Ajax Netwerk
zondag 20 april 2014 - 20:22                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 173 pagina's: « 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 173 »

HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Vak: -
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Hoogst merkwaardig bij de tegentreffer.
Natuurlijk, Van Rhijn had een slecht moment, maar daar heb ik het eigenlijk niet over.
Het gaat mij meer om dat Vermeer zijn hand lijkt terug te trekken bij het pogen om de bal tegen te houden.
Wellicht dacht Vermeer, nadat het schot geproduceerd was, dat hij naast zou gaan.
Je ziet in de herhaling zijn hand een soort van terugtrekkende beweging maken.
Bizar vond ik het.
HR
HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 31 januari 2006

quote:HR
AFCANieuwmarkt schreef:

Zag ik het nou goed en trok die nou ze arm terug? Of ie nou niet te houden was of niet?
HR
Ja dat zag je heel erg goed, zo keept Vermeer al een hele tijd, hij
steekt geen klauw uit.

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

Hoogst merkwaardig bij de tegentreffer.
Natuurlijk, Van Rhijn had een slecht moment, maar daar heb ik het eigenlijk niet over.
Het gaat mij meer om dat Vermeer zijn hand lijkt terug te trekken bij het pogen om de bal tegen te houden.
Wellicht dacht Vermeer, nadat het schot geproduceerd was, dat hij naast zou gaan.
Je ziet in de herhaling zijn hand een soort van terugtrekkende beweging maken.
Bizar vond ik het.
HR
Kijk dat is nou de grote fout, Vermeer denkt altijd dat hij naast gaat, hij
moet niet denken maar keepen :B

[Dit bericht is veranderd door mum53 (op 25 oktober 2012 00:01:22).]
HR
HR

Sindelar
Vedette

Reg.: 26 januari 2008

Die eerste goal ziet er wat vreemd uit, maar de bal was voorbij zijn, daar reageert hij op, hij heeft nu eenmaal snelle reflexen. In de vertraging lijkt iedere goal vaak haalbaar. Voor de rest vandaag weer een puntenpakker.
Maar misschien ben ik wel te snel tevreden, omdat ik jaren Stekelenburg heb meegemaakt. Zonder Vermeer waren we in de competitie niet nog ongeslagen.

[Dit bericht is veranderd door Sindelar (op 25 oktober 2012 00:38:39).]
HR
HR

David89
Idool

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Droomaankoop: Vurnon Anita
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008

Deze man is zo geweldig in de 1-op-1. De meeste keepers liggen vrijwel meteen als een speler ze probeert te omspelen, hij weet precies wanneer en hoe hij de bal nog moet pakken. Hij gaat eigenlijk vrijwel nooit liggen in zo'n situatie.

Redt ons toch echt weer vandaag, ondanks dat we tactisch superieur waren. Zegt ook wat over het geklungel achterin van het centrale duo.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

David89 schreef:

Deze man is zo geweldig in de 1-op-1. De meeste keepers liggen vrijwel meteen als een speler ze probeert te omspelen, hij weet precies wanneer en hoe hij de bal nog moet pakken. Hij gaat eigenlijk vrijwel nooit liggen in zo'n situatie.

Redt ons toch echt weer vandaag, ondanks dat we tactisch superieur waren. Zegt ook wat over het geklungel achterin van het centrale duo.
HR
Hij ligt ook vaak meteen hoor: zie Heerenveen uit.

Maar vandaag had die wel erg goede momenten.

Die kans van Dzeko, na de blessure van Sana, had tussen de benen kunnen gaan, als je pech hebt. Maar Vermeer kwam er wel erg goed uit.

Die kans van Dzeko waarbij Vermeer al verslagen was, had er wel ingemoeten.
Dzeko controleerde de bal net 1x teveel. Vermeer was er toen wel op tijd bij, en dat is net het verschil dat je als keeper kan maken.

Jammer van de eerste tegentreffer. Die had hij moeten hebben. Dat zou een typische Van Der Sar redding geweest zijn. Maar hij was dan ook wel een van de beste keepers van Nederland.
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

Voor de zoveelste keer laat deze man zien in potentie de beste keeper te zijn sinds Van der Sar. Fantastisch, die snelheid. Ongeëvenaard. Oh nee, wacht ff. Ik zie ook zijn foutje tegen Heracles maar wat er allemaal tegenover staat: grote klasse en meer dan ruimschoots compenserend.
Die goal van Nasri kon hij nooit hebben. Perfect in de hoek geplaatst met de binnenkant met behoorlijke snelheid, ook nog eens tegendraads. Hij trok zijn handen in, kon hem namelijk sowieso niet hebben. Wat heb je aan keeper die voor de vorm duiken terwijl ze kansloos zijn. Henk Timmer types.
Kenneth Vermeer: ga zo door.

