Ajax Netwerk
donderdag 2 oktober 2014 - 14:27                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 192 »

HR

JonsAjax
Lid 2de elftal

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 19 januari 2012

quote:HR
AFC_Orange schreef:

(...)

Het is 150 x meer te wijten aan vRhijn.

Als hij dan al voor spek en bonen meeloopt zonder druk te zetten... blok dan tenminste zijn schoten en passen. Maar nee, hij staat erbij en hij kijkt ernaar.
Dit roep ik al weken en heb ik bij vdWiel ook een jaar lang zitten roepen. Het is hetzelfde verhaal all over again. Of Vermeer dan wat beter had moeten reageren, hoef je niet eens meer aan te denken. Het is de welverdiende loon van vRhijn die vanaf minuut 1 al kon gebeuren. Ook werd Vermeer zijn zicht geblokkeerd doordat vRhijn voor Lens stond. vRhijn was de enige die er op dat moment iets aan kon doen.
HR
En aan Alderweireld, had moeten instappen, stond veel te ver van Lens vandaan
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Droomaankoop: Virgil Van Dijk
Reg.: 20 april 2006

JonsAjax schreef:

(...)

En aan Alderweireld, had moeten instappen, stond veel te ver van Lens vandaan
HR
Dan staat het centrum weer vrij. Oke je kan best eindeloos elkaars mensen overpakken en doorschakelen maar punt blijft dat vRhijn vandaag opnieuw de zwakste schakel was. In beide helften liet hij elk minimaal 5x ofzo zijn man vrij naar voren passen of doorlopen of had die gewoon niet in de gaten dat er iemand langs hem voorbij ging. En dit wedstrijd na wedstrijd. Zelfde als vdWiel maar dan zonder de aanvallende impulsen.
HR
HR
Tja we winnen deze wedstrijd dankzij behoorlijk goed spel. Het enige wat nu echt mist is een keeper die er staat.
wederom deed Vermeer zijn uiterste best om het Ajaxfeest te verzieken.
@ kansen van PSV in de helft, levert ze 1 doelpunt en waarom omdat Vermeer wederom volledig verkeerd opgesteld staat, iets meer de lange kant afschermen en kan die bal dan gewoon hebben.
Zolang wij met deze flapdrol in het doel blijven spelen zullen we nooit zeker zijn of een wedstrijd opeens kantelt.
Nu weet ik niet of Cillesen zoveel beter is, dat zal de praktijk moeten uitwijzen, maar dat je met een keeper als Vermeer tegen punt verlies blijft aanlopen is wel zeker.
Nu mogen we ons vandaag troosten dat de meeste linies van Ajax gewoon goed waren en dat PSV niet best was, maar het eindeloze geklungel van Vermeer alsmede het krediet dat hij krijgt nemen wel erg treurige vormen aan.
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Uit: Enschede
Vak: -
Reg.: 3 mei 2004

Lens had nooit mogen scoren. Is gewoon fout van de doelman. Korte hoek is afgedekt. Schot is niet eens in de hoek. Wederom een goal omdat hij te klein is. Moet ie gewoon hebben, geen enkele discussie mogelijk.

Maakt het in de tweede helft goed bij de doorbraak van Narsingh en die kans van Lens (lang blijven staan voor de verandering). Blijf er wel bij dat als hij Lens niet laat scoren, die kansen ook niet waren ontstaan.
HR
HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Reg.: 31 januari 2006

Het was weer een ramp deze keeper stak weer geen hand uit en keek de bal
gewoon na, al deed hij maar een poging, maar nee hij stond erbij en keek
erna, zoals gewoonlijk. Jammer want die tegendoelpunten kunnen straks erg
belangrijk zijn.
HR
HR

0634
Moderator

Reg.: 2 januari 2006

mum53 schreef:

belangrijk zijn.
HR
Ergens wist ik al dat jij dit zou gaan zeggen. Niet dat het ergens op slaat, want hij was nevernooit bij de bal gekomen, maar moet het nou eenmaal zeggen he. Zelfs op een prachtige avond.
HR
HR

can-o
Icoon

Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002

sterke pot, goal was on houdbaar, 2e helft erg sterk.
HR
HR

Sindelar Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Reg.: 26 januari 2008

Blijft twee keer goed wachten bij de kansen van Narsingh en Lens, prima gedaan.
HR
HR

retep1 Gele kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 421
Reg.: 1 december 2006

can-o schreef:

sterke pot, goal was on houdbaar, 2e helft erg sterk.
HR
Sar had hem gehad.
HR
HR

Vedette

Sar hebben we niet in de selectie.
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 11 oktober 2009

Sindelar schreef:

Blijft twee keer goed wachten bij de kansen van Narsingh en Lens, prima gedaan.
HR
Viel mij ook op. Vond dit altijd een zwak punt van Vermeer, want hij lag soms onderhand al op de grond als de aanvaller nog 10 meter van hem vandaan was. Is hierin echt vooruitgegaan.
HR
HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Reg.: 31 januari 2006

0634 schreef:

(...)

