Ajax Netwerk
zaterdag 20 december 2014 - 16:45                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 192 »

HR

Massimo
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2010

quote:HR
Deus ex Machina schreef:

(...)

Sorry, ik zal voortaan nooit meer mijn mening geven, omdat jij het zegt.

Orlando Denneboom zat ook bij Oranje, goeie graadmeter inderdaad. Ik kijk liever hoe hij speelt dan dat hij geselecteerd wordt voor Oranje en daar mijn conclusie aan verbind. Ik heb al een aantal pagina's terug mijn mening uitgebreid onderbouwt, dat ga ik dus niet opnieuw doen. Dag Roy!
HR
Bedoelde je niet Romano Engelaar ? ;)
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 28 november 2004

roytje78 schreef:

Houd toch eens op met de eeuwige geroep om Cillissen.

Vermeer doet het gewoon prima. Zit niet voor niets bij de selectie van Oranje. Hij ontwikkeld zich tot een stabiele keeper die punten pakt.
M.i. heeft Vermeer sinds Utrecht uit vorig seizoen geen directe fouten gemaakt waaruit doelpunten zijn gevallen.
HR
Vermeer doet het helemaal niet prima. Als hij volgens jou geen fouten meer heeft gemaakt waar doelpunten uit gevallen zijn, heb je of niet gekeken, of heel erg weinig verstand van keepen.
HR
HR

Deus ex Machina
International

Reg.: 30 juni 2012

Massimo schreef:

(...)

Bedoelde je niet Romano Engelaar ? ;)
HR
Haha, foutje. Maar ach, 1 pot nat die twee.
HR
HR

Massimo
Idool

Reg.: 20 januari 2010

Deus ex Machina schreef:

(...)

Haha, foutje. Maar ach, 1 pot nat die twee.
HR
Op het banksaldo na heb je helemaal gelijk.
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

In mijn ogen is Vermeer de beste keeper die Ajax gehad heeft sinds Van der Sar. Dus in dat opzicht wordt hij veel te kritisch benaderd. Hij maakt wel eens een foutje. Ja, dat klopt. En?
Stekelenburg kostte ons diverse keren de titel en met Kenneth zijn we twee keer achter elkaar kampioen geworden.

[Dit bericht is veranderd door liam (op 13 november 2012 16:59:40).]
HR
HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Reg.: 31 januari 2006

liam schreef:

In mijn ogen is Vermeer de beste keeper die Ajax gehad heeft sinds Van der Sar. Dus in dat opzicht wordt hij veel te kritisch benaderd. Hij maakt wel eens een foutje. Ja, dat klopt. En?
Stekelenburg kostte ons diverse keren de titel en met Kenneth zijn we twee keer achter elkaar kampioen geworden.
HR
:denk geloof je nu echt zelf wat je daar zegt???

mum53 schreef:

(...)

:denk geloof je nu echt zelf wat je daar zegt???
HR
O ja en alles wat ik nog zeg Ajax - Utrecht meer zeg ik niet
want dit zegt genoeg. ;)

[Dit bericht is veranderd door mum53 (op 13 november 2012 18:53:28).]
HR
HR

waiyari
Basisspeler

Uit: Zutphen
Reg.: 13 maart 2005

mum53 schreef:

(...)

O ja en alles wat ik nog zeg Ajax - Utrecht meer zeg ik niet
want dit zegt genoeg. ;)
HR
Ok Az-Ajax de Zeeuw gaat door op Steek zegt dat ook genoeg?
Of anders twee vrije trappen tegen Psv van Doedelzak en werden we onder Steek kampioen zegt dat genoeg?
HR
HR

liam
Legende

waiyari schreef:

(...)