[Dit bericht is veranderd door liam (op 25 oktober 2012 09:27:11).]
HR
HR

Massimo
Vedette

Reg.: 20 januari 2010

Was gisteren erg goed. haalt 2x de 2-3 eruit. Gisteren kunnen excelleren op zijn sterke punten.
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 18 maart 2003

wat doet ie in vredesnaam bij de goal. hij trekt z'n handen in !!! in het stadion zag ik het niet, maar in herhaling op tv wel. Die bal was gewoon houdbaar. Doen die twee puike reddingen aan het einde bijna niks aan af. Bijna.
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Spelen tegen Manchester City in de CL en men zit alweer met de broek op de knie het tegendoelpunt als hoofdonderwerp te gebruiken. Het wordt maar gekker en gekker in dit topic en is bijna tekenend voor persoonlijke haat. Vermeer kan haast niets meer goed doen in de ogen van deze 'criticasters' die iedere fout van Stekelenburg wisten te verbloemen. Een beetje de realiteitszin uit het oog verloren. Maar dat leek al eerder bekend.

Voor wat betreft Vermeer: prima reddingen, prima gekeept. Heeft minpunten zoals lengte en uitkomen, maar probeert iedere keer wel zijn best te doen en eraan te werken. Erg fijn om een keeper te hebben die de club in de wedstrijd houdt en punten voor je pakt. Perfect is hij niet en dat zal hij niet zijn. Maar een prima keeper voor Ajax op het moment.
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

Die bal was al voorbij. Hij had die bal echt niet kunnen hebben, was prima ingeschoten door Nasri. Wederom prima gekeept.

amsterdamoost schreef:

wat doet ie in vredesnaam bij de goal. hij trekt z'n handen in !!! in het stadion zag ik het niet, maar in herhaling op tv wel. Die bal was gewoon houdbaar. Doen die twee puike reddingen aan het einde bijna niks aan af. Bijna.
HR
HR
HR

Massimo
Vedette

Reg.: 20 januari 2010

roytje78 schreef:

Die bal was al voorbij. Hij had die bal echt niet kunnen hebben, was prima ingeschoten door Nasri. Wederom prima gekeept.

(...)
HR
Deze bal was inderdaad niet houdbaar en vond het niet een goal dat aan Vermeer te verwijten viel.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Reg.: 5 november 2006

Massimo schreef:

(...)

Deze bal was inderdaad niet houdbaar en vond het niet een goal dat aan Vermeer te verwijten viel.
HR
Daar gaat het niet om, hij moet alles proberen om hem er toch uit te halen. Mid air je handen terugtrekken... serieus ook.
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

Reg.: 18 maart 2003

reactie Van der Sar was veelzeggend.
HRHR
HR

Le Berry
Idool

Reg.: 3 januari 2009

Blijft een aparte keeper. Vreemd eigenlijk. Heeft altijd wel momenten waarop je denkt 'huh' ? Terwijl hij tegelijk waanzinnige reddingen heeft. Hoe dan ook, is wederom een aantal keer ontzettend belangrijk geweest en is aan een goeie reeks bezig. Het blijft niet 'mijn keeper' maar kan niet anders zeggen dat hij Ajax een flink aantal keer uit de brand heeft geholpen. Complimenten
HR
HR

Huis
Idool

Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Daar gaat het niet om, hij moet alles proberen om hem er toch uit te halen. Mid air je handen terugtrekken... serieus ook.
HR
Ik denk serieus dat hij dacht dat hij naast zou gaan. Inschattingsfoutje zeg maar. Veder uitstekend natuurlijk. Ook voetballend wordt hij rustiger.
HR
HR

Deus ex Machina
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 30 juni 2012

zlatanovic schreef:

Als spelers als Ronaldo, Dzeko, Aguero etc niet of nauwerlijks bij jou weten te scoren met 100% kansen, ben je gewoon een hele goede keeper en wel een van de beste ter wereld.
HR
Als spelers zoals Luis Pedro en Bruns etc altijd weten te scoren met 100% kansen, ben je gewoon een hele wisselvallige keeper en wel een middelmatige keeper.

Nee fantastisch gekeept gisteren. Sleept ons er doorheen, alleen is het dan weer zo jammer om hele goede momenten af te wisselen met hele slechte. In dat opzicht kies ik nog steeds voor een keeper die constanter is. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
HR
HR

anders
Vedette

Reg.: 18 februari 2011

Massimo schreef:

(...)

HR
onzin, die bal was houdbaar als hij zijn arm uitgestrekt had gehouden, zoals ik zei de bal was snel, erg snel, maar op afstand gewoon houdbaar en hij was er op tijd bij. de goal was niet zijn fout, die ontstond veel eerder en zag je al aankomen. Maar houden had wel gekunt. Het maakt achteraf weinig uit, maar ik blijf het raar vinden als je je arm terug trekt als keeper.
HR
HR

afca__cbs
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 30 november 2007

Vermeer zal ook wel denken dat van Gaal seniel is dat hij Stekelenburg de voorkeur geeft in Oranje. Man wat heeft deze kleine grote man gisteren weer een puike wedstrijd gekeept.
HR
HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Reg.: 31 januari 2006

David89 schreef:

HR
Heb je het nu echt over Vermeer, dit kun je niet menen!!

