Ajax Netwerk
vrijdag 31 oktober 2014 - 16:47                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 192 »

HR

roytje78
Basisspeler

Vak: 127
Droomaankoop: -
Reg.: 4 januari 2006

Poulsen, Eriksen, De Jong, Enoh en Boerrigter.

quote:HR
Rasmussen schreef:

(...)

Wie vond jij dan gisteren slechter? Simpele ballen verdwenen weer over de middenlijn. Hij heeft geen bal tegengehouden en dan was hij niet de slechtste? Bij alle vier de doelpunten vond ik hem er slecht uit zien. Daarnaast is Vermeer absoluut niet constant. Of je moet bedoelen dat hij elke wedstrijd simpele ballen uittrapt en ogenschijnlijke simpele ballen niet heeft. Tevens laat zijn positionering de wensen over en lijkt hij totaal niet te weten wat hij wilt. Een twijfelaar eerste klas.
HR
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 18 maart 2003

Eriksen slecht? Met afstand de beste speler van Ajax. Vermeer en Enoh waren veruit de slechtsten bij Ajax. Enoh leidde de goals in die Vermeer met zijn verkeerde inkomen en slechte wegboksen had moeten stoppen.
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Eriksen superslecht ja. Laatste 5 min niet, maar de 85 daarvoor was het drama.

amsterdamoost schreef:

Eriksen slecht? Met afstand de beste speler van Ajax. Vermeer en Enoh waren veruit de slechtsten bij Ajax. Enoh leidde de goals in die Vermeer met zijn verkeerde inkomen en slechte wegboksen had moeten stoppen.
HR
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

De enige Ajacied die aanspeelbaar was en dan ook vaak wat goeds deed met de bal. Jammer dat hij van die flapdrollen om hem heen heeft staan. Vermeer en Enoh. Het allerslechtste wat Ajax op het veld had staan gisteren.
HR
HR
Leek nergens op, zelfs een veldspeler had dit beter gedaan. 1ste goal komt hij zomaar zijn doel uit. Ook nog eens benen wagenwijd open. 2de goal is zijn hoek, 3de heeft hij twee goede reflexen, beetje pech dat ie door zijn armen glipt. (nee geen sarcasme ;))

4de doelpunt was vergelijkbaar met de 1ste. Verkeerd uitkomen, beiden keren staat de tegenstander al in de hoek. Je komt juist uit om je doel klein te maken en de tegenstander naar de hoek te drijven. Nu maak je het juist allemaal makkelijker om te scoren. Natuurlijk was Dortmund heel veel beter, maar puur qua kansen was de uitslag extreem geflatteerd. Zegt genoeg hoe er verdedigd en gekeept werd.

[Dit bericht is veranderd door Gallery Play (op 22 november 2012 15:53:46).]
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

4 ballen die gewoon goed de hoeken ingaan.

De 2-0 kon ie misschien meer naar buiten drukken, dan was de rebound niet gevallen.

De 4-0 kon je hem eigenlijk niet aanrekenen. Een uitstekende keeper had die wel tegengehouden, maar Vermeer is gewoon een normale keeper die af en toe een goede dag heeft.
HR
HR

BuZa
Idool

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Leonardo Suárez
Reg.: 30 november 2005

champy95 schreef:

4 ballen die gewoon goed de hoeken ingaan.

De 2-0 kon ie misschien meer naar buiten drukken, dan was de rebound niet gevallen.

De 4-0 kon je hem eigenlijk niet aanrekenen. Een uitstekende keeper had die wel tegengehouden, maar Vermeer is gewoon een normale keeper die af en toe een goede dag heeft.
HR
Bij de 4-0 (bij de 1-0 ook) komt 'ie weer eens te snel en overbodig uit, te druistig en gaat gelijk naar de grond, waarom? Blijf gewoon op je poten staan. Niks is makkelijker dan een keeper die gelijk gaat liggen, die kan dat dan niet meer herstellen. Je mag het een aanvaller best moeilijk maken als keeper hoor.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

BuZa schreef:

(...)

