Ajax Netwerk
donderdag 28 augustus 2014 - 09:04                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 184 pagina's: « 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 184 »

HR

dijkstra14
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Vak: 120
Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 7 maart 2006

quote:HR
ArenA schreef:

(...)

Met een man in zijn rug..

Als Vermeer die bal gewoon hoog wegtrapt valt die 2-3 niet en kom je onder druk te staan.

De 3-3 is ook gewoon zijn fout, het is een zacht rolletje die hij bijna met zijn 2 handen kan oppakken, maar hij kijkt hem er gewoon in.

Zolang je Vermeer in het doel blijft zetten zul je veel punten verspelen.
HR
Hear Hear!
HR
HR

Jordi Alba
International

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 17 februari 2012

ArenA schreef:

(...)

Met een man in zijn rug..
HR
Dat mag dus niet meer? Spelers met een man in hun rug inspelen?
HR
HR

Deus ex Machina
International

Vak: -
Reg.: 30 juni 2012

Jordi Alba schreef:

(...)

HR
Het is natuurlijk allerminst logisch om een speler aan te spelen die op een gevaarlijke positie onder druk staat bij 2-3 terwijl je ook gewoon die bal naar voren kan rammen.
HR
HR

Vossie
Legende

Uit: Zaandam
Vak: 425
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 25 februari 2003

Jordi Alba schreef:

(...)

HR
In de laatste lijn met 80 min op de klok? Vermeer hervat het spel altijd snel, terwijl je soms ook gewoon de tijd kan nemen en lang kan spelen.
Die 2-3 zelf is toch ook niet onhoudbaar?
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

Gewoon zwak van Eriksen. Vermeer keepte fantastisch.
Bij Barca doen ze niets anders dan Xavi zo inspelen. Vermeer redde drie keer 1 op 1. Die laatste goal kan hij ook niets aan doen. Alderweireld verdedigd als een oud wijf, zet geen druk op de bal.
Je moet toch wel erg anti-Kenneth zijn om te zeggen dat het zijn schuld is. Hij had een paar fantastische en cruciale reddingen.
En die 2-3 kan hij ook niets aan doen. Die vent kan gewoon vanaf 16 meter helemaal vrij de hoek uitzoeken. Die idioot had echter niet meer in het veld mogen staan, had twee keer rood moeten hebben.

[Dit bericht is veranderd door liam (op 20 oktober 2012 21:53:37).]
HR
HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Reg.: 31 januari 2006

O o o ik snap echt niet dat iemand durft te zeggen dat Vermeer een fantastische wedstrijd keepte.

Waarom heeft hij handen, juist om ze te gebruiken, bij twee goals gaat hij naar de grond en kijkt met zijn domme gezicht de ballen gewoon na, gebruik je handen eens een keer, de sukkel.

De idioot had niet meer in het veld mogen staan, maar kijk de beelden is terug, hij steekt geen klauw uit, al probeerde hij dat maar eens.

Hallo zeg Barca ga je toch niet vergelijken met de spelers van Ajax he, er is geen speler bij Ajax die het niveau heeft voor Ajax 1, veel te weinig techniek en ontzettend arrogant en lui.
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Bij de laatste doelpunt kan je vraagtekens zetten bij zijn optreden, hij doet niet eens een poging om hem te pakken.
Maar hij wisselt te vaak goede momenten af met slechte momenten in 1 wedstrijd.
Maar hij zorgt er wel voor dat we deze wedstrijd niet verliezen.
HR
HR

Sfinx
Lid 2de elftal

Reg.: 27 oktober 2011

Vermeer mag natuurlijk nooit zo de bal inspelen,maar het is natuurlijk ook de fout van Eriksen die zich zo makkelijk van de bal liet spelen.Niet mannelijk genoeg in het duel.
Dat is het grootste probleem bij Ajax het zijn geen mannen, maar kinderen.
Als je ook ziet hoe de Jong zich helemaal niet laat gelden bij de gelijkmaker om de spelers aan te pakken die verzaken om in te grijpen.
In de tijden van Wouters die schold je helemaal verrot, dat mis ik nu bij Ajax er is geen leider.
HR
HR
Ik vind die pass van Eriksen niet eens zo slecht, behalve dan dat je Eriksen misschien nooit de bal moet geven, die verliest hij toch altijd. Ben ik de enige die denkt dat 2-3 en 3-3 houdbaar waren? Hij dook niet echt zeg maar..
HR
HR
Er wordt gesproken over Eriksen maar wat moet hij in hemelsnaam met zo'n bal? Verschrikkelijke keuze van Vermeer om hem daar in te gaan staan spelen. Wat al gezegd wordt als hij hem hoog wegtrapt winnen we die wedstrijd dat weet ik zeker. Hebben de spelers wel in de gaten waar ze voor spelen? Ik kan wel janken, wat een amateurisme en gebrek aan winnaarsmentaliteit.
HR
HR

SoWrong
Talent

Reg.: 15 september 2010

mum53 schreef:

O o o ik snap echt niet dat iemand durft te zeggen dat Vermeer een fantastische wedstrijd keepte.