Of anders twee vrije trappen tegen Psv van Doedelzak en werden we onder Steek kampioen zegt dat genoeg?
HR
minuut 2:38

http://www.youtube.com/watch?v=8e8THihgGok

En dit is de man die bij voorzetten veel beter is dan Vermeer. :D
En dit is geen op zichzelf staand iets. Was in die tijd (Steek was toen al vijf jaar eerste keeper) normaal. Kostte heel veel punten

http://www.youtube.com/watch?v=jRzrwas1aoU
http://www.youtube.com/watch?v=hUllZa8WV8s
http://www.youtube.com/watch?v=lWEOHn_eKHw

En zo zijn er heel veel meer.....(PSV uit, Groningen uit)

Die goal van Dsudszack staat erbij omdat het een houdbare bal is, geen blunder, en omdat Gomes in die wedstrijd een paar geweldige reddingen verricht. Ajax komt aan het einde net tekort om kampioen te worden. Stekelenburg had het net niet en kostte ons daarom vaak de titel in die periode. Mede ook omdat Gomes juist wél alles pakte. Steek is gewoon geen topper.

Het gaat er om dat hij niet kritisch werd benaderd en nog steeds niet. Alleen door degenen die het zien (Van Basten, Van Gaal wellicht). Commentaar in studio ging ook nooit over foutjes van de keeper.
Bij vermeer is dat net andersom terwijl dat niet terecht is. Die maakt ook foutjes maar die worden ultra uitgelicht. Daar staat tegenover dat Vermeer ook onmogelijke ballen pakt.

[Dit bericht is veranderd door liam (op 14 november 2012 09:39:49).]
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 11 oktober 2009

Volgens de Telegraaf inmiddels opgeklommen tot tweede doelman van Oranje achter Stekelenburg. Krul voorbij gegaan in de hiërarchie, omdat Vermeer meevoetballend sterker is (wat waarschijnlijk meer over de rest zegt dan over Vermeer).

Leuk voor hem; vind dat hij zich bij ons ook goed ontwikkelt. Komt iets zekerder over (nog steeds voor verbetering vatbaar) en maakt niet meer zo veel grote fouten als voorheen. Vooral het uitkomen (1 op 1) doet hij m.i. steeds beter, waar hij eerst vaak te snel naar de grond ging.
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004

liam schreef:

HR
Dit is jouw probleem in een notendop. Fouten van Vermeer: "en?" Stekelenburgs fouten: "kosten de titel". Hoe groot contrast wil je hebben dan? Jouw probleem is dat je mensen in allerlei hoekjes duwt. Vermeer wordt extra kritisch gevolgd (onzin?) en Stekelenburg niet (onzin?). Lees eens een steektopic terug. Op een gegeven moment was volgens mij ik de enige die NUANCE aanbracht in die discussie. Ik verdedigde hem niet eens (zoals jij nu zonder argumenten bij Vermeer wel doet), ik gaf alleen aan dat je niet elke tegengoal op de keeper kutn afschuiven. Wanneer hij iets fout deed, dan deed hij iets fout. Net als nu bij Vermeer.

Jouw argumenten bij Stekelenburg waren overduidelijk en altijd hetzelfde. Niet eens geheel onterecht. Hij heerst neit in de 5 meter, hij maakt op hoge ballen een onzekere indruk, coacht niet en was na 5 jaar eerste doelman nog steeds niet beter geworden. En hij kon niet meevoetballen want peerde alles naar voren. Dat kampioenschapargument gooi in de prullenmand, want het kampioenschap van 2010-2011 komt voor een deel op zijn conto aangezien hij toen gewoon eerste doelman was en ons bijvoorbeeld tegen PSV op de been hield. Als je selectieve geheugen je niet in de steek (woordgrap) laat was die wedstrijd niet-verliezen vrij essentieel in de comeback.

