Ajax Netwerk
zaterdag 29 november 2014 - 02:15                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 192 »

HR

zigy410
Internationale topspeler

Vak: 410
Droomaankoop: -
Reg.: 26 november 2006

Geweldig gekeept!

Een echt rustpunt zal het wel nooit worden, maar ere wie ere toekomt.
HR
HR

Yougle
Idool

Uit: Oud-Beijerland
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2001

quote:HR
zigy410 schreef:

Geweldig gekeept!

Een echt rustpunt zal het wel nooit worden, maar ere wie ere toekomt.
HR
Het zou mooi zijn - voor ons, maar ook zeker voor hem zelf - als hij deze lijn nu wel eens vast gaat houden.

Het spijt me oprecht dat ik er over begin als zijnde geen fan van Vermeer - ik laat me graag omturnen overigens - maar ik ben toch bang dat-ie tegen (nota bene) Utrecht zondag weer de mist in gaat.
Mocht het niet zo zijn dan ben ik om 14:15 de eerste die hem zal feliciteren met weer een puike pot.
HR
HR

Ajacied-1
Jeugdspeler

Reg.: 5 augustus 2012

Vermeer was de beste ajacied op het veld. We zouden er met veel meer afgaan als deze man er niet was geweest.
HR
HR

Sfinx
Lid 2de elftal

Reg.: 27 oktober 2011

Yougle schreef:

(...)

Het zou mooi zijn - voor ons, maar ook zeker voor hem zelf - als hij deze lijn nu wel eens vast gaat houden.

Het spijt me oprecht dat ik er over begin als zijnde geen fan van Vermeer - ik laat me graag omturnen overigens - maar ik ben toch bang dat-ie tegen (nota bene) Utrecht zondag weer de mist in gaat.
Mocht het niet zo zijn dan ben ik om 14:15 de eerste die hem zal feliciteren met weer een puike pot.
HR
Dat doet hij nu toch al!
Ik zelf vind hem steeds beter worden, zelfs voetballend.
HR
HR

BuZa
Idool

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Leonardo Suárez
Reg.: 30 november 2005

Sfinx schreef:

(...)
Dat doet hij nu toch al!
Ik zelf vind hem steeds beter worden, zelfs voetballend.
HR
Dit gebeurt dus niet, heeft uitschieters en de wedstrijd daarna weer dramatische momenten. Zal nooit stabiel worden dus lekker doorselecteren.
HR
HR

Coyote1961
Talent

Uit: Delft
Vak: -
Reg.: 11 juli 2008

Ik ben geen fan van Vermeer, maar ik moet toegeven dat hij gisteravond toch wel goed gespeeld heeft. Zijn reflexen waren fantastisch.
Al moet er wel bij vermeld worden dat Real geen ploeg is met voorzetten van de zijkanten of hoge ballen van achteruit, want dat blijft toch een zwak punt van Vermeer.
Normaal zijn spelhervattingen ook zeer matig, maar dat ging gisteren in de hele wedstrijd maar één keertje mis en verder wist hij dus telkens een medespeler te bereiken.
Al met al nu dus wel een goede wedstrijd van Vermeer (hij was overigens één van de weinigen bij Ajax gisteravond)
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

Ik denk toch echt dat jij hem op een ander kanaal had staan. Hij heeft welgeteld 1x een foute bal gegeven, die geen gevaar opleverde. Voor de rest foutloos. Beste Ajacied op het veld.

