Ajax Netwerk
maandag 1 september 2014 - 09:31                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 192 »

HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 31 januari 2006

Gelukkig de nul vandaag maaruh hij had weer zijn momentjes, mijn god PSV gooit wel zijn klungelkeeper eruit, waarom doet de Boer dit toch niet.??
HR
HR

A.T.A
Geselecteerd voor Oranje

Uit: almere
Vak: 128
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 13 juli 2001

quote:HR
mum53 schreef:

Gelukkig de nul vandaag maaruh hij had weer zijn momentjes, mijn god PSV gooit wel zijn klungelkeeper eruit, waarom doet de Boer dit toch niet.??
HR
hahahaha ik dacht al waar blijf je toch met je post van vandaag.
Wat kan jij jezelf lekker belachelijk maken hier zeg. Schitterend.
HR
HR

nautilus
International

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 januari 2010

Vermeer zelf was vandaag verantwoordelijk voor het houden van de nul. Redde uitstekend na die nonchalante actie van Alderweireld. Weliswaar nauwelijks wat te doen vandaag maar ook niets op aan te merken. Goed te zien dat men is opgehouden de bal eindeloos op Vermeer terug te spelen.
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

DannyBlind schreef:

Ajax heeft Maarten Stekelenburg verkocht aan AS Roma. En staat Kenneth Vermeer op doel. Een behoorlijke aderlating. Met Maarten Stekelenburg, Demy de Zeeuw en een Ajax-waardige voorhoede had Ajax nu gewoon bovenaan gestaan.
HR
Met Steek op doel stonden we ook nooit bovenaan.
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Uit: Enschede
Vak: -
Reg.: 3 mei 2004

mum53 schreef:

HR
:) Ja, want PSV doet het een stuk beter inderdaad.

Gewoon de nul, dus niets te zeuren. Goeie redding ook nog bij een gevaarlijke uitbraak. Wat je gewoon verwacht van een Ajax doelman.
HR
HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Reg.: 31 januari 2006

A.T.A schreef:

(...)

hahahaha ik dacht al waar blijf je toch met je post van vandaag.
Wat kan jij jezelf lekker belachelijk maken hier zeg. Schitterend.
HR
ZO ben blij dat jij weer even hebt kunnen lachen.
Ik vind het nog steeds niet om te lachen hoor.

Derk Johanssen schreef:

(...)

:) Ja, want PSV doet het een stuk beter inderdaad.

Gewoon de nul, dus niets te zeuren. Goeie redding ook nog bij een gevaarlijke uitbraak. Wat je gewoon verwacht van een Ajax doelman.
HR
Ja goede redding, gelukkig verkeerd ingeschoten bedoel je. :(

[Dit bericht is veranderd door mum53 (op 12 maart 2012 20:36:22).]
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

mum53 schreef:

HR
Klungelkeepers krijgen bij Ajax nu eenmaal lang krediet. De voorganger van Vermeer een jaartje of vijf zelfs. Weet je dat niet meer?
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Het uitverdedigen gaat steeds beter heb ik het idee, de tegenstanders zien steeds minder heil in het opjagen van Vermeer.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Gaat inderdaad wat beter met Vermeer. Vorige week pakte hij wat hoge ballen in één keer en hij lijkt nu beter te kunnen kiezen tussen ballen pakken of wegboksen, waar hij eerst altijd verkeerd leek te kiezen.

Lijkt ook wat rustiger te worden met uitverdedigen, waar bij hem vaak totale paniek als standaardemotie te proeven was, is hij nu veel kalmer. Als lijnkeeper was hij al goed.

Gisteren weinig getest, volgende week wordt voor hem (en Ajax) een stuk belangrijker. Hoofd koel houden, concentratie en communicatie.
HR
HR

liam
Legende

De defensie van Ajax staat nu normaal, dat scheelt een hoop. Vooral omdat er nu ook een linkspoot linksback staat. Iedereen staat nu goed opengedraaid en dan merken tegenstanders dat er weinig te halen is met druk zetten. Vermeer is geen wonderkeeper tot nu toe maar verdient een beetje krediet.
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

Reg.: 18 maart 2003

Vermeer was gisteren toch niks op aan te merken? Hij kwam attent uit en wist z'n voet nog tegen een bal te krijgen. Over all komt ie kwaliteit te kort, maar je kan niet spijkers op laag water blijven zoeken Mum.
HR
HR

JanTa
Icoon

Uit: Almere
Reg.: 2 februari 2008

Vermeer was amper getest gisteren en daarom toch maar een voldoende gegeven.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