Maar terug naar je kritiek op Stekelenburg. Kijk eens naar Vermeer.
Heersen in de 5 meter/hoge ballen
Vermeer heerst daar ook niet, hoewel hij de afgelopen tijd daar vorderingen in lijkt te maken. Het zal echter altijd een zwakke plek van hem worden, want hij is nu eenmaal 10 cm te klein. Deels is dat te compenseren, maar 10 cm is een hoop.
Coaching
Ik zie het hem niet echt doen eerlijk gezegd. Ik vind Alderweireld meer de leider van de defensie dan Vermeer. Dat kan natuurlijk zo zijn, is niet veel mis mee, maar Vermeer is niet persé beter dan Steek hierin.
Verbetering
Vermeer is nog steeds een bron van onrust. Dat kan je op je 20e als jeugdigheid en onervarenheid schuiven, maar inmiddels zou hij stappen gemaakt moeten hebben. Hij blijft onrustig en het wordt soms een chaos achterin. Hij houdt niet echt zijn hoofd koel. Tegendoelpunten als tegen Utrecht, Heerenveen, Heracles zijn daar goede voorbeelden van.
Meevoetballen
Vermeer zou beter kunnen meevoetballen dan Stekelenburg? Is dat zo? Ik zie niet een duidelijk verschil. Stekelenburg is rustiger aan de bal, heeft daarom ook meer overzicht en ziet in ieder geval wanneer een bepaalde pass GEEN goed idee is. Vermeer doet wat hij als opdracht van De Boer krijgt, maar heeft geen gevoel voor ruimte of tactiek.

Maar beantwoord nu eens de volgende vragen: waarom vind jij Vermeer de beste doelman sinds VD Sar? Waarom volg je Vermeer veel minder kritisch dan Stekelenburg?
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

Ik vraag helemaal niet om jouw onderbouwing, dus ik vind je opmerking nogal vreemd en wie is Orlando Denneboom? Ik refereer daar helemaal niet naar. Wel goed lezen voordat je reageert.

On: Volgens mij verdien je een selectie bij Oranje op basis van je spel bij je club. Vermeer speelt gewoon goed de laatste tijd en is daarom geselecteerd.

Vermeer staat volgens De Telegraaf in de basis vanavond tegen Duitsland. Mede om zijn voetballende vermogen. ;)

Deus ex Machina schreef:

(...)

Sorry, ik zal voortaan nooit meer mijn mening geven, omdat jij het zegt.

Orlando Denneboom zat ook bij Oranje, goeie graadmeter inderdaad. Ik kijk liever hoe hij speelt dan dat hij geselecteerd wordt voor Oranje en daar mijn conclusie aan verbind. Ik heb al een aantal pagina's terug mijn mening uitgebreid onderbouwt, dat ga ik dus niet opnieuw doen. Dag Roy!
HR
HR
HR

liam
Legende

Derk Johanssen schreef:

(...)

Dit is jouw probleem in een notendop. Fouten van Vermeer: "en?" Stekelenburgs fouten: "kosten de titel". Hoe groot contrast wil je hebben dan? Jouw probleem is dat je mensen in allerlei hoekjes duwt. Vermeer wordt extra kritisch gevolgd (onzin?) en Stekelenburg niet (onzin?). Lees eens een steektopic terug. Op een gegeven moment was volgens mij ik de enige die NUANCE aanbracht in die discussie. Ik verdedigde hem niet eens (zoals jij nu zonder argumenten bij Vermeer wel doet), ik gaf alleen aan dat je niet elke tegengoal op de keeper kutn afschuiven. Wanneer hij iets fout deed, dan deed hij iets fout. Net als nu bij Vermeer.

Jouw argumenten bij Stekelenburg waren overduidelijk en altijd hetzelfde. Niet eens geheel onterecht. Hij heerst neit in de 5 meter, hij maakt op hoge ballen een onzekere indruk, coacht niet en was na 5 jaar eerste doelman nog steeds niet beter geworden. En hij kon niet meevoetballen want peerde alles naar voren. Dat kampioenschapargument gooi in de prullenmand, want het kampioenschap van 2010-2011 komt voor een deel op zijn conto aangezien hij toen gewoon eerste doelman was en ons bijvoorbeeld tegen PSV op de been hield. Als je selectieve geheugen je niet in de steek (woordgrap) laat was die wedstrijd niet-verliezen vrij essentieel in de comeback.