A.T.A schreef:

Wat een beroerde wedstrijd keept hij weer zeg!!
Trapt net een bal over de zijlijn.
Erg matige keeper pfff....
HR
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

A.T.A schreef:

HR
Ik neem aan dat dit ironisch was?
HR
HR

raptor1979
Vedette

Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

Ok, met het risico te worden afgefikt als een Teakhouten boekenkast: Was ik de enige die het doelpunt van Benzema helemaal te gek vond maar zich in de herhaling afvroeg wat Vermeer nou precies deed omdat hij die bal makkelijk had kunnen houden als ie niet 'witte haai vangt zeehond' speelde en gewoon was blijven staan?
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Reg.: 10 juli 2002

A.T.A schreef:

HR
Precies. En ik zag hem tijdens de warming-up een keer een bal met links aannemen terwijl rechts beter was. DAt zijn dingen die er uit MOETEN. Dit kan en mag niet. Ik denk toch dat Cillessen erin moet, die heeft dubbel en dwars laten zien dat hij tien keer beter is dan deze dwerg. De bewijzen liggen er, dat weet iedereen. Het krediet voor Vermeer is na ontelbare blunders wel onderhand op. Niet te geloven zeg. Is hij een vriend van De Boer, dat moest haast wel.
HR
HR

Shogun
Idool

Reg.: 7 juli 2009

raptor1979 schreef:

Ok, met het risico te worden afgefikt als een Teakhouten boekenkast: Was ik de enige die het doelpunt van Benzema helemaal te gek vond maar zich in de herhaling afvroeg wat Vermeer nou precies deed omdat hij die bal makkelijk had kunnen houden als ie niet 'witte haai vangt zeehond' speelde en gewoon was blijven staan?
HR
Die omhaal was van dichtbij en erg hard. Dan moet je als keeper zijnde anticiperen, als je reageert ben je altijd te laat. Vermeer treft hier geen blaam vind ik.
HR
HR

BuZa
Idool

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Leonardo Suárez
Reg.: 30 november 2005

liam schreef:

(...)

Precies. En ik zag hem tijdens de warming-up een keer een bal met links aannemen terwijl rechts beter was. DAt zijn dingen die er uit MOETEN. Dit kan en mag niet. Ik denk toch dat Cillessen erin moet, die heeft dubbel en dwars laten zien dat hij tien keer beter is dan deze dwerg. De bewijzen liggen er, dat weet iedereen. Het krediet voor Vermeer is na ontelbare blunders wel onderhand op. Niet te geloven zeg. Is hij een vriend van De Boer, dat moest haast wel.
HR
Vrees dat ie dit van Bertje over heeft genomen, het om zich heen verzamelen van een aantal dissonanten die er weinig van kunnen maar wel een zekerheidje zijn. Erg zonde en een gemiste kans.

[Dit bericht is veranderd door BuZa (op 4 oktober 2012 12:02:36).]
HR
HR

JesperOlsenNo7
Ballenjongen

Uit: Amsterdam
Reg.: 4 oktober 2012

Ik ben ook voor Cillesen, maar ben bang dat dat niet snel zal gebeuren. De Boer heeft nu eenmaal het vertrouwen in Vermeer uitgesproken en keepers worden gewoon niet zo snel gewisseld.

En Vermeer heeft 'mee' dat ie nog wel eens wat ballen eruit haalt ook natuurlijk...
HRHR
HR
Heeft schitterende tegendoelpunten tegen gekregen en ondanks dat het er maar liefst 4 waren toch goed gekeept.

Wel opvallend dat als het team het zwaar heeft, Vermeer ze er lang er doorheen kan trekken. En als het team gemakkelijk draait, Vermeer erg onrustig wordt.

Man of the Match gisteren. Aan Ajax kant voor alle duidelijkheid :B
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Reg.: 8 juli 2003

Gallery Play schreef:

Heeft schitterende tegendoelpunten tegen gekregen en ondanks dat het er maar liefst 4 waren toch goed gekeept.

Wel opvallend dat als het team het zwaar heeft, Vermeer ze er lang er doorheen kan trekken. En als het team gemakkelijk draait, Vermeer erg onrustig wordt.

Man of the Match gisteren. Aan Ajax kant voor alle duidelijkheid :B
HR
Is dat geen teken dat het eigenlijk geen 'Ajax-keeper' is maar meer een voor een ploeg die vaker onder druk staat?
HR
HR

Massimo
Idool

Reg.: 20 januari 2010

Goed gekeept, alhoewel ook veel ballen recht op hem af kwamen.

