Ajax Netwerk
zaterdag 29 november 2014 - 08:25                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 ... 192 »

HR

0634
Moderator

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 2 januari 2006

Het is nu wel weer even goed met iedereen. Gewoon over Vermeer graag, niet over elkaars postgedrag.
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

Als jij niet ziet dat Vermeer zich flink heeft ontwikkeld sinds vorig jaar na Utrecht dan heeft een discussie weinig zin.

Hij doet het gewoon prima. Hij ontwikkelt zich tot een constante en bepalende speler in de selectie en een keeperswissel met Cillissen is volgens mij steeds onwaarschijnlijker.

quote:HR
mum53 schreef:

(...)

Goh dat hadden jullie bij Maarten dan ook eens moeten doen, maar nee die werd elke week afgezeken en nu moeten wij opeens Vermeer een veer in zijn kont steken, nou vergeet het maar, deze jongen leert nooit van zijn fouten en ach
wat heb je nou aan een goede reflex??

Dan word er gezegt dat hij weer een bal stopte duhhhh waar word hij dan voor betaald, vliegen te vangen, water te drinken of te glimlachen met die eeuwige irritante kop van hem???
HR
HR
HR

spelbos
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 juli 2006

Het doet sommige nog steeds pijn dat onze vorige keeper geen bepalende rol had in het behalen van de 3e ster.
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

mum53 schreef:

(...)

Goh dat hadden jullie bij Maarten dan ook eens moeten doen, maar nee die werd elke week afgezeken en nu moeten wij opeens Vermeer een veer in zijn kont steken, nou vergeet het maar, deze jongen leert nooit van zijn fouten en ach
wat heb je nou aan een goede reflex??

Dan word er gezegt dat hij weer een bal stopte duhhhh waar word hij dan voor betaald, vliegen te vangen, water te drinken of te glimlachen met die eeuwige irritante kop van hem???
HR
Steek werd hier helemaal niet elke week afgezeken, zeker niet door de meerderheid. Je was en bent overgevoelig voor kritiek op hem en reageert dat nu steeds af op Vermeer. Niet fraai.
HR
HR

Rasmussen
Idool

Reg.: 25 augustus 2005

roytje78 schreef:

Als jij niet ziet dat Vermeer zich flink heeft ontwikkeld sinds vorig jaar na Utrecht dan heeft een discussie weinig zin.

Hij doet het gewoon prima. Hij ontwikkelt zich tot een constante en bepalende speler in de selectie en een keeperswissel met Cillissen is volgens mij steeds onwaarschijnlijker.

(...)
HR
Dat laat onverlet dat er bij Kenneth nog voldoende verbeterpunten zijn, te weten zijn voortzettingen en zijn anticipatievermogen. Hij gaat veel te snel naar de grond zonder dat daar een goede aanleiding voor is. Dat zijn wat mij betreft de facetten die Kenneth onvoldoende beheerst.
HR
HR

Sfinx
Lid 2de elftal

Reg.: 27 oktober 2011

Je moet kunnen toegeven dat Vermeer in vorm is, terecht opgeroepen voor het Nederlandse elftal.
Pakt meer punten dan welke keeper.
Natuurlijk heeft hij zijn te kort komingen, maar zolang hij enorm belangrijke punten pakt, en niet kost dan hoef je helemaal niet te discussiëren over de positie van Vermeer.
Objectiviteit is hier op zijn plaats.
Vermeer behoort dit seizoen tot de beste spelers van Ajax, gaat nooit door de ondergrens heen.
En als de doelman de beste is of behoort zegt dat voldoende over de rest van de spelers.
HR
HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Reg.: 31 januari 2006

Quattroporte schreef:

(...)

Steek werd hier helemaal niet elke week afgezeken, zeker niet door de meerderheid. Je was en bent overgevoelig voor kritiek op hem en reageert dat nu steeds af op Vermeer. Niet fraai.
HR
Zou het dan toch maar eens terug gaan lezen.

Het waren wel steeds dezelfde die dat deden, maar goed niet belangrijk meer.
Mijn mening over Vermeer veranderd toch nooit want hij zou zijn fouten nu toch eens hebben moeten verbeterd, maar nee hij blijft dezelfde fouten maken en hij blijft een keeper die voor veel paniek zorgt in de verdediging. ;)
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004

liam schreef:

(...)