Waarom heeft hij handen, juist om ze te gebruiken, bij twee goals gaat hij naar de grond en kijkt met zijn domme gezicht de ballen gewoon na, gebruik je handen eens een keer, de sukkel.

De idioot had niet meer in het veld mogen staan, maar kijk de beelden is terug, hij steekt geen klauw uit, al probeerde hij dat maar eens.

Hallo zeg Barca ga je toch niet vergelijken met de spelers van Ajax he, er is geen speler bij Ajax die het niveau heeft voor Ajax 1, veel te weinig techniek en ontzettend arrogant en lui.
HR
Je hebt helemaal gelijk. De ballen die Vermeer heeft tegengehouden, hield hij niet tegen met zijn handen....pfffff. By the way mum, ik wil best je oogoperaties betalen.
HR
HR

JanTa
Icoon

Uit: Almere
Reg.: 2 februari 2008

Die bal die hij aan Eriksen gaf terwijl die van achteren afgedekt stond en waardoor dat doelpunt ontstond is van een knulligheid dat je alleen in de topklasse ziet. En dan die lange ballen allemaal die allemaal bij de tegenstander terecht kwamen was nergens voor nodig. Ik zag in 1e instantie een Ajax dat een zakelijke overwinning ging halen zonder zelf echt goed te spelen maar er werd tenminste van achteruit opgebouwd maar in de 2e helft gingen ze onnodig totaal de mist in en Vermeer was daar mede verantwoordelijk voor. Hij is een lijnkeeper met een katachtige reactievermogen maar zal nooit een meevoetballende Ajax keeper worden, hij brengt teveel onrust in de verdediging.
HR
HR

Massimo
Idool

Reg.: 20 januari 2010

Vermeer wil vrijwel alles graag voetballend oplossen. Dat is vaak goed, maar in sommige gevallen kan je je verdedigerd en/og middenvelders daarmee in problemen brengen zoals met de 2-3 gebeurde. Dit is ook niet de eerste keer dat dit gebeurt met ballen die hij door het midden speelt. Hij zal hierin wat slimmer in moeten worden.
HRHR
HR

Massimo schreef:

Vermeer wil vrijwel alles graag voetballend oplossen. Dat is vaak goed, maar in sommige gevallen kan je je verdedigerd en/og middenvelders daarmee in problemen brengen zoals met de 2-3 gebeurde. Dit is ook niet de eerste keer dat dit gebeurt met ballen die hij door het midden speelt. Hij zal hierin wat slimmer in moeten worden.
HR
Het ergste vind ik dat hij er niet van lijkt te leren en ook nooit een greintje zelfkritiek heeft. Ik hoop dat Ajax snel Robin Ruiter vastlegt van Utrecht, dat is tenminste iemand met rust in zijn hoofd, lengte en persoonlijkheid. Kan ook nog goed meevoetballen.
HR
HR

FreeStyler1974
Basisspeler

Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 21 maart 2010

Gaan we Cilissen dan verkopen? :B

Ik begrijp niks van al dat gezeur over Vermeer, ja hij maakt fouten, maar ook wereld reddingen, zou het niet aan het middenveld/aanval liggen dat het iedere keer zo gaat.
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Mark schreef:

(...)

Het ergste vind ik dat hij er niet van lijkt te leren en ook nooit een greintje zelfkritiek heeft. Ik hoop dat Ajax snel Robin Ruiter vastlegt van Utrecht, dat is tenminste iemand met rust in zijn hoofd, lengte en persoonlijkheid. Kan ook nog goed meevoetballen.
HR
We gaan toch niet weer de Cilessen fout maken hè? De Ruiter deed het goed bij Volendam en ook bij Utrecht ziet het er goed uit maar come one, een aankoop als deze zou ik weer bij de categorie paniek plaatsen. A omdat Vermeer onbetwist de eerste keuze is en B Cilessen al op de bank zit. Of wil je die 3 de concurrentie aan laten gaan?

Ben het met je eens hoor, dat alsmaar voetballend willen uitverdedigen kan gewoon niet. Eriksen mag zich nooit zo laten aftroeven maar hij wordt wel in die situatie gedreven door Vermeer. Wat is er mis met gewoon weg rossen van de bal als dat beter is? Jammer dat het niet in onze filosofie past, er staan belangrijke belangen op het spel. Als we zo doorgaan schrijven we straks gewoon weer rode cijfers omdat we geen Cl voetbal behaald hebben en er niemand verkocht wordt voor een aardig zakcentje.
HR
HR

martijndepro
Vedette

Reg.: 18 november 2008

Mark schreef:

