Ajax Netwerk
donderdag 31 juli 2014 - 23:37                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 180 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 180 »

HR

DamzkoO
Icoon

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

quote:HR
mum53 schreef:
en ik hoop vooral dat ze hem een nieuw contract aanbieden want anders valt er volgend seizoen niets meer te lachen zonder deze clown. :\( :denk :B
HR
Jawel hoor, er kan altijd kostelijk gelachen worden om jouw posts :)
HR
HR

0634
Moderator

Reg.: 2 januari 2006

Kevinuuu schreef:

Jij vond die 3 situaties met Ooijer geen hachelijke momenten dan? Hij heeft inderdaad geen blunders gemaakt maar dat had ie makkelijker kunnen en moeten oplossen. Zoiets kweekt namelijk wel onrust en geloof bij de tegenstander.
HR
Die waren wel hachelijk, maar de vraag is of het aan Vermeer lag. Ooijer speelt op een bepaald moment met de voet een bal op twee meter afstand terug met een speler die doorloopt. Tja, dan doet Vermeer dat gewoon knap door weg te koppen in een reflex. Anders kon hij niet doen. Niet alles is zijn schuld natuurlijk, dit zijn ook vreselijke ballen voor een keeper om te krijgen.
HR
HR

F.A.N.5
Basisspeler

Uit: Arnhem
Reg.: 28 juli 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 maart 2012 om 21:11:47.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

mum53 schreef:

(...)

Ja ik kijk zeker wel en spoel het nog een paar keer terug ook om te zien hoe hij het toch elke keer weer voor elkaar krijgt om zo te blunderen.
Nee geen blocknote op schoot hoor ik onthou ze wel.
Ik zag hem in de eerste helft ook weer gaan liggen op een bal van links wahaha ik snap het echt niet hoor.
Maar goed we hebben in ieder geval gewonnen en daar gaat het toch om?? Kan jou het schelen wat een blunders hij maakt als we maar winnen en ik hoop vooral dat ze hem een nieuw contract aanbieden want anders valt er volgend seizoen niets meer te lachen zonder deze clown. :\( :denk :B
HR
Hahaha geniaal geantwoord :D Compliment. ik hoop ook dat hij een nieuw contract krijgt aangeboden. Kan ik tenminste ook volgend seizoen van je bijdragen genieten :D B)
HR
HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 31 januari 2006

DamzkoO schreef:

(...)

Jawel hoor, er kan altijd kostelijk gelachen worden om jouw posts :)
HR
Dat doet mij plezier dat jij erom kan lachen, ik vind het keeperswerk van deze clown echt niet om te lachen hoor.
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

mum53 schreef:

(...)

Dat doet mij plezier dat jij erom kan lachen, ik vind het keeperswerk van deze clown echt niet om te lachen hoor.
HR
Ik moet zo lachen om jou Mum. Ik vind je posts zo vreemd omdat je eerst altijd vol achter Steek stond. En nu kan Vermeer werkelijk niets goed doen en wordt hij zelfs beledigd. Zo groot is het verschil tussen Maarten Yashin en Vermeer echt niet hoor. Heel raar, die posts van jou.

[Dit bericht is veranderd door liam (op 4 maart 2012 23:51:48).]
HR
HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Reg.: 31 januari 2006

liam schreef:

(...)

Ik moet zo lachen om jou Mum. Ik vind je posts zo vreemd omdat je eerst altijd vol achter Steek stond. En nu kan Vermeer werkelijk niets goed doen en wordt hij zelfs beledigd. Zo groot is het verschil tussen Maarten Yashin en Vermeer echt niet hoor. Heel raar, die posts van jou.
HR
Nou nou geen groot verschil kom op zeg, zelfs mijn buurjongetje van 6 die trouwens voor PSV is zegt dat de keeper er niets van kan, zegt toch genoeg.
Ja Vermeer kan bij mij echt niets goed doen, hij blijft maar dom huppelen in dat goal en is een ontzettende grote onruststoker achterin, de verdedeging gaat
gewoon dom mee doen met hem.
Steek had/heeft ook genoeg fouten gemaakt maar nog nog zulke grote stomme fouten als Vermeer.
Wat mij ook ontzettend irriteert aan deze man is dat hij altijd zo'n domme grijns laat zien ofdat het zijn schuld niet is geweest.
Na de wedstrijd waarschijnlijk stappen en alles is vergeten, de volgende wedstrijd doet hij weer net zo.
Hij durft zelfs in de pers te zetten dat hij tevreden is over zijn optreden, heeft hij een aantal wedstrijden gewoon gezegt terwijl wij door hem punten verloren.
Deze jongen heeft het gewoon niet, gaat het ook nooit krijgen, zelfs de keeper van Sparta is véél beter dan hij, zegt genoeg toch. :\(

