Ajax Netwerk
vrijdag 24 oktober 2014 - 19:59                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 192 »

HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Vermeer: 'Hele carrière bij Ajax spelen is niet verkeerd'

22/08/2012 09:01

Hoewel Kenneth Vermeer (26) goede vrienden als Vurnon Anita en Aras Özbiliz zag vertrekken bij Ajax denkt hij zelf nog niet over een afscheid. De sluitpost voelt zich goed in Amsterdam.

'Ik zit al dertien, veertien jaar bij deze club met een tussentijds uitstapje van een jaar naar Willem II', schetst de keeper zijn situatie op de clubwebsite. 'Ik denk ook dat het helemaal niet vervelend is als je je hele carrière bij een topclub als Ajax mag spelen. Ik zou het in elk geval niet erg vinden en voel me hier happy. Zolang er ook niks op je pad komt en je het naar je zin hebt hoef je niet aan andere dingen te denken.'

Net als vorig seizoen won Vermeer bij Ajax de concurrentiestrijd van Jasper Cillessen, die alleen in de bekerwedstrijden zijn opwachting zal maken. Hoewel hij de teleurstelling bij de oud-NEC-goalie begrijpt, is er van een verstoorde relatie geen sprake.

'Ik heb nog nooit problemen met iemand gehad en nu ook niet', aldus Vermeer. 'Je moet ook goed met elkaar trainen om zelf beter te worden. En als een collega een goede wedstrijd speelt, ben je daar ook blij mee en feliciteer je hem daar mee. Zo ben ik natuurlijk wel.'
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 11 oktober 2009

Moet ie nog wel even een wat constanter niveau gaan halen, maar toch leuk dat er nog spelers zijn die er zo over denken :)
HR
HR

ibramovic
Idool

Uit: Winterswijk
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 20 augustus 2003

quote:HR
Sigmund Freud schreef:

Moet ie nog wel even een wat constanter niveau gaan halen, maar toch leuk dat er nog spelers zijn die er zo over denken :)
HR
Jammer alleen dat het niet de Vertonghen's en Anita's van deze wereld zijn. ;)
HR
HR

Massimo
Idool

Reg.: 20 januari 2010

Sigmund Freud schreef:

HR
Omdat het niveau Ajax zijn top is. Dan is de gedachte wel logisch.
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Massimo schreef:

(...)

Omdat het niveau Ajax zijn top is. Dan is de gedachte wel logisch.
HR
Stekelenburg was ook jarenlang niet al te denderend en maakte ineens ook nog progressie en stond uiteindelijk in de WK finale en maakte alsnog de transfer naar het buitenland.

Vermeer is voetballend een goede keeper in mijn optiek, die puur keepend niet echt vaak beslissende reddingen maakt. Maar het beeld wat wordt gecreeerd dat hij continu aan het blunderen is valt allemaal wel mee.
HR
HR

Morgenzon
International

Reg.: 19 februari 2008

Albinho schreef:

(...)

Stekelenburg was ook jarenlang niet al te denderend en maakte ineens ook nog progressie en stond uiteindelijk in de WK finale en maakte alsnog de transfer naar het buitenland.

Vermeer is voetballend een goede keeper in mijn optiek, die puur keepend niet echt vaak beslissende reddingen maakt. Maar het beeld wat wordt gecreeerd dat hij continu aan het blunderen is valt allemaal wel mee.
HR
Heb jij wel de goede keeper voor je, ik vind Vermeer juist erg matig (lees gerust slecht) in meevoetballende situaties, ik heb altijd het idee dat hij die bal helemaal niet wil hebben en de bal het liefst zo snel mogelijk weer weg schiet. Op de lijn is hij juist een keeper die puike reflexen heeft. Oftewel al met al vind ik het nog steeds geen Ajax keeper, hij straalt ook niet echt iets uit van 'die bal komt er hier nooit in', zoals Steek in zijn laatste jaar wel had.
HR
HR

Morgenzon schreef:

