Ajax Netwerk
zaterdag 26 juli 2014 - 07:06                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 178 pagina's: « 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 ... 178 »

HR

Tarvos
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 24 juli 2011

Ik vind Krul echt wel een betere keeper dan Vermeer. Steek in principe ook, als hij zijn normale vorm haalt.
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

Dat vind ik ook nog, maar Kenneth heeft zich het laatste jaar goed ontwikkeld, waardoor hij wel een stuk dichterbij is gekomen bij Krul, Vorm en Steek.

quote:HR
Tarvos schreef:

Ik vind Krul echt wel een betere keeper dan Vermeer. Steek in principe ook, als hij zijn normale vorm haalt.
HR
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Dat vind ik ook nog, maar Kenneth heeft zich het laatste jaar goed ontwikkeld, waardoor hij wel een stuk dichterbij is gekomen bij Krul, Vorm en Steek.

Tarvos schreef:

HR
HR
HR

Massimo
Idool

Reg.: 20 januari 2010

roytje78 schreef:

(...)
HR
Ik vind het juist een beetje tegenvallen met de ontwikkeling van Vermeer. Hij heeft een aantal hele sterke punten en een aantal zwakke punten en zo heel veel vind ik die zwakke punten niet verbeterd. Als er in een wedstrijd een aantal ballen komen waarmee zijn sterke punten naar boven komen zoals lijnreddingen en één op één ballen dan zal het gros zeggen hoe goed die Vermeer was. Als er in een wedstrijd juist een aantal hoge ballen komen en er bij terugspeelballen druk op hem wordt gezet zal het gros zeggen hoe slecht Vermeer wel niet was. Maar het blijft dezelfde keeper met de zelfde capaciteiten en gebreken. Ik mis de afgelopen 2 jaren daar een beetje ontwikkeling in.
HR
HR

JanTa
Icoon

Uit: Almere
Reg.: 2 februari 2008

Gerucht: Arsenal wil Vermeer!

Volgens Sport1 moet Ajax rekening houden met een vertrek van doelman Kenneth Vermeer. Arsenal zou de doelman in de winterstop willen overnemen. Sport1 meldt dat 'The Gunners' op de tribune zaten tijdens Nederland - Duitsland en onder de indruk waren van de Oranje debutant. Ajax zou open staan voor een transfer en omdat het de volste vertrouwen heeft in reserve doelman Jasper Cillessen. Arsenal is bereid 6 miljoen euro te betalen.
Bron: Sport1HR
Betaalzender Sport1 is nou niet een bron waar je op kan vertrouwen want 99% van de geruchten die ze naar buiten brengen over Ajax is onzin maar dat heb ik ook met Eredivisie Live dat ook de plank vaak misslaat. Maar goed stel dat die ene % op waarheid berust dan zou het een mooie club voor hem zijn.
HR
HR

ibramovic
Idool

Uit: Winterswijk
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 20 augustus 2003

Verwacht dat het plan sowieso is om Vermeer na dit jaar een mooie transfer te gunnen. Inmiddels al 27 en met Cillessen staat er een meer dan prima vervanger. Arsenal lijkt me te hoog gegrepen. Aston Villa?
HR
HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Reg.: 31 januari 2006

JanTa schreef:

Gerucht: Arsenal wil Vermeer!

(...)
Betaalzender Sport1 is nou niet een bron waar je op kan vertrouwen want 99% van de geruchten die ze naar buiten brengen over Ajax is onzin maar dat heb ik ook met Eredivisie Live dat ook de plank vaak misslaat. Maar goed stel dat die ene % op waarheid berust dan zou het een mooie club voor hem zijn.
HR
Dat zou het beste nieuws zijn dit millenium :B
HR
HR

tackle
Idool

Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Reg.: 19 maart 2003

mum53 schreef:

(...)