[Dit bericht is veranderd door mum53 (op 5 maart 2012 12:16:13).]
HR
HR

Maxwell Cabelino Andrade
Vedette

Uit: Haarlem
Vak: 412
Reg.: 18 juli 2010

prima keeper voor Heerenveen ik zou het wel weten ruil + geld met Narsingh
HR
HR

Duke
Lid 2de elftal

Reg.: 29 januari 2011

mum53 schreef:

Nou nou geen groot verschil kom op zeg, zelfs mijn buurjongetje van 6 die trouwens voor PSV is zegt dat de keeper er niets van kan
HR
Nee inderdaad, Vermeer is een kutkeeper. Ik ben overgehaald jongens!
HR
HR

BeeDeeVee
Icoon

Uit: Thuis
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 23 november 2004

Het is jammer dat mum53 zulke dramatische 'argumenten' en overdrijvingen gebruikt, want daarmee maakt hij slechts zichzelf belachelijk.

Als je Vermeer op speltechnische of op wedstrijdbepalende fouten gaat analyseren, kan je echter niet anders dan tot dezelfde conclusie komen: met een fatsoenlijke keeper hadden we nu bovenaan gestaan, laat staan waar we hadden gestaan met een keeper die echt punten pakt.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Een goede keeper moet behalve ballen tegenhouden, ook gaan anticiperen door geen fouten te maken, en te gaan coachen.

Van Der Sar is een minder spectaculaire keeper dan Schmeichel of een Buffon. Dit komt omdat Van Der Sar het spel beter leest, en enorm goed is in het anticiperen.

Vermeer maakt soms katachtige reddingen, maar hij maakt daarnaast zoveel enorme fouten, die de ploeg in problemen brengt.
HR
HR

liam
Legende

BeeDeeVee schreef:

Het is jammer dat mum53 zulke dramatische 'argumenten' en overdrijvingen gebruikt, want daarmee maakt hij slechts zichzelf belachelijk.

Als je Vermeer op speltechnische of op wedstrijdbepalende fouten gaat analyseren, kan je echter niet anders dan tot dezelfde conclusie komen: met een fatsoenlijke keeper hadden we nu bovenaan gestaan, laat staan waar we hadden gestaan met een keeper die echt punten pakt.
HR
Klopt, net zoals we in 2007 en 2008 met een betere keeper ook kampioen waren geworden. Kenneth valt me dit seizoen ook wat tegen, veel te onrustig. De Boer geeft hem echter nog dit jaar zeker krediet en dat verdient een keeper ook.
HR
HR

BeeDeeVee
Icoon

liam schreef:
(...)
Klopt, net zoals we in 2007 en 2008 met een betere keeper ook kampioen waren geworden. HR
Fijn dat je het bij het onderwerp kan houden. :denk

liam schreef:
Kenneth valt me dit seizoen ook wat tegen, veel te onrustig. De Boer geeft hem echter nog dit jaar zeker krediet en dat verdient een keeper ook.
HR
Valt wat tegen? Kost ons al tien punten dit seizoen met zijn wekelijkse geblunder. Waarom hij dit jaar nog krediet verdient is me een raadsel, want zijn gehele 'carrière' is een aaneenschakeling van rare capriolen. Dat was bij Jong Ajax al zo, dat was bij Willem II zo, dat was als invaller bij Ajax 1 zo en dat is nu als eerste keeper nog steeds zo. Vorig seizoen kwam hij er met ongelovelijk veel mazzel mee weg omdat we de bal er aan de andere kant inschoten, ballen van de lijn werden gehaald (denk aan NEC, wat de 2-0 was geweest) en omdat Vermeer met af en toe een mooie reflex een nog grotere impact van blunders wist te voorkomen. Vorig seizoen werden we al ondanks Vermeer kampioen, dit seizoen is hij hard op weg om ons de titel te kosten.

Dus hoezo, hij verdient nog krediet? Jouw enigszins gekleurde mening omtrent Vermeer is bekend, maar de feiten laten zien dat er geen enkele aanleiding is om hem nog langer te laten staan (tenzij je geen kampioen wil worden).