(...)
Heb jij wel de goede keeper voor je, ik vind Vermeer juist erg matig (lees gerust slecht) in meevoetballende situaties, ik heb altijd het idee dat hij die bal helemaal niet wil hebben en de bal het liefst zo snel mogelijk weer weg schiet. Op de lijn is hij juist een keeper die puike reflexen heeft. Oftewel al met al vind ik het nog steeds geen Ajax keeper, hij straalt ook niet echt iets uit van 'die bal komt er hier nooit in', zoals Steek in zijn laatste jaar wel had.
HR
Daar sluit ik me graag bij aan. Een zenuwpees is het, die bij het kleinste beetje druk doet alsof er een bom op hem af komt die binnen vijf seconden ontploft en waar hij dus zo snel mogelijk van af wil.
HR
HR

Emp
Vedette

Reg.: 7 juni 2009

Sigmund Freud schreef:

HR
Echt leuk ja. Vertonghen zei jaren gelden ook dat hij wel tot zijn 28e bij Ajax zou blijven. En dan komt die mooie club die je niet kan laten gaan. Daarnaast is Vermeer pure middelmaat.
HR
HR

Albinho
Legende

Morgenzon schreef:

(...)
HR
Apart, ik zie hem zelden een bal blind naar voren trappen of over de zijlijn. Wie vind je dan voetballend wel sterk? Heb je Stekelenburg bij NL gezien? Dat was pas echt droevig.
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004

Emp schreef:

(...)

Echt leuk ja. Vertonghen zei jaren gelden ook dat hij wel tot zijn 28e bij Ajax zou blijven. En dan komt die mooie club die je niet kan laten gaan. Daarnaast is Vermeer pure middelmaat.
HR
Ik denk neit dat het gaat om de 'mooiheid' van de club. Het is ook nog voor te stellen dat Vertonghen zoiets zegt, vervolgens van zijn zaakwaarnemer hoort dat hij bij Spurs 3,5 mln kan verdienen. Tsja, dan wil je wel voor het avontuur. Daarnaast is het ook geen straf om in de PL te spelen.

Zo gaat het bij 8 van de 10 voetballers. Vandaar ook de keus voor Rusland bijvoorbeeld.
HR
HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Reg.: 31 januari 2006

Mijn Mokums Paradijs schreef:

Hoewel Kenneth Vermeer (26) goede vrienden als Vurnon Anita en Aras Özbiliz zag vertrekken bij Ajax denkt hij zelf nog niet over een afscheid. De sluitpost voelt zich goed in Amsterdam.

'Ik zit al dertien, veertien jaar bij deze club met een tussentijds uitstapje van een jaar naar Willem II', schetst de keeper zijn situatie op de clubwebsite. 'Ik denk ook dat het helemaal niet vervelend is als je je hele carrière bij een topclub als Ajax mag spelen. Ik zou het in elk geval niet erg vinden en voel me hier happy. Zolang er ook niks op je pad komt en je het naar je zin hebt hoef je niet aan andere dingen te denken.'

Net als vorig seizoen won Vermeer bij Ajax de concurrentiestrijd van Jasper Cillessen, die alleen in de bekerwedstrijden zijn opwachting zal maken. Hoewel hij de teleurstelling bij de oud-NEC-goalie begrijpt, is er van een verstoorde relatie geen sprake.

'Ik heb nog nooit problemen met iemand gehad en nu ook niet', aldus Vermeer. 'Je moet ook goed met elkaar trainen om zelf beter te worden. En als een collega een goede wedstrijd speelt, ben je daar ook blij mee en feliciteer je hem daar mee. Zo ben ik natuurlijk wel.'
HR
Jeetje al zo lang bij Ajax en nog steeds het niveau niet gehaald.

Nou word tijd dat je dan ook maar vertrekt. :B

Zegt eigenlijk genoeg dat ook van Gaal hem niet in de voorselectie opneemt.

[Dit bericht is veranderd door mum53 (op 22 augustus 2012 12:43:45).]
HR
HR

Vermeers
Vedette

Reg.: 2 februari 2008

Albinho schreef:

(...)