HR
Mee eens !! Vermeer is een zwaar overschatte keeper die doordat hij zichzelf in de problemen brengt danwel verkeerd opstelt,hij met katachtige reflexen zijn eigen inschattings fouten moet herstellen.
In het verleden werd zo iemand een show keeper genoemd. Terwijl het eigenlijk volstaat met goed opstellen of beter anticiperen kiest dit soort keepers voor de moeilijke spectaculaire weg. En hoge ballen zullen we maar helemaal niet over hebben.
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

mum53 schreef:

(...)

HR
Gek dat ze jouw zoon nooit wilden hebben ondanks dat zijn zaakwaarnemer bij Arsene persoonlijk liep te leuren. :D

Eigenlijk wilden Arsene, Alex hem niet hebben terwijl Van Basten en Van Gaal hem wisselden. Zeman lijkt ook al niet helemaal overtuigt.
Alleen toptrainer Bertje van Marwijk had het volste vertrouwen.

Gek dat Arsene nu misschien die huppelkut van een Vermeer wel wil. Is hij blind of zo? :B

[Dit bericht is veranderd door liam (op 19 november 2012 17:08:04).]
HR
HR

Emp
Vedette

Reg.: 7 juni 2009

Vermeer doet het best aardig en wellicht is hij door zijn wedstrijdervaring momenteel iets beter dan Cillessen, maar in potentie geloof ik dat Cillessen minimaal gelijkwaardig is. Daarnaast hebben we met Van der Hart nog een groot talent achter de hand. Een vertrek van Vermeer is daarom ook niet onoverkomelijk.

Hopelijk is:
Vermeer = Babel 2.0
De Jong = Babel 3.0

Beiden naar Engeland voor de hoofdprijs na goede optredens in de CL. Misschien heeft Liverpool nog een miljoen of 20 over.
HR
HR

mum53
Internationale topspeler

liam schreef:

(...)

Gek dat ze jouw zoon nooit wilden hebben ondanks dat zijn zaakwaarnemer bij Arsene persoonlijk liep te leuren. :D

Eigenlijk wilden Arsene, Alex hem niet hebben terwijl Van Basten en Van Gaal hem wisselden. Zeman lijkt ook al niet helemaal overtuigt.
Alleen toptrainer Bertje van Marwijk had het volste vertrouwen.

Gek dat Arsene nu misschien die huppelkut van een Vermeer wel wil. Is hij blind of zo? :B
HR
Waar slaat jou qoute nou op Liam????
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Vak: -
Reg.: 15 oktober 2009

mum53 schreef:

(...)

Waar slaat jou qoute nou op Liam????
HR
Jij bent de moeder van Steek.
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Dat hoeft ook niet want de hoge ballen verwerkt hij uitstekend. Vermeer wordt keurignop zn waarde geschat. Hij is bezig aan een uitstekend seizoen. Tezamen met Blind de meest constante. Zn uitverkiezing in Oranje was ook niet meer dan logisch, nu is het aan hem om erbij te blijven als Steek, Vorm en Krul ook beschikbaar zijn.

tackle schreef:

(...)

Mee eens !! Vermeer is een zwaar overschatte keeper die doordat hij zichzelf in de problemen brengt danwel verkeerd opstelt,hij met katachtige reflexen zijn eigen inschattings fouten moet herstellen.
In het verleden werd zo iemand een show keeper genoemd. Terwijl het eigenlijk volstaat met goed opstellen of beter anticiperen kiest dit soort keepers voor de moeilijke spectaculaire weg. En hoge ballen zullen we maar helemaal niet over hebben.
HR
HRHR
HR

mum53
Internationale topspeler

Y0rn. schreef:

(...)