Vermeer heerst daar ook niet, hoewel hij de afgelopen tijd daar vorderingen in lijkt te maken. Het zal echter altijd een zwakke plek van hem worden, want hij is nu eenmaal 10 cm te klein. Deels is dat te compenseren, maar 10 cm is een hoop.
Coaching
Ik zie het hem niet echt doen eerlijk gezegd. Ik vind Alderweireld meer de leider van de defensie dan Vermeer. Dat kan natuurlijk zo zijn, is niet veel mis mee, maar Vermeer is niet persé beter dan Steek hierin.
Verbetering
Vermeer is nog steeds een bron van onrust. Dat kan je op je 20e als jeugdigheid en onervarenheid schuiven, maar inmiddels zou hij stappen gemaakt moeten hebben. Hij blijft onrustig en het wordt soms een chaos achterin. Hij houdt niet echt zijn hoofd koel. Tegendoelpunten als tegen Utrecht, Heerenveen, Heracles zijn daar goede voorbeelden van.
Meevoetballen
Vermeer zou beter kunnen meevoetballen dan Stekelenburg? Is dat zo? Ik zie niet een duidelijk verschil. Stekelenburg is rustiger aan de bal, heeft daarom ook meer overzicht en ziet in ieder geval wanneer een bepaalde pass GEEN goed idee is. Vermeer doet wat hij als opdracht van De Boer krijgt, maar heeft geen gevoel voor ruimte of tactiek.

Maar beantwoord nu eens de volgende vragen: waarom vind jij Vermeer de beste doelman sinds VD Sar? Waarom volg je Vermeer veel minder kritisch dan Stekelenburg?
HR
Derk, probleem is dat jij het uitgangspunt omdraait.

Ik zeg bijvoorbeeld nergens dat ik Vermeer beter vind meetvoetballen dan Stekelenburg. Je moet goed lezen. Dat is net het enige punt waar Stekelenburg beter in is. Ik vind alleen dat daar dan ook ontzettend de nadruk op wordt gelegd.

Meevoetballen: Vermeer - Stekelenburg 0-1 (Mild want Steek hoefde amper mee te voetballen, pas veranderd onder De Boer)
hoge ballen: Vermeer - Stekelenburg onbeslist (beiden onvoldoende maar Vermeer wordt wel langzaam beter daar in. Ik ben hier nog mild want Steek was daar zeer slecht in. Ouderwetse lijnplakker)
Houdbare ballen tegenhouden: Vermeer - Stekelenburg 1-1 (Steek liet meer houdbare ballen gaan)
Onhoudbare ballen tegenhouden: Vermeer - Stekelenburg 2-1 (Vermeer houdt duidelijk meer 'al getelde' ballen uit doel)
Goed keepen als team onder druk komt: Vermeer - Stekelenburg 3-1 (Vermeer houdt er vaak onmogelijke ballen uit onder druk. Steek bezwijkt uiteindelijk als één van de eersten)
Coaching: Vermeer - Stekelenburg onbeslist (zag Steek alleen maar schuldig wijzen naar anderen en nooit het bij zichzelf zoeken. Daarbij coachte hij nooit zijn defensie van de goal weg als Ajax onder druk stond. Vermeer is hierin ook nog voor verbetering vatbaar. Vooral meevoetballend brengt hij regelmatig onrust)

:B

[Dit bericht is veranderd door liam (op 14 november 2012 12:53:26).]
HR
HR

mum53
Internationale topspeler

waiyari schreef:

(...)

HR
Kom op zeg, je werd geen kampioen door Vermeer, je werd kampioen omdat de andere clubs het af lieten weten.
Ajax had gewoon mazzel en dat kwam echt niet door Vermeer hoor.