Mijn Mokums Paradijs schreef:
Lijkt ook wat rustiger te worden met uitverdedigen, waar bij hem vaak totale paniek als standaardemotie te proeven was, is hij nu veel kalmer. Als lijnkeeper was hij al goed.HR
Vermeer was altijd al rustig in z'n hoofd in het uitverdedigen. Ik snap niet waar de Leo Driessens van deze wereld vandaan halen dat hij paniekerig was in z'n uitverdedigen. Vaak werd dat gezegd na een slechte inspeelpass op Enoh, maar daar ben ik het niet mee eens. Juist dat hij een lage inspeelpass op de middenvelder durft te geven die in de bal komt laat zien zien hij totaal niet in paniek was, maar hartstikke rustig. Het ging wel eens fout omdat z'n inspeelpass niet goed genoeg was en/of omdat Enoh die bal niet goed genoeg verwerkte. Vermeers inspeelpass lijkt er iets op vooruit gegaan en met een beter voetballende middenvelder in de punt wordt hij ook geholpen.

Ik ben het dus niet met je eens dat hij ineens een stuk rustiger zou zijn geworden. Dat was hij altijd al.
HRHR
HR

amsterdamoost
Vedette

Sorry Ares, Vermeer en rustig in uitverdedigen... Lees deze zin nog even , denk er 10 seconden over na en probeer dan niet in de lach te schieten.
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Ares schreef:

(...)
Vermeer was altijd al rustig in z'n hoofd in het uitverdedigen. Ik snap niet waar de Leo Driessens van deze wereld vandaan halen dat hij paniekerig was in z'n uitverdedigen. Vaak werd dat gezegd na een slechte inspeelpass op Enoh, maar daar ben ik het niet mee eens. Juist dat hij een lage inspeelpass op de middenvelder durft te geven die in de bal komt laat zien zien hij totaal niet in paniek was, maar hartstikke rustig. Het ging wel eens fout omdat z'n inspeelpass niet goed genoeg was en/of omdat Enoh die bal niet goed genoeg verwerkte. Vermeers inspeelpass lijkt er iets op vooruit gegaan en met een beter voetballende middenvelder in de punt wordt hij ook geholpen.

Ik ben het dus niet met je eens dat hij ineens een stuk rustiger zou zijn geworden. Dat was hij altijd al.
HR
Ik vind hem ook niet onrustig in die situaties. Ik vind dat hij vrijwel altijd de verkeerde optie kiest. Hij voelt gewoon slecht aan wat goed is in die gevallen. Hij is paniekerig in de goal met mensen voor zijn neus. Dna is het een brok onrust. Hij kiest te vaak voor een strakke inspeelpass bij spelers met een mindere aanname met een man in de rug (Enoh). Hij kiest voor een lange bal als Aldereweireld of Vertonghen vrij staan. Hij kiest voor een linksback die gedekt staat. Kijk, dan is het vragen om problemen en komt het onrustig over.
HR
HR

zlatandebeest
Regelmatige invaller

Uit: Leiden
Droomaankoop: Claudio Pizarro
Reg.: 1 mei 2005

Villa bekijkt Vermeer weer tijdens Ajax-PSV Door SamVR , 20 maart 2012 13:19 , 667 keer bekeken , Bron: The People | Wed 50 euro gratis op wedstrijden Aston Villa heeft een nieuw meetmoment gevonden om Kenneth Vermeer te gaan bekijken. De club uit Birmingham stuurde recent al een vertegenwoordiger naar Amsterdam voor de wedstrijd tegen RKC Waalwijk, maar daarin had Vermeer wel erg weinig te doen. Komend weekend speelt Ajax tegen PSV en wordt Vermeer vermoedelijk uitgebreid getest. Een scout van de Engelsen maakt dan een nieuw rapport op. Dit meldden diverse Britse tabloids dinsdagmiddag. Vermeer is momenteel nog in gesprek met Ajax over een mogelijke contractverlenging, maar voelt de hete adem van aankoop Jasper Cillessen in zijn nek. Als Vermeer en Ajax er niet uit komen wat betreft een nieuw contract, dan zal de doelman aanstaande zomer voor nog slechts één jaar een contract hebben bij de Amsterdamse voetbalclub. Een verkoop lijkt in dat geval voor beide partijen de beste optie.HR
Hopelijk keept die goed en kunnen we hem voor een miljoentje of 8 verpatsen.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