Ergens wist ik al dat jij dit zou gaan zeggen. Niet dat het ergens op slaat, want hij was nevernooit bij de bal gekomen, maar moet het nou eenmaal zeggen he. Zelfs op een prachtige avond.
HR
Natuurlijk was het een mooie avond met mooi voetbal.
Snap alleen niet dat jij mij alweer quote terwijl Rob070 toch hetzelfde
zegt als ik, dus ik ben niet de enige die dit ziet.
Maar goed, je hebt toch zelf ook wel gezien dat hij de bal gewoon na staat te kijken??? of keek je net even de andere kant uit. :\(
HR
HR

Vedette

Sigmund Freud schreef:

(...)

Viel mij ook op. Vond dit altijd een zwak punt van Vermeer, want hij lag soms onderhand al op de grond als de aanvaller nog 10 meter van hem vandaan was. Is hierin echt vooruitgegaan.
HR
Lijkt wel een soort wapenwedloop, nu wist Vermeer dat PSV zou wachten op de beweging van Vermeer, maar bleef dus wachten vooral bij de kans van Lens leek het een soort wildwest duel wie trekt het eerst.
HRHR
HR

0634
Moderator

Reg.: 2 januari 2006

mum53 schreef:

(...)

Natuurlijk was het een mooie avond met mooi voetbal.
Snap alleen niet dat jij mij alweer quote terwijl Rob070 toch hetzelfde
zegt als ik, dus ik ben niet de enige die dit ziet.
Maar goed, je hebt toch zelf ook wel gezien dat hij de bal gewoon na staat te kijken??? of keek je net even de andere kant uit. :\(
HR
Nee nee, ik zag hem. En ik zag ook dat hij nooit bij dat boogje had gekund, onhoudbaar, iig voor iemand van zijn lengte. Ik zag hem ook op de acties van Lens en Narsingh heel lang blijven staan, die van Narsingh ronselde hij voortreffelijk uit de goal en duikt hij te vroeg, scoort Lens zeker. Vermeer keepte prima, dit keer ook aan de bal goed. Weinig op aan te merken eigenlijk.
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

Mum53 -1
Goal van Lens +1

mum53 schreef:

belangrijk zijn.
HR
HR
HR

Jan410
International

Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 30 april 2006

Sigmund Freud schreef:

(...)

HR
Het bizarre is, bij de JC schaal paar maanden terug ging Vermeer vaak te vroeg liggen 1op1. Het leek wel of de psv'ers dit wisten want ze stiftte steeds. Dat kenneth nu nota bene tegen PSV laat zien dat hij er van geleerd heeft, grote klasse.

Die 1-1 is een wereldgoal van lens. Vloek op van Rijn, klap voor Lens. Niet te houden voor vermeer. In de periode na rust redt Vermeer Ajax.
HR
HR

Frankie de missing link
Idool

Reg.: 14 augustus 2009

Ik vond dat hij vanuit die hoek er niet in mocht eigenlijk. Maar aan de andere kant zag hij de bal pas toen deze langs Van Rhijn was. Belangrijker was dat hij bij de kans van Narsingh klasse optreedt en bij de kans van Lens zo onnoemelijk lang blijft staan als Lens vertraagt dat Lens het ook niet meer weet. Klasse!
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

Zit de goal net weer te bekijken. Niet te houden, behalve als je helemaal verkeerd staat opgesteld.
Gewoon een klasse goal van Lens. Hij kapt, hij kijkt geeneens naar de goal en krult hem hard in de verre hoek.

Frankie de missing link schreef:

Ik vond dat hij vanuit die hoek er niet in mocht eigenlijk. Maar aan de andere kant zag hij de bal pas toen deze langs Van Rhijn was. Belangrijker was dat hij bij de kans van Narsingh klasse optreedt en bij de kans van Lens zo onnoemelijk lang blijft staan als Lens vertraagt dat Lens het ook niet meer weet. Klasse!
HR
HR
HR

Dijkstra Ajacied Forever
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 mei 2001

Als Narsingh naar de wedstrijd tegen Dortmund had gekeken, had hij geweten dat hij vanuit een moeilijke hoek het beste een lullig rollertje onder Vermeer door had kunnen proberen. Succes gegarandeerd.