Er wordt gesproken over Eriksen maar wat moet hij in hemelsnaam met zo'n bal? Verschrikkelijke keuze van Vermeer om hem daar in te gaan staan spelen. Wat al gezegd wordt als hij hem hoog wegtrapt winnen we die wedstrijd dat weet ik zeker. Hebben de spelers wel in de gaten waar ze voor spelen? Ik kan wel janken, wat een amateurisme en gebrek aan winnaarsmentaliteit.
HR
Idd zeg. Gezien hoe hard Vermeer Eriksen inspeelde met een man echt letterlijk in z'n nek...Pff zo'n bal valt niet te kaatsen of te controleren, Eriksen treft geen blaam.
HR
HR

Cruijffiaan
Idool

Reg.: 26 februari 2004

We hebben gisteren weer de twee belangrijkste clichés over Kenneth Vermeer bevestigd kunnen zien:
1. Vermeer heeft uitstekende reflexen.
2. Vermeer brengt voortdurend medespelers in de problemen, waardoor hij vaker dan nodig zijn uitstekende reflexen moet gebruiken.
3. Vermeer zorgt voor algehele onrust in de defensie.
HR
HR

AFCAManiaci
Talent

Uit: Ede
Vak: 426
Reg.: 28 september 2004

Ok heeft ook goede reddingen maar man o man wat voetbalt hij slecht mee en drama bij hoge ballen. Wat mij betreft in de winterstop of na dit seizoen exit. Mag we btw nog wel een paar meenemen.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

martijndepro schreef:

(...)

Idd zeg. Gezien hoe hard Vermeer Eriksen inspeelde met een man echt letterlijk in z'n nek...Pff zo'n bal valt niet te kaatsen of te controleren, Eriksen treft geen blaam.
HR
Nou jawel want Eriksen had met zijn kwaliteiten de bal bij hem moeten houden ipv hem af laten snoepen.

Was wel een fout van Vermeer om hem zo in te spelen. Geef dan gewoon een ros. Er was namelijk niemand achter Eriksen om een eventuele fout te corrigeren.
HR
HR

Deus ex Machina
International

Reg.: 30 juni 2012

Vermeer zet, door zijn ontbrekende voetballende kwaliteiten, de verdediging continu onder druk. Als verdediger moet het ook zwaar kut zijn dat je niet kan vertrouwen op je keeper. Bij iedere terugspeelbal is het maar afwachten wat voor kunstje hij nou weer gaat uithalen. Van mij mag Cillessen er wel in, zal een stuk aangenamer zijn voor de (5) verdedigers. Ook is hij wat constanter dan Vermeer. De ene bal pakt Vermeer met een wereldredding en bij de andere bal is het weer gestuntel. Je kan niks met die man, ondanks zijn prima reflexen.
HR
HR

Sfinx
Lid 2de elftal

Reg.: 27 oktober 2011

Lederen Knikker schreef:

(...)
Nou jawel want Eriksen had met zijn kwaliteiten de bal bij hem moeten houden ipv hem af laten snoepen.

Was wel een fout van Vermeer om hem zo in te spelen. Geef dan gewoon een ros. Er was namelijk niemand achter Eriksen om een eventuele fout te corrigeren.
HR
Eens, maar alles moet maar voetballend opgelost worden.Die opdracht geeft hij zijn spelers.
Frank de Boer had vroeger als speler daar ook last van.
Wij weten allemaal dat Frank ook die momenten had waardoor er tegen goals kwamen. Te veel voetballend oplossen, en ja soms moet je die bal weg rossen.
HR
HR

martijndepro
Vedette

Reg.: 18 november 2008

Lederen Knikker schreef:

(...)

HR
Eriksen met zijn kwaliteiten...Lekker loze kreet. Wat bedoel je hier precies mee? Een harde bal aangespeeld krijgen terwijl je naar voren moet stappen omdat er een tegenstander tegen je aangeplakt staat is haast niet te doen. Die bal was gewoon een debiele keuze van Vermeer.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

Een Ajax keeper die wordt veroordeeld omdat hij een medespeler aanspeelt die een man in z'n rug heeft staan. Waar gaan we heen op een Ajax forum. Die 2-3 was gewoon de fout van Eriksen. Natuurlijk moet hij altijd de voetballende oplossing zoeken, dat deed hij in de eerste helft ook en toen kon Ajax zich er makkelijk onderuit voetballen. Eriksen hoort die bal gewoon te kaatsen (of openen op rechts) in plaats van weg te draaien, daarvoor kwam de bal te recht op hem af.

Die 2-3 is Vermeer absoluut niet te verwijten.
HR
HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Reg.: 31 januari 2006

SoWrong schreef:

(...)

Je hebt helemaal gelijk. De ballen die Vermeer heeft tegengehouden, hield hij niet tegen met zijn handen....pfffff. By the way mum, ik wil best je oogoperaties betalen.
HR
Hoeft niet hoor, ik zie het allemaal prima, maaruh moet ik die voor jou dan betalen :B
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 184 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie moet Ajax zich nog versterken?

Niet, Ajax is compleet als Blind blijft
de verdediging
het middenveld
de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 41,1% dat Excelsior wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!