Hij ligt juist vaak al op de grond voordat de aanvaller de bal geschoten heeft.
9 van de 10 keer word de bal nagekeken of verkeerd beoordeeld of hij steekt geen klauw uit.
Zelfs van der Sar zat een raar te kijken over de acties van Vermeer.

Iedereen heeft het er trouwens over en alleen F de Boer ziet het niet of wilt
het niet zien.
Maar goed hij krijgt er nog spijt van want Vermeer pakt echt geen punten voor Ajax. :\(
HR
HR

Morgenzon
International

Reg.: 19 februari 2008

anders schreef:

(...)

onzin, die bal was houdbaar als hij zijn arm uitgestrekt had gehouden, zoals ik zei de bal was snel, erg snel, maar op afstand gewoon houdbaar en hij was er op tijd bij. de goal was niet zijn fout, die ontstond veel eerder en zag je al aankomen. Maar houden had wel gekunt. Het maakt achteraf weinig uit, maar ik blijf het raar vinden als je je arm terug trekt als keeper.
HR
forumillustratie
Ik wou eigenlijk een gifje doen maar dat lukt niet, als je op het plaatje kijkt is de bal als langs vermeer en hij heeft hier zijn arm bijna gesterkt. Op het moment dat de bal voorbij vermeer gaat trekt hij zijn arm pas in, ik geef toe heel raar, maar Vermeer had die bal never nooit kunnen houden. Dit was gewoon echt een fout van Ricardo en van Toby.

[Dit bericht is veranderd door Morgenzon (op 25 oktober 2012 12:47:57).]
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Morgenzon schreef:

(...)
(plaatje)
Ik wou eigenlijk een gifje doen maar dat lukt niet, als je op het plaatje kijkt is de bal als langs vermeer en hij heeft hier zijn arm bijna gesterkt. Op het moment dat de bal voorbij vermeer gaat trekt hij zijn arm pas in, ik geef toe heel raar, maar Vermeer had die bal never nooit kunnen houden. Dit was gewoon echt een fout van Ricardo en van Toby.
HR
Vechten tegen de bierkaai in dit topic. Moet je niet willen. Geniet van het weer en dat soort dingen :)

Men zit met de broek op de knie en in de ene hand een smartphone met het Ajax Netwerk forum erop geopend (liefst Vermeer-topic) een Ajax-wedstrijd te kijken om snel iedere actie van Vermeer de grond in te boren. Goede momenten blijven onbenoemd of worden afgekraakt gevolgd door een ",maar ...".

Lachwekkend en onrealistisch topic hier, wel vermakelijk op z'n tijd, dat dan weer wel. :)
HR
HR

DamzkoO schreef:

(...)

Vechten tegen de bierkaai in dit topic. Moet je niet willen. Geniet van het weer en dat soort dingen :)

Men zit met de broek op de knie en in de ene hand een smartphone met het Ajax Netwerk forum erop geopend (liefst Vermeer-topic) een Ajax-wedstrijd te kijken om snel iedere actie van Vermeer de grond in te boren. Goede momenten blijven onbenoemd of worden afgekraakt gevolgd door een ",maar ...".

Lachwekkend en onrealistisch topic hier, wel vermakelijk op z'n tijd, dat dan weer wel. :)
HR
Die ", maar ..." is dan toch ook niet onterecht? Hij kost ons punten, maar pakt soms ook ongelofelijk ballen. Het blijft een keeper met enorme plussen en flinke minnen.
HR
HR

Yougle
Idool

Uit: Oud-Beijerland
Reg.: 12 juli 2001

amsterdamoost schreef:

reactie Van der Sar was veelzeggend.
HR
Wat zei Van der Sar? Ik heb op Sport1 gekeken en het dus niet mee gekregen :)
HR
HR

Sindelar
Vedette

Reg.: 26 januari 2008

Yougle schreef:

(...)

Wat zei Van der Sar? Ik heb op Sport1 gekeken en het dus niet mee gekregen :)
HR
Het kwam erop neer dat hij bij de tegengoal Vermeer er vreemd uit zag zien, zijn actie dan, maar dat die er niet bij kon.
En in de tweede helft hield Vermeer tot twee keer toe Ajax op voorsprong.
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004

Dat iets er vreemd uit ziet is niet meteeen een argument om te zeggen dat het slecht was, of een fout, of zelfs een blunder. Vermeer heeft gewoon naar zijn kunnen gekeept en ons een paar keer op de been gehouden. Gewoon een hele goede wedstrijd van zijn kant. Ik verwijt hem die tegengoal dan ook niet.

Wel wil ik nog even opmerken, dat hier wederom aan het licht komt waarom een lange keeper een voordeel heeft. Die had deze bal namelijk wel kunnen hebben, omdat de reach van een lange doelman veel groter is en de tegenstander ook dwingt de uiterste hoek te kiezen. HIj was houdbaar, maar niet voor een kleine keeper als Vermeer.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 173 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 89,0% dat Bayern München wint van Real Madrid CF. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!