Ajax Netwerk
vrijdag 19 december 2014 - 11:04                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 192 »

HR

WitRoodWit
Lid 2de elftal

Vak: 428
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 8 juli 2007

quote:HR
amsterdamoost schreef:

P I P O
Goal; hoezo niet uitkomen. Val je tegen iemand op krijg je een vrije trap mee
Spelhervattingen; ontelbaar veel fouten. Zat in het stadion. Bij minstens 10 hervattingen leverde het een kans op voor Den Haag
Anticiperen. 0,0 dook of onder ballen door of bleef stokstijf staan.
Opstellen; staat zover voor z'n goal dat ieder schot van afstand gevaarlijk is.

Wat een prutser. Klaar mee. Waarom blijft dit stuk verdriet nog staan.

Boos.
HR
Hoe kun je hem die eerste goal nou aanrekenen? Vooral je argument dat ie dan maar tegen iemand aan moet vallen is lachwekkend. Straks gaan we nog roepen dat hij bij een diepe bal Alderweireld voorbij moet rennen zodat het buitenspel is. Gister pakt hij die bal van Toornstra geweldig voor de rest paar verkeerde uittrappen, maar zeker geen dramatische wedstrijd van hem.

[Dit bericht is veranderd door WitRoodWit (op 24 september 2012 09:56:05).]
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

@Derk
Ik had het idee dat het toch echt Schöne was die ADO het idee gaf dat jagen zin had.
Vermeer mag van De Boer geen ballen blind wegperen blijkbaar (zoals Steek dat wel moest blijkbaar van Jol).
Nee, die goal was geen fout van Vermeer. Inderdaad vond en vind ik Steek zwak bij ballen van de zijkant omdat hij altijd op de lijn blijft staan.
Deze bal was voor Vermeer echter niet te pakken. Moisander laat zijn man zo lopen....dan houdt alles op.

Ik vond die redding van Kenneth op Toornstra echt weergaloos. Daar geniet ik van. Bij 99% van alle andere keepers was het gewoon balletje uit net halen geweest hoor. Vermeer kan er niets aan doen dat hij van De Boer middenvelders moet inspelen en dat de te trage en flegmatieke Schöne vervolgens de bal zo inlevert. Tja.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 5 november 2006

Er is TEVEEL discussie over de eerste keeper van Ajax, nog meer dan de spelers, ik vind het echt kwalijk. Er moet gewoon weinig a geen discussie zijn over een keeper van het eerste elftal.
Doorselecteren. Hart staat te popelen.
HR
HR

Vaart erin
Vedette

Vak: 422
Reg.: 8 februari 2009

Wat moet Vermeer dan in godsnaam doen met zoveel ballen? ELKE bal gaat terug naar de keeper omdat er niemand vooruit aanspeelbaar is. Wat moet ie doen? De verdediging staat op 20 meter van het hok balletjes terug te tikken terwijl ze opgejaagd worden. Als ze Vermeer toch geen opties bieden kunnen ze hem beter zelf wegrossen of - beter nog - bij Ajax vertrekken. Onder druk uit voetballen doe je niet naar achter.
HR
HR

liam
Legende

AFCANieuwmarkt schreef:

Er is TEVEEL discussie over de eerste keeper van Ajax, nog meer dan de spelers, ik vind het echt kwalijk. Er moet gewoon weinig a geen discussie zijn over een keeper van het eerste elftal.
HR
Ja, Van der Hart heeft al ondubbelzinnig laten zien beter dan Vermeer te zijn. :P
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

AFCANieuwmarkt schreef:

HR
Waar is die discussie behalve hier door een paar mensen op AN?
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

liam schreef:

(...)

Ja, Van der Hart heeft al ondubbelzinnig laten zien beter dan Vermeer te zijn. :P
HR
Weer zo'n argumentatie van een inktvis. Hart heeft wel laten zien potentie te hebben, kijk naar hoe bijv een Zoet is gegroeid. Ik heb liever een mindere speler dan Vermeer maar wel met de potentie beter te worden op goal. Vermeer word altijd ter disucssie gesteld en daar moet je gewoon vanaf.

Quattroporte schreef:

(...)

Waar is die discussie behalve hier door een paar mensen op AN?
HR
Point taken.

[Dit bericht is veranderd door AFCANieuwmarkt (op 24 september 2012 11:35:33).]
HR
HR

AFCAManiaci
Talent

Uit: Ede
Vak: 426
Reg.: 28 september 2004

Goede lijnkeeper, maar meevoetballend en bij hoge ballen drama! Uistraling nul komma nul. Wat mij betreft tijd voor een andere keeper.
HR
HR

liam
Legende

Weer zo'n argumentatie van een inktvis. Hart heeft wel laten zien potentie te hebben, kijk naar hoe bijv een Zoet is gegroeid. Ik heb liever een mindere speler dan Vermeer maar wel met de potentie beter te worden op goal. Vermeer word altijd ter disucssie gesteld en daar moet je gewoon vanaf.
----------------

Ik heb Van der Hart een paar keer zien keepen maar om nu al met grote zekerheid te stellen dat hij meer potentie heeft dan de man die een belangrijke rol speelde in het binnenhalen van twee landstitels vind ik een nogal premature en vooral gewaagde conclusie.