Jammer dat je altijd al een hekel aan Steek had, maar goed iedereen kan
zien dat Vermeer gewoon voor Ajax niet de juiste keeper is.
HRHR
HR

roytje78
Basisspeler

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

Blijkbaar niet iedereen want hij staat, terecht, niet ter discussie bij de technische staf en ook de bondscoach vind dat hij het goed doet.

mum53 schreef:

(...)

Kom op zeg, je werd geen kampioen door Vermeer, je werd kampioen omdat de andere clubs het af lieten weten.
Ajax had gewoon mazzel en dat kwam echt niet door Vermeer hoor.

Jammer dat je altijd al een hekel aan Steek had, maar goed iedereen kan
zien dat Vermeer gewoon voor Ajax niet de juiste keeper is.
HR
HR
HR

Sindelar Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Reg.: 26 januari 2008

Iedereen min 1 dan, ik vind Vermeer geschikt voor Ajax, Je kunt hem per slot van rekening kampioen worden. Verder vind ik hem ook beter voor Ajax dan Stekelenburg.
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Sindelar schreef:

Iedereen min 1 dan, ik vind Vermeer geschikt voor Ajax, Je kunt hem per slot van rekening kampioen worden. Verder vind ik hem ook beter voor Ajax dan Stekelenburg.
HR
Die 'iedereen' is slechts een op één hand te tellen volkje in dit topic, niet te zwaar aan tillen :).
HR
HR

Ajaxajaxfan
Veelbelovend talent

Uit: Hardenberg
Reg.: 16 oktober 2002

liam schreef:

HR
Leuk die statistiekjes van jou. Met Stekelenburg haalden we in het seizoen 2009-2010 85 punten. Met Vermeer de beiden seizoenen erna 73 en 76 punten.

Voetbal blijft een teamsport. je kunt met statistieken geen spelers beoordelen een objectieve manier.
HR
HR

Sindelar Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Reg.: 26 januari 2008

Statistieken zijn ter indicatie, om een tendens te bespeuren. Vermeer en Stekelenburg kun statistisch best goed met elkaar vergelijken. Ze meerdere jaren in dezelfde teams gespeeld. Het blijkt dat over al die jaren Vermeer de betere gemiddeldes heeft.
HR
HR

raptor1979
Vedette

Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010

Krul schijnt gewoon in de basis te staan vanavond.
HR
HR

Notlupus
Idool

Reg.: 26 februari 2010

raptor1979 schreef:

Krul schijnt gewoon in de basis te staan vanavond.
HR
Zou ook wel heel raar zijn dat Krul de beoogde eerste keeper is, zijn vervanger thuisgelaten word en de vervanger van die vervanger opeens in de basis staat. Ik snap er al weinig van, het selectiebeleid van Louis maar dit is dan nog wel logisch.
HR
HR

mum53
Internationale topspeler

roytje78 schreef:

Blijkbaar niet iedereen want hij staat, terecht, niet ter discussie bij de technische staf en ook de bondscoach vind dat hij het goed doet.

(...)
HR
Ja ja Van Gaal laat hem alleen keepen omdat er zoveel afwezige zijn, nou moet
je trots op zijn.
Die duitsers knallen hem vanavond af haha, dan heb je weinig aan je reflexen.
HR
HR

Malle-co
Veelbelovend talent

Vak: 411
Droomaankoop: Fernando "Jesus" Suso
Reg.: 12 december 2008

mum53 schreef:
Die duitsers knallen hem vanavond af haha, dan heb je weinig aan je reflexen.
HR
Ben ik ook bang voor. En dan is het gelijk weer 'Clown Vermeer' die er niks van kan onder vele hier op het forum. En Cilessen aub. blablabla.
HR
HR

J.Mourinho
Lid 2de elftal

Uit: Huizen
Reg.: 25 april 2006

Derk Johanssen schreef:
Vermeer heerst daar ook niet, hoewel hij de afgelopen tijd daar vorderingen in lijkt te maken. Het zal echter altijd een zwakke plek van hem worden, want hij is nu eenmaal 10 cm te klein. Deels is dat te compenseren, maar 10 cm is een hoop.HR
Inderdaad! 1,82m kan niet als keeper. Ha, kijk bijvoorbeeld naar Casillas. Dat die ooit prof is geworden is een aanfluiting.

