Ajax Netwerk
donderdag 27 november 2014 - 12:47                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 192 »

HR

zlatanovic
Lid 2de elftal

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 14 maart 2005

Doelpunt tussen de benen door, bal niet naar de zijkant wegstompen, iemand neemt de bal bij de achterlijn aan en kan uit een onmogelijk hoek scoren omdat Kenneth de hoek gewoon openlaat.

Hoewel waardeloos gekeept is het nog waardelozer verdedigd. dat kan toch echt niet en Kenneth moet het dan repareren en doet dat niet goed.
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004

Gisteren hadden we een goede Vermeer nodig met zijn reflexen. Hij gaf niet thuis. Zonder zijn reflexen is het een hele, hele slechte doelman. Wild, ongecontroleerd, zonder inzicht, zonder rust en nogmaals: TE KLEIN. Dat schot in de korte hoek: te klein. Schot van afstand: TE KLEIN.

Komt heel veel tekort hoor. Bij elke goal had ik het gevoel: dit kan beter. Zeker omdat hij altijd bekend stond om zijn weergaloze reflexen. Heeft werkelijk niets tegengehouden gisteren.
HR
HR

dijkstra14
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Vak: 120
Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 7 maart 2006

Hoewel slecht verdedigd word je toch echt moe van een keeper van dit niveau. Leuk dat hij af en toe een leuke reflex heeft, maar schiet er verder niks mee op. Gisteren bleek maar weer dat zijn trappen en dramatisch zijn, zeker voor een keeper in Ajax 1. Ook is hij gewoon te klein. Wat ik nog het raarste vind, is dat al die trainers zeggen dat het een goed meevoetballende speler is. Waarom zien we daarvan niks terug? Vond Cillessen, hoewel tegen VVV, beter meevoetballen en hij kan tenminste onder druk die bal met links en rechts naar voren knallen.
Het wordt echt tijd dat we eens voor de toekomst gaan kiezen, en de doelman is dan de eerste die er uit mag (samen met poulsen).
HR
HR

Sfinx
Lid 2de elftal

Reg.: 27 oktober 2011

Objectiviteit is weer ver te zoeken, verliezen wij met grote cijfers dan geven wij Vermeer weer de schuld.
Het is gewoon dat de verdediging weer laks in grijpt of staan te slapen.
Juist de mensen met ervaring hebben het laten afweten.
Een les in effectiviteit hebben wij gekregen van een van de beste ploegen in Europa.
Wij hebben gewoon de pech dat wij in de aller zwaarste poule zitten.
Dat wij nog derde staan is een wonder op zich.
Als Ajax met de de top 10 mee wilt gaan doen, zal er zowiezo betere spelers moeten komen.
HR
HR

aquanovio
Talent

Uit:
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 oktober 2010

Wat mij betreft mag hij in de winterstop naar Arsenal. Cillesen op doel na de winterstop.
HR
HR

BuZa
Idool

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Leonardo Suárez
Reg.: 30 november 2005

Kenneth 'ik kom als een wilde uit en ga gelijk naar de grond' Vermeer, wat een draak is het ook. Na gister zal Arsenal afgehaakt zijn dus kunnen we nog wat langer van zijn kunsten genieten. Wat een drama.
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

Reg.: 18 maart 2003

Maar gelukkig weet de alwetende Liam dat Vermeer de beste keeper is sinds Van der Sar.
HR
HR

ajaxld1982
Talent

Vak: 430
Reg.: 16 april 2003

Ik begrijp maar niet waarom Frank die Kenneth laat staan. Hij heeft prachtige reflexen en zou een uitstekende tweede keeper zijn of een keeper voor een degradatieclub, maar zeker niet voor Ajax. Hij kan niet meevoetballen onder druk, komt slecht uit, zwak bij hoge ballen en coacht niet tot nauwelijks. Ik weet niet of Jasper beter is, maar ik weet wel dat ik helemaal klaar ben met Vermeer. In een wedstrijd 5 schoten op je doel, en er geen één goed kunnen verwerken. Doelpunten in je korte hoek, over de bal heen vliegen en bij bijna elke bal terug rost Kenneth hem de tribune in. Hij heeft soms een paar prachtige redding, maar blijft een onbetrouwbare sluitpost. Verkopen en op zoek naar een vervanger of Jasper een paar wedstrijden de kans geven. Frankie, wordt wakker!!!
HR
HR

Massimo
Idool

Reg.: 20 januari 2010

Ik blijf erbij. 10cm tekort.
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

Dat zei je buurvrouw vannacht ook tegen je :B
quote:HR
Massimo schreef:

HR
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Massimo schreef:

HR
Had er gisteren niets mee te maken vind ik. Hij twijfelde gewoon en maakte de verkeerde keuzes. Ik schrijf twee doelpunten (mede) op zijn conto.
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Quattroporte schreef:

(...)

