Deze topic is open en bestaat uit 101 pagina's: « 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 ... 101 »
0634
Administrator
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 2 januari 2006
roytje78
Bankzitter
Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006
quote:
mum53 schreef:
(...)
Goh dat hadden jullie bij Maarten dan ook eens moeten doen, maar nee die werd elke week afgezeken en nu moeten wij opeens Vermeer een veer in zijn kont steken, nou vergeet het maar, deze jongen leert nooit van zijn fouten en ach
wat heb je nou aan een goede reflex??
Dan word er gezegt dat hij weer een bal stopte duhhhh waar word hij dan voor betaald, vliegen te vangen, water te drinken of te glimlachen met die eeuwige irritante kop van hem???
spelbos
Legende
Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 juli 2006
Quattroporte
Legende
Reg.: 26 april 2002
quote:Steek werd hier helemaal niet elke week afgezeken, zeker niet door de meerderheid. Je was en bent overgevoelig voor kritiek op hem en reageert dat nu steeds af op Vermeer. Niet fraai.
mum53 schreef:
(...)
Goh dat hadden jullie bij Maarten dan ook eens moeten doen, maar nee die werd elke week afgezeken en nu moeten wij opeens Vermeer een veer in zijn kont steken, nou vergeet het maar, deze jongen leert nooit van zijn fouten en ach
wat heb je nou aan een goede reflex??
Dan word er gezegt dat hij weer een bal stopte duhhhh waar word hij dan voor betaald, vliegen te vangen, water te drinken of te glimlachen met die eeuwige irritante kop van hem???
Rasmussen
Vedette
Reg.: 25 augustus 2005
quote:Dat laat onverlet dat er bij Kenneth nog voldoende verbeterpunten zijn, te weten zijn voortzettingen en zijn anticipatievermogen. Hij gaat veel te snel naar de grond zonder dat daar een goede aanleiding voor is. Dat zijn wat mij betreft de facetten die Kenneth onvoldoende beheerst.
roytje78 schreef:
Als jij niet ziet dat Vermeer zich flink heeft ontwikkeld sinds vorig jaar na Utrecht dan heeft een discussie weinig zin.
Hij doet het gewoon prima. Hij ontwikkelt zich tot een constante en bepalende speler in de selectie en een keeperswissel met Cillissen is volgens mij steeds onwaarschijnlijker.
(...)
Sfinx
Lid 2de elftal
Reg.: 27 oktober 2011
mum53
Geselecteerd voor Oranje
Derde plek Ajax Pool 2009/2010
Reg.: 31 januari 2006
quote:Zou het dan toch maar eens terug gaan lezen.
Quattroporte schreef:
(...)
Steek werd hier helemaal niet elke week afgezeken, zeker niet door de meerderheid. Je was en bent overgevoelig voor kritiek op hem en reageert dat nu steeds af op Vermeer. Niet fraai.
Derk Johanssen
Icoon
Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004
quote:Was jij niet diegene die nooit geloofde dat er interesse was voor Stekelenburg? Diezelfde die altijd dergelijke geruchten afdeed als onzin en ongeloofwaardig. Nu het over jouw mattie gaat is het plots wel de waarheid? Ben je nou alwéér hypocriet bezig? Ongelofelijk eignelijk.
liam schreef:
(...)
Gek dat ze jouw zoon nooit wilden hebben ondanks dat zijn zaakwaarnemer bij Arsene persoonlijk liep te leuren.
Eigenlijk wilden Arsene, Alex hem niet hebben terwijl Van Basten en Van Gaal hem wisselden. Zeman lijkt ook al niet helemaal overtuigt.
Alleen toptrainer Bertje van Marwijk had het volste vertrouwen.
Gek dat Arsene nu misschien die huppelkut van een Vermeer wel wil. Is hij blind of zo?
amsterdamoost
Vedette
Reg.: 18 maart 2003
liam
Legende
Vak: 420
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 10 juli 2002
quote:Derk, ik heb het hier niet tegen jou hoor. Jij mag best een genuanceerde mening over Kenneth Vermeer hebben. En over zijn voorganger.
Derk Johanssen schreef:
(...)
Was jij niet diegene die nooit geloofde dat er interesse was voor Stekelenburg? Diezelfde die altijd dergelijke geruchten afdeed als onzin en ongeloofwaardig. Nu het over jouw mattie gaat is het plots wel de waarheid? Ben je nou alwéér hypocriet bezig? Ongelofelijk eignelijk.
Verder over vanavond: Vermeer is vanavond natuurlijk weer nodig. In wedstrijden waarin Ajax in principe de onderliggende partij is, heb je enorm veel aan Vermeer. Vermeer moet naar een ploeg die vaak onder druk staat, waarin hij veel te doen heeft. Daar is hij op zijn sterkst, kan hij zijn reflexen tonen. Arsenal zou een rare keus zijn, ook omdat die ongeveer 27 keepers hebben die allemaal even goed zijn en ook even vaak geblesseerd.
Frankie de missing link
Vedette
Reg.: 14 augustus 2009
quote:Jij hebt ook in de laatste 2 seizoenen Steek altijd nagedragen dat hij daarvoor niet goed keepte. Toen iedereen zag dat hij flink gegroeid was. Nu roep je nog steeds bij elke kritiek op Vermeer dat die kritiek er op de vorige keeper niet was.
liam schreef:
(...)