Bij de 4-0 (bij de 1-0 ook) komt 'ie weer eens te snel en overbodig uit, te druistig en gaat gelijk naar de grond, waarom? Blijf gewoon op je poten staan. Niks is makkelijker dan een keeper die gelijk gaat liggen, die kan dat dan niet meer herstellen. Je mag het een aanvaller best moeilijk maken als keeper hoor.
HR
Bij de 4-0 was die al geklopt op het moment dat Lewandowski kon schieten.
De fout die hij daar maakte, was dat hij verkeerd stond opgesteld zodat de spits langs de korte hoek kon inschieten. Echt schandalig dat die jongen zich zo kon vrijlopen.

De 1-0 is gewoon klasse uitgevoerd. Voor hetzelfde geldt, maakt Reus nog de beweging naar rechts, en was het goed stoorwerk van Vermeer geweest (zie Dzeko tegen ons, toen hij naar rechts moest uitwijken, omdat hij een beweging teveel wou maken).

De 4 goals waren houdbaar, laat dat duidelijk wezen. Maar ik vond het geen goals van blunderformaat.
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Eens. Geen superfouten, maar ook niet dat de goals onhoudbaar waren. Kortom een slechte wedstrijd van Vermeer, maar zoals al eerder door mij gesteld, hij was niet de enige gisteren. Hij draait wat mij betreft een prima seizoen en voldoet ook aan de gestelde eisen. Vandaar ook z'n uitverkiezing in Oranje.

champy95 schreef:

(...)

Bij de 4-0 was die al geklopt op het moment dat Lewandowski kon schieten.
De fout die hij daar maakte, was dat hij verkeerd stond opgesteld zodat de spits langs de korte hoek kon inschieten. Echt schandalig dat die jongen zich zo kon vrijlopen.

De 1-0 is gewoon klasse uitgevoerd. Voor hetzelfde geldt, maakt Reus nog de beweging naar rechts, en was het goed stoorwerk van Vermeer geweest (zie Dzeko tegen ons, toen hij naar rechts moest uitwijken, omdat hij een beweging teveel wou maken).

De 4 goals waren houdbaar, laat dat duidelijk wezen. Maar ik vond het geen goals van blunderformaat.
HR
HR
HR

Rasmussen schreef:

(...)

Hij heeft toch gewoon gelijk? Iedereen heeft het over Ajax voetbal, maar Ajax speelt niet eens Ajax voetbal. We dwingen geen kansen af, maar geven wel veel doelpunten cadeau. Aanvallend zijn we totaal onmachtig, tenzij we kunnen counteren. Dit angsthazenvoetbal zal wel geïnitieerd zijn door Frank.
HR
En wat kam Frank eraan doen dat geen van de spelers van deze selectie ook maar enigzins een aanvaardbaar niveau benaderd?
Dat geen enkele pass aankomt, dat er geen enkele keer een speler vrij voor de keeper wordt gezet? Dat het Ajax wel lukt om het meeste balbezit te hebben, maar kansen worden er niet gecreeert. Dat de spelers die de bal er in horen te schiten, alleen maar de 2e ring of de reclameborden weten te raken...
Ach ik weet de oplossing misschien moet Frank weer zelf gaan spelen :\(
HR
HR

Rasmussen
Idool

Reg.: 25 augustus 2005

Rob070 schreef:

(...)

En wat kam Frank eraan doen dat geen van de spelers van deze selectie ook maar enigzins een aanvaardbaar niveau benaderd?
Dat geen enkele pass aankomt, dat er geen enkele keer een speler vrij voor de keeper wordt gezet? Dat het Ajax wel lukt om het meeste balbezit te hebben, maar kansen worden er niet gecreeert. Dat de spelers die de bal er in horen te schiten, alleen maar de 2e ring of de reclameborden weten te raken...
Ach ik weet de oplossing misschien moet Frank weer zelf gaan spelen :\(
HR
Het idee van Frank is dat zolang je de bal hebt je geen treffer tegen kan krijgen. Zijn voetbalvisie is teveel gericht op de kwantiteit van het balbezit in plaats van de kwaliteit. Steeds wordt er voor de veilige keuze gekozen, opdat we geen balverlies lijden. Aanvallend zijn we al jaren onmachtig. Tegen een defensieve ploeg weten we niet wat we moeten doen. Dat is nu toch niets nieuws? Controle boven risico. Als je nooit risico durft te nemen dan zet je ook bijna niemand voor de goal.

