Deze topic is open en bestaat uit 101 pagina's: « 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 101 »
WitRoodWit
Talent
Vak: 428
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 8 juli 2007
quote:Hoe kun je hem die eerste goal nou aanrekenen? Vooral je argument dat ie dan maar tegen iemand aan moet vallen is lachwekkend. Straks gaan we nog roepen dat hij bij een diepe bal Alderweireld voorbij moet rennen zodat het buitenspel is. Gister pakt hij die bal van Toornstra geweldig voor de rest paar verkeerde uittrappen, maar zeker geen dramatische wedstrijd van hem.
amsterdamoost schreef:
P I P O
Goal; hoezo niet uitkomen. Val je tegen iemand op krijg je een vrije trap mee
Spelhervattingen; ontelbaar veel fouten. Zat in het stadion. Bij minstens 10 hervattingen leverde het een kans op voor Den Haag
Anticiperen. 0,0 dook of onder ballen door of bleef stokstijf staan.
Opstellen; staat zover voor z'n goal dat ieder schot van afstand gevaarlijk is.
Wat een prutser. Klaar mee. Waarom blijft dit stuk verdriet nog staan.
Boos.
liam
Legende
Vak: 420
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 10 juli 2002
AFCANieuwmarkt
Idool
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 5 november 2006
Vaart erin
Vedette
Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 februari 2009
liam
Legende
quote:Ja, Van der Hart heeft al ondubbelzinnig laten zien beter dan Vermeer te zijn.
AFCANieuwmarkt schreef:
Er is TEVEEL discussie over de eerste keeper van Ajax, nog meer dan de spelers, ik vind het echt kwalijk. Er moet gewoon weinig a geen discussie zijn over een keeper van het eerste elftal.
Doorselecteren. Hart staat te popelen.
Quattroporte
Legende
Reg.: 26 april 2002
quote:Waar is die discussie behalve hier door een paar mensen op AN?
AFCANieuwmarkt schreef:
Er is TEVEEL discussie over de eerste keeper van Ajax, nog meer dan de spelers, ik vind het echt kwalijk. Er moet gewoon weinig a geen discussie zijn over een keeper van het eerste elftal.
Doorselecteren. Hart staat te popelen.
AFCANieuwmarkt
Idool
quote:Weer zo'n argumentatie van een inktvis. Hart heeft wel laten zien potentie te hebben, kijk naar hoe bijv een Zoet is gegroeid. Ik heb liever een mindere speler dan Vermeer maar wel met de potentie beter te worden op goal. Vermeer word altijd ter disucssie gesteld en daar moet je gewoon vanaf.
liam schreef:
(...)
Ja, Van der Hart heeft al ondubbelzinnig laten zien beter dan Vermeer te zijn. :P
quote:Point taken.
Quattroporte schreef:
(...)
Waar is die discussie behalve hier door een paar mensen op AN?
AFCAManiaci
Talent
Uit: Ede
Vak: 426
Reg.: 28 september 2004
liam
Legende
Drie Kruizen
Legende
Vak: -
Reg.: 28 november 2004
AFCANieuwmarkt
Idool
quote:Ik ben gewoon een voorstander volledig opnieuw te beginnen bij Ajax.. Iedereen die niet voldoet eruit tyfen en met de jeugd verder werken, alles weer van 0 opbouwen.
Drie Kruizen schreef:
Ik denk dat men het in dit topic nooit eens zal worden. De ene kant vindt dat we mede dankzij Vermeer kampioen geworden zijn (o.a. liam), de andere helft vindt dat we ondanks Vermeer kampioen geworden zijn (o.a. ikzelf).
quote:
liam schreef:
Hoe beargumenteerd een inktvis eigenlijk. Met wilde armgebaren?
Kluivert_beste_9_ooit
International
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
quote:Amen.
AFCANieuwmarkt schreef:
(...)
Ik ben gewoon een voorstander volledig opnieuw te beginnen bij Ajax.. Iedereen die niet voldoet eruit tyfus en met de jeugd verder werken, alles weer van 0 opbouwen.
aj10ax
Vedette
Uit: amstelveen
Reg.: 23 juni 2000
Derk Johanssen
Icoon
Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004
quote:De keus die bal naar Schone te spelen was al een slechte. Waarom roept hij niks? Schone lijkt verrast, dat kan natuurlijk nooit. Als je net een kans om de oren gehad hebt moet je je even herpakken. Even Moisander, De Boer en De Jong de kans geven iedereen wakker te schudden. In ieder geval vond ik hte geen sterk moment van hem.
liam schreef:
@Derk
Ik had het idee dat het toch echt Schöne was die ADO het idee gaf dat jagen zin had.
quote:Toch doet ie het. Sterker nog, zijn techniek stelt hem niet eens in staat een bal normaal weg te preen, want voor de derde keer in 3 wedstrijden raakt hij zo'n bal meerdere keren enorm slecht. Tegen ADO gewoon over de grond. Ht is dat Moisander met geluk 2 verdedigers uit weet te spelen, anders is het gewoon 2-0.
Vermeer mag van De Boer geen ballen blind wegperen blijkbaar (zoals Steek dat wel moest blijkbaar van Jol).
quote:Deze argumentatie gebruikte je nooit voor Stekelenburg. Overigens komt Vermeer wel, duwt een beetje half en loopt dan weer terug. Daar gaat het mis. Als hij blijft staan, dan kan ie de bal keren denk ik. Hij had ook gewoon tegen zo'n Ado speler op kunnen springen, krijg je gewoon een vrije trap. Het is niet Vermeers fout, dat zeg ik dus ook. Ik zeg alleen dat jij dit soort tegengoals altijd op Steek afschoof (want in de 5 meter, het domein van de doelman) en nu niet. Dat vind ik opmerkelijk.
