Ajax Netwerk
vrijdag 25 april 2014 - 03:51                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 174 pagina's: « 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 ... 174 »

HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 31 januari 2006

quote:HR
A.T.A schreef:

(...)

Nou moet je echt ophouden met je haat tegen Kenneth. Wat triest mannetje ben jij toch zeg. Deze bal pakt niemand. 53 staat toch niet voor je leeftijd mag ik hopen???
HR
Ja je kan kletsen wat je wilt maar een bal in de korte hoek erin??? die moet altijd voor de keeper zijn of het nou Vermeer of Mulder of noem maar op welke keeper, die bal is gewoon voor de keeper.
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Uit: Enschede
Vak: -
Reg.: 3 mei 2004

mum53 schreef:

(...)

Ja je kan kletsen wat je wilt maar een bal in de korte hoek erin??? die moet altijd voor de keeper zijn of het nou Vermeer of Mulder of noem maar op welke keeper, die bal is gewoon voor de keeper.
HR
Moet hebben gaat te ver hoor... Maar wel weer geen goal die valt omdat hij 10 cm te klein is. Keeper van 2m pakt hem.
HR
HR

Tante Leen
Talent

Reg.: 29 december 2006

A.T.A schreef:

(...)

Nou moet je echt ophouden met je haat tegen Kenneth. Wat triest mannetje ben jij toch zeg. Deze bal pakt niemand. 53 staat toch niet voor je leeftijd mag ik hopen???
HR
Ik heb het ook niet op haters hoor, maar wat heeft dát er nou in godesnaam mee te maken??
HR
HR

Sindelar
Vedette

Reg.: 26 januari 2008

Was buiten bereik van Vermeer deze goal ging vlak langs de paal, goed in geschoten.
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

Vond hem tegen Dortmund weinig overtuigend keepen. Geen echte blunders maar wel dat je dacht: "Hey alles gaat erin vandaag." Ook vandaag zag dat schot er niet onhoudbaar uit. Vermeer heeft de laatste twee wedstrijden amper een bal gestopt.
HR
HR

A.T.A
Geselecteerd voor Oranje

Uit: almere
Vak: 128
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 13 juli 2001

Tante Leen schreef:

(...)

Ik heb het ook niet op haters hoor, maar wat heeft dát er nou in godesnaam mee te maken??
HR
Moet je maar even alle post van hem terug lezen betreffende Kenneth Vermeer en helaas kan je niet terug kijken hoe geil hij werd Steek. Deze jongen heeft nog nooit 1 positief wordt over Kenneth hier neergezet. Eigenlijk ook niet meer op reageren, maar blijf me aan deze jongen/man irriteren.

Derk Johanssen schreef:

(...)

Moet hebben gaat te ver hoor... Maar wel weer geen goal die valt omdat hij 10 cm te klein is. Keeper van 2m pakt hem.
HR
Stekelenburg is ook over de 2 meter, maar weet bijna zeker dat hij deze ook niet had gepakt. Steek was lang, maar hij kwam ook nooit zover in de hoek helaas. Was gewoon een goed strak schot die vlak langs de paal ging. Doe je echt niet veel aan als keeper.

[Dit bericht is veranderd door A.T.A (op 25 november 2012 20:44:56).]
HR
HR

Sindelar
Vedette

liam schreef:

Vond hem tegen Dortmund weinig overtuigend keepen. Geen echte blunders maar wel dat je dacht: "Hey alles gaat erin vandaag." Ook vandaag zag dat schot er niet onhoudbaar uit. Vermeer heeft de laatste twee wedstrijden amper een bal gestopt.
HR
Tegen Dortmund was het niet overtuigend, die afgeketste bal moet hij naar de zijkant verwerken. Die goals van Dortmund passen dan ook net, dat is ook de kwaliteit van Dortmund.

Vandaag had hij naast goal een makkelijke redding. Van achter de goal was duidelijk te zien dat de goal niet houden was, de camera beelden vertekenen wat dat betreft. Dus twee ballen een onhoudbaar en een senvoudige bal dan kun je je als keeper ook niet onderscheiden. Dat hoeft voor mij ook niet.
HR
HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Reg.: 31 januari 2006

A.T.A schreef:

(...)

Moet je maar even alle post van hem terug lezen betreffende Kenneth Vermeer en helaas kan je niet terug kijken hoe geil hij werd Steek. Deze jongen heeft nog nooit 1 positief wordt over Kenneth hier neergezet. Eigenlijk ook niet meer op reageren, maar blijf me aan deze jongen/man irriteren..
HR
Als ik echt wat positiefs over hem zou kunnen zeggen, zou ik het doen.