Begrijp me overigens niet verkeerd. Ik heb niets tegen Kenneth Vermeer. Om eerlijk te zijn vind ik hem eigenlijk wel een sympathieke kerel en is zijn loyaliteit ook om te prijzen. Dat maakt hem echter niet geschikt voor Ajax 1. Net zo min als ik iets tegen Enoh heb, vind ik het wel schandalig dat zo'n anti-voetballer überhaupt onder contract staat bij Ajax. Enoh mist elke vorm van kwaliteit en maakt zoveel fouten dat hij niet alleen een gevaar voor de eigen ploeg en een extreem zwakke schakel in het positiespel is, maar bovendien bijna een belediging voor ons als supporters; dat wij naar een dergelijk beperkte speler in het Ajax-shirt moeten kijken. Hetzelfde geldt voor Vermeer: elke hoge bal betekent billenknijpen, elke terugspeelbal idem dito, één-op-één is altijd een doelpunt voor de tegenstander en afstandschoten is hij ook maar zeer matig op. Om nog maar te zwijgen op het effect van zijn onruststokerij op de rest van de verdediging.

Als wij een fatsoenlijke keeper hadden gehad (denk aan Cillessen), dan hadden we bovenaan gestaan. Als we een echt goede keeper hadden gehad die echt punten pakt (denk aan Mihailov), hadden we al met Van der Laan om tafel gekund om de huldiging te bespreken. Met Vermeer staan we 4e op 5 (verlies)punten en zijn we zowel in de beker als Europees uitgeschakeld.

[Dit bericht is veranderd door BeeDeeVee (op 6 maart 2012 10:39:06).]
HR
HR

marnix92
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 430
Reg.: 18 juli 2010

BeeDeeVee schreef:

(...)
Valt wat tegen? Kost ons al tien punten dit seizoen met zijn wekelijkse geblunder. Waarom hij dit jaar nog krediet verdient is me een raadsel, want zijn gehele 'carrière' is een aaneenschakeling van rare capriolen. Dat was bij Jong Ajax al zo, dat was bij Willem II zo, dat was als invaller bij Ajax 1 zo en dat is nu als eerste keeper nog steeds zo. Vorig seizoen kwam hij er met ongelovelijk veel mazzel mee weg omdat we de bal er aan de andere kant inschoten, ballen van de lijn werden gehaald (denk aan NEC, wat de 2-0 was geweest) en omdat Vermeer met af en toe een mooie reflex een nog grotere impact van blunders wist te voorkomen. Vorig seizoen werden we al ondanks Vermeer kampioen, dit seizoen is hij hard op weg om ons de titel te kosten.

Dus hoezo, hij verdient nog krediet? Jouw enigszins gekleurde mening omtrent Vermeer is bekend, maar de feiten laten zien dat er geen enkele aanleiding is om hem nog langer te laten staan (tenzij je geen kampioen wil worden).

Begrijp me overigens niet verkeerd. Ik heb niets tegen Kenneth Vermeer. Om eerlijk te zijn vind ik hem eigenlijk wel een sympathieke kerel en is zijn loyaliteit ook om te prijzen. Dat maakt hem echter niet geschikt voor Ajax 1. Net zo min als ik iets tegen Enoh heb, vind ik het wel schandalig dat zo'n anti-voetballer überhaupt onder contract staat bij Ajax. Enoh mist elke vorm van kwaliteit en maakt zoveel fouten dat hij niet alleen een gevaar voor de eigen ploeg en een extreem zwakke schakel in het positiespel is, maar bovendien bijna een belediging voor ons als supporters; dat wij naar een dergelijk beperkte speler in het Ajax-shirt moeten kijken. Hetzelfde geldt voor Vermeer: elke hoge bal betekent billenknijpen, elke terugspeelbal idem dito, één-op-één is altijd een doelpunt voor de tegenstander en afstandschoten is hij ook maar zeer matig op. Om nog maar te zwijgen op het effect van zijn onruststokerij op de rest van de verdediging.

Als wij een fatsoenlijke keeper hadden gehad (denk aan Cillessen), dan hadden we bovenaan gestaan. Als we een echt goede keeper hadden gehad die echt punten pakt (denk aan Mihailov), hadden we al met Van der Laan om tafel gekund om de huldiging te bespreken. Met Vermeer staan we 4e op 5 (verlies)punten en zijn we zowel in de beker als Europees uitgeschakeld.
HR
Voor wat betreft je verhaal over dit seizoen heb je helemaal gelijk. Als voorbeeld zou ik graag utrecht thuis geven. Een lastige wedstrijd, tegen een tot op het bot gemotiveerde tegenstander, we speelden niet heel slecht, maar creeërden weinig, de eerste de beste voorzet werd door Vermeer keurig voor Duplan gebokst. Op europees niveau vond ik hem trouwens niet slecht, ook niet bijzonder goed, maar wel ajax-waardig

Maar ik moet wel zeggen dat hij ons vorig jaar een aantal keer goed heeft gered. Ik blijf het een goede lijnkeeper vinden. Je noemt NEC uit, daar heeft hij ons de eerste 20 minuten ook een paar keer goed op de been gehouden met utistekende reddingen. Zijn enige echt grote fout, is heerenveen uit, de 1-0 die hij achterwaards erinwerkt.

