Deze topic is open en bestaat uit 101 pagina's: « 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 101 »
F.A.N.5
Bankzitter
Uit: Arnhem
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 28 juli 2002
Sfinx
Lid 2de elftal
Reg.: 27 oktober 2011
quote:De fout begint bij Vermeer en niet bij Eriksen, dat hij makkelijk van de bal wordt berooft ligt niet aan zijn instelling.
F.A.N.5 schreef:
Elke keeper zou in paniek raken als je zo'n verdediging voor je hebt staan en dan wil ik het niet eens over de mentaliteit en instelling van sommige spelers hebben. Het is ook lachwekkend om te lezen dat hij geen rust brengt..Dat is onmogelijk met zulke verdedigers!
Met de huidige spelers die voor Vermeer staan, zou zelf vd Sar een berg kritiek over zich heen hebben gehad. Op de kinderlijke wijze hoe gespeeld en verdedigd wordt is er geen eer aan te behalen.
Het was een riskante bal van Vermeer, maar de wijze hoe Eriksen de bal aannam was typerend voor zijn instelling. Als hij de bal doortikt op Blind (is hierboven al gezegd) staan ineens 4 spelers van Heracles uit positie. De balen naar voren rossen is al helemaal geen optie, want die komen even hard en/of snel terug. Er is geen enkele speler die voorin de bal kan vasthouden laat staan een luchtduel winnen. Ok Babel, maar daar blijft het bij
Morgenzon
International
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 februari 2008
quote:Ik ben alles behalve een Vermeer fan, maar ik vind het wel erg simpel om deze fout in de schoenen van Vermeer te schuiven, het was gewoon een domme actie van Eriksen, hij had of de bal een schot over de zijlijn moeten geven of de bal ineens doorschieten, iig niet wat hij nu deed.
Sfinx schreef:
(...)
De fout begint bij Vermeer en niet bij Eriksen, dat hij makkelijk van de bal wordt berooft ligt niet aan zijn instelling.
Vermeer maakt elke keer dezelfde fouten, dat zorgt voor onrust.
Frank zal een beslissing moeten nemen om nu Cillessen te brengen, anders blijft het aanmodderen.
Geef Cillessen 10 wedstrijden achter elkaar de kans om zich bewijzen dat hij zich onderscheid van Vermeer.
Derk Johanssen
Icoon
Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004
quote:Het begint toch al bij Vermeer dan? Vermeer moet gewoon zien dat Eriksen een man in zijn rug heeft. Dan kun je mijns inziens maar 1 ding doen en dat is de bal wegschieten richting Babel en De Jong. Je weet dat Eriksen er niets anders mee kan dan wegschietne, de bal verliezen of ander soortig balverlies leiden. Vermeer schuift gewoon zijn het probleem in de schoenen van Eriksen. En dan hebben we het over de 80e minuut. Dat bedenk je toch niet?
Morgenzon schreef:
(...)
Ik ben alles behalve een Vermeer fan, maar ik vind het wel erg simpel om deze fout in de schoenen van Vermeer te schuiven, het was gewoon een domme actie van Eriksen, hij had of de bal een schot over de zijlijn moeten geven of de bal ineens doorschieten, iig niet wat hij nu deed.
quote:Had hij hem maar weggetrapt, dan hadden we gewoon optimaal geprofiteerd van het verlies van AZ en gelijkspel van Twente. Nu verliezen we gewoon 2 punten dankzij dit brok onrust. Maakt 3, 4 weergaloze reddingen en weet toch nog de punten te verspelen. Ongelofelijk eigenlijk.
Ik ben het er wel mee eens dat Vermeer een brok aan onzekerheid aan de verdediging geeft, want elke keer als er een bal wordt teruggespeeld dan weet Vermeer niet hoe snel hij hem met zijn ogen dicht naar voren moet schieten. Want eigenlijk zou het is moeten gaan bijhouden hoe vaak Vermeer een bal wegtrapt en die of over de zijlijn gaat of bij een tegenstander terecht komt.
BuZa
Vedette
Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Yaya Sanogo
Reg.: 30 november 2005
quote:Mij verbaast het allemaal niet echt veel. Hij kan er gewoon weinig van, dat is prima maar stel hem dan niet op. Zo lang hij keept weet je dat dit schering en inslag is.
Derk Johanssen schreef:
(...)
Had hij hem maar weggetrapt, dan hadden we gewoon optimaal geprofiteerd van het verlies van AZ en gelijkspel van Twente. Nu verliezen we gewoon 2 punten dankzij dit brok onrust. Maakt 3, 4 weergaloze reddingen en weet toch nog de punten te verspelen. Ongelofelijk eigenlijk.