Nee ik haat hem niet, ik vind het alleen geen keeper voor het niveau van Ajax.

Jij had ook altijd je mening over Steek en volgens mij was jij wel een hater.

Maar goed je irriteerd je maar een end weg, ik blijf bij mijn mening,die mag ik net als jij ook hebben, geen keeper voor Ajax. :B

[Dit bericht is veranderd door mum53 (op 25 november 2012 23:18:07).]
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

mum53 schreef:

(...)

Maar goed je irriteerd je maar een end weg, ik blijf bij mijn mening,die mag ik net als jij ook hebben, geen keeper voor Ajax. :B
HR
Jij noemt een speler van Ajax een huppelkut en zegt dat hij een irritante kop heeft. Dat is geen mening geven dat is als een ordinair visw... wat roepen. Zeg gewoon dat je hem niet goed vindt en laat dit soort puberale benamingen achterwege. Ik ben geen fan van Maarten maar ik zal zoiets nooit zeggen. Als jij wil dat je serieus genomen wordt moet je dit soort opmerkingen achterwege laten en dat heeft niets met een 'mening' te maken.
HR
HR

A.T.A
Geselecteerd voor Oranje

Uit: almere
Vak: 128
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 13 juli 2001

mum53 schreef:

(...)

HR
Jij vind dus dat Vermeer nooit een goede wedstrijd voor Ajax heeft gekeept?
Ik heb vaak genoeg hier op het forum verteld als Steek een goede pot keepte.
Was inderdaad niet mijn favoriete keeper. Maar ik vond Vermeer een matige pot keepen tegen Dortmund. Ik kan nog wel een discussie herinneren tijdens de EL wedstrijd thuis tegen Anderlecht waarin we 1-3 verloren en Steek gewoon een slechte wedstrijd had. Jij was toen de enige die stug bleef vol houden dat het allemaal niet aan Steek lag, maar dat het aan de verdediging lag.

Sindsdien vind ik je niet echt geloofwaardig meer in dit forum. Maar jij mag inderdaad je eigen mening hebben. Hoop alleen dat we wel een beetje realistisch blijft in posts. ;)
HR
HR

Rasmussen
Idool

Reg.: 25 augustus 2005

Sindelar schreef:

(...)

Tegen Dortmund was het niet overtuigend, die afgeketste bal moet hij naar de zijkant verwerken. Die goals van Dortmund passen dan ook net, dat is ook de kwaliteit van Dortmund.

Vandaag had hij naast goal een makkelijke redding. Van achter de goal was duidelijk te zien dat de goal niet houden was, de camera beelden vertekenen wat dat betreft. Dus twee ballen een onhoudbaar en een senvoudige bal dan kun je je als keeper ook niet onderscheiden. Dat hoeft voor mij ook niet.
HR
Ben het hier wel mee eens. Ik ben geen grote fan van Kenneth, maar achter de goal kon je duidelijk zien dat bij deze treffer Kenneth geen blaam treft. Wat mij wel stoort is dat bijna elke kans van de tegenstander direct een treffer oplevert, mits die op goal gaat natuurlijk. Vandaag heeft Kenneth 2 simpele ballen klem gehad, maar het eerste schot zat er weer in. Wat me wel opviel was dat Prus, die trouwens heel goed keepte, nóg slechter was in de spelhervattingen dan Kenneth. Prus schoot bijna elke lange bal linea recta bij ons in de voeten. Dat was ook wel lekker.

[Dit bericht is veranderd door Rasmussen (op 26 november 2012 00:08:34).]
HR
HR

Sindelar
Vedette

Eerste schot ging erin, maar was dus ook niet houdbaar dat is pech voor Vermeer. Maar hij wordt ook niet geholpen door de verdedigers, de aanvallers mogen dan ook wel heel makelijk schieten. Zowel gisteren als woensdag hadden de korte hoek door de verdediger afgedekt moeten worden en het schot geblokt. Op die manier verklein je de hoek en kan eventueel Vermeer zich onderscheiden met zijn reflexen.
Intern moet hij maar eens met de vuist op tafel slaan.
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

A.T.A schreef:

(...)

Stekelenburg is ook over de 2 meter, maar weet bijna zeker dat hij deze ook niet had gepakt. Steek was lang, maar hij kwam ook nooit zover in de hoek helaas. Was gewoon een goed strak schot die vlak langs de paal ging. Doe je echt niet veel aan als keeper.
HR
Ik weet het niet. Een atletische keeper met lengte (Michailov, Romero, Tyton) had hem gehad denk ik. Toch niet echt Vermeer te verwijten. Dit gebeurt zo nu en dan, kan gebeuren.