Had er gisteren niets mee te maken vind ik. Hij twijfelde gewoon en maakte de verkeerde keuzes. Ik schrijf twee doelpunten (mede) op zijn conto.
HR
Welke dan en waarom?
HR
HR

Massimo
Idool

Reg.: 20 januari 2010

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Bij het 2e doelpunt had ik dat heel erg. Verder was hij inderdaad erg matig gisteren.
HRHR
HR

MarcoV.Basten
Jeugdspeler

Reg.: 29 juli 2012

Waren vast de zenuwen vanwege zijn 100e wedstrijd voor Ajax. :denk

[Dit bericht is veranderd door MarcoV.Basten (op 22 november 2012 10:40:51).]
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Albinho schreef:

(...)

Welke dan en waarom?
HR
In ieder geval de derde, die hij naar voren stompt. Mag nooit.

De tweede was in de korte hoek. Is zijn hoek, moet hij als lijnkeeper ook hebben. Bij de eerste kwam hij verkeerd uit, maar die moet ik nog een keer terug zien. Ik zat in het stadion.
HR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Idool

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Hij moet meer rust en timing krijgen als ie zn goal uitkomt en weten waar zn goal dan ook is. Zeer slechte actie bij die goal van die Pool door in een soort loep te gaan lopen waardoor ie te laat is en zn linkerkant vrij laat. Genoeg keepers die dat varkentje wel hadden gewassen door toch nog een tikkeltje langer te wachten terwijl je al in rechte lijn naar links beweegt langs je doel heen en daarna dan in een rechte lijn de timing te hebben om je goal uit te komen teneinde de hoeken te verkleinen en op het moment van het schot niet in de lucht te hangen. Van richting veranderde schot was natuurlijk al helemaal een duidelijke fout. Ik word maar niet overtuigd door Kenneth... helaas blijft wisselvalligheid en slecht meevoetballen troef.
HR
HR

Frankie de missing link
Idool

Reg.: 14 augustus 2009

Vond hem gisteren bij alle doelpunten matig.
Wel vond ik dat juist bij de tweede hij de korte hoek wel een beetje voor Alderweireld en vRhijn mocht laten. DIe stonden daar met zijn tweeen. De eerste en 4e kunnen er nauwelijks in als hij gewoon op de lijn blijft staan en de korte hoek houdt.
HR
HR

Rasmussen
Idool

Reg.: 25 augustus 2005

Frankie de missing link schreef:

Vond hem gisteren bij alle doelpunten matig.
Wel vond ik dat juist bij de tweede hij de korte hoek wel een beetje voor Alderweireld en vRhijn mocht laten. DIe stonden daar met zijn tweeen. De eerste en 4e kunnen er nauwelijks in als hij gewoon op de lijn blijft staan en de korte hoek houdt.
HR
Altijd lekker een keeper die ballen pakt. Hij heeft welteverstaan één bal gehouden en die ging er in de rebound in. Ik vind ook dat hij bij alle doelpunten stond te schutteren. De eerste gaat heel simpel onder hem door, desondanks dekte hij geen enkele hoek. De tweede moet hij in de korte hoek gewoon hebben, hij staat er namelijk al. De derde is helemaal lachwekkend, die moet hij klemmen of naar buiten stompen. En de vierde kan er nooit in als hij gewoon in zijn goal blijft. De enige mogelijkheid die Lewandowski heeft is de korte hoek en dan nog gaat hij erin. Een parodie met handschoenen. Lekker banken, want het is weer hetzelfde Kenneth verhaal. Als Cillessen dit vertrouwen ook krijgt dan komt Kenneth niet meer op doel.
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

Dit derde was nog t lastigste. Hij pakt dat schot, dat flink van richting werd veranderd goed, maar de bal erna verwerkte hij niet goed. Speelde gisteren niet goed, maar hij is niet de enige en hij was ook zeker niet de slechtste. Tot nu toe draait hij een prima seizoen, na Blind de meest constante naar mijn mening. Er kunnen wel eens wat missers tussen zitten. Jammer en op naar de volgende wedstrijd.

