Deze topic is open en bestaat uit 101 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 101 »
Kluivert_beste_9_ooit
International
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Vak: -
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
quote:Wat wil je hiermee suggereren?
amsterdamoost schreef:
Een indiaan wint het nationale songfestival en Vermeer wordt een contractverlenging aangeboden. Wat voor land leven we?
amsterdamoost
Vedette
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: -
Reg.: 18 maart 2003
Sindelar
Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 januari 2008
quote:Laat eens zien die statistieken?
amsterdamoost schreef:
dat het beide volkomen ridicuul is. Vermeer; statistisch gezien de slechtste keeper van Ajax aller tijden (slechter dan Storm en Galje) een contractverlenging aanbieden is net zo idioot als meedoen aan het songfestival met een indianentooi op je hoofd
amsterdamoost
Vedette
Sindelar
Vedette
quote:Begin er dan niet over, als je schermt met statistieken om je punt maken moet je ze kunnen laten zien. Anders is het een loze kreet.
amsterdamoost schreef:
man... volg het forum eens. statistieken van infostrada staan hier nog ergens gepubliceerd. We zijn hier niet om iedere keer dezelfde discussie aan te zwengelen.
amsterdamoost
Vedette
quote:
Sindelar schreef:
(...)
Begin er dan niet over, als je schermt met statistieken om je punt maken moet je ze kunnen laten zien. Anders is het een loze kreet.
Sindelar
Vedette
quote:Ik hoef toch het niet het internet te gaan rondspeuren naar vermeende bewijzen om jouw bewering te staven dat zul je toch echt zelf moeten doen. Maar goed, je kunt het dus niet aantonen met statistieken.
amsterdamoost schreef:
1: ik ziet hier op m'n werk en 2: als je en dit forum en rondspeurt op het internet kan je ze echt nog wel terugvinden. Terug naar Vermeer; gisteren keepte hij aardig, maar het blijft een van de zwakste schakels van Ajax.
(...)
L.T.A
Idool
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 20 juli 2003
quote:Je vraagt om statistieken die al geplaatst zijn. Iemand op zijn werk hoeft niet op zoek te gaan omdat je zelf de zoekfunctie niet beheerst.
Sindelar schreef:
(...)
Ik hoef toch het niet het internet te gaan rondspeuren naar vermeende bewijzen om jouw bewering te staven dat zul je toch echt zelf moeten doen. Maar goed, je kunt het dus niet aantonen met statistieken.
Sindelar
Vedette
quote:Nee, zo werkt dat niet. Het is heel simpel. Je kunt enkel iets aantonen via statistieken door die statistieken te laten zien. Zo niet, dan kun je het dus niet aantonen via de statistieken.
L.T.A schreef:
(...)
Je vraagt om statistieken die al geplaatst zijn. Iemand op zijn werk hoeft niet op zoek te gaan omdat je zelf de zoekfunctie niet beheerst.
Quattroporte
Legende
Reg.: 26 april 2002
L.T.A
Idool
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 20 juli 2003
quote:Maar die statistieken zijn al geplaatst, dan ga je de pagina's afspeuren.
Sindelar schreef:
(...)
Nee, zo werkt dat niet. Het is heel simpel. Je kunt enkel iets aantonen via statistieken door die statistieken te laten zien. Zo niet, dan kun je het dus niet aantonen via de statistieken.
El Salvador88
Veelbelovend talent
Vak: 423
Reg.: 29 oktober 2011
quote:En ik ben wel gaan zoeken om te kijken wie nou gelijk heeft.
Sindelar schreef:
Ik hoef toch het niet het internet te gaan rondspeuren naar vermeende bewijzen om jouw bewering te staven dat zul je toch echt zelf moeten doen. Maar goed, je kunt het dus niet aantonen met statistieken.
Sindelar
Vedette
BuZa
Vedette
Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Yaya Sanogo
Reg.: 30 november 2005
El Salvador88
Veelbelovend talent
quote:Inderdaad, hij is Europees tot nu toe statistisch gezien zelfs beter dan Stekelenburg
Sindelar schreef:
Sorry hoor maar ik daar toch echt niet uithalen dat Vermeer statistisch gezien de slechtste keeper van Ajax aller tijden is.
Kattowitz
Veelbelovend talent
Uit: Hilversum
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 30 mei 2006
quote:Volgens mij kun je ook je ogen open doen
Sindelar schreef:
(...)
Nee, zo werkt dat niet. Het is heel simpel. Je kunt enkel iets aantonen via statistieken door die statistieken te laten zien. Zo niet, dan kun je het dus niet aantonen via de statistieken.