Laatste twee wedstrijden niet overtuigend, maar het moet Vermeer ook een beetje meezitten. Als hij 2 van die 4 ballen tegen Dortmund pakt, dan krijgt hij hier een standbeeld.
HRHR
HR

Sindelar
Vedette

Derk Johanssen schreef:

(...)

Ik weet het niet. Een atletische keeper met lengte (Michailov, Romero, Tyton) had hem gehad denk ik. Toch niet echt Vermeer te verwijten. Dit gebeurt zo nu en dan, kan gebeuren.

HR
Nee die hadden hem ook niet gehad, overigens is Vermeer beter dan bovenstaande 3. In de beslissende fases van het kampioenschap stond Vermeer er, keeprs van de andere clubs lieten in die eindafase steken vallen.
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Sindelar schreef:

(...)

Nee die hadden hem ook niet gehad, overigens is Vermeer beter dan bovenstaande 3. In de beslissende fases van het kampioenschap stond Vermeer er, keeprs van de andere clubs lieten in die eindafase steken vallen.
HR
Ik had het over die specifieke goal. Ik vind Michailov overigens wel beter dan Vermeer. Die anderen niet. Zeker niet.
HR
HR

Barry Black
Ballenjongen

Reg.: 1 december 2012

Kenneth Vermeer is op dit moment de beste keeper in de Nederlandse competitie. Enkele feiten die zijn status bevestigen:

Kenneth maakt deel uit van het Nederlands elftal
Kenneth speelt wekelijks in de sterkste clubcompetitie ter wereld (Champions league red.)
Kenneth speelt bij de regerend landskampioen en heeft een wezenlijke bijdrage geleverd aan de laatste twee kampioenschappen
Kenneth staat momenteel in de belangstelling van Arsenal

Dit na 'slechts' anderhalf seizoen als eerste keeper van Ajax 1. Hij is pas 26 en nog in ontwikkeling, keepers bereiken over het algemeen op latere leeftijd hun top (rond 31e). Er is geen enkele keeper in Nederland die een dergelijk track record heeft.

Kenneth heeft zeker nog aandachtspunten c.q. ontwikkelpunten (denk aan zijn spelhervattingen, zijn uittrap met links onder druk, kwetsbaarheid op hoge ballen). Maar is op zijn 26e veel verder ontwikkeld dan bijvoorbeeld Maarten Stekelenburg destijds op zijn 26e.

Met de wetenschap van nu kunnen we gerust stellen dat Stekelenburg een zwaar overschatte keeper is. Stekelenburg speelt in de Serie A, een zwaar gedevalueerde competitie. De serie A komt in de pikorde na de premier league, primera division en de bundesliga. Daarbij speelt hij in de MIDDENMOOT van de Serie A.....AS ROMA....een team dat niet eens in de Europa league uitkomt. Een beetje het feyenoord van de serie A......vergane glorie. Een club die enkel nog parasiteert op in een ver verleden behaalde successen. Een top club wint prijzen, AS Roma heeft dat al tijden niet gedaan. Daarnaast is hij momenteel niet altijd verzekerd van een basisplaats.

Wat dat betreft zijn Tim Krul en Michel Vorm qua ontwikkeling Stekelenburg allang voorbij. Zij spelen wekelijks in de sterkste competitie van de wereld (premier league) en doen dat niet onverdienstelijk. In de polls en op diverse Engelse fora worden zowel Krul als Vorm gerekend tot de betere keepers van de premier league en had Michel Vorm de meeste 'clean sheets' in 2011/2012. Daarnaast is Vorm uitgeroepen tot speler van het jaar bij Swansea in 2011/2012.

Stekelenburg is een aardige clubkeeper die een leuke redding had op het WK tegen Brazilie.....maar internationaal stelt hij geen drol voor. Op diverse Italiaanse fora wordt hij beschreven als een 'kwakkelende keeper'.... die moet vechten voor een basisplaats bij een middenmoter in een middelmatige competitie.

Een keeper die onterecht veel meer krediet heeft dan Kenneth.

Degene die Cillissenen als een volwaardig alternatief beschouwen van Vermeer hebben echt geen verstand van voetbal en kunnen op basis van feiten ook niet beargumenteren waarom hij het beter zou doen. Omdat hij qua motoriek op vd Sar lijkt, of omdat hij 'rust' uitstraalt of groter is?