Quattroporte schreef:

(...)

In ieder geval de derde, die hij naar voren stompt. Mag nooit.

De tweede was in de korte hoek. Is zijn hoek, moet hij als lijnkeeper ook hebben. Bij de eerste kwam hij verkeerd uit, maar die moet ik nog een keer terug zien. Ik zat in het stadion.
HR
HR
HR

Rasmussen
Idool

roytje78 schreef:

Dit derde was nog t lastigste. Hij pakt dat schot, dat flink van richting werd veranderd goed, maar de bal erna verwerkte hij niet goed. Speelde gisteren niet goed, maar hij is niet de enige en hij was ook zeker niet de slechtste. Tot nu toe draait hij een prima seizoen, na Blind de meest constante naar mijn mening. Er kunnen wel eens wat missers tussen zitten. Jammer en op naar de volgende wedstrijd.

(...)
HR
Wie vond jij dan gisteren slechter? Simpele ballen verdwenen weer over de middenlijn. Hij heeft geen bal tegengehouden en dan was hij niet de slechtste? Bij alle vier de doelpunten vond ik hem er slecht uit zien. Daarnaast is Vermeer absoluut niet constant. Of je moet bedoelen dat hij elke wedstrijd simpele ballen uittrapt en ogenschijnlijke simpele ballen niet heeft. Tevens laat zijn positionering de wensen over en lijkt hij totaal niet te weten wat hij wilt. Een twijfelaar eerste klas.
HR
HR

Lew Ashby
Vedette

Vak: 428
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 5 maart 2006

Had minstens 3 van de 4 moeten pakken gister.
HR
HR

Zlatanist Gele kaart: waarschuwing
Idool

Vak: 411
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juni 2009

Ik vond hem gisteren ook erg matig. Zijn uitkomen bij de eerste en de laatste goal vond ik erg wild en daarmee maakte hij het zichzelf moeilijk en de tegenstander makkelijk. Hij geeft Lewandowski bij de laatste goal alle ruimte om hem in de korte hoek te leggen. Hij moet daar veel rustiger blijven. Ook bij de eerste goal maakt hij het zichzelf moeilijk door als een wilde uit te komen en daardoor maar heel weinig reactie tijd te hebben op het schot van Reus. Als hij daar wat verder naar achteren staat en blijft staan dan moet Reus uit die hoek maar zien te scoren.

De andere goals reken ik hem niet echt aan. De 0-2 van Götze was gewoon een geweldige goal. Als keeper ben je ook geneigd dan een stapje naar de verre hoek te zetten omdat je de bal anders nooit meer kan pakken als hij in de verre hoek gaat en je verwacht/hoopt dat je verdediger het schot in de korte hoek kan blokken. Dat laatste gebeurde niet, dan wordt het erg moeilijk als keeper. Hij was ook erg goed geplaatst. De derde goal was misschien niet heel erg goed weggewerkt, maar die bal werd ook aangeraakt. Vond ik geen grote fout, al zag het er ook niet heel sterk uit.

Al met al een matige pot van Vermeer, 5/6 schoten op doel en 4 tegengoals. Was niet zijn beste wedstrijd.
HR
HR

J.S
Bankzitter

Vak: 425
Reg.: 5 januari 2010

Y0rn. schreef:

(...)

Het lachertje van de Eredivisie is Frank zelf. Dit seizoen meer fouten gemaakt dan Kenneth.
HR
Ga jij lekker De Boer de grond in trappen..
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

Yorn en Liam zijn volstrekt niet serieus te nemen als het om Vermeer gaat, laat gewoon joh
HR
HR

Rasmussen
Idool

J.S schreef:

(...)

Ga jij lekker De Boer de grond in trappen..
HR
Hij heeft toch gewoon gelijk? Iedereen heeft het over Ajax voetbal, maar Ajax speelt niet eens Ajax voetbal. We dwingen geen kansen af, maar geven wel veel doelpunten cadeau. Aanvallend zijn we totaal onmachtig, tenzij we kunnen counteren. Dit angsthazenvoetbal zal wel geïnitieerd zijn door Frank.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat Ajax wint van Willem II. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van ADO Den Haag-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!