Ajax Netwerk
zondag 21 september 2014 - 14:06                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 192 »

HR

Jan410
International

Vak: -
Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 30 april 2006

quote:HR
Sigmund Freud schreef:

(...)

Op Eredivisie Live was het inderdaad Ten Napel, maar verder ben ik het wel eens met 0634. In het begin van de wedstrijd hield hij zelfs de tel bij om te kijken hoe vaak Ajax de bal had teruggespeeld naar Vermeer :denk

Over Vermeer; rustige avond gehad.
HR
Het is het Ajaxspelletje om vanuit achter op te bouwen. Gelukkig maar, want Hoesen Fischer en Boerrigter zijn nou niet echt aanspeelbaar door de lucht. Je ziet bij veel wedstrijden dat een tegenstander een paar keer vroeg druk probeert te zetten. In de hoop op een fout of een meer opportunistische wedstrijd. Vermeer blijft dan rustig, ze tikken eigenlijk altijd die aanvallers scheel in zo'n fase. Dat is wellicht saai voor het publiek, vooral voor doorsnee oranje publiek dat constant wil aanvalluh. Maar het past in Ajax' voetbalvisie. Die aanvallers stoppen namelijk al snel met dat jagen/druk zetten en zakken in, waardoor Ajax dominant en in balbezit blijft.

Daarom vind ik het ook jammer dat Kenneth wordt verweten dat hij de bal vaak slecht uitspeelt. Die jongen krijgt 10x meer de bal in de voet dan een gemiddelde keeper. Logisch dat er dan ook wel eens een mindere pass tussen zit. Dat hebben Toby, Moisander en consorten ook 'gewoon' hoor; af en toe een pass onder druk die niet lukt. Maar bij een keeper oogt het gevaarlijker en winden 'we' er ons over op.

Uiteraard had ik liever dat Vermeer kon meevoetballen zoals een Van de Sar. Maar guess what; zo'n keeper krijg je 1x per 50 jaar.

Voor mij volstaat Vermeer Ajax keeper. Er is niet 1 keeper in de eredivisie die ik hier liever op goal zou hebben.
HR
HR

0634
Moderator

Droomaankoop: -
Reg.: 2 januari 2006

spelbos schreef:

(...)

Volgens mij was het Evert ten Napel. ;)
HR
Inderdaad, I stand corrected.
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

Een goed seizoen ja. Dat is mijn mening en ik ben niet de enige. Hij is niet voor niets geselecteerd voor oranje. Daarnaast deel ik jouw mening niet inzake het klemmen van de ballen. Wil je me een voorbeeld geven van een bal die hij losliet terwijl hij deze had moeten hebben. Of verwacht jij dat een bal a la de kopbal van Pelle klemvast gepakt moet worden?

Weinig kansen tegen? Ik weet niet waar jij naar hebt gekeken, maar we geven toch een hoop kansen weg.
Afgelopen weekend was m.i. wel een wedstrijd waarin we nauwelijks kansen hebben weggegeven.

Ik kan me niet echt vinden in jouw argumenten. Ik zie juist het tegenovergestelde. Een keeper die heel veel ballen tegenhoudt, bijna niets loslaat en aan de lopende band gepasseerd wordt.

Rob070 schreef:

(...)

Een goed seizoen???
De meeste clubs hebben tegen Ajax maar weinig kansen gehad, van een Ajax keeper mag ik verwachten dat hij dan de meeste kansen eruit haalt inplaats met zo weinig kansen aan de lopende band gepasseert word.
Nu doen we hoezanna als hij een paar ballen stopt, maar potverdorrie dat is zijn werk, het is pijnlijk te lezen dat iedereen in extaze is als hij een paar ballen halfslachtig keert, bijna niets klemvast. We hebben het hier niet over een beginnende keeper, maar over een keeper die al jaren meedraait op prof niveau, dan mag ik meer en beter verwachten, natuurlijk is het geen Sar, zal hij nooit worden ook, maar iets beter moet toch wel geeist worden. :\(
HR
HR
HR

Massimo
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 januari 2010

Een goed seizoen vind ik ook wel wat overdreven.