Dream on mensen, vd Sar was een keeper van de buiten categorie. Een keeper van dat kaliber heeft Nederland momenteel niet. Lengte? De beste keeper vd wereld (Iker Casillas) is net zo groot als Vermeer. Rust? Kenneth heeft een spectaculaire stijl van keepen met weergaloze reflexen (net zoals Fabien Barthez destijds bij Manchester United en het Franse nationale elftal). Een keeper staat er om ballen tegen te houden niet om 'rust' en -in CIllisens geval- slungeligheid uit te stralen. Cillissen zal het bij Ajax -los van zijn tekortschietende kwaliteiten- ook niet redden omdat hij geen personality heeft. Hij is nog steeds dat jongetje uit de provincie die nog heel erg moet wennen aan de grote ego's bij Ajax.

Jeroen Zoet, Piet Velthuizen en Mulder van Feyenoord zijn Cillissen allang voorbij.

Mickey van der Hart (doelman Ajax A1) is onlangs uitgeroepen tot het talent vd toekomst.....Cillissen moet uitkijken dat hij niet voorbij wordt gestreefd door vd Hart....
HR
HR

knetterspetter
Bankzitter

Reg.: 18 februari 2012

HR
HR

Morgenzon
International

Reg.: 19 februari 2008

Allereerst welkom op het forum Kenneth :D

Kenneth maakt deel uit van het Nederlands elftal
Kenneth speelt wekelijks in de sterkste clubcompetitie ter wereld (Champions league red.)
Kenneth speelt bij de regerend landskampioen en heeft een wezenlijke bijdrage geleverd aan de laatste twee kampioenschappen
Kenneth staat momenteel in de belangstelling van ArsenalHR
Puntje 1, NL elftal, zelfs keepers als Mulder en Ter Rouwelaar hebben bij het NL-elftal gezeten dus dat zegt niks.
Puntje 2, Ajax: hij speelt idd bij Ajax, maar dit is puur omdat FdB hem nog zoveel krediet geeft. Ik ben het er totaal niet mee eens dat hij een wezenlijke bijdrage heeft geleverd aan de laatste 2 kampioenschappen, ik kan me zelfs maar 1 wedstrijd herinderen waar hij echt punten heeft gepakt voor Ajax en dat was Heerenveen uit vorig seizoen, voor de rest is hij een brok onrust achterin. Dat is dit seizoen ook weer enkele keren duidelijk geworden, hij is totaal niet rustig aan de bal, trapt ballen zo maar blind naar voren en daardoor krijgt Ajax niet de kans om rustig op te bouwen en daardoor blijft de tegenstander in balbezit en moet hij steeds zijn reddingen cq reflexen blijven gebruiken.
Als je in belangstelling van Arsenal staat, wat overigens alleen nog maar een gerucht is, wil dat helemaal niks zeggen, de coach van Arsenal heeft sowieso een slechte kijk op keepers want eigenlijk alleen de eerste keeper van Arsensal voldoet, de overige keepersaankopen zijn van het niveau Vermeer.

Dit na 'slechts' anderhalf seizoen als eerste keeper van Ajax 1. Hij is pas 26 en nog in ontwikkeling, keepers bereiken over het algemeen op latere leeftijd hun top (rond 31e). Er is geen enkele keeper in Nederland die een dergelijk track record heeft.HR
Dingen als 'rust'in je spel en 'het overzicht bewaren' ga je op latere leeftijd nooit meer aanleren, Kenneth is gewoon een brok aan onrust en daar kan hij ook niks aan doen, hij is gewoon geen mee voetballende keeper.

