Deze topic is open en bestaat uit 103 pagina's: « 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 103 »
0634
Administrator
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 2 januari 2006
quote:Ik zou inderdaad de vijf, zes prima reddingen gewoon weglaten in je analyse.
Drie Kruizen schreef:
Buiten de pingel om was het gewoon weer een en al drama. Gewoon 3 keer in het laatste kwartier, zonder druk, een bal de tribune inschieten, geblesseerd raken omdat je onder een voorzet heen duikt en Lewandowski in totaal ongevaarlijke positie een scoringskans bieden door uit te komen waar Alderweireld naast loop.
AFCANieuwmarkt
Idool
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 november 2006
Administrator
Administrator
Reg.: 26 juni 2002
Drie Kruizen
Legende
Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004
quote:Ga toch weg man. Zeg prima reddingen? Er wordt 3 keer recht op het geknald terwijl hij zijn hoofd wegdraait en hij pakt een penalty. Wat vergeet ik?
0634 schreef:
(...)
Ik zou inderdaad de vijf, zes prima reddingen gewoon weglaten in je analyse.
A.T.A
Geselecteerd voor Oranje
Uit: almere
Vak: 128
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 13 juli 2001
Tuut
Jeugdspeler
Uit: Delft
Reg.: 3 oktober 2008
quote:Tsja.. je kan m inderdaad ook een veer in zn reet steken omdat ie een penalty heeft gepakt. Maar feit blijft dat hij bepaalde dingen gewoon niet kan. Daarmee is het niet meteen een slechte keeper, maar ook geen topkeeper.
A.T.A schreef:
Trieste figuren mensen zoals Drie Kruizen.
Azijnpissers pur sang. Als je nou na zo een wedstrijd waar hij MOTM is in mijn ogen en dan nog kritisch zijn en zoals 0634 al zegt de reddingen maar even niet vermelden.
Zielig al die mannen/kinderen hier op het forum.
Jullie hebben nog een grotere haat/hekel tegen Kenneth als tegen de ******s of lampies. Schaam me om me Ajacied te noemen als ik zulke dingen lees!!
A.T.A
Geselecteerd voor Oranje
quote:Hou toch op. Als je na vanavond de kritische fan gaat uithangen tegenover Vermeer dan is het meer persoonlijke haat dan serieuze kritiek. Houdt ons de hele wedstrijd op de been en was gewoon erg sterk vandaag.
Tuut schreef:
(...)
Tsja.. je kan m inderdaad ook een veer in zn reet steken omdat ie een penalty heeft gepakt. Maar feit blijft dat hij bepaalde dingen gewoon niet kan. Daarmee is het niet meteen een slechte keeper, maar ook geen topkeeper.
anders
International
Reg.: 18 februari 2011
quote:Vermeer heeft het prima gedaan vanavond, waar heb je het over man? De goald was suf verdedigd en de andere momente inclusief penaly stond hij er gewoon, het was helemaal niet zenuw lijden met hem vandaag.
Drie Kruizen schreef:
(...)
Ga toch weg man. Zeg prima reddingen? Er wordt 3 keer recht op het geknald terwijl hij zijn hoofd wegdraait en hij pakt een penalty. Wat vergeet ik?
T-Bag
Moderator
Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004
0634
Administrator
Reg.: 2 januari 2006
quote:Ik schei helemaal niet uit, hij houdt ons op een moment of vijf vol in de wedstrijd. Volgens mij is dat de primaire taak van een keeper.
Drie Kruizen schreef:
(...)
Ga toch weg man. Zeg prima reddingen? Er wordt 3 keer recht op het geknald terwijl hij zijn hoofd wegdraait en hij pakt een penalty. Wat vergeet ik?
Sigmund Freud
Internationale topspeler
Reg.: 11 oktober 2009
A.T.A
Geselecteerd voor Oranje
Drie Kruizen
Legende
quote:De goal was niet zijn fout, maar wat voor geweldigs heeft ie gedaan dan? Zoals ik zeg, 3 keer recht op hem geschoten (waarbij hij zijn hoofd afwendt, dus het is bijna onbewust) en een pingel gepakt. Nog een paar ballen ingeleverd en zichzelf bijna geblesseerd door onder een voorzet tegen Moisander aan te knallen en verder?
anders schreef:
(...)