Hoe beargumenteerd een inktvis eigenlijk. Met wilde armgebaren?
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Vak: -
Reg.: 28 november 2004

Ik denk dat men het in dit topic nooit eens zal worden. De ene kant vindt dat we mede dankzij Vermeer kampioen geworden zijn (o.a. liam), de andere helft vindt dat we ondanks Vermeer kampioen geworden zijn (o.a. ikzelf).
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Drie Kruizen schreef:

Ik denk dat men het in dit topic nooit eens zal worden. De ene kant vindt dat we mede dankzij Vermeer kampioen geworden zijn (o.a. liam), de andere helft vindt dat we ondanks Vermeer kampioen geworden zijn (o.a. ikzelf).
HR
Ik ben gewoon een voorstander volledig opnieuw te beginnen bij Ajax.. Iedereen die niet voldoet eruit tyfen en met de jeugd verder werken, alles weer van 0 opbouwen.

liam schreef:
Hoe beargumenteerd een inktvis eigenlijk. Met wilde armgebaren?
HR
:D

[Dit bericht is veranderd door AFCANieuwmarkt (op 24 september 2012 11:54:52).]
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Ik ben gewoon een voorstander volledig opnieuw te beginnen bij Ajax.. Iedereen die niet voldoet eruit tyfus en met de jeugd verder werken, alles weer van 0 opbouwen.
HR
Amen.
HR
HR

aj10ax
Vedette

Uit: amstelveen
Reg.: 23 juni 2000

Kenneth is een uitstekende keeper met hele gekke momenten in een seizoen!Hopelijk revancheert hij zich de komende weken tegen Utrecht.Dat hebben wij nog tegoed van hem! :\(

[Dit bericht is veranderd door aj10ax (op 24 september 2012 12:20:38).]
HRHR
HR

Derk Johanssen
Legende

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004

liam schreef:

@Derk
Ik had het idee dat het toch echt Schöne was die ADO het idee gaf dat jagen zin had.
HR
De keus die bal naar Schone te spelen was al een slechte. Waarom roept hij niks? Schone lijkt verrast, dat kan natuurlijk nooit. Als je net een kans om de oren gehad hebt moet je je even herpakken. Even Moisander, De Boer en De Jong de kans geven iedereen wakker te schudden. In ieder geval vond ik hte geen sterk moment van hem.

Vermeer mag van De Boer geen ballen blind wegperen blijkbaar (zoals Steek dat wel moest blijkbaar van Jol).
HR
Toch doet ie het. Sterker nog, zijn techniek stelt hem niet eens in staat een bal normaal weg te preen, want voor de derde keer in 3 wedstrijden raakt hij zo'n bal meerdere keren enorm slecht. Tegen ADO gewoon over de grond. Ht is dat Moisander met geluk 2 verdedigers uit weet te spelen, anders is het gewoon 2-0.

Nee, die goal was geen fout van Vermeer. Inderdaad vond en vind ik Steek zwak bij ballen van de zijkant omdat hij altijd op de lijn blijft staan.
Deze bal was voor Vermeer echter niet te pakken. Moisander laat zijn man zo lopen....dan houdt alles op.
HR
Deze argumentatie gebruikte je nooit voor Stekelenburg. Overigens komt Vermeer wel, duwt een beetje half en loopt dan weer terug. Daar gaat het mis. Als hij blijft staan, dan kan ie de bal keren denk ik. Hij had ook gewoon tegen zo'n Ado speler op kunnen springen, krijg je gewoon een vrije trap. Het is niet Vermeers fout, dat zeg ik dus ook. Ik zeg alleen dat jij dit soort tegengoals altijd op Steek afschoof (want in de 5 meter, het domein van de doelman) en nu niet. Dat vind ik opmerkelijk.

Ik vond die redding van Kenneth op Toornstra echt weergaloos. Daar geniet ik van. Bij 99% van alle andere keepers was het gewoon balletje uit net halen geweest hoor. Vermeer kan er niets aan doen dat hij van De Boer middenvelders moet inspelen en dat de te trage en flegmatieke Schöne vervolgens de bal zo inlevert. Tja.
HR
Ik kan daar niet van genieten, want de manier waarop die kans ontstaat is amateuristisch en nu al de zoveelste keer dat zoiets gebeurt dit seizoen. Waar blijft de verbetering? Waarom altijd op deze manier? Dit is overigens kritiek aan het adres van Ajax, niet zozeer aan Vermeer.
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Voorselectie Oranje in plaats van Zoet (en dus ipv Krul). Betekent bij de keepers toch dat hij er gewoon bij zit de volgende keer?
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

Ik denk dat jij het gewoon niet meer wilt/kunt zien. Het maakt niet uit hoe die jongen keept. Volgens jou is het altijd slecht bij Vermeer.

Derk Johanssen schreef:

(...)

