chelsea Man schreef:

(...)

HR
Wat heb jij tegen deze speler? Als je twee keer de beste Ajacied bent tegen City (thuis en uit) dan moet je toch wel wat kunnen lijkt me?

Ik snap best dat je hem niet in de basis wilt, maar hem een van de slechtste voetballers ooit noemen, is natuurlijk onzin.
HR
HR

Chelsea Man schreef:

(...)

HR
Ach, in je ogen is Suarez niet eens Willem II waard, dus niet serieus te nemen.
Vind Lasse een van de betere spelers laatste tijd.
HR
HR

Glotur
Basisspeler

Reg.: 5 februari 2006

Speelt in ieder geval beter dan Enoh en Poulsen bij elkaar.
In een ideale wereld is hij je twaalfde man.
Momenteel zijn er geen betere opties dus is zijn opstelling logisch.
Zet hem samen met Blind en Eriksen op het middenveld en je voetballend vermogen gaat met sprongen vooruit.
HR
HR

Abu3
Basisspeler

Reg.: 13 februari 2012

Zet hem samen met Blind en Eriksen op het middenveld en je voetballend vermogen gaat met sprongen vooruit. HR
Wij kunnen praten.
HR
HR

AFC19
Vedette

Vak: 430
Reg.: 29 april 2011

Wederom de beste van het veld. Ik was al blij dat hij naar Ajax kwam, maar had niet gedacht dat hij het zo goed zou doen. Had vooraf gedacht dat hij af en toe eens aan het spelen zou toekomen. Zoals iemand al stelde de ideale 12e man. Ik vind hem op dit moment echt veel beter dan dat.
HR
HR

Saviola
Basisspeler

Reg.: 29 december 2004

Een rustpunt in het elftal. Technisch uitstekend, en vaak een goede voortzetting.
Speelt ook goed vooruit. Was erg benieuwd vooraf en na die mispeer tegen ADO heeft hij zich goed ontwikkeld. Afgelopen 6/7 potjes van hem waren gewoon prima niveau. Lichtpuntje op het middenveld, een gebied waar het vooral donker en grauw is. Mag z'n landgenoten weleens een schop onder de reet geven.
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Reg.: 15 oktober 2009

Saviola schreef:

Een rustpunt in het elftal. Technisch uitstekend, en vaak een goede voortzetting.
Speelt ook goed vooruit. Was erg benieuwd vooraf en na die mispeer tegen ADO heeft hij zich goed ontwikkeld. Afgelopen 6/7 potjes van hem waren gewoon prima niveau. Lichtpuntje op het middenveld, een gebied waar het vooral donker en grauw is. Mag z'n landgenoten weleens een schop onder de reet geven.
HR
Hoezo z'n landgenoten? Eriksen mag wel meer rendement, maar is de enige van hoog niveau; Boilesen is geblesseerd en Fischer speelt nauwelijks.

Hij moet juist de andere jongens een schop onder de reet geven. Zoals Alderweireld die zelf aangeeft alleen maar te slapen. En de andere komen toch flink tekort dus die schop heeft toch geen zin bij gasten als Boerrigter, Poulsen en Enoh.

Overigens vond ik Schone goed hoor. Ga zo door.
HRHR
HR

Sheik Yerbouti
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 16 augustus 2007

Widink schreef:

(...)

Wat heb jij tegen deze speler? Als je twee keer de beste Ajacied bent tegen City (thuis en uit) dan moet je toch wel wat kunnen lijkt me?

HR
Onzin. In Manchester speelde hij uitermate zwak. Tegen Dortmund wederom matig. Schöne of Poulsen in de punt naar achteren vind ik lood om oud ijzer. Schöne heeft weliswaar een betere trap, maar Poulsen staat vaak beter en verovert meer ballen. Kijk het eerste kwartier van de tweede helft nog maar eens terug: het was niet best. Lijdt balverlies, blinkt uit in risicoloze breedtepassjes, heeft in zijn balaanname te veel tijd nodig en verdedigt voor geen meter mee.