Vermeer heeft het prima gedaan vanavond, waar heb je het over man? De goald was suf verdedigd en de andere momente inclusief penaly stond hij er gewoon, het was helemaal niet zenuw lijden met hem vandaag.
bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004
Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002
quote:Hij schiet ook de bal een moment of vijf rechtstreeks de tribunes in bij een uittrap. Dat is volgens mij niet de primaire taak van een keeper.
0634 schreef:
(...)
Ik schei helemaal niet uit, hij houdt ons op een moment of vijf vol in de wedstrijd. Volgens mij is dat de primaire taak van een keeper.
A.T.A
Geselecteerd voor Oranje
quote:Word genoeg gezegd hoor hier op het forum wees daar maar niet bang voor en mag ook gezegd worden inderdaad, maar vanavond houdt hij ons gewoon op de been als je dan met zulke excuses aankomt zegt dat meer over de persoon dan over Vermeer.
bolle2 schreef:
(...)
Hij schiet ook de bal een moment of vijf rechtstreeks de tribunes in bij een uittrap. Dat is volgens mij niet de primaire taak van een keeper.
Mag ook wel eens gezegd worden.
skimovic
Internationale topspeler
Reg.: 23 juli 2002
quote:Klopt, maar hij keept wel goed. Liever een keeper die ballen pakt en dan een mindere uittrap dan die ballen zo lekker uittrappen en elke keer grabbelen.
bolle2 schreef:
(...)
Hij schiet ook de bal een moment of vijf rechtstreeks de tribunes in bij een uittrap. Dat is volgens mij niet de primaire taak van een keeper.
Drie Kruizen
Legende
quote:IJ-ZER-STERK argument. Vermeer schiet alles de tribune in, duikt onder ballen door en krijgt een paar ballen recht op zich geschoten, dus ik ben voor Feyenoord of PSV.
A.T.A schreef:
Jongens die drie kruizen loopt elke speler op dit forum uit te maken voor waardeloos en belachelijk slecht. Gozer is gewoon voor PSV of Feyenoord en vind het leuk om hier even flink te komen stoken.
FreeStyler1974
Veelbelovend talent
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 21 maart 2010
quote:Wat deed Krul met zijn laatste optreden in het NL elftal? Telde er geloof ik ook een stuk of 5, zal wel timing zijn...
bolle2 schreef:
(...)
Cacciatore
Vedette
Reg.: 23 augustus 2009
A.T.A
Geselecteerd voor Oranje
quote:Hartstikke mooie pot voetbal gezien van me cluppie en jij kraakt elke speler hier af op het forum. Get a life.
Drie Kruizen schreef:
(...)
IJ-ZER-STERK argument. Vermeer schiet alles de tribune in, duikt onder ballen door en krijgt een paar ballen recht op zich geschoten, dus ik ben voor Feyenoord of PSV.
Drie Kruizen
Legende
quote:Ik heb nu al 3 keer gezegd dat ie een pingel pakt en ook nog gezegd dat ik die goal niet aan hem toewijs. Maar mooie pot gezien? We hebben 2 kansen gehad en Dortmund heeft, zeker de 2e helft, gedomineerd.
A.T.A schreef:
(...)
Hartstikke mooie pot voetbal gezien van me cluppie en jij kraakt elke speler hier af op het forum. Get a life.
Hij duikt onder 1 bal door waarbij hij nog alles doet om die bal te pakken.
Spelhervattingen waren inderdaad niet altijd best, maar die gozer heeft zo een reflex lopen en pakt een 1 op 1 heel gruwelijk en stopt een pingel.
Triest dat je dat dan ook niet even noemt.
Maar ben deze azijnpissers sfeertje wel gewend op dit forum. Moet hier ook maar niet naar toe gaan na de wedstrijd. Triest volk
knetterspetter
Lid 2de elftal
Reg.: 18 februari 2012
Massimo
Vedette
Reg.: 20 januari 2010
robbertb
Vedette
Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007
quote:Je bedoelt: hij staat goed opgesteld en kan daardoor de ballen makkelijk pareren? Ik vind het absoluut geen wereldkeeper, maar vandaag was het zeer behoorlijk. Zonder Kenneth was dit meer dan 1-0 geweest.
Drie Kruizen schreef:
(...)
IJ-ZER-STERK argument. Vermeer schiet alles de tribune in, duikt onder ballen door en krijgt een paar ballen recht op zich geschoten, dus ik ben voor Feyenoord of PSV.
Le Berry
Idool
Reg.: 3 januari 2009
Deze topic is open en bestaat uit 103 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 »
Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.