Quattroporte
Legende
Reg.: 26 april 2002
quote:Delaatste statistieken van Vermeer zijn helemaal niet slecht. Zie hierboven en Ajaxlife. Dus graag de weerlegging met jouw statistieken. Ik sta er open voor (ben geen groot Vermeer fan namelijk)
amsterdamoost schreef:
1: ik ziet hier op m'n werk en 2: als je en dit forum en rondspeurt op het internet kan je ze echt nog wel terugvinden. Terug naar Vermeer; gisteren keepte hij aardig, maar het blijft een van de zwakste schakels van Ajax.
(...)
Sindelar
Vedette
quote:Anders doe jij je ogen open, daar ging het helemaal niet over.
Kattowitz schreef:
(...)
Volgens mij kun je ook je ogen open doeniedereen ziet dat Vermeer geen topkeeper is.
champy95
Legende
Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002
quote:Ik snap de puntentelling van die statistieken niet goed.
Quattroporte schreef:
(...)
Delaatste statistieken van Vermeer zijn helemaal niet slecht. Zie hierboven en Ajaxlife. Dus graag de weerlegging met jouw statistieken. Ik sta er open voor (ben geen groot Vermeer fan namelijk)
El Salvador88
Veelbelovend talent
quote:Inderdaad ging over statistieken, ik ben er ook nog niet van overtuigd dat Vermeer een topkeeper kan worden zoals een Stekelenburg, Van der Sar, Casillas etc., daar mist hij lengte voor. Hij kan wel een goede lijnkeeper zoals Reina worden denk ik.
Sindelar schreef:
Anders doe jij je ogen open, daar ging het helemaal niet over.
spelbos
Legende
Reg.: 1 juli 2006
Viktor Fischer
Basisspeler
Reg.: 13 oktober 2009
El Salvador88
Veelbelovend talent
quote:Daar ben ik het niet mee eens, net zoals je een aanvaller afrekent op het aantal doelpunten dat hij in een seizoen maakt en het aantal assists, reken je een keeper af op het aantal tegendoelpunten en daaruit voortvloeiend het aantal punten dat hij voor een team pakt.
Viktor Fischer schreef:
Statistieken zeggen echt HELEMAAL niks bij een keeper. Voor statistieken heb je betrouwbare criteria nodig. Die zijn er niet in voetbal! Elk schot wat een keeper te verwerken krijgt is anders. Dit geldt overigens ook voor voetbal in algemene zin! Als de tegenstanders toevallig wat wedstrijden achter elkaar wat ballen onhoudbaar in de kruising rammen is het volgens statistieken een slechte keeper, maar als een keeper wedstrijden lang weinig te doen heeft, maar tussendoor wel 2 houdbare ballen doorlaat is het een goede keeper?
Viktor Fischer
Basisspeler
Reg.: 13 oktober 2009
quote:Ik was misschien wat te gechargeerd om te stellen dat statistieken helemaal niks zeggen. Je kan inderdaad wel degelijk een spits beoordelen op zijn gemiddeldes en een keeper op het aantal tegendoelpunten. Eens. Mijn punt is alleen dat voetbal geen spel is waarbij je pér wedstrijd, pér acties een speler kan beoordelen door middel van statistieken, omdat voetbal een spel is dat voortdurend in beweging is en er heel veel factoren zijn die elke situatie weer op een andere manier beïnvloeden. Verder zijn er in het voetbal ook heel veel factoren waar je niet echt een statistiek op kunt loslaten, maar die wel heel belangrijk zijn (goed diagonaal vrijlopen, elke keer de goed kant op opendraaien, keeper die telkens de vrijstaande man inspeelt).
El Salvador88 schreef:
(...)
Daar ben ik het niet mee eens, net zoals je een aanvaller afrekent op het aantal doelpunten dat hij in een seizoen maakt en het aantal assists, reken je een keeper af op het aantal tegendoelpunten en daaruit voortvloeiend het aantal punten dat hij voor een team pakt.
In die zin heeft Vermeer afgelopen weekend 3 punten gepakt met zijn reddingen tegen Excelsior.
Statistieken zijn misschien wel het meest waardevol bij een keeper, omdat een keeper als basis niks meer moet doen dan doelpunten tegen houden. Maar natuurlijk komt er bij een club als Ajax veel meer bij kijken dan alleen doelpunten tegen houden, das ook het probleem van Vermeer.
Over een heel seizoen verdwijnen die paar onhoudbare doelpunten, waar jij het over hebt, in het niets, wanneer je alle wedstrijden in ogenschouw neemt. Elk seizoen heb je namelijk wel een paar onhoudbare doelpunten als keeper zijnde.
champy95
Legende
Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002
Deze topic is open en bestaat uit 101 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 »
Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 83,5% dat FC Utrecht wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.