Ajax Netwerk
woensdag 3 september 2014 - 04:06                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 192 »

HR

F.A.N.5
Basisspeler

Uit: Arnhem
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 28 juli 2002

Elke keeper zou in paniek raken als je zo'n verdediging voor je hebt staan en dan wil ik het niet eens over de mentaliteit en instelling van sommige spelers hebben. Het is ook lachwekkend om te lezen dat hij geen rust brengt..Dat is onmogelijk met zulke verdedigers!

Met de huidige spelers die voor Vermeer staan, zou zelf vd Sar een berg kritiek over zich heen hebben gehad. Op de kinderlijke wijze hoe gespeeld en verdedigd wordt is er geen eer aan te behalen.

Het was een riskante bal van Vermeer, maar de wijze hoe Eriksen de bal aannam was typerend voor zijn instelling. Als hij de bal doortikt op Blind (is hierboven al gezegd) staan ineens 4 spelers van Heracles uit positie. De balen naar voren rossen is al helemaal geen optie, want die komen even hard en/of snel terug. Er is geen enkele speler die voorin de bal kan vasthouden laat staan een luchtduel winnen. Ok Babel, maar daar blijft het bij
HR
HR

Sfinx
Lid 2de elftal

Reg.: 27 oktober 2011

quote:HR
F.A.N.5 schreef:

Elke keeper zou in paniek raken als je zo'n verdediging voor je hebt staan en dan wil ik het niet eens over de mentaliteit en instelling van sommige spelers hebben. Het is ook lachwekkend om te lezen dat hij geen rust brengt..Dat is onmogelijk met zulke verdedigers!

Met de huidige spelers die voor Vermeer staan, zou zelf vd Sar een berg kritiek over zich heen hebben gehad. Op de kinderlijke wijze hoe gespeeld en verdedigd wordt is er geen eer aan te behalen.

Het was een riskante bal van Vermeer, maar de wijze hoe Eriksen de bal aannam was typerend voor zijn instelling. Als hij de bal doortikt op Blind (is hierboven al gezegd) staan ineens 4 spelers van Heracles uit positie. De balen naar voren rossen is al helemaal geen optie, want die komen even hard en/of snel terug. Er is geen enkele speler die voorin de bal kan vasthouden laat staan een luchtduel winnen. Ok Babel, maar daar blijft het bij
HR
De fout begint bij Vermeer en niet bij Eriksen, dat hij makkelijk van de bal wordt berooft ligt niet aan zijn instelling.
Vermeer maakt elke keer dezelfde fouten, dat zorgt voor onrust.
Frank zal een beslissing moeten nemen om nu Cillessen te brengen, anders blijft het aanmodderen.
Geef Cillessen 10 wedstrijden achter elkaar de kans om zich bewijzen dat hij zich onderscheid van Vermeer.
HR
HR

Morgenzon
International

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 februari 2008

Sfinx schreef:

(...)
De fout begint bij Vermeer en niet bij Eriksen, dat hij makkelijk van de bal wordt berooft ligt niet aan zijn instelling.
Vermeer maakt elke keer dezelfde fouten, dat zorgt voor onrust.
Frank zal een beslissing moeten nemen om nu Cillessen te brengen, anders blijft het aanmodderen.
Geef Cillessen 10 wedstrijden achter elkaar de kans om zich bewijzen dat hij zich onderscheid van Vermeer.
HR
Ik ben alles behalve een Vermeer fan, maar ik vind het wel erg simpel om deze fout in de schoenen van Vermeer te schuiven, het was gewoon een domme actie van Eriksen, hij had of de bal een schot over de zijlijn moeten geven of de bal ineens doorschieten, iig niet wat hij nu deed.