Ik had niet het idee dat Vermeer schuldig was aan de doelpunten. Alhoewel ik bij de 3e goal, die wel prachtig was ingeschoten, een keeper die iets langer is misschien wel corner had kunnen tikken.

[Dit bericht is veranderd door Massimo (op 4 oktober 2012 13:56:06).]
HR
HR

BassieAdam schreef:

(...)

Is dat geen teken dat het eigenlijk geen 'Ajax-keeper' is maar meer een voor een ploeg die vaker onder druk staat?
HR
Ik zou Vermeer zeker alle Europese wedstrijden laten spelen ja. Cillessen dan de Eredivisie. Vermeer de beker er dan bij om wedstrijden te compenseren. Niet eens zo gek idee :B
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004

Fantastische wedstrijd van Vermeer, eerlijk is eerlijk.

Toch een kleine kanttekening en dat is dat dit een typische 'Vermeer-wedstrijd' was. Vermeer weet zich altijd te onderscheiden in wedstrijden waarin er veel op ons doel geschoten wordt. Mijns inziens is dat ook zijn sterke punt: de reflex. Als Vermeer zich in een wedstrijd weet te keepen is het echt een geweldenaar. Zijn probleem zit hem erin dat straks de eredivisiewedstrijden weer beginnen en hij plots veel minder te doen krijgt. Minder schoten op doel, meer terugspeelballen, meer ballen van de zijkant. en dan komt zijn zwakte weer naar boven. het is een keeper die geweldig is in de underdogpositie. Dan ranselt hij bijna alles uit de goal. Alleen... hoeveel van die wedstrijden speel je als Ajax zijnde? Normaal gesproken in de competitie 4 misshcien? En in Europa weer meer... maar goed.

Ben blij dat hij erin stond, want hij voorkomt gewoon 4 of 5 zekere tegengoals. Wel had ik het gevoel dat de 2-0 van Benzema houdbaar was en als hij 5 cm langer was, had hij die bal van Ronaldo ook weg kunnen tikken. Maar goed, dat zijn geen fouten verder, nagenoeg foutloos!
HR
HR

doleva
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 19 november 2004

Maakte veel goede reddingen, maar verschil tussen goed en super is zo'n bal van ronaldo uit de hoek halen. Jammer. Hopelijk heeft hij zich een beetje in the picture gespeeld bij de Europese subtop.
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

:B Leuk stukje ironie.

liam schreef:

(...)

HR
HR
HR

Sandro -020-
Veelbelovend talent

Vak: 412
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 30 juli 2010

Leuk voor Kenneth dat hij bij de definitieve selectie van Oranje zit, is toch weer een mooie extra leerperiode!
HR
HR

liam
Legende

Kenneth in de selectie. Kwestie van tijd dat hij de beste keeper van de wereld eruit gaat keepen.
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004

Ik ken een bondscoach met de naam Van Basten die gefileerd werd vanwege dit selectiegedrag. Wat is in godsnaam de reden van een definitieve selectie ten opzichte van de vorige? Waarom is Zoet op geroepen vorige keer? Dit komt toch gewoon over van: Shit. Vermeer. Helemaal vergeten, volgend ekeer beter. Heel bijzonder.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

liam schreef:

Kenneth in de selectie. Kwestie van tijd dat hij de beste keeper van de wereld eruit gaat keepen.
HR
Ik krijg weleens de indruk dat jij niet zo'n fan bent van Stekelenburg.
HR
HR

liam
Legende

Drie Kruizen schreef:

(...)

Ik krijg weleens de indruk dat jij niet zo'n fan bent van Stekelenburg.
HR
Hoho. Dat die Italianen niks van keepen snappen zag je toendertijd al aan Van der Sar. Kun je voor 100% met elkaar vergelijken.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 45,0% dat SC Cambuur Leeuwarden wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van ADO Den Haag-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!