roytje78 schreef:

Poulsen, Eriksen, De Jong, Enoh en Boerrigter.
(...)
HR
Geen van allen speelde sterk, maar zij hebben niet zo geblunderd als Vermeer. Ik kan mij niet één positieve actie van Vermeer herinneren, wel een hoop negatieve (bal in de 16 omhoog schieten, simpele ballen over de zijlijn, min. 3 treffers kun je mede op zijn conto schrijven. Nee wat dat betreft was Kenneth, met afstand, de slechtste Ajacied van de avond. En het ergste van alles is ook nog dat het hem niets lijkt te doen dat hij schuttert. Geen passie niks.

[Dit bericht is veranderd door Rasmussen (op 22 november 2012 18:31:38).]
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Reg.: 15 oktober 2009

Belachelijk slecht gekeept bij alle doelpunten. Hij keepte eigenlijk helemaal niet. :denk
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

amsterdamoost schreef:

Yorn en Liam zijn volstrekt niet serieus te nemen als het om Vermeer gaat, laat gewoon joh
HR
Waar de fuck komt die quote eigenlijk vandaan? Daarnaast denk ik dat je die quote in een iets andere context moet lezen. Vind het niet gek dat ik kwaad ben op Frank na de meest debiele opstelling in jaren.

Daarnaast ben ik gewoon serieus te nemen als het Vermeer betreft. Speelde dit seizoen redelijk, maar gisteren achterlijk slecht. Vorig seizoen een groot deel kut en ook een deel alleraardigst. Dat jaar ervoor keepte hij volgens mij gewoon erg sterk (was dat toen hij Steek moest vervangen?).

Het probleem is dat Cillessen niet beter is.
HRHR
HR

Rasmussen
Idool

Reg.: 25 augustus 2005

Y0rn. schreef:

(...)

HR
Hoe kun je dat nu weten? Hij krijgt toch geen kans! Laat hem eerst maar eens een paar weken keepen en dan kunnen we beoordelen wie er beter is. Als hij hetzelfde vertrouwen zou krijgen als Vermeer dan denk ik dat we laatstgenoemde niet meer terugzien.
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Rasmussen schreef:

(...)

Hoe kun je dat nu weten? Hij krijgt toch geen kans! Laat hem eerst maar eens een paar weken keepen en dan kunnen we beoordelen wie er beter is. Als hij hetzelfde vertrouwen zou krijgen als Vermeer dan denk ik dat we laatstgenoemde niet meer terugzien.
HR
Omdat ik Cillessen niet bijzonder vond bij NEC. Redelijk, maar niet meer dan dat. Daarnaast blinkt hij niet uit wanneer hij speelt in het eerste en in de jeugd. Wel moet ik zeggen dat hij meer rust breng dan ADHD'er Vermeer, maar zowel voetballend als keepend is het niet beter. Wel neemt hij minder debiele risico's waardoor hij minder in de problemen komt. Maar intrinsiek is hij dus niet beter dan Kenneth.

Over VD Hart heb ik goede dingen gehoord. Ook al vonden sommige ook dat hij wel iets weg had van Vermeer (positief of negatief is, weet ik niet). Ik weet dus niet zo of hij het kan, maar het valt te proberen natuurlijk.
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Ik ben het eens met jou. Ik vind Vermeer dit seizoen, en de 2e helft van vorig seizoen gewoon goed keepen, maar woensdag was het gewoon slecht.

Hopen dat ie zich, en de rest van het team, herpakt en het niveau van dit seizoen doortrekt en zich nog kan verbeteren.

Y0rn. schreef:

(...)

Waar de fuck komt die quote eigenlijk vandaan? Daarnaast denk ik dat je die quote in een iets andere context moet lezen. Vind het niet gek dat ik kwaad ben op Frank na de meest debiele opstelling in jaren.