Ik vind dat hij het ok doet en je weet zijn goede en minder goede punten en die komen in de wedstrijden ook tot uiting. Weinig verrassend dus.
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004

Opmerkelijke rust hier. Tegen Willem II vond ik Vermeer namelijk weer uiterst zwak. Met name die goal van Joachim was gewoon houdbaar. Je weet wat er gebeurt, het gebeurt op een meter afstand, dan moet je gewoon je hele hebben en houden ervoor gooien, dan schiet ie gewoon tegen je aan. Wat is dat toch met Vermeer de laatste tijd? Houdt hij niet van duiken als het koud is ofzo?
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uit: Amsterdam
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Dus de rust zorgt ervoor dat je je geroepen voelt om even een vuurtje aan te wakkeren? Ik hoop met je mee dat het zal lukken. Kan je weer eindeloos genieten van het geklaag en getier. Dan wordt weer de bal te ver geschoten, dan steekt-ie geen hand uit. Nu heeft-ie het blijkbaar weer te koud omdat-ie niet duikt. Het is toch wat.

Lekker bezig Derk, lekker bezig. Je bent toe aan kerstvakantie.

Voor wat betreft de wedstrijd tegen Willem II: dat was een zaadpot waar het nog niet eens onterecht zou zijn geweest als Willem II gewonnen zou hebben. Met horten en stoten en met uitermate zwak en slecht voetbal, is er uiteindelijk gewonnen. Geen van de spelers kon er bovenuit steken. Het was een wedstrijd om gauw weer te vergeten. Zowaar iedere speler was debet aan het slechte spel.

Gauw vergeten en met z'n allen blij zijn dat de 3 punten binnen zijn. Geen nood om een individu aan te vallen. Belangrijker is dat er van Utrecht gewonnen wordt. Uit waar we het de laatste jaren erg moeilijk hebben. Mooi om dat spiraal nu eens door te breken.

En Vermeer .. hopelijk trekt-ie een dikke trui aan.
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

DamzkoO schreef:

Dus de rust zorgt ervoor dat je je geroepen voelt om even een vuurtje aan te wakkeren? Ik hoop met je mee dat het zal lukken. Kan je weer eindeloos genieten van het geklaag en getier. Dan wordt weer de bal te ver geschoten, dan steekt-ie geen hand uit. Nu heeft-ie het blijkbaar weer te koud omdat-ie niet duikt. Het is toch wat.

Lekker bezig Derk, lekker bezig. Je bent toe aan kerstvakantie.

Voor wat betreft de wedstrijd tegen Willem II: dat was een zaadpot waar het nog niet eens onterecht zou zijn geweest als Willem II gewonnen zou hebben. Met horten en stoten en met uitermate zwak en slecht voetbal, is er uiteindelijk gewonnen. Geen van de spelers kon er bovenuit steken. Het was een wedstrijd om gauw weer te vergeten. Zowaar iedere speler was debet aan het slechte spel.

Gauw vergeten en met z'n allen blij zijn dat de 3 punten binnen zijn. Geen nood om een individu aan te vallen. Belangrijker is dat er van Utrecht gewonnen wordt. Uit waar we het de laatste jaren erg moeilijk hebben. Mooi om dat spiraal nu eens door te breken.

En Vermeer .. hopelijk trekt-ie een dikke trui aan.
HR
Het was maar een geintje. Het valt me gewoon op dat de laatste weken hij bij een aantal tegengoals niet eens een poging doet de bal te pakken. Dan kan het zijn dat ze zeer goed zijn ingeshcoten natuurlijk. Kun je een showkeepertje hebben die er dan voor het gevoel naar duiken, maar er nooit bij kunnen, maar ik twijfel daar gewoon aan. Bij die goal van Joachim vond ik dat helemaal bizar. Hij kan gewoon door zoveel mogelijk lichaam achter de bal te krijgen de kans vergroten dat die bal er niet in gaat, maar hij doet het niet. Waarom niet? Vraag ik me gewoon af.

Bij die goal van Snijders is hij natuurlijk geen schuldige, maar Kenneth is onderdeel van de verdediging en ik vind het niet kunnen dat je een 2-0 voorsprong tegen de nummer 16 of 17 weggeeft. Daar treft Vermeer dus óók blaam.
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Derk Johanssen schreef:

(...)

Het was maar een geintje. Het valt me gewoon op dat de laatste weken hij bij een aantal tegengoals niet eens een poging doet de bal te pakken. Dan kan het zijn dat ze zeer goed zijn ingeshcoten natuurlijk. Kun je een showkeepertje hebben die er dan voor het gevoel naar duiken, maar er nooit bij kunnen, maar ik twijfel daar gewoon aan. Bij die goal van Joachim vond ik dat helemaal bizar. Hij kan gewoon door zoveel mogelijk lichaam achter de bal te krijgen de kans vergroten dat die bal er niet in gaat, maar hij doet het niet. Waarom niet? Vraag ik me gewoon af.