Coaching
Ik zie het hem niet echt doen eerlijk gezegd. Ik vind Alderweireld meer de leider van de defensie dan Vermeer. Dat kan natuurlijk zo zijn, is niet veel mis mee, maar Vermeer is niet persé beter dan Steek hierin.HR
Op het moment is Moisander de enige die coacht achterin bij ajax. Niet vermeer, niet alderweireld. Dat vind ik wel een gemis.

Verbetering
Vermeer is nog steeds een bron van onrust. Dat kan je op je 20e als jeugdigheid en onervarenheid schuiven, maar inmiddels zou hij stappen gemaakt moeten hebben. Hij blijft onrustig en het wordt soms een chaos achterin. Hij houdt niet echt zijn hoofd koel. Tegendoelpunten als tegen Utrecht, Heerenveen, Heracles zijn daar goede voorbeelden van.HR
Vermeer heeft zich wel degelijk verbeterd. Hij is nu gewoon een betere keeper dan hij vroeger was. Een stuk minder onrustig en fenomenale reflexen.

Meevoetballen
Vermeer zou beter kunnen meevoetballen dan Stekelenburg? Is dat zo? Ik zie niet een duidelijk verschil. Stekelenburg is rustiger aan de bal, heeft daarom ook meer overzicht en ziet in ieder geval wanneer een bepaalde pass GEEN goed idee is. Vermeer doet wat hij als opdracht van De Boer krijgt, maar heeft geen gevoel voor ruimte of tactiek.HR
Bij vermeer weet je zeker dat er 0 lange ballen zonder idee worden gegeven. En dat is goed. En ik vind hem dit seizoen enorm veel zekerder dan vorig seizoen. In mijn ogen heeft hij bijna geen foute inspeelpass meer gegeven. Die tegen Heracles moet gewoon kunnen. Als hij daar de bal achterna coacht moet eriksen gewoon uitkaatsen of de tegenstander afhouden. Bovendien staan er nog een stuk of wat spelers in het veld die 'rug' kunnen roepen.

Zoals je wel gemerkt hebt vind ik Vermeer lang niet zo slecht als iedereen hier maar roept.
HR
HR

retuow
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 11 oktober 2004

Bij vermeer weet je zeker dat er 0 lange ballen zonder idee worden gegeven. En dat is goed. En ik vind hem dit seizoen enorm veel zekerder dan vorig seizoen. In mijn ogen heeft hij bijna geen foute inspeelpass meer gegeven. Die tegen Heracles moet gewoon kunnen. Als hij daar de bal achterna coacht moet eriksen gewoon uitkaatsen of de tegenstander afhouden. Bovendien staan er nog een stuk of wat spelers in het veld die 'rug' kunnen roepen.
Zoals je wel gemerkt hebt vind ik Vermeer lang niet zo slecht als iedereen hier maar roept.HR
Eehmz.
Erger jij je niet aan de grote heoveelheid lange ballen die enkele weken terug pardoes over de zijlijn schoten?
HR
HR

J.Mourinho
Lid 2de elftal

Uit: Huizen
Reg.: 25 april 2006

retuow schreef:

(...)

Eehmz.
Erger jij je niet aan de grote heoveelheid lange ballen die enkele weken terug pardoes over de zijlijn schoten?
HR
Over welke wedstrijd heb je het nu?

Want ik vind Vermeer in de halflange hoge ballen richting de backs voor een keeper echt bovengemiddeld. Cillesen tegen Sneek bijvoorbeeld schoot ze een meter boven het hoofd van de backs over de zijlijn.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 92,7% dat PSV wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Excelsior-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!