Nee, die goal was geen fout van Vermeer. Inderdaad vond en vind ik Steek zwak bij ballen van de zijkant omdat hij altijd op de lijn blijft staan.
Deze bal was voor Vermeer echter niet te pakken. Moisander laat zijn man zo lopen....dan houdt alles op.
quote:Ik kan daar niet van genieten, want de manier waarop die kans ontstaat is amateuristisch en nu al de zoveelste keer dat zoiets gebeurt dit seizoen. Waar blijft de verbetering? Waarom altijd op deze manier? Dit is overigens kritiek aan het adres van Ajax, niet zozeer aan Vermeer.
Ik vond die redding van Kenneth op Toornstra echt weergaloos. Daar geniet ik van. Bij 99% van alle andere keepers was het gewoon balletje uit net halen geweest hoor. Vermeer kan er niets aan doen dat hij van De Boer middenvelders moet inspelen en dat de te trage en flegmatieke Schöne vervolgens de bal zo inlevert. Tja.
Quattroporte
Legende
Reg.: 26 april 2002
roytje78
Bankzitter
Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006
quote:
Derk Johanssen schreef:
(...)
Jawel. in zijn hok blijven. Het was geen harde kopbal, je weet dat ie tegendraads gaat koppen en je weet ook dat Vermeer een wereldreflex heeft. Het is niet zijn fout, dat is een ander verhaal (in godnaam, wat doet Moisander?). Hij had hem wel kunnen hebben... Maar goed, het is gewoon een enorme bron van onrust en haalt de mafste capriolen uit. Wordt tijd hem te vervangen, het wordt niet beter dan dit.
DarkChild
Moderator
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002
Le Berry
Idool
Reg.: 3 januari 2009
quote:Heeft vrijwel niets te doen gehad. Dat kun je gelukkig ook weinig fout doen
DarkChild schreef:
Ik heb de wedstrijd helaas gemist, hoe deed hij het?
Weer de hoogste tijd om hem te vervangen?
DarkChild
Moderator
quote:Geen reddingen, geen terugspeelballen, helemaal niets om de bron van onrust te zijn of het 'ondanks hem zijn we kampioen geworden' wat ik vaak hier lees?
Le Berry schreef:
(...)
Heeft vrijwel niets te doen gehad. Dat kun je gelukkig ook weinig fout doen
Legendarisch
Lid 2de elftal
Uit: Het hol van de leeuw
Reg.: 16 augustus 2007
0634
Administrator
Reg.: 2 januari 2006
quote:Hij heeft één kopbal goed gered op de lijn en die bal van Castaignos goed uitgetikt. Verder één uittrap tamelijk kansloos over de lijn geschoten. Maar inderdaad, had te weinig te doen om een serieus oordeel te vellen.
DarkChild schreef:
(...)
Geen reddingen, geen terugspeelballen, helemaal niets om de bron van onrust te zijn of het 'ondanks hem zijn we kampioen geworden' wat ik vaak hier lees?
SoWrong
Talent
Reg.: 15 september 2010
quote:Dus hij heeft gedaan wat hij moest doen.
0634 schreef:
(...)
Hij heeft één kopbal goed gered op de lijn en die bal van Castaignos goed uitgetikt. Verder één uittrap tamelijk kansloos over de lijn geschoten. Maar inderdaad, had te weinig te doen om een serieus oordeel te vellen.
Le Berry
Idool
Reg.: 3 januari 2009
quote:Vrijwel geen redding moeten doen. Weinig terugspeel ballen. En weing onder druk gestaan. Prima wedstrijd voor iemand die niet veel heeft moeten doen
DarkChild schreef:
(...)
Geen reddingen, geen terugspeelballen, helemaal niets om de bron van onrust te zijn of het 'ondanks hem zijn we kampioen geworden' wat ik vaak hier lees?
DarkChild
Moderator
quote:Ik zeg toch niet dat specifiek jij dat zegt?
Le Berry schreef:
(...)
Vrijwel geen redding moeten doen. Weinig terugspeel ballen. En weing onder druk gestaan. Prima wedstrijd voor iemand die niet veel heeft moeten doen
Zo zie we Vermeer het liefst. Dat hij weinig te doen heeft...
Overigens heb je mij nooit horen zeggen dat we 'ondanks hem kampioen zijn geworden'. Beetje vreemd van je..wel heb ik meerdermaal aangegeven dat ik Vermeer een bron van onrust vind. Een gegeven dat meerdere posters al zodanig hebben ervaren
Vermeers
Vedette
Reg.: 2 februari 2008
quote:Volgens mij vergeet je nog een vrij kansloze bal door het midden in de voeten van een Twente speler vrij vroeg in de 1e helft
0634 schreef:
(...)
Hij heeft één kopbal goed gered op de lijn en die bal van Castaignos goed uitgetikt. Verder één uittrap tamelijk kansloos over de lijn geschoten. Maar inderdaad, had te weinig te doen om een serieus oordeel te vellen.
Deze topic is open en bestaat uit 101 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 »
Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 66,7% dat Go Ahead Eagles wint van FC Volendam. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.