Het schot van Lens was niet te houden denk ik, maar ik stoor me er dan weer wel aan dat Vermeer geen enkele poging onderneemt om hem wel te stoppen. En dat is ook niet voor het eerst. Volgens mij laat hij de verre hoek doorgaans ook teveel open liggen, zeker gezien zijn lengte zou hij zich iets meer naar het midden op moeten stellen denk ik.

Ik ben gewoon echt geen fan van deze keeper. Veel te wisselvallig.
HR
HR

Jan410
International

Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 30 april 2006

Frankie de missing link schreef:

HR
Ik had dit nog niet gezien voor mijn post van zojuist, maar Lens bevestigt mijn vermoeden: http://eredivisielive.nl/video/98713-lens-zon-gemiste-kans-blijft-wel-even-in-je-hoofd-zitten.html

De jc-schaal wedstrijd speelde mee bij Vermeers twee cruciale reddingen.
HR
HR

F.A.N.5
Basisspeler

Uit: Arnhem
Reg.: 28 juli 2002

Ik vermaak me meestal kostelijk op dit deel van het forum. Bij elke tegendoelpunt begin ik te fantaseren hoe ze weer Vermeer hiervan de schuld in de schoenen gaan schuiven. Gisteren bij dat doelpunt van Lens (fantastische goal trouwens) was het 1e wat in mij opkwam. Wat zal hij nu weer verkeerd hebben gedaan :D :D :D En ja hoor ik word op mijn wenken bediend, beter dan VI en Gijpie deze topic :D :D :D
HR
HR

Sfinx
Lid 2de elftal

Reg.: 27 oktober 2011

F.A.N.5 schreef:

Ik vermaak me meestal kostelijk op dit deel van het forum. Bij elke tegendoelpunt begin ik te fantaseren hoe ze weer Vermeer hiervan de schuld in de schoenen gaan schuiven. Gisteren bij dat doelpunt van Lens (fantastische goal trouwens) was het 1e wat in mij opkwam. Wat zal hij nu weer verkeerd hebben gedaan :D :D :D En ja hoor ik word op mijn wenken bediend, beter dan VI en Gijpie deze topic :D :D :D
HR
Inderdaad helemaal mee eens, Vermeer heeft het prima gedaan.
Ik zie dat hij zich ontwikkeld, en dat hij vaak punten pakt of beslissend is om net niet die tegengoals te krijgen die dan de ommekeer in de wedstrijd is.
Hulde aan Kenneth.
HR
HR

Deus ex Machina
International

Reg.: 30 juni 2012

Doelpuntje van Lens was goed ingeschoten maar dat neemt niet weg dat Vermeer weer eens ''vast'' stond. Daar heeft hij wel vaker last van, net als dat hij zich vaak neer laat ploffen. Bij die kans van Lens/Narsingh net na rust, die 1-op-1, wat de 1-2 moest zijn, daar liet Vermeer zich ook weer kinderlijk in de verkeerde hoek vallen. Desalniettemin was dit wel een goede pot van Kenneth.

Blijf nog steeds bij mijn mening, en daar zal ik ook niet van afwijken, zet Cillessen eens een tiental wedstrijden onder de lat. Denk dat hij er niet veel voor onder doet en brengt een stuk meer zekerheid.
HR
HR

JanTa
Icoon

Uit: Almere
Reg.: 2 februari 2008

Zal wel een heel arrogante opmerking van me zij maar Vermeer heeft de jhele wedstrijd amper wat te doen gehad en wat hij in die schaarse gevaarlijke momenten moest doen dat deed hij goed.
HR
HR

dijkstra14
Regelmatige invaller

Vak: 120
Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 7 maart 2006

Ik vind het onzin om te stellen dat die bal onhoudbaar is. Als je bal in het net ligt lijkt hij onhoudbaar qua hoogte, maar op de doellijn zou het echt nog wel kunnen. Daarnaast vind ik dat je altijd voor de redding moet gaan. Het komt nu al weken voor dat Vermeer de bal in het doel kijkt. Ook al gaat de bal er in, nu heb ik het gevoel dat hij er niet alles aan heeft gedaan. Hoop dat Cillessen snel in het doel staat, zijn trap en lengte hebben we nodig.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 54,5% dat Heracles Almelo wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PEC Zwolle:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!