Derk Johanssen schreef:
Ik vind hem ook niet onrustig in die situaties. Ik vind dat hij vrijwel altijd de verkeerde optie kiest. Hij voelt gewoon slecht aan wat goed is in die gevallen. Hij is paniekerig in de goal met mensen voor zijn neus. Dna is het een brok onrust. Hij kiest te vaak voor een strakke inspeelpass bij spelers met een mindere aanname met een man in de rug (Enoh). Hij kiest voor een lange bal als Aldereweireld of Vertonghen vrij staan. Hij kiest voor een linksback die gedekt staat. Kijk, dan is het vragen om problemen en komt het onrustig over.HR
Ik denk niet dat hij de verkeerde opties kiest. Sterker nog, ik denk dat Frank de Boer hem heeft gecoacht om veel van de keuzes te maken die hij maakt. Wanneer er een goede verdedigende middenvelder voor z'n neus had gestaan, had hij namelijk wel de goede keuzes gemaakt. Frank de Boer wil op een manier voetballen waarbij de spits de verdedigende middenvelder in kan spelen, waarbij die open draait en het spel verdeelt (of de bal op een centrale verdediger kaatst, die met z'n neus vooruit staat).

Ik herken me ook niet in het beeld dat Vermeer vaak onnodig voor de lange bal kiest, dat vind ik wel meevallen. Hij heeft in de eerste seizoenshelft juist vaak Enoh ingespeeld, maar toen die de bal een paar keer knullig verspeelde (waardoor we een tegendoelpunt kregen), stapte hij daar van af. Dat zijn traptechniek niet goed genoeg is om de bal fatsoenlijk weg te werken (Utrecht uit) valt mijn inziens samen met het feit dat hij zogenaamd in paniek zou zijn. Want z'n slechte inspeelpasses op de slechte voetballer Enoh leidde Leo Driessen er nogal eens toe te blèren dat Vermeer zo onrustig is. Daarom was/is Cillessen zo'n verademing, zijn strakke inspeelpasses zijn wél goed (hoewel hij Enoh ook nogal eens over slaat en wanneer Ajax vastgezet staat ook voor een matige lange bal kiest).

Ajax werd in de eerste seizoenshelft een stuk vaker vastgezet dan in de tweede seizoenshelft. Dan kunnen we wel doen alsof dat door Vertonghen komt, die de ploeg nu ineens bij sleeptouw zou nemen. Maar in de eerste seizoenshelft zette de tegenstander erg diep druk op Ajax, waarbij het Vertonghen en Alderweireld (hoewel wat minder) vast zette. Wanneer Vermeer de bal dan heeft, weet hij van z'n opleiding uit dat z'n centrale verdedigers op de rand van de 16 staan en dat de middenvelder in de bal komt. Enoh (of Janssen) deed dat, maar doordat hij slecht is in balbezit kon hij onder druk gezet worden. Hij kwam er niet uit. Het druk zetten loonde dus, Ajax kon zich er niet uit voetballen. Met Anita op die positie kan Ajax zich wél onder de druk uit voetballen. Daarom kunnen de tegenstanders wel hun best doen druk te zetten op de achterste linie van Ajax, maar het heeft niet zo veel zin. Daardoor komen de tegenstanders ook niet bij Vermeer in de buurt, waardoor hij op zijn beurt z'n medespelers ook rustiger in kan spelen. En hij kan ook meer tijd nemen voor z'n spelvoorzettingen, waardoor die weer een stuk beter ogen.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Ares schreef:

Ik herken me ook niet in het beeld dat Vermeer vaak onnodig voor de lange bal kiest, dat vind ik wel meevallen. Hij heeft in de eerste seizoenshelft juist vaak Enoh ingespeeld, maar toen die de bal een paar keer knullig verspeelde (waardoor we een tegendoelpunt kregen), stapte hij daar van af. Dat zijn traptechniek niet goed genoeg is om de bal fatsoenlijk weg te werken (Utrecht uit) valt mijn inziens samen met het feit dat hij zogenaamd in paniek zou zijn. Want z'n slechte inspeelpasses op de slechte voetballer Enoh leidde Leo Driessen er nogal eens toe te blèren dat Vermeer zo onrustig is. Daarom was/is Cillessen zo'n verademing, zijn strakke inspeelpasses zijn wél goed (hoewel hij Enoh ook nogal eens over slaat en wanneer Ajax vastgezet staat ook voor een matige lange bal kiest).