Degene die Cillissenen als een volwaardig alternatief beschouwen van Vermeer hebben echt geen verstand van voetbal en kunnen op basis van feiten ook niet beargumenteren waarom hij het beter zou doen. Omdat hij qua motoriek op vd Sar lijkt, of omdat hij 'rust' uitstraalt of groter is?
Cillissen zal het bij Ajax -los van zijn tekortschietende kwaliteiten- ook niet redden omdat hij geen personality heeft. Hij is nog steeds dat jongetje uit de provincie die nog heel erg moet wennen aan de grote ego's bij Ajax.HR
Kun jij wel op basis van feiten beargumenteren waarom Vermeer beter is dan? En dan niet met dingen komen als hij zit bij het NL-elftal of hij staat in de interesse van Arsenal want dat zegt niks, maar kom met duidelijk zaken als voorbeelden uit wedstrijden. Ik kan legio voorbeelden geven van wedstrijden waar Vermeer duidelijk de fout in gaat, echter heb ik totaal geen zin om deze allemaal te gaan opzoeken, maar ik zou zeggen kijk vanavond Ajax - PSV en let op zijn uittrappen en mee voetballend vermogen en je ziet meteen dat hij niet bij Ajax past.
En idd een keeper staat er om ballen tegen te houden, maar als een keeper geen rust heeft (lees alle ballen blind naar voren trapt of naar een speler speelt die in de dekking staat) dan komt de bal meteen weer terug en kan hij weer een bal gaan tegen houden oftewel het is een visuele cirkel. Een keeper moet idd een bal tegen kunnen houden, maar als hij niet kan meevoetballen dan blijft hij zichzelf in de problemen brengen en dus Ajax niet in de gelegenheid stellen om de controle over het spel te krijgen.
En wat een larriekoek over de personality van Cilessen, of Kenneth dat wel is :D

Echt zielig om spelers als Stekelenburg en Cilessen te gaan afzeiken terwijl het hier over Vermeer gaat. Kom gewoon met duidelijk feiten waarom je Vermeer beter vindt, nu slaat het gewoon helemaal nergens op.
HR
HR

trodat4030
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 3 september 2012

Morgenzon schreef:

Allereerst welkom op het forum Kenneth :D HR
Dat was het eerste wat mij te binnen schoot haha :D

[Dit bericht is veranderd door trodat4030 (op 1 december 2012 15:22:48).]
HR
HR

Vermeers
Vedette

Reg.: 2 februari 2008

Morgenzon schreef:

Echt zielig om spelers als Stekelenburg en Cilessen te gaan afzeiken terwijl het hier over Vermeer gaat. Kom gewoon met duidelijk feiten waarom je Vermeer beter vindt, nu slaat het gewoon helemaal nergens op.
HR
Negen van de 10 Vermeer sympathisanten reageren op deze manier.. Ik kan dat ook niet echt goed begrijpen.
HR
HR

Arnold Layne
Talent

Uit: Dordrecht
Reg.: 20 augustus 2002

Meneer Vermeer; er zijn ook keepers die wel eens een hand uitsteken. U doet dit nooit bij dit soort ballen.. het begint nu tamelijk gênant te worden namelijk..
HR
HR

Yougle
Idool

Uit: Oud-Beijerland
Reg.: 12 juli 2001

Arnold Layne schreef:

Meneer Vermeer; er zijn ook keepers die wel eens een hand uitsteken. U doet dit nooit bij dit soort ballen.. het begint nu tamelijk gênant te worden namelijk..
HR
Was natuurlijk een onverwacht schot van Lens en niet al te best gedekt door Van Rhijn waardoor hij uberhaupt kon schieten, maar Vermeer had gewoon iets moeten doen idd.

Beetje jammer dit weer!
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 11 oktober 2009

Hier had Vermeer toch nooit bij gekund als hij zijn arm had uitgestoken?
HR
HR

Yougle
Idool

Uit: Oud-Beijerland
Reg.: 12 juli 2001

Sigmund Freud schreef:

Hier had Vermeer toch nooit bij gekund als hij zijn arm had uitgestoken?
HR
Misschien niet, misschien wel, we zullen het nooit weten,

Maar het is gewoon triest om te zien dat-ie totaal niets doet.
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 20 april 2006

Yougle schreef:

(...)

Was natuurlijk een onverwacht schot van Lens en niet al te best gedekt door Van Rhijn waardoor hij uberhaupt kon schieten, maar Vermeer had gewoon iets moeten doen idd.

Beetje jammer dit weer!
HR
Het is 150 x meer te wijten aan vRhijn.

Als hij dan al voor spek en bonen meeloopt zonder druk te zetten... blok dan tenminste zijn schoten en passen. Maar nee, hij staat erbij en hij kijkt ernaar.
Dit roep ik al weken en heb ik bij vdWiel ook een jaar lang zitten roepen. Het is hetzelfde verhaal all over again. Of Vermeer dan wat beter had moeten reageren, hoef je niet eens meer aan te denken. Het is de welverdiende loon van vRhijn die vanaf minuut 1 al kon gebeuren. Ook werd Vermeer zijn zicht geblokkeerd doordat vRhijn voor Lens stond. vRhijn was de enige die er op dat moment iets aan kon doen.

[Dit bericht is veranderd door AFC_Orange (op 1 december 2012 21:37:42).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 174 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 90,4% dat Juventus wint van Benfica SL. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!