Bij die goal van Snijders is hij natuurlijk geen schuldige, maar Kenneth is onderdeel van de verdediging en ik vind het niet kunnen dat je een 2-0 voorsprong tegen de nummer 16 of 17 weggeeft. Daar treft Vermeer dus óók blaam.
HR
Als er kritiek was op Steek waren de ballen altijd onhoudbaar, nu bij Vermeer zijn ze allemaal houdbaar?
Het is niet erg dat je Vermeer niets vind maar blijf wel realistisch, Vermeer heeft in 2 seizoenen meer punten gepakt voor Ajax dan Steek in zijn hele periode.
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

Reg.: 18 maart 2003

over realistisch gesproken Speelbos ;)
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 11 oktober 2009

Zal de wedstrijd van vorig jaar nog in zijn hoofd rondspoken? Keept dit seizoen wel een stuk sterker, dus een mooie gelegenheid om revanche te nemen.
HR
HR

knetterspetter
Bankzitter

Reg.: 18 februari 2012

wat een redding!!!
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

2 noodzakelijke reddingen verricht en bij hoge ballen een bron van onrust. 't went
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 11 oktober 2009

amsterdamoost schreef:

2 noodzakelijke reddingen verricht en bij hoge ballen een bron van onrust. 't went
HR
Maar wel de verdedigers normaal ingespeeld, zonder fratsen. Dat is wel eens anders geweest.
HRHR
HR

A.T.A
Geselecteerd voor Oranje

Uit: almere
Vak: 128
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 13 juli 2001

amsterdamoost schreef:

HR
Moeilijk om uit je strot te krijgen zeker he?
Dat Vermeer een goede pot heeft gekeept?
Vraag me af of iedereen op dit forum wel een Ajacied is pfff...
HR
HR

waiyari
Basisspeler

Uit: Zutphen
Reg.: 13 maart 2005

amsterdamoost schreef:

HR
Haha leuke reactie.
We hebben de laatste jaren niet zo'n goede keeper gehad sinds Sar.
Hij kan alleen nog maar beter worden.
Daar waar hij een jaar geleden nog stond te schutteren bij terugspeelballen is hij nu gewoon rustig en kiest de beste oplossing.
Verre uittrappen blijven zwak maar verder is het een verademing met Steek
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

Zat toevallig vorige week dvd te kijken wedstrijden in 2008. Ben daarom blij dat we nu Vermeer in de goal hebben. Ajax heeft weer een uitstekende doelman.
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

Kost me geen moeite hoor. Met de kerstdagen zijn we allemaal wat softer he ;) Maar wat Liam zegt is hilarisch. Geniet ervan jongen. Fijne dagen!
HR
HR

Sfinx
Lid 2de elftal

Reg.: 27 oktober 2011

Vermeer is momenteel de beste Nederlandse keeper, is beter dan Stekelenburg.
Ik was heel kritisch op Vermeer, maar hij bewijst nu mijn ongelijk.
Gisteren weer voortreffelijk gekeept.
HR
HR

liam
Legende

amsterdamoost schreef:

Kost me geen moeite hoor. Met de kerstdagen zijn we allemaal wat softer he ;) Maar wat Liam zegt is hilarisch. Geniet ervan jongen. Fijne dagen!
HR
Jij ook ! Ouwe analyticus. :B
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

spelbos schreef:

(...)

Als er kritiek was op Steek waren de ballen altijd onhoudbaar, nu bij Vermeer zijn ze allemaal houdbaar?
Het is niet erg dat je Vermeer niets vind maar blijf wel realistisch, Vermeer heeft in 2 seizoenen meer punten gepakt voor Ajax dan Steek in zijn hele periode.
HR
Ook meer verloren Spelbos!

Ik geef hem niet de schuld van alle tegengoals, maar jij ziet toch ook de laatste maand/weken dat hij bij veel tegengoals niet eens meer duikt? Wat is de reden? Die van Joachim hoeft niet persé houdbaar te zijn, maar als je het zo doet, kun je net zo goed een extra voetballer opstellen. Hij kan er toch gewoon voor gaan liggen dat is toch gewoon wat je van een doelman kunt verwachten? Maar goed, ik hoop dat jij net zo kritisch op vermeer kunt zijn als bij Stekelenburg, maar ik zie niet waarom Vermeer zoveel beter is. Het blijft een bron van onrust, ik heb hem nu meermalen een wedstrijd die gewonnen voelde zien verliezen. Hij compenseert dat weer met wedstrijden waarin we kansloos zijn waar hij de punten binnenhaalt, maar ik heb liever een wat degelijkere doelman. Daar kun je op vertrouwen, Vermeer niet.
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Derk Johanssen schreef:

(...)