Gek dat ze jouw zoon nooit wilden hebben ondanks dat zijn zaakwaarnemer bij Arsene persoonlijk liep te leuren. :D

Eigenlijk wilden Arsene, Alex hem niet hebben terwijl Van Basten en Van Gaal hem wisselden. Zeman lijkt ook al niet helemaal overtuigt.
Alleen toptrainer Bertje van Marwijk had het volste vertrouwen.

Gek dat Arsene nu misschien die huppelkut van een Vermeer wel wil. Is hij blind of zo? :B
HR
Was jij niet diegene die nooit geloofde dat er interesse was voor Stekelenburg? Diezelfde die altijd dergelijke geruchten afdeed als onzin en ongeloofwaardig. Nu het over jouw mattie gaat is het plots wel de waarheid? Ben je nou alwéér hypocriet bezig? Ongelofelijk eignelijk.

Verder over vanavond: Vermeer is vanavond natuurlijk weer nodig. In wedstrijden waarin Ajax in principe de onderliggende partij is, heb je enorm veel aan Vermeer. Vermeer moet naar een ploeg die vaak onder druk staat, waarin hij veel te doen heeft. Daar is hij op zijn sterkst, kan hij zijn reflexen tonen. Arsenal zou een rare keus zijn, ook omdat die ongeveer 27 keepers hebben die allemaal even goed zijn en ook even vaak geblesseerd.
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

Reg.: 18 maart 2003

onderschrijf helemaal wat Derk Johansen schrijft. Vermeer heb je het meest aan als je onder druk staat en hij scherp moet zijn en dat je z'n reflexen goed kan gebruiken. Zodra het spel zich verderop afspeelt op de helft van de tegenstander zie je Vermeer fouten maken. Schat ie lange ballen verkeerd in, wordt nerveus bij hoge ballen. Voor deze wedstrijden als tegen Dortmund kan je 'm echter wel goed gebruiken.
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

Derk Johanssen schreef:

(...)

Was jij niet diegene die nooit geloofde dat er interesse was voor Stekelenburg? Diezelfde die altijd dergelijke geruchten afdeed als onzin en ongeloofwaardig. Nu het over jouw mattie gaat is het plots wel de waarheid? Ben je nou alwéér hypocriet bezig? Ongelofelijk eignelijk.

Verder over vanavond: Vermeer is vanavond natuurlijk weer nodig. In wedstrijden waarin Ajax in principe de onderliggende partij is, heb je enorm veel aan Vermeer. Vermeer moet naar een ploeg die vaak onder druk staat, waarin hij veel te doen heeft. Daar is hij op zijn sterkst, kan hij zijn reflexen tonen. Arsenal zou een rare keus zijn, ook omdat die ongeveer 27 keepers hebben die allemaal even goed zijn en ook even vaak geblesseerd.
HR
Derk, ik heb het hier niet tegen jou hoor. Jij mag best een genuanceerde mening over Kenneth Vermeer hebben. En over zijn voorganger.
Er zijn hier ook lieden die vinden dat Kenneth een 'huppelkut' is een 'irritante kop' heeft. Sorry hoor.

Dat soort dingen heb ik nooit over Steek gezegd. Vond alleen, en dat vind ik nog steeds, dat hij door de meerderheid van de media en (daardoor) supporters flink overschat wordt. Daar verweerde ik me toendertijd ook al tegen omdat ik van mening was dat hij Ajax regelmatig punten kostte. Zeker in de tijd dat Gomes bij PSV keepte en Steek bij ons was de keeper vaak de reden dat PSV kampioen werd en wij niet. Nu kan Steek er niets aan doen als PSV een superkeeper heeft maar hij werd gezien als een internationale topkeeper dus dan leg ik in mijn beoordeling de lat wat hoger. En die zin kwam en komt hij zwaar en zwaar tekort.

Vervolgens komt Kenneth Vermeer onder de lat, die in mijn ogen meer potentie heeft dan Steek maar dat maakt op zich niks uit, en dan wordt hij onevenredig kritisch beoordeeld. Op het zwakke punt van Stekelenburg (hoge ballen/voorzetten) wordt bij hem een loep overheen gelegd (deels terecht) etc.

Frank de Boer wil dat Ajax meer gaat voetballen van achteruit (onder Jol knalde Steek als de keeper van Wimbledon 20 jaar geleden alles blind naar voren) en dan maakt Vermeer een paar foutjes....nou, nou.