Ajax werd in de eerste seizoenshelft een stuk vaker vastgezet dan in de tweede seizoenshelft. Dan kunnen we wel doen alsof dat door Vertonghen komt, die de ploeg nu ineens bij sleeptouw zou nemen. Maar in de eerste seizoenshelft zette de tegenstander erg diep druk op Ajax, waarbij het Vertonghen en Alderweireld (hoewel wat minder) vast zette. Wanneer Vermeer de bal dan heeft, weet hij van z'n opleiding uit dat z'n centrale verdedigers op de rand van de 16 staan en dat de middenvelder in de bal komt. Enoh (of Janssen) deed dat, maar doordat hij slecht is in balbezit kon hij onder druk gezet worden. Hij kwam er niet uit. Het druk zetten loonde dus, Ajax kon zich er niet uit voetballen. Met Anita op die positie kan Ajax zich wél onder de druk uit voetballen. Daarom kunnen de tegenstanders wel hun best doen druk te zetten op de achterste linie van Ajax, maar het heeft niet zo veel zin. Daardoor komen de tegenstanders ook niet bij Vermeer in de buurt, waardoor hij op zijn beurt z'n medespelers ook rustiger in kan spelen. En hij kan ook meer tijd nemen voor z'n spelvoorzettingen, waardoor die weer een stuk beter ogen.
HR
heldere en duidelijke analyse
HR
HR

Weirdo
Veelbelovend talent

Reg.: 31 augustus 2002

Of je nou voor of tegen Vermeer bent.... ik las net dat Aston Villa hem binnenkort weer komt bekijken. En ik hoop eerlijk gezeg dat ze hem kopen.

Waarom?? Hij is al 26 en als hij nog 2-3 jaar blijft is hij minder interessant voor een andere club. En ja.... ik weet dat de beste jaren van een keeper zijn als hij de 30 gepasseerd is.
HR
HR

Vermeers
Vedette

Reg.: 2 februari 2008

Weirdo schreef:

Of je nou voor of tegen Vermeer bent.... ik las net dat Aston Villa hem binnenkort weer komt bekijken. En ik hoop eerlijk gezeg dat ze hem kopen.

Waarom?? Hij is al 26 en als hij nog 2-3 jaar blijft is hij minder interessant voor een andere club. En ja.... ik weet dat de beste jaren van een keeper zijn als hij de 30 gepasseerd is.
HR
Er zijn wel meer redenen om hem te verkopen..
HR
HR

Morgenzon
International

Reg.: 19 februari 2008

Vermeers schreef:

(...)

Er zijn wel meer redenen om hem te verkopen..
HR
Idd bijvoorbeeld dat we zijn vervanger al hebben, en deze zelfs beter is. En daarnaast achter Cilessen zitten nog de 2 talentvolle keepers van de A1 (al is de ene wel talentvoller als de andere). Oftewel het geld dat voor Vermeer binnen komt kunnen we mooi gebruiken om het elftal verder te versterken. Misschien wel verstandig om een ervaren 2de doelman aan te trekken achter Cilessen.
HR
HR

liam
Legende

Morgenzon schreef:

(...)
Idd bijvoorbeeld dat we zijn vervanger al hebben, en deze zelfs beter is. En daarnaast achter Cilessen zitten nog de 2 talentvolle keepers van de A1 (al is de ene wel talentvoller als de andere). Oftewel het geld dat voor Vermeer binnen komt kunnen we mooi gebruiken om het elftal verder te versterken. Misschien wel verstandig om een ervaren 2de doelman aan te trekken achter Cilessen.
HR
Waar op gebaseerd?
HR
HR

Morgenzon
International

Reg.: 19 februari 2008

liam schreef:

(...)

Waar op gebaseerd?
HR
Ik ben nog steeds totaal niet kapot van Kenneth en op basis van vorig seizoen en de rust die Cilessen uitstraalt vind ik Cilessen nu al beter. Maar daar moet ik dan wel bij zeggen dat ik geen Kenneth fan ben, misschien speelt dat ook mee.
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

wat, kunnen we geld krijgen voor Vermeer? Ik zeg Doen!
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Ares schreef:

(...)
Ik denk niet dat hij de verkeerde opties kiest. Sterker nog, ik denk dat Frank de Boer hem heeft gecoacht om veel van de keuzes te maken die hij maakt. Wanneer er een goede verdedigende middenvelder voor z'n neus had gestaan, had hij namelijk wel de goede keuzes gemaakt. Frank de Boer wil op een manier voetballen waarbij de spits de verdedigende middenvelder in kan spelen, waarbij die open draait en het spel verdeelt (of de bal op een centrale verdediger kaatst, die met z'n neus vooruit staat).
HR
Hij heeft menig verdediger in de problemen gebracht met zijn voetballende oplossingen. Of hij wachtte te lang, of hij speelde ze in onder druk aan de zijlijn. Maar ook bij uitkomen op hoge ballen koos hij bijna altijd de verkeerde optie. Ik vond het opvallend dat toen Cillessen speelde, die voetballende oplossing wel haast altijd goed was. Isdat dan echt alleen aan Anita te danken? Denk het niet.