Voor die positie heb je in de eerste plaats een speler nodig die balvast is, zeker in zijn passing en diepte + tempo in het spel weet te brengen. Met balveroverende kwaliteiten kan het een en ander eventueel worden gecompenseerd. Noch Schöne, noch Poulsen beschikt over die kwaliteiten.
Het gemis van Anita doet zich voelen, maar ook Aissati en Janssen waren een klasse beter dan deze twee Denen.
HR
HR

Quido
Vedette

Reg.: 10 juli 2003

Sheik Yerbouti schreef:
Het gemis van Anita doet zich voelen, maar ook Aissati en Janssen waren een klasse beter dan deze twee Denen.
HR
Een feit, maar De Boer vond ze alledrie niet meer nodig. En dat is triest.
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Quido schreef:

(...) Een feit, maar De Boer vond ze alledrie niet meer nodig. En dat is triest.
HR
Janssen vond hij niet meer nodig (en met hem 99% hier). Maar Aissati kreeg gewoon een goede aanbieding maar verkoos een tweederangs club in Turkije en Anita verkoos een tweederangsclub in Engeland.
HR
HR

Aias 82
Internationale topspeler

Reg.: 27 februari 2003

Quattroporte schreef:

(...)

Janssen vond hij niet meer nodig (en met hem 99% hier). Maar Aissati kreeg gewoon een goede aanbieding maar verkoos een tweederangs club in Turkije en Anita verkoos een tweederangsclub in Engeland.
HR
Dat zou kunnen. Ik heb alleen ook het idee dat ze voor Aissati geen cruciale rol in het elftal zagen weggelegd. Dat vind ik jammer, want Aissati had daarvoor mijns inziens wel de kwaliteiten.
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Goede aanbieding is subjectief natuurlijk, hij verkoos niet een 2e rangsclub, hij ging niet akkoord met het aanbod van Ajax en was vervolgens transfervrij. Anita koos voor een club die hoger eindigde dan de CL-winnaar en dichtbij Spurs en Arsenal zat. Is maar net wat je een 2e rangsclub vindt.

Jij bent het type die hoe dan ook Ajax vrij pleit, ik wellicht het tegenovergestelde zal je zeggen. Als je dit huidige Ajax ziet, snap ik vrij goed dat je op een gegeven moment naar een grotere competitie verkast én meer gaat verdienen.
HR
HR

AFC19
Vedette

Albinho schreef:

(...)

Goede aanbieding is subjectief natuurlijk, hij verkoos niet een 2e rangsclub, hij ging niet akkoord met het aanbod van Ajax en was vervolgens transfervrij. Anita koos voor een club die hoger eindigde dan de CL-winnaar en dichtbij Spurs en Arsenal zat. Is maar net wat je een 2e rangsclub vindt.

Jij bent het type die hoe dan ook Ajax vrij pleit, ik wellicht het tegenovergestelde zal je zeggen. Als je dit huidige Ajax ziet, snap ik vrij goed dat je op een gegeven moment naar een grotere competitie verkast én meer gaat verdienen.
HR
Een beetje kip ei verhaal. Ik denk dat iedereen hier vindt dat Ajax een hoger niveau zou hebben gehad met Anita i.p.v. zonder Anita. De reden van vertrek is dus niet het niveau van Ajax, maar eerder het niveau van de bankrekening.
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

AFC19 schreef:

(...)

Een beetje kip ei verhaal. Ik denk dat iedereen hier vindt dat Ajax een hoger niveau zou hebben gehad met Anita i.p.v. zonder Anita. De reden van vertrek is dus niet het niveau van Ajax, maar eerder het niveau van de bankrekening.
HR
Geld speelt zeker mee. Het is natuurlijk zeer subjectief om Newcastle een 2e-rangs club te noemen. Eindigden gewoon 5e in de UK, wij staan nu hetzelfde in NL. Ook 2e-rangs club? Hij speelde hier al jaren zonder echt het vertrouwen te krijgen en alle clubs wel weer eens gezien te hebben. Verplaats je eens in hem. Waarom zou die blijven?