Ik ben het er wel mee eens dat Vermeer een brok aan onzekerheid aan de verdediging geeft, want elke keer als er een bal wordt teruggespeeld dan weet Vermeer niet hoe snel hij hem met zijn ogen dicht naar voren moet schieten. Want eigenlijk zou het is moeten gaan bijhouden hoe vaak Vermeer een bal wegtrapt en die of over de zijlijn gaat of bij een tegenstander terecht komt.
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004

Morgenzon schreef:

(...)
Ik ben alles behalve een Vermeer fan, maar ik vind het wel erg simpel om deze fout in de schoenen van Vermeer te schuiven, het was gewoon een domme actie van Eriksen, hij had of de bal een schot over de zijlijn moeten geven of de bal ineens doorschieten, iig niet wat hij nu deed.
HR
Het begint toch al bij Vermeer dan? Vermeer moet gewoon zien dat Eriksen een man in zijn rug heeft. Dan kun je mijns inziens maar 1 ding doen en dat is de bal wegschieten richting Babel en De Jong. Je weet dat Eriksen er niets anders mee kan dan wegschietne, de bal verliezen of ander soortig balverlies leiden. Vermeer schuift gewoon zijn het probleem in de schoenen van Eriksen. En dan hebben we het over de 80e minuut. Dat bedenk je toch niet?

Ik ben het er wel mee eens dat Vermeer een brok aan onzekerheid aan de verdediging geeft, want elke keer als er een bal wordt teruggespeeld dan weet Vermeer niet hoe snel hij hem met zijn ogen dicht naar voren moet schieten. Want eigenlijk zou het is moeten gaan bijhouden hoe vaak Vermeer een bal wegtrapt en die of over de zijlijn gaat of bij een tegenstander terecht komt.
HR
Had hij hem maar weggetrapt, dan hadden we gewoon optimaal geprofiteerd van het verlies van AZ en gelijkspel van Twente. Nu verliezen we gewoon 2 punten dankzij dit brok onrust. Maakt 3, 4 weergaloze reddingen en weet toch nog de punten te verspelen. Ongelofelijk eigenlijk.
HR
HR

BuZa
Idool

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Leonardo Suárez
Reg.: 30 november 2005

Derk Johanssen schreef:

(...)

Had hij hem maar weggetrapt, dan hadden we gewoon optimaal geprofiteerd van het verlies van AZ en gelijkspel van Twente. Nu verliezen we gewoon 2 punten dankzij dit brok onrust. Maakt 3, 4 weergaloze reddingen en weet toch nog de punten te verspelen. Ongelofelijk eigenlijk.
HR
Mij verbaast het allemaal niet echt veel. Hij kan er gewoon weinig van, dat is prima maar stel hem dan niet op. Zo lang hij keept weet je dat dit schering en inslag is.
HR
HR

Sfinx
Lid 2de elftal

Reg.: 27 oktober 2011

Morgenzon schreef:

(...)

HR
Ten eerste Vermeer heeft het beste veldoverzicht dus hij had het kunnen zien dat Eriksen volledig gedekt stond!
Dus de fout begint bij hem niks meer of minder het is een heel andere discussie dat Eriksen de bal verspeelt.

BuZa schreef:

(...)

Mij verbaast het allemaal niet echt veel. Hij kan er gewoon weinig van, dat is prima maar stel hem dan niet op. Zo lang hij keept weet je dat dit schering en inslag is.
HR
Eens als je hem blijft opstellen moet je dit op de koop toe nemen.
Daarom zeg ik ook geef Cillessen 10 wedstrijden achter elkaar de kans om te bewijzen dat hij beter is dan Vermeer.
Dan heeft hij echt een eerlijke kans gehad, nu heeft hij dat niet.
Nu al roepen om een andere keeper te halen is not done.

[Dit bericht is veranderd door Sfinx (op 24 oktober 2012 11:01:18).]
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Uit: Amsterdam
Reg.: 5 november 2006

Zag ik het nou goed en trok die nou ze arm terug? Of ie nou niet te houden was of niet?
HR
HR

Luis S.
Icoon

Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

AFCANieuwmarkt schreef:

Zag ik het nou goed en trok die nou ze arm terug? Of ie nou niet te houden was of niet?
HR
Viel mij ook op. Sterkte zijn armen helemaal niet en leek ze zelfs terug te trekken.

[Dit bericht is veranderd door Luis S. (op 24 oktober 2012 21:10:04).]
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Ik heb genoeg gezien.
Vermeer.. je bent de zwakste schakel. Toedeloe!
HR
HR

Luis S.
Icoon

Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

Van der Sar meld het ook al.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Luis S. schreef:

Van der Sar meld het ook al.
HR
Misschien heeft die poen gehad van een oliesjeik, niks verbaasd me meer tegenwoordig.
HR
HR
Tegen Heracles keek hij de 3-3 erin en deed hij geen enkele poging om wat te doen en ook bij dit doelpunt kijkt hij hem er wederom gewoon in.. :denk
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Al strekte ie zich wel uit,de bal was alsnog erin gegaan. Was simpelweg te ver verwijderd,maar vreemd blijft het wel B)
HRHR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

anders
Vedette

Reg.: 18 februari 2011

Luis S. schreef:

(...)