Ik herken me ook niet in het beeld dat Vermeer vaak onnodig voor de lange bal kiest, dat vind ik wel meevallen. Hij heeft in de eerste seizoenshelft juist vaak Enoh ingespeeld, maar toen die de bal een paar keer knullig verspeelde (waardoor we een tegendoelpunt kregen), stapte hij daar van af.
HR
Echt? Dat heb ik niet gezien. Ik zie vooral een doelman die kiest voor de voetballende oplossing omdat hij dat een maal geleerd heeft, maar eigenlijk geen idee heeft waarom hij dat moet doen. Daarom kiest hij dus ook vaak voor de verkeerde optie, omdat hij niet lijkt te begrijpen wáárom de voetballende oplossing gezocht moet wordne. Het is simpelweg doen zonder denken.

Dat zijn traptechniek niet goed genoeg is om de bal fatsoenlijk weg te werken (Utrecht uit) valt mijn inziens samen met het feit dat hij zogenaamd in paniek zou zijn. Want z'n slechte inspeelpasses op de slechte voetballer Enoh leidde Leo Driessen er nogal eens toe te blèren dat Vermeer zo onrustig is. Daarom was/is Cillessen zo'n verademing, zijn strakke inspeelpasses zijn wél goed (hoewel hij Enoh ook nogal eens over slaat en wanneer Ajax vastgezet staat ook voor een matige lange bal kiest).
HR
Vermeer 'lijkt' in paniek omdat hij niet weet wat te doen. Hij moet de voetballende oplossing zoeken en dan ook nog de juiste, maar ziet niet welke dat is. Dus hij 'doet maar wat'. Althans, zo komt het op mij over. Cillessen doet dat veel beter en komt daarom, samen met zijn keepersstijl veel rustiger over. Of dat beter is doet niet zoveel ter zake, ik zeg nu alleen hoe het over komt.

Ajax werd in de eerste seizoenshelft een stuk vaker vastgezet dan in de tweede seizoenshelft. Dan kunnen we wel doen alsof dat door Vertonghen komt, die de ploeg nu ineens bij sleeptouw zou nemen. Maar in de eerste seizoenshelft zette de tegenstander erg diep druk op Ajax, waarbij het Vertonghen en Alderweireld (hoewel wat minder) vast zette. Wanneer Vermeer de bal dan heeft, weet hij van z'n opleiding uit dat z'n centrale verdedigers op de rand van de 16 staan en dat de middenvelder in de bal komt. Enoh (of Janssen) deed dat, maar doordat hij slecht is in balbezit kon hij onder druk gezet worden. Hij kwam er niet uit. Het druk zetten loonde dus, Ajax kon zich er niet uit voetballen.
HR
Ik bestrijd ook niet dat zijn collega's Vermeer het vaak ook onnodig moeilijk maakte. Ik ben altijd voorstander van spelers benutten op hun sterke punten. Je moet Vermeer helpen als hij de bal aan de voet heeft. Coachend, vrijlopen, je aanbieden. Niet onnodig vaak aanspelen. Face it, dat is niet zijn sterke punt.

Met Anita op die positie kan Ajax zich wél onder de druk uit voetballen. Daarom kunnen de tegenstanders wel hun best doen druk te zetten op de achterste linie van Ajax, maar het heeft niet zo veel zin. Daardoor komen de tegenstanders ook niet bij Vermeer in de buurt, waardoor hij op zijn beurt z'n medespelers ook rustiger in kan spelen. En hij kan ook meer tijd nemen voor z'n spelvoorzettingen, waardoor die weer een stuk beter ogen.
HR
Overigens wordt er ook een stuk minder teruggespeeld. Dat is een goede zaak, maar de reden ervan is natuurlijk niet goed. Ik heb nite het idee dat Alderweireld en Vertonghen er erg op vertrouwen dat Vermeer in opbouwende zin een steentje bijdraagt. Daarom wordt hooguit bij het onder druk zetten van de backs teruggespeeld. Vertonghen en Alderweireld doen dat nauwelijks meer.

Overigens is de rol van Anita daar natuurlijk groot in. Ze hebben nu vaak vooruit een aanspelepunt, die er eerder niet of nauwelijks was. Dat is dus alleen maar een goede zaak.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 93,9% dat FC Twente wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Heracles Almelo:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!