Je moet met goede redenen komen om hem te overtuigen. Enkel als je hem had duidelijk gemaakt hoe belangrijk die was en dat de transfer toch wel zou komen etc etc. Die prioriteit is er nimmer aangegeven. Goede deal gemaakt, geld in de pocket en verder kijken was het.
HR
HR

Jordi Alba
International

Reg.: 17 februari 2012

Albinho schreef:

(...)

Je moet met goede redenen komen om hem te overtuigen. Enkel als je hem had duidelijk gemaakt hoe belangrijk die was en dat de transfer toch wel zou komen etc etc. Die prioriteit is er nimmer aangegeven. Goede deal gemaakt, geld in de pocket en verder kijken was het.
HR
Ajax wilde Anita helemaal niet overtuigen. Ajax was blij dat ze 8,5 miljoen voor Anita konden vangen.

[Dit bericht is veranderd door Jordi Alba (op 23 november 2012 11:56:07).]
HR
HR

Gladio
Internationale topspeler

Reg.: 1 augustus 2003

Helemaal waar. Waarom Anita niet aanvoerder en belangrijk in het elftal maken? Ik vraag me af of hij dan ook verkast zou zijn. Nu zitten we met een drol van een aanvoerder en een directe vervanger die er helemaal niks van kan. Tel uit je winst..
HR
HR

AFC19
Vedette

Albinho schreef:

(...)

Geld speelt zeker mee. Het is natuurlijk zeer subjectief om Newcastle een 2e-rangs club te noemen. Eindigden gewoon 5e in de UK, wij staan nu hetzelfde in NL. Ook 2e-rangs club? Hij speelde hier al jaren zonder echt het vertrouwen te krijgen en alle clubs wel weer eens gezien te hebben. Verplaats je eens in hem. Waarom zou die blijven?

HR
We waren er met z'n allen niet bij, dus een goed oordeel kunnen wij idd niet vellen. Maar de signalen die ik in de media opving waren voor Anita toch positief. Verbeterd contract (zou tot de top van Ajax gaan behoren. Vertrouwen; zijn positie was onomstreden. Daarom werd Janssen ook medegedeeld dat hij niet van een basisplaats kon uitgaan.

Dat Ajax hem vervolgens voor 8,5 miljoen laat gaan vond ik teleurstellend. Maar de speler wilde vertrekken en voor Ajax was het een goed bedrag.

Ik denk dat Anita na nog een jaar een nog hoger niveau had gekund en daar vervolgens ook op zijn waarde was gewaardeerd. Of het financieel dan ook beter was geweest voor hem lijkt mij sterk. Dus financieel heeft hij volgens mij de beste keuze gemaakt. Sportief zeker niet.

Maar dat Schöne op zijn positie moet spelen is voor hem een ondankbare taak. Anita is gewoon veel beter. Ondanks dat vind ik dat hij het prima invult. Toen hij er afgelopen woensdag inkwam ging het Ajax spel er flink op vooruit.
HR
HR

Tarvos
Internationale topspeler

Reg.: 24 juli 2011

Dank je voor de goal Lasse, kun je nu de Boer ook even vertellen dat je moet spelen in plaats van je grote vriend Chris Poulsen?
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

Reg.: 18 maart 2003

Schone speelde als een drol , die goal ging er met heel veel mazzel in. Verder grossierde hij in de korte tijd dat hij erin stond in balverlies of passes achter de man. Maar goed. Liever Schone dan Poulsen
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 121 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Lasse Schøne

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 45,7% dat AZ wint van PEC Zwolle. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Feyenoord-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!