Daarnaast ben ik gewoon serieus te nemen als het Vermeer betreft. Speelde dit seizoen redelijk, maar gisteren achterlijk slecht. Vorig seizoen een groot deel kut en ook een deel alleraardigst. Dat jaar ervoor keepte hij volgens mij gewoon erg sterk (was dat toen hij Steek moest vervangen?).

HR
HR
HR

Vermeers
Vedette

Reg.: 2 februari 2008

Sorry hoor maar als mensen de 0-4 geen fout van Vermeer vinden kijken ze echt met de ogen dicht.. Lewandowski schiet de bal in de korte hoek van Vermeer tegen de binnenkant van de tweede paal vanaf meer dan vijf meter.. :denk
HR
HR

A.T.A
Geselecteerd voor Oranje

Uit: almere
Vak: 128
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 13 juli 2001

Vermeers schreef:

Sorry hoor maar als mensen de 0-4 geen fout van Vermeer vinden kijken ze echt met de ogen dicht.. Lewandowski schiet de bal in de korte hoek van Vermeer tegen de binnenkant van de tweede paal vanaf meer dan vijf meter.. :denk
HR
Klopt vond ik ook heel raar gekeept. Hij liet een gapend gat over in de korte hoek. Helemaal verkeerd opgesteld. Was sowieso niet zijn beste wedstrijd.
Vond trouwens Moisander ook wel heeel matig bij dat doelpunt. Wat wilt hij nou eigenlijk doen? Stappen op buitenspel of zo?
HR
HR
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

Wenger is net zo ongelukkig in z'n keeper-aankopen als Van Gaal. Stel; Arsenal biedt 6 miljoen (5 mag ook) is het voor alle partijen het beste. Voor de supporters van Ajax, voor de financiele huishouding en wsl voor Vermeer zelf. Enige die er nadeel van ondervinden zijn onze tegenstanders die ineens een fatsoenlijke keeper op het Ajax-doel treffen en Arsenal zelf. We zullen zien.
HR
HR

Vermeers
Vedette

Reg.: 2 februari 2008

amsterdamoost schreef:

Wenger is net zo ongelukkig in z'n keeper-aankopen als Van Gaal. Stel; Arsenal biedt 6 miljoen (5 mag ook) is het voor alle partijen het beste. Voor de supporters van Ajax, voor de financiele huishouding en wsl voor Vermeer zelf. Enige die er nadeel van ondervinden zijn onze tegenstanders die ineens een fatsoenlijke keeper op het Ajax-doel treffen en Arsenal zelf. We zullen zien.
HR
Als ik Ajax was zou ik dan een tegenbod toen van 4,5 mln. ;)
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

Vermeers schreef:

(...)

Als ik Ajax was zou ik dan een tegenbod toen van 4,5 mln. ;)
HR
Misschien kunnen we geld inzamelen bij de supporters, kunnen we nog wat geld meegeven
HR
HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Reg.: 31 januari 2006

Korte hoek o o o hij leert het echt nooit,zijn ze bij Ajax nou zo blind??
HR
HR

A.T.A
Geselecteerd voor Oranje

Uit: almere
Vak: 128
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 13 juli 2001

mum53 schreef:

Korte hoek o o o hij leert het echt nooit,zijn ze bij Ajax nou zo blind??
HR
Nou moet je echt ophouden met je haat tegen Kenneth. Wat triest mannetje ben jij toch zeg. Deze bal pakt niemand. 53 staat toch niet voor je leeftijd mag ik hopen???
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Of geboortejaar, nog erger........
Die bal was niet te houden. Ik denk dat mum53 gewoon basht om aandacht te krijgen. Totaal niet gefundeerd.

A.T.A schreef:

(...)

Nou moet je echt ophouden met je haat tegen Kenneth. Wat triest mannetje ben jij toch zeg. Deze bal pakt niemand. 53 staat toch niet voor je leeftijd mag ik hopen???
HR
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 96,7% dat Bayern München wint van AS Roma. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!