Het contrast was natuurlijk ook wel erg groot tussen Vermeer en Verhoeven. Als Vermeer niet op tijd fit was geweest waren wij vorig jaar geen kampioen geworden.

Maar dat is het verleden, ik denk dat hij volgend jaar gewoon tweede keeper is, en zich daar bij neer zal moeten leggen, anders was Cillissen niet gecontracteerd aan het begin. Die moet nu nog aan de ajax-stijl wennen en aan de club in het algemeen. Maar ook hij zal het in het eerste jaar lastig krijgen, Ajax-keepers staan altijd onder een vergrootglas.
HRHR
HR

liam
Legende

marnix92 schreef:

(...)

Voor wat betreft je verhaal over dit seizoen heb je helemaal gelijk. Als voorbeeld zou ik graag utrecht thuis geven. Een lastige wedstrijd, tegen een tot op het bot gemotiveerde tegenstander, we speelden niet heel slecht, maar creeërden weinig, de eerste de beste voorzet werd door Vermeer keurig voor Duplan gebokst. Op europees niveau vond ik hem trouwens niet slecht, ook niet bijzonder goed, maar wel ajax-waardig

HR
Je hebt gelijk. Juist als het slecht gaat heb je een keeper nodig die je er doorheen sleept. Ajax heeft altijd keepers die slecht keepen als het team slecht speelt. Vervelend. Thuis tegen Utrecht was het ook wel doffe pech. Hij laat een voorzet los maar dan staat er weer net iemand om binnen te tikken. Ze waren nog niet bij de goal geweest. Als De Boer gewoon Bulykin in de spits had gezet was er ook niets aan de hand geweest. Vermeer is dit seizoen behoorlijk door het ijs gezakt qua meevoetballen. Dat is vervelend. De meeste punten verliezen we echter door blessures en rare keuzes van De Boer.

[Dit bericht is veranderd door liam (op 6 maart 2012 20:01:17).]
HR
HR

martincm
Veelbelovend talent

Uit: Amstelveen
Vak: 129
Droomaankoop: Rafel Wolski
Reg.: 30 oktober 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 maart 2012 om 12:44:01.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: foreverthemaster@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

mum53 schreef:

Nou nou geen groot verschil kom op zeg, zelfs mijn buurjongetje van 6 die trouwens voor PSV is zegt dat de keeper er niets van kan, zegt toch genoeg.

HR
Je hebt dat buurjongetje ook al eens de keeper van 'zijn club' eens getoond in het eredivisie plakboek van m? Met daarbij behorende beelden liefst van de laatste 2 edities van "zijn club". Kan die daarna nog eens een conclusie gaan trekken.... over hoeveel die keeper er niets van kan... in tegenstelling tot he

[Dit bericht is veranderd door martincm (op 7 maart 2012 12:45:02).]
HR
HR

liam
Legende

martincm schreef:

(...)

Je hebt dat buurjongetje ook al eens de keeper van 'zijn club' eens getoond in het eredivisie plakboek van m? Met daarbij behorende beelden liefst van de laatste 2 edities van "zijn club". Kan die daarna nog eens een conclusie gaan trekken.... over hoeveel die keeper er niets van kan... in tegenstelling tot he
HR
Isaksson, Vermeer en Stekelenburg.
Alle drie niet goed genoeg voor de top maar gewoon redelijke keepers met minnen en plussen. Isaksson en Steek hebben meer ervaring dan Vermeer dus liggen voor in hun ontwikkeling.
Verschil is dat Isaksson en Vermeer worden afgedaan in de media als gigantische prutsers terwijl Steek (alleen in Nederland dan) wordt gezien als de reincarnatie van Lev Yashin of Jan van Beveren.
HR
HR

Vermeers
Vedette

Reg.: 2 februari 2008

martincm schreef:

(...)