Sfinx
Lid 2de elftal
Reg.: 27 oktober 2011
quote:Ten eerste Vermeer heeft het beste veldoverzicht dus hij had het kunnen zien dat Eriksen volledig gedekt stond!
Morgenzon schreef:
(...)
Ik ben alles behalve een Vermeer fan, maar ik vind het wel erg simpel om deze fout in de schoenen van Vermeer te schuiven, het was gewoon een domme actie van Eriksen, hij had of de bal een schot over de zijlijn moeten geven of de bal ineens doorschieten, iig niet wat hij nu deed.
Ik ben het er wel mee eens dat Vermeer een brok aan onzekerheid aan de verdediging geeft, want elke keer als er een bal wordt teruggespeeld dan weet Vermeer niet hoe snel hij hem met zijn ogen dicht naar voren moet schieten. Want eigenlijk zou het is moeten gaan bijhouden hoe vaak Vermeer een bal wegtrapt en die of over de zijlijn gaat of bij een tegenstander terecht komt.
quote:Eens als je hem blijft opstellen moet je dit op de koop toe nemen.
BuZa schreef:
(...)
Mij verbaast het allemaal niet echt veel. Hij kan er gewoon weinig van, dat is prima maar stel hem dan niet op. Zo lang hij keept weet je dat dit schering en inslag is.
AFCANieuwmarkt
Idool
Reg.: 5 november 2006
Luis S.
Icoon
Uit: Rotterdam
Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003
quote:Viel mij ook op. Sterkte zijn armen helemaal niet en leek ze zelfs terug te trekken.
AFCANieuwmarkt schreef:
Zag ik het nou goed en trok die nou ze arm terug? Of ie nou niet te houden was of niet?
AFCANieuwmarkt
Idool
Luis S.
Icoon
Uit: Rotterdam
Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003
AFCANieuwmarkt
Idool
quote:Misschien heeft die poen gehad van een oliesjeik, niks verbaasd me meer tegenwoordig.
Luis S. schreef:
Van der Sar meld het ook al.
ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2009/2010; meer prijzen
Uit: Nijkerk Gld
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
T-Bag
Moderator
Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004
Administrator
Administrator
Reg.: 26 juni 2002
anders
International
Reg.: 18 februari 2011
quote:Ja ik zag het ook bij de eerste herhaling van achter de goal, hij trekt zijn arm in op het moment dat de bal hem passeerd. Bizar.
Luis S. schreef:
(...)
Viel mij ook op. Sterkte zijn armen helemaal niet en leek ze zelfs terug te trekken.
quote:Dat klopt niet, kijk straks maar de herhaling terug, de bal was snel, erg snel, maar niet te ver verwijderd. Sterker nog als vermeer zijn arm gestrekt had en sterk gemaakt had hij de bal geblokt. Dit is gewoon vreemd, dat een leek dat doet ok, maar een keeper die gewend is aan zulke ballen? Gewoon bizar en voer voor complot denkers. Mijn conclusie, niet geschikt voor dit niveau. Je wilt ee keeper die als een tijger zijn goal verdedigt niet iemand die zijn arm terug trekt als het er op aan komt.
T-Bag schreef:
Al strekte ie zich wel uit,de bal was alsnog erin gegaan. Was simpelweg te ver verwijderd,maar vreemd blijft het wel B)
Goalbein
Jeugdspeler
Uit: Kaatsheuvel
Reg.: 27 augustus 2011
quote:Denk dat iedere keeper boven kabouterlengte hem er makkelijk uit had kunnen boksen.
T-Bag schreef:
Al strekte ie zich wel uit,de bal was alsnog erin gegaan. Was simpelweg te ver verwijderd,maar vreemd blijft het wel
DarkChild
Moderator
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002
quote:Inderdaad, makkelijk, was slapjes ingeschoten
Goalbein schreef:
(...)
Denk dat iedere keeper boven kabouterlengte hem er makkelijk uit had kunnen boksen.
T-Bag
Moderator
Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004
Ajacied-1
Jeugdspeler
Reg.: 5 augustus 2012
A.T.A
Geselecteerd voor Oranje
Uit: almere
Vak: 128
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 13 juli 2001
EigenKracht
Lid 2de elftal
Uit: Uden
Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 13 maart 2009
AFCANieuwmarkt
Idool
A.T.A
Geselecteerd voor Oranje
Uit: almere
Vak: 128
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 13 juli 2001
quote:Was gewoon JAAAAAAAAAAA vanavond pakt gruwelijke ballen.
AFCANieuwmarkt schreef:
Met Kenneth is het elke keer JA.. NEE... JA... NEE
snap geen klote meer van deze man.
Administrator
Administrator
Reg.: 26 juni 2002
zlatanovic
Lid 2de elftal
Reg.: 14 maart 2005
Deze topic is open en bestaat uit 101 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 »
Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,4% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.