Viel mij ook op. Sterkte zijn armen helemaal niet en leek ze zelfs terug te trekken.
HR
Ja ik zag het ook bij de eerste herhaling van achter de goal, hij trekt zijn arm in op het moment dat de bal hem passeerd. Bizar.

T-Bag schreef:

Al strekte ie zich wel uit,de bal was alsnog erin gegaan. Was simpelweg te ver verwijderd,maar vreemd blijft het wel B)
HR
Dat klopt niet, kijk straks maar de herhaling terug, de bal was snel, erg snel, maar niet te ver verwijderd. Sterker nog als vermeer zijn arm gestrekt had en sterk gemaakt had hij de bal geblokt. Dit is gewoon vreemd, dat een leek dat doet ok, maar een keeper die gewend is aan zulke ballen? Gewoon bizar en voer voor complot denkers. Mijn conclusie, niet geschikt voor dit niveau. Je wilt ee keeper die als een tijger zijn goal verdedigt niet iemand die zijn arm terug trekt als het er op aan komt.

[Dit bericht is veranderd door anders (op 24 oktober 2012 21:49:14).]
HR
HR

Goalbein
Jeugdspeler

Uit: Kaatsheuvel
Reg.: 27 augustus 2011

T-Bag schreef:

HR
Denk dat iedere keeper boven kabouterlengte hem er makkelijk uit had kunnen boksen.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Goalbein schreef:

(...)

Denk dat iedere keeper boven kabouterlengte hem er makkelijk uit had kunnen boksen.
HR
Inderdaad, makkelijk, was slapjes ingeschoten

Denk sowieso dat elke tegengoal in het verleden, heden én toekomst te voorkomen was met een andere keeper
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Maakt weer wat goed hoor :)
HR
HR

Ajacied-1
Jeugdspeler

Reg.: 5 augustus 2012

Ik vond bij dat tegendoelpunt hem er niet heel sterk uit zien. Maar daarna pakt hij toch weer wat ballen, jezus mina zeg!

[Dit bericht is veranderd door Ajacied-1 (op 24 oktober 2012 22:42:30).]
HR
HR

A.T.A
Geselecteerd voor Oranje

Uit: almere
Vak: 128
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 13 juli 2001

Pakt zwaar punten voor ons vanavond!!! 2 keer 1 op 1 gewoon zo sterk!!! tegendoelpunt inderdaad niet sterk, maar maakt het echt goed en sleept ons er door heen!!
HR
HR

EigenKracht
Lid 2de elftal

Uit: Uden
Droomaankoop: Virgil Van Dijk
Reg.: 13 maart 2009

Op het tegendoelpunt na gewoon goed gekeept
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Met Kenneth is het elke keer JA.. NEE... JA... NEE
snap geen klote meer van deze man. :I
HR
HR

A.T.A
Geselecteerd voor Oranje

Uit: almere
Vak: 128
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 13 juli 2001

AFCANieuwmarkt schreef:

Met Kenneth is het elke keer JA.. NEE... JA... NEE
snap geen klote meer van deze man. :I
HR
Was gewoon JAAAAAAAAAAA vanavond pakt gruwelijke ballen.
Tegendoelpunt kan inderdaad beter, maar kijk ook even wat er mis gaat in de verdediging? Ricardo die naar binnen rent en Poulsen die slap verdedigt
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

zlatanovic
Lid 2de elftal

Reg.: 14 maart 2005

Kenneth keept weer gewoon keer op keer werelds en vooral in de Champions League. Hij haalt altijd de onmogelijke ballen eruit. Dat deed hij vorig jaar en dat doet hij nu weer.

Als spelers als Ronaldo, Dzeko, Aguero etc niet of nauwerlijks bij jou weten te scoren met 100% kansen, ben je gewoon een hele goede keeper en wel een van de beste ter wereld.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat Liverpool FC wint van Ludogorets Razgrad PFC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Heracles Almelo:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!