Jawel. in zijn hok blijven. Het was geen harde kopbal, je weet dat ie tegendraads gaat koppen en je weet ook dat Vermeer een wereldreflex heeft. Het is niet zijn fout, dat is een ander verhaal (in godnaam, wat doet Moisander?). Hij had hem wel kunnen hebben... Maar goed, het is gewoon een enorme bron van onrust en haalt de mafste capriolen uit. Wordt tijd hem te vervangen, het wordt niet beter dan dit.
HR
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Ik heb de wedstrijd helaas gemist, hoe deed hij het?

Weer de hoogste tijd om hem te vervangen? ;)
HR
HR

Le Berry
Icoon

Reg.: 3 januari 2009

DarkChild schreef:

Ik heb de wedstrijd helaas gemist, hoe deed hij het?

Weer de hoogste tijd om hem te vervangen? ;)
HR
Heeft vrijwel niets te doen gehad. Dat kun je gelukkig ook weinig fout doen
HR
HR

DarkChild
Moderator

Le Berry schreef:

(...)

Heeft vrijwel niets te doen gehad. Dat kun je gelukkig ook weinig fout doen
HR
Geen reddingen, geen terugspeelballen, helemaal niets om de bron van onrust te zijn of het 'ondanks hem zijn we kampioen geworden' wat ik vaak hier lees?
HR
HR

Legendarisch
Basisspeler

Uit: Het hol van de leeuw
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 16 augustus 2007

Had wel weer een heel zwak moment in het begin van de wedstrijd waardoor hij balbezit verknoeide en Twente even wat meer in de wedstrijd kwam.
Terwijl als op dat moment de bal in de ploeg was gebleven Twente achteruit was blijven lopen en wij de controle zouden blijven behouden.
Zulke dingen kunnen gewoon beslissend zijn. Je helpt de tegenstander als het ware in de wedstrijd terwijl als je bijvoorbeeld zoals tegen Utrecht het hele begin rustig aan domineert je de tegenstander absoluut geen kans gunt in de wedstrijd te komen en dat verliezen ze vanzelf het geloof dat er iets te halen valt.
HR
HR

0634
Moderator

Reg.: 2 januari 2006

DarkChild schreef:

(...)

Geen reddingen, geen terugspeelballen, helemaal niets om de bron van onrust te zijn of het 'ondanks hem zijn we kampioen geworden' wat ik vaak hier lees?
HR
Hij heeft één kopbal goed gered op de lijn en die bal van Castaignos goed uitgetikt. Verder één uittrap tamelijk kansloos over de lijn geschoten. Maar inderdaad, had te weinig te doen om een serieus oordeel te vellen.
HR
HR

SoWrong
Talent

Reg.: 15 september 2010

0634 schreef:

(...)

Hij heeft één kopbal goed gered op de lijn en die bal van Castaignos goed uitgetikt. Verder één uittrap tamelijk kansloos over de lijn geschoten. Maar inderdaad, had te weinig te doen om een serieus oordeel te vellen.
HR
Dus hij heeft gedaan wat hij moest doen.

[Dit bericht is veranderd door SoWrong (op 29 september 2012 23:36:28).]
HR
HR

Le Berry
Icoon

Reg.: 3 januari 2009

DarkChild schreef:

(...)

HR
Vrijwel geen redding moeten doen. Weinig terugspeel ballen. En weing onder druk gestaan. Prima wedstrijd voor iemand die niet veel heeft moeten doen

Zo zie we Vermeer het liefst. Dat hij weinig te doen heeft...

Overigens heb je mij nooit horen zeggen dat we 'ondanks hem kampioen zijn geworden'. Beetje vreemd van je..wel heb ik meerdermaal aangegeven dat ik Vermeer een bron van onrust vind. Een gegeven dat meerdere posters al zodanig hebben ervaren
HR
HR

DarkChild
Moderator

Le Berry schreef:

(...)

Vrijwel geen redding moeten doen. Weinig terugspeel ballen. En weing onder druk gestaan. Prima wedstrijd voor iemand die niet veel heeft moeten doen

Zo zie we Vermeer het liefst. Dat hij weinig te doen heeft...

Overigens heb je mij nooit horen zeggen dat we 'ondanks hem kampioen zijn geworden'. Beetje vreemd van je..wel heb ik meerdermaal aangegeven dat ik Vermeer een bron van onrust vind. Een gegeven dat meerdere posters al zodanig hebben ervaren
HR
Ik zeg toch niet dat specifiek jij dat zegt?
Maar lees maar een paar posts boven je op deze pagina ;)

Overigens vind ik hem zelf ook onrustig (en te klein) maar beter dan Cillessen.
Als zich een keeper aandient die beter is dan die twee, mijn zegen heeft ie! (maar ik durf niet te zeggen of Van der Hart dat kan worden)
HR
HR

Vermeers
Vedette

Reg.: 2 februari 2008

0634 schreef:

(...)

HR
Volgens mij vergeet je nog een vrij kansloze bal door het midden in de voeten van een Twente speler vrij vroeg in de 1e helft ;) .
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 91,6% dat FC Twente wint van Willem II. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Excelsior-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!