Derk, ik heb het hier niet tegen jou hoor. Jij mag best een genuanceerde mening over Kenneth Vermeer hebben. En over zijn voorganger.
Er zijn hier ook lieden die vinden dat Kenneth een 'huppelkut' is een 'irritante kop' heeft. Sorry hoor.
Dat soort dingen heb ik nooit over Steek gezegd. Vond alleen, en dat vind ik nog steeds, dat hij door de meerderheid van de media en (daardoor) supporters flink overschat wordt. Daar verweerde ik me toendertijd ook al tegen omdat ik van mening was dat hij Ajax regelmatig punten kostte. Zeker in de tijd dat Gomes bij PSV keepte en Steek bij ons was de keeper vaak de reden dat PSV kampioen werd en wij niet. Nu kan Steek er niets aan doen als PSV een superkeeper heeft maar hij werd gezien als een internationale topkeeper dus dan leg ik in mijn beoordeling de lat wat hoger. En die zin kwam en komt hij zwaar en zwaar tekort.
Vervolgens komt Kenneth Vermeer onder de lat, die in mijn ogen meer potentie heeft dan Steek maar dat maakt op zich niks uit, en dan wordt hij onevenredig kritisch beoordeeld. Op het zwakke punt van Stekelenburg (hoge ballen/voorzetten) wordt bij hem een loep overheen gelegd (deels terecht) etc.
Frank de Boer wil dat Ajax meer gaat voetballen van achteruit (onder Jol knalde Steek als de keeper van Wimbledon 20 jaar geleden alles blind naar voren) en dan maakt Vermeer een paar foutjes....nou, nou.
Geen krediet derhalve voor Kenneth. Terwijl zijn voorganger echt jarenlang zeer matig heeft staan keepen. Pas na een jaar of vijf werd het iets met Steek en toen was hij ook meteen 'een internationale topper'. Mijn mattieKenneth verdient beter dan deze behandeling. Heeft Ajax al zo vaak met weergaloze reddingen in de race gehouden. En ik vind hem niet irritant, hij is zeer sympathiek. Maar dat doet niet terzake.
Ik vind Steek ook niet onaardig hoor. Alleen overschat hij zichzelf en zijn eigenbelang belangrijker dan van het team. Toen hij namelijk gepasseerd werd door Van basten en van Gaal ging hij zitten mokken.
Restate
Jeugdspeler
Uit: Apeldoorn
Reg.: 25 december 2003
Sigmund Freud
Internationale topspeler
Reg.: 11 oktober 2009
retep1
Basisspeler
Vak: 421
Reg.: 1 december 2006
Luis S.
Icoon
Uit: Rotterdam
Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003
T-Bag
Moderator
Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004
Rob070
Vedette
Winnaar EK Klassement Ajax Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: tiel
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 2 september 2006
A.T.A
Geselecteerd voor Oranje
Uit: almere
Vak: 128
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 13 juli 2001
Administrator
Administrator
Reg.: 26 juni 2002
Yougle
Idool
Uit: Oud-Beijerland
Reg.: 12 juli 2001
quote:0-2 is een pure fout van Vermeer, 0-4 is natuurlijk kinderlijk verdedigd maar je moet als keeper komen of niet, niet gaan twijfelen want dan ben je gewoon te laat.
Rob070 schreef:
Ik snap niet waarom iemand die net terug is van ziekte meteen weer in de basis staat. Cilessen is toch niet zo`n slecht alternatief?
Hij zal in ieder geval niet veel slechter dan Vermeer kunnen zijn.
Dortmund creerde niet veel maar iedere kans meteen doelpunt, geweldig zon`n keeper.
mum53
Geselecteerd voor Oranje
Derde plek Ajax Pool 2009/2010
Reg.: 31 januari 2006
bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004
Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002
quote:Dat is gebleken. 2 grote fouten, 2 goals tegen.
amsterdamoost schreef:
onderschrijf helemaal wat Derk Johansen schrijft. Vermeer heb je het meest aan als je onder druk staat en hij scherp moet zijn en dat je z'n reflexen goed kan gebruiken. Zodra het spel zich verderop afspeelt op de helft van de tegenstander zie je Vermeer fouten maken. Schat ie lange ballen verkeerd in, wordt nerveus bij hoge ballen. Voor deze wedstrijden als tegen Dortmund kan je 'm echter wel goed gebruiken.
quote:Dat we deze wedstrijd nooit konden winnen lag meer aan bange Frank.
A.T.A schreef:
Was inderdaad geen sterke avond van Kenneth, maar als ik dan zie hoe een moisander en van Rhijn aan het verdedigen zijn, dan hadden we deze wedstrijd nooit kunnen winnen.
roytje78
Bankzitter
Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006
quote:
A.T.A schreef:
Was inderdaad geen sterke avond van Kenneth, maar als ik dan zie hoe een moisander en van Rhijn aan het verdedigen zijn, dan hadden we deze wedstrijd nooit kunnen winnen.
amsterdamoost
Vedette
Reg.: 18 maart 2003
Deus ex Machina
Bankzitter
Reg.: 30 juni 2012
Deze topic is open en bestaat uit 101 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 »
Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 94,2% dat Roda JC wint van Sparta Rotterdam. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.