Geen krediet derhalve voor Kenneth. Terwijl zijn voorganger echt jarenlang zeer matig heeft staan keepen. Pas na een jaar of vijf werd het iets met Steek en toen was hij ook meteen 'een internationale topper'. Mijn mattie :B Kenneth verdient beter dan deze behandeling. Heeft Ajax al zo vaak met weergaloze reddingen in de race gehouden. En ik vind hem niet irritant, hij is zeer sympathiek. Maar dat doet niet terzake.
Ik vind Steek ook niet onaardig hoor. Alleen overschat hij zichzelf en zijn eigenbelang belangrijker dan van het team. Toen hij namelijk gepasseerd werd door Van basten en van Gaal ging hij zitten mokken.
HR
HR

Frankie de missing link
Idool

Reg.: 14 augustus 2009

liam schreef:

(...)

Derk, ik heb het hier niet tegen jou hoor. Jij mag best een genuanceerde mening over Kenneth Vermeer hebben. En over zijn voorganger.
Er zijn hier ook lieden die vinden dat Kenneth een 'huppelkut' is een 'irritante kop' heeft. Sorry hoor.

Dat soort dingen heb ik nooit over Steek gezegd. Vond alleen, en dat vind ik nog steeds, dat hij door de meerderheid van de media en (daardoor) supporters flink overschat wordt. Daar verweerde ik me toendertijd ook al tegen omdat ik van mening was dat hij Ajax regelmatig punten kostte. Zeker in de tijd dat Gomes bij PSV keepte en Steek bij ons was de keeper vaak de reden dat PSV kampioen werd en wij niet. Nu kan Steek er niets aan doen als PSV een superkeeper heeft maar hij werd gezien als een internationale topkeeper dus dan leg ik in mijn beoordeling de lat wat hoger. En die zin kwam en komt hij zwaar en zwaar tekort.

Vervolgens komt Kenneth Vermeer onder de lat, die in mijn ogen meer potentie heeft dan Steek maar dat maakt op zich niks uit, en dan wordt hij onevenredig kritisch beoordeeld. Op het zwakke punt van Stekelenburg (hoge ballen/voorzetten) wordt bij hem een loep overheen gelegd (deels terecht) etc.

Frank de Boer wil dat Ajax meer gaat voetballen van achteruit (onder Jol knalde Steek als de keeper van Wimbledon 20 jaar geleden alles blind naar voren) en dan maakt Vermeer een paar foutjes....nou, nou.

Geen krediet derhalve voor Kenneth. Terwijl zijn voorganger echt jarenlang zeer matig heeft staan keepen. Pas na een jaar of vijf werd het iets met Steek en toen was hij ook meteen 'een internationale topper'. Mijn mattie :B Kenneth verdient beter dan deze behandeling. Heeft Ajax al zo vaak met weergaloze reddingen in de race gehouden. En ik vind hem niet irritant, hij is zeer sympathiek. Maar dat doet niet terzake.
Ik vind Steek ook niet onaardig hoor. Alleen overschat hij zichzelf en zijn eigenbelang belangrijker dan van het team. Toen hij namelijk gepasseerd werd door Van basten en van Gaal ging hij zitten mokken.
HR
Jij hebt ook in de laatste 2 seizoenen Steek altijd nagedragen dat hij daarvoor niet goed keepte. Toen iedereen zag dat hij flink gegroeid was. Nu roep je nog steeds bij elke kritiek op Vermeer dat die kritiek er op de vorige keeper niet was.

Ik vind Vermeer overigens een uitstekend seizoen draaien. Boven verwachting doet hij het. Vooral bij hoge ballen lijkt hij veel zekerder om uit te komen vind ik.
HR
HR

Restate
Jeugdspeler

Uit: Apeldoorn
Reg.: 25 december 2003

Is nu klaar met die jongen. Wil je doorgroeien moet je per direct afscheid nemen van deze dwaas met handschoenen aan!
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 11 oktober 2009

Volgens mij heeft ie de bal net zo vaak tegengehouden als de keeper van Dortmund :denk
HRHR
HR

retep1 Gele kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 421
Reg.: 1 december 2006