Ik geef hem niet de schuld van alle tegengoals, maar jij ziet toch ook de laatste maand/weken dat hij bij veel tegengoals niet eens meer duikt? Wat is de reden? Die van Joachim hoeft niet persé houdbaar te zijn, maar als je het zo doet, kun je net zo goed een extra voetballer opstellen. Hij kan er toch gewoon voor gaan liggen dat is toch gewoon wat je van een doelman kunt verwachten? Maar goed, ik hoop dat jij net zo kritisch op vermeer kunt zijn als bij Stekelenburg, maar ik zie niet waarom Vermeer zoveel beter is. Het blijft een bron van onrust, ik heb hem nu meermalen een wedstrijd die gewonnen voelde zien verliezen. Hij compenseert dat weer met wedstrijden waarin we kansloos zijn waar hij de punten binnenhaalt, maar ik heb liever een wat degelijkere doelman. Daar kun je op vertrouwen, Vermeer niet.
HR
Ik ben ook niet zo dol op Vermeer, zoals je zegt blijft het een bron van onrust.
Hij kan in 1 wedstrijd fabueleuze reddingen maken om daarna weer klungelig de fout in gaan.
Op sommige ballen had het geen zin om te duiken ofzo, daar stond hij gewoon verkeerd gepositioneerd.
Op dit moment zie ik geen reden om Vermeer te vervangen door Cillissen, ook weet ik niet of Cillissen verder is dan Vermeer op dit moment.
HR
HR

liam
Legende

Derk Johanssen schreef:

(...)

HR
Kijk we boeken al vooruitgang. Eerst was Stekelenburg nog veel en veel beter dan Vermeer. Nu zie je niet in waarom Vermeer 'zoveel beter zou zijn'. ;)
HR
HR

De Dappere Strijder
Bankzitter

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 21 juli 2011

Vermeer is sowieso de beste keeper; wat heeft Cillissen nu laten zien? Ok die heeft niet veel gespeeld, maar toch.....
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

liam schreef:

(...)

Kijk we boeken al vooruitgang. Eerst was Stekelenburg nog veel en veel beter dan Vermeer. Nu zie je niet in waarom Vermeer 'zoveel beter zou zijn'. ;)
HR
Ik zie niet waarom hij zoveel meer verdedigd wordt (door nota bene degenen die Stekelenburg buitensporig bekritiseerden) terwijl hij gewoon geen betrouwbare doelman is. Het is geen slechte doelman, dat zeg ik niet. Ik vind vermeer alleen niet betrouwbaar. Ik heb tegen Heracles en NAC (vorig seizoen) en ook Heerenveen echt het gevoel: ja, die pot hebben we in de pocket, en dan gaat Vermeer knullig in de fout en dan weet je: het is weer zover daar gaan de drie punten. Dat zijn zaken die ik bij een Ajaxkeeper onacceptabel vind. Ik heb dan liever een Lobont of een Stekelenburg of zelfs Gentenaar die gewoon daar staan en niets geks doen. Ook geen weergaloze reddingen of katachtige reflexen, maar gewoon ballen vangen die je moet vangen. Ik heb liever een doelman die 99% van de houdbare ballen pakt, en 1% van de onhoudbare ballen pakt, dan een doelman die 90% houdbare ballen pakt en 10% van de onhoudbare ballen.

Onhoudbare ballen komen namelijk niet zoveel voor en als die voorkomen dan is dat meestal het gevolg van het goed uitspelen van een aanval, of een enorm kwaliteitsverschil. Houdbare ballen, die krijg je constant te verduren, tegen zowel VVV als Real Madrid. Ik wil een doelman die die ballen 'gewoon' pakt.

En natuurlijk een doelman die gewoon mee kan voetballen. Ik vond dat Van de Film dat in zijn laatste video analyse goed weergaf (Groningen - Ajax, met Cillessen). Daar zag je echt waarom Cillessen beter kan meevoetballen dan Vermeer. Vermeer kiest altijd verkeerd, of misschien voor de 'simpele' voetbalkijker die niet verder denkt niet zozeer verkeerd, maar als je dan kijkt naar de bétere optie, dan zie je dat Vermeer het niet snápt. Alleen denkt aan de volgende bal, maar niet nadenkt over wat hij de speler die de bal van hem ontvangt er verder mee moet. Cillessen ziet juist de 'derde man' heel goed. Die ziet dat als hij de centrale man inspeelt, dat die hem simpel kan kaatsen en dat je daarmee ruimte maakt om te voetballen. Dat verschil is echt heel groot. Misschien dat daarom Cillessen als meevoetballende doleman zoveel meer rust uitstraalt, het lijkt allemaal zo simpel en het komt maar door 1 ding: hij snapt het spelletje beter dan Vermeer.
HR
HR

liam
Legende

Derk Johanssen schreef:

(...)