HR
Wat wil je hier nou mee zeggen? Dat de keeper van PSV nog slechter is dus dat hij dan zijn mond moet houden? Vermeer is gewoon Ajax onwaardig. Ik vind echt schandalig dat er mensen blijven die hem verdedigen.
HR
HR

Bramsterdam
Regelmatige invaller

Reg.: 4 september 2004

Liam als jij het "doffe pech" noemt wanneer Vermeer de bal in de voeten van Duplan slaat, dan geef je jezelf een nog groter brevet van onvermogen dan Vermeer al heeft... man o man, wat een onzinnige opmerking.
HR
HR

liam
Legende

Bramsterdam schreef:

Liam als jij het "doffe pech" noemt wanneer Vermeer de bal in de voeten van Duplan slaat, dan geef je jezelf een nog groter brevet van onvermogen dan Vermeer al heeft... man o man, wat een onzinnige opmerking.
HR
Ik weet niet waar jij dit gelezen hebt maar ik laat me graag verrassen.
HR
HR

BigBoy
Internationale topspeler

Vak: 122
Reg.: 2 september 2003

Ja, Vermeer heeft ons zeker veel punten gekost dit jaar. Maar andere kant heeft hij ons ook een paar keer gered. Helaas hoort dit bij de ontwikkeling van een keeper.

Stekelenburg maakte ook heel veel fouten bij Ajax, tot zn laatste seizoen. In dat seizoen heeft ie ons echt punten opgeleverd. Alleen is daarna ook meteen vertrokken.

Vermeer is een goede keeper voor Ajax, hem nu laten gaan slaat nergens op. Alsof Cillessen het beter gaat doen; die maakte ook een mooie fout tegen Roda uit toen hij voor Vermeer er in kwam.
HR
HR

martincm
Veelbelovend talent

Uit: Amstelveen
Vak: 129
Droomaankoop: Rafel Wolski
Reg.: 30 oktober 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 maart 2012 om 13:24:54.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: foreverthemaster@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Vermeers schreef:

(...)

Wat wil je hier nou mee zeggen? Dat de keeper van PSV nog slechter is dus dat hij dan zijn mond moet houden? Vermeer is gewoon Ajax onwaardig. Ik vind echt schandalig dat er mensen blijven die hem verdedigen.
HR
vandaar de "in tegenstelling tot" aan het eind. Wilde er niets mee zeggen, reageerde alleen op het argument, of nou ja wat daar voor door moest. Ben zelf ook geen fan van Vermeer, maar de hoofdreden dat ik m weg zou doen is eigenlijk alleen dat ik hem niet zelf niet meer progressie zie maken in de toekomst. Dit is wie hij is en zo zal hij altijd blijven. En dat is volgens mij niet de maatstaf die we willen hanteren, dus zou ik hem van de hand doen.
HR
HR

L.T.A
Icoon

Reg.: 20 juli 2003

Mensen die Stekelenburg en Vermeer met elkaar vergelijken na dit seizoen, neem ik niet serieus. Met Stekelenburg op goal, stond je ondanks het bar slechte spel, een punt of 8 voor op de huidige nummer 1.
HR
HR

liam
Legende

L.T.A schreef:

Mensen die Stekelenburg en Vermeer met elkaar vergelijken na dit seizoen, neem ik niet serieus. Met Stekelenburg op goal, stond je ondanks het bar slechte spel, een punt of 8 voor op de huidige nummer 1.
HR
Met de Stekelenburg van nu wel misschien, echt niet met de Stekelenburg van zijn eerste jaren. En daarmee vergelijk ik Vermeer.
HR
HR

A.T.A
Geselecteerd voor Oranje

Uit: almere
Vak: 128
Reg.: 13 juli 2001

Ach ja.. Steek word ook door alles en iedereen hier opgehemeld.
Speelde zijn laatste anderhalf jaar inderdaad stabieler, maar ook in zijn laatste jaar krijgt hij bij excelsior uit een doelpunt tegen waarbij hij nog steeds dezelfde fout maakt om niet van zijn lijn te komen.

Heb altijd veel vertrouwen gehad in Vermeer, maar vraag me wel af of we Vermeer nou ook zoveel tijd moeten geven als Steek aangezien je dat de afgelopen 8 jaar zoveel punten en misschien wel kampioenschappen heeft gekost.
HR
HR

BeeDeeVee
Icoon

liam schreef:
(...)
Met de Stekelenburg van nu wel misschien, echt niet met de Stekelenburg van zijn eerste jaren. En daarmee vergelijk ik Vermeer.
HR
En dat slaat nergens op. Je moet Vermeer vergelijken met 'de norm' voor een keeper van Ajax. Daar voldoet hij niet aan en derhalve moeten we doorselecteren. Wat er met een bepaalde keeper van AS Roma in het verleden is gebeurd is totaal niet relevant. Als je die periode als 'de norm' hanteert, hebben we ook een fantastische jeugdopleiding, om maar een parallel te trekken.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 180 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 34,6% dat ADO Den Haag wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!