Mag het nu alstublieft eens ophouden, hier wordt Ajax echt niet beter van.
HR
HR

Luis S.
Icoon

Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

Ook niet sterk vandaag.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Was vandaag niet scherp genoeg zoals de laatste weken. Moet beter..
HR
HR
Ik snap niet waarom iemand die net terug is van ziekte meteen weer in de basis staat. Cilessen is toch niet zo`n slecht alternatief?
Hij zal in ieder geval niet veel slechter dan Vermeer kunnen zijn.
Dortmund creerde niet veel maar iedere kans meteen doelpunt, geweldig zon`n keeper. :\(
HR
HR

A.T.A
Geselecteerd voor Oranje

Uit: almere
Vak: 128
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 13 juli 2001

Was inderdaad geen sterke avond van Kenneth, maar als ik dan zie hoe een moisander en van Rhijn aan het verdedigen zijn, dan hadden we deze wedstrijd nooit kunnen winnen.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Yougle
Idool

Uit: Oud-Beijerland
Reg.: 12 juli 2001

Rob070 schreef:

Ik snap niet waarom iemand die net terug is van ziekte meteen weer in de basis staat. Cilessen is toch niet zo`n slecht alternatief?
Hij zal in ieder geval niet veel slechter dan Vermeer kunnen zijn.
Dortmund creerde niet veel maar iedere kans meteen doelpunt, geweldig zon`n keeper. :\(
HR
0-2 is een pure fout van Vermeer, 0-4 is natuurlijk kinderlijk verdedigd maar je moet als keeper komen of niet, niet gaan twijfelen want dan ben je gewoon te laat.

Hij leek zo lekker bezig, maar het gaat hem niet meer worden vrees ik.
HR
HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Reg.: 31 januari 2006

Was vanavond weer huilen met de pet op :\(
Doelpunt tussen zijn benen door :denk
Doelpunt korte hoek :denk
Doelpunt nadat hij de bal weer het veld in slaat ipv naar de zijkant :denk

Zijn uitrap belandde ook weer over de zijlijn, maar goed prima keeper voor
dit waardeloze Ajax, heb in mijn leven nog nooit zo'n slecht team bij elkaar
gezien en het word elk jaar slechter.
HR
HR

bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

amsterdamoost schreef:

onderschrijf helemaal wat Derk Johansen schrijft. Vermeer heb je het meest aan als je onder druk staat en hij scherp moet zijn en dat je z'n reflexen goed kan gebruiken. Zodra het spel zich verderop afspeelt op de helft van de tegenstander zie je Vermeer fouten maken. Schat ie lange ballen verkeerd in, wordt nerveus bij hoge ballen. Voor deze wedstrijden als tegen Dortmund kan je 'm echter wel goed gebruiken.HR
Dat is gebleken. 2 grote fouten, 2 goals tegen.

A.T.A schreef:

Was inderdaad geen sterke avond van Kenneth, maar als ik dan zie hoe een moisander en van Rhijn aan het verdedigen zijn, dan hadden we deze wedstrijd nooit kunnen winnen.
HR
Dat we deze wedstrijd nooit konden winnen lag meer aan bange Frank.

Met 2 verdedigende middenvelders en geen spits willen spelen is te schandalig voor woorden.
Des Ajax.

[Dit bericht is veranderd door bolle2 (op 22 november 2012 00:16:35).]
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

Je hebt wat mij betreft gelijk, geen sterke pot, maar je kan bij iedereen wel een bash posten vandaag. Collectieve faaldag tegen een hele goede ploeg.

A.T.A schreef:

HR
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

Reg.: 18 maart 2003

2 goals kan je gerust op het conto van Vermeer schrijven. Leer GODVERDEGOD de bal eens naar de zijkant wegstompen en hoezo uitkomen als de tegenstander zo goed als op de achterlijn staat. Prutster. Ja. Teleurgesteld en aangeschoten.
HR
HR

Deus ex Machina
International

Reg.: 30 juni 2012

Ik zie het al tijden niet (meer) in Vermeer. De ene week pakt-ie de ene na de andere bal en wisselt dat af met dagen waar hij de blunderkeeper uithangt. Ook een paar keurige ballen over de zijlijn geschoten vandaag, chapeau. Je kan helemaal niks met zo'n wisselvallig keepert. Als verdediger moet je er ook helemaal leplazerus van worden dat hij bij iedere terugspeelbal weer een kunstje gaat uithalen. Wat deed Vermeer nou in het begin vd wedstrijd, hij schoot de bal recht omhoog? Kan natuurlijk niet.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 75,5% dat FC Utrecht wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van ADO Den Haag-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!