Ik zie niet waarom hij zoveel meer verdedigd wordt (door nota bene degenen die Stekelenburg buitensporig bekritiseerden) terwijl hij gewoon geen betrouwbare doelman is. Het is geen slechte doelman, dat zeg ik niet. Ik vind vermeer alleen niet betrouwbaar. Ik heb tegen Heracles en NAC (vorig seizoen) en ook Heerenveen echt het gevoel: ja, die pot hebben we in de pocket, en dan gaat Vermeer knullig in de fout en dan weet je: het is weer zover daar gaan de drie punten. Dat zijn zaken die ik bij een Ajaxkeeper onacceptabel vind. Ik heb dan liever een Lobont of een Stekelenburg of zelfs Gentenaar die gewoon daar staan en niets geks doen. Ook geen weergaloze reddingen of katachtige reflexen, maar gewoon ballen vangen die je moet vangen. Ik heb liever een doelman die 99% van de houdbare ballen pakt, en 1% van de onhoudbare ballen pakt, dan een doelman die 90% houdbare ballen pakt en 10% van de onhoudbare ballen.

Onhoudbare ballen komen namelijk niet zoveel voor en als die voorkomen dan is dat meestal het gevolg van het goed uitspelen van een aanval, of een enorm kwaliteitsverschil. Houdbare ballen, die krijg je constant te verduren, tegen zowel VVV als Real Madrid. Ik wil een doelman die die ballen 'gewoon' pakt.

En natuurlijk een doelman die gewoon mee kan voetballen. Ik vond dat Van de Film dat in zijn laatste video analyse goed weergaf (Groningen - Ajax, met Cillessen). Daar zag je echt waarom Cillessen beter kan meevoetballen dan Vermeer. Vermeer kiest altijd verkeerd, of misschien voor de 'simpele' voetbalkijker die niet verder denkt niet zozeer verkeerd, maar als je dan kijkt naar de bétere optie, dan zie je dat Vermeer het niet snápt. Alleen denkt aan de volgende bal, maar niet nadenkt over wat hij de speler die de bal van hem ontvangt er verder mee moet. Cillessen ziet juist de 'derde man' heel goed. Die ziet dat als hij de centrale man inspeelt, dat die hem simpel kan kaatsen en dat je daarmee ruimte maakt om te voetballen. Dat verschil is echt heel groot. Misschien dat daarom Cillessen als meevoetballende doleman zoveel meer rust uitstraalt, het lijkt allemaal zo simpel en het komt maar door 1 ding: hij snapt het spelletje beter dan Vermeer.
HR
Ik vind simpele indraaiende ballen binnen de vijf meter een prooi voor de doelman. Bij Steek werden die ingekopt omdat hij op de lijn bleef plakken. Voorbeeldje: Amoah tijdens NAC - Ajax in 2008 (maar zo zijn er velen). Maar die zijn dan onhoudbaar?
Het is maar net hoe je het bekijkt.

Maar daar ging mijn punt niet eens over in mijn vorige post. Jij zegt dat we niet moeten doen alsof Vermeer zoveel beter is terwijl heel dit topic al vanaf het begin dat Vermeer erin kwam door Steek-fans werd gedomineerd die meldden dat Vermeer veel en veel slechter was dan hun held. Jij draait de zaak om.

Ik zeg al tig jaren hetzelfde. Steek keepte in zijn eerste vijf of zes seizoenen zeer matig voor Ajax en kreeg toch om onbegrijpelijke redenen het predikaat topkeeper van velen. Daarna was hij in het seizoen 2009-2010 wel zeer sterk bezig. Vermeer is net twee jaar keeper van Ajax 1 en keepte in die eerste jaren veel beter dan Stekelenburg. Nu is Stekelenburg overigens weer een beetje terug bij af maar dat is een andere discussie.
Ik denk dat Vermeer op termijn de vaste keeper van Oranje wordt omdat hij gewoon beter is dan Krul of Stekelenburg. Ieder zijn mening.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 77,6% dat PSV wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!