Jij bent de moeder van Steek.
HR
Whahaha nou nee hoor, maar ik ben wel grote fan van hem, hij is een echte keeper met uitstraling en dat kun je van Vermeer niet zeggen, toch???
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 18 maart 2003

even benieuwd. Is Vermeer nog ziek?
HR
HR

tackle
Idool

Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Reg.: 19 maart 2003

roytje78 schreef:

Dat hoeft ook niet want de hoge ballen verwerkt hij uitstekend. Vermeer wordt keurignop zn waarde geschat. Hij is bezig aan een uitstekend seizoen. Tezamen met Blind de meest constante. Zn uitverkiezing in Oranje was ook niet meer dan logisch, nu is het aan hem om erbij te blijven als Steek, Vorm en Krul ook beschikbaar zijn.

(...)
HR
Ik weet niet over welke Vermeer jij het hebt maar hoge ballen uitstekend verwerken haha. Dat is absoluut zijn aller zwakste punt. Ik ben geen fan van hem en jij blijkbaar wel. Ieder zijn mening, toch. B)
HR
HR

trodat4030
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 3 september 2012

amsterdamoost schreef:

even benieuwd. Is Vermeer nog ziek?
HR
Stond gisteren weer op het trainingsveld, ga er van uit dat hij morgen gewoon speelt.
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

hoest nog even snel wat baccillen richting zuidoost...
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Begint een beetje een sneu topic te worden met de 3 grootste bashers voorop. Waar men zich prettig bij voelt hé .. :denk
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Ik begin ook het gevoel te krijgen dat ik soms op een online versie van Bananensplit zit. Dan denk ik bij mezelf, ze zien het wel, maar ze willen gewoon stangen om t stangen....

DamzkoO schreef:

Begint een beetje een sneu topic te worden met de 3 grootste bashers voorop. Waar men zich prettig bij voelt hé .. :denk
HR
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

Half zo sneu als het Stekelenburg topic waar Liam en jij 3 maal daags jullie mening door de strot van de rest van het forum probeerde te duwen.

DamzkoO schreef:

HR
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Ah, je voelt je klaarblijkelijk aangesproken :)

Als iemand een broodje poep eet, dan doe jij dat dus ook. De wereld is een gezegend mens rijker.
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

he bah ome Willlem; een broodje poep

DamzkoO schreef:

Als iemand een broodje poep eet, dan doe jij dat dus ook. De wereld is een gezegend mens rijker.
HR
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Reg.: 15 oktober 2009

DamzkoO schreef:

HR
Dat noemen we een vervelend persoon.

Als Vermeer goed speelt, moet je dat zeggen. En als hij slecht speelt ook. En zo moet dat gewoon gaan in de voetbalwereld. Je kunt een voorkeur hebben, maar dan hoef je niet continue te bashen op een concurrent. Als die het slecht doet, is dat nog enigszins gerechtvaardigd. Wanneer deze gewoon goed speelt niet. Vermeer speelt tot nu toe niet slecht. Ook al kan dat natuurlijk zomaar anders zijn.
HR
HR

mum53
Internationale topspeler

Y0rn. schreef:

(...)

Dat noemen we een vervelend persoon.

Als Vermeer goed speelt, moet je dat zeggen. En als hij slecht speelt ook. En zo moet dat gewoon gaan in de voetbalwereld. Je kunt een voorkeur hebben, maar dan hoef je niet continue te bashen op een concurrent. Als die het slecht doet, is dat nog enigszins gerechtvaardigd. Wanneer deze gewoon goed speelt niet. Vermeer speelt tot nu toe niet slecht. Ook al kan dat natuurlijk zomaar anders zijn.
HR
Goh dat hadden jullie bij Maarten dan ook eens moeten doen, maar nee die werd elke week afgezeken en nu moeten wij opeens Vermeer een veer in zijn kont steken, nou vergeet het maar, deze jongen leert nooit van zijn fouten en ach
wat heb je nou aan een goede reflex??

Dan word er gezegt dat hij weer een bal stopte duhhhh waar word hij dan voor betaald, vliegen te vangen, water te drinken of te glimlachen met die eeuwige irritante kop van hem???
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 178 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 50,8% dat Feyenoord wint van Besiktas JK. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!