Apart, ik zie hem zelden een bal blind naar voren trappen of over de zijlijn. Wie vind je dan voetballend wel sterk? Heb je Stekelenburg bij NL gezien? Dat was pas echt droevig.
HR
Waarom de vergelijking met Stekelenburg? We hebben het hier over Vermeer. Dus als Stekelenburg er niks van kan mag Vermeer ook slecht zijn? Of wat is je punt?
HR
HR

raptor1979
Vedette

Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010

Emp schreef:

(...)

Echt leuk ja. Vertonghen zei jaren gelden ook dat hij wel tot zijn 28e bij Ajax zou blijven. En dan komt die mooie club die je niet kan laten gaan
HR
En vertrek toch je naar de spurs. ;)
HRHR
HR

Albinho
Legende

Vermeers schreef:

(...)

Waarom de vergelijking met Stekelenburg? We hebben het hier over Vermeer. Dus als Stekelenburg er niks van kan mag Vermeer ook slecht zijn? Of wat is je punt?
HR
Het was geen punt, het was een vraag. En termen als 'goed' en 'slecht' zijn altijd relatief. Als je stelt dat Vermeer voetballend slecht is, betekent het dat je anderen beter vindt op dat vlak.
HR
HR

afca 10
Lid 2de elftal

Reg.: 22 april 2007

Kenneth is wel een man van de club. Is altijd bij Ajax gebleven als 2de keeper en heeft nooit geklaagd. Voetballend vind ik hem ook erg matig, wat hierboven al wordt aangegeven.
Per wedstrijd heeft hij wel een aantal momentjes van schrik. Puur op reflexen en op de lijn is hij geweldig. Buiten de 16 en bij standaardsituaties is het toch altijd afwachten.

Jammer dat hij dat heeft (hopelijk kan hij dat verbeteren), voor de rest een prima keeper. Toch zou ik Cillissen wel eens willen zien.
Stond toch heel goed bekend bij NEC, nu al 2jaar op de bank is niet goed voor zijn ontwikkeling.
Lijkt me in ieder geval een completere doelman die naar een hoger niveau kan stijgen.
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

HR
Zal Cillesen leuk vinden ;)
HR
HR

rarevradze
Talent

Vak: 120
Reg.: 12 maart 2011

HR
Stekelenburg heeft ook ooit een interview gegeven waarin hij aangaf graag zijn hele carriere bij Ajax te blijven. Voor hem hoefde het buitenland niet zo want hij hechtte zoveel waarde aan Nederland.
Het jaar daarop was hij weg..

Dit zijn onzin berichten die alleen voor opvulling van de site zorgen.
HR
HR

Burkkemp
Talent

Reg.: 16 augustus 2011

Ik heb Kenneth nooit goed genoeg gevonden en ook nooit de potentie in hem gezien om goed genoeg te worden voor Ajax 1. Hij leek zich te ontwikkelen vorig seizoen waardoor zijn niveau in mijn ogen acceptabel zou zijn voor de bank. Voetballend sowieso geen Ajax-keeper en puur op zijn keeperskwaliteiten ook niet. Hij heeft de lengte niet, hoge ballen en dieptepassen inschatten kan hij niet en de laatste wedstrijden laat hij zien dat hij 1 op 1 ook gewoon niet goed genoeg is. Gaat al zitten voordat er geschoten is.
Ik hou er niet van om heel negatief te zijn over spelers van Ajax, zeker eigen jeugdspelers, maar ik kan bij Vermeer niet anders..
Ik vind hem ook niet slim overkomen in zijn interviews en straalt geen rust uit naar zijn verdediging.
Tot slot vind ik het eigenlijk een beetje raar dat hij als hobby motorrijden heeft.. kan hij daar niet mee wachten tot na zijn carriere? 1 natte putdeksel en je carriere kan over zijn..
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

Volgens mij speelt Kenneth al sinds de winterstop op een goed constant niveau. Vorig seizoen, net als vele anderen, een slechte periode gehad.

Sigmund Freud schreef:

HR
HR
HR

Emp
Vedette

Reg.: 7 juni 2009

Volwaardige clubliefde bestaat niet. Dat is een illusie die supporters zich maken. Het geld, de allure van buitenlandse competities zijn uiteindelijk belangrijker dan de clubliefde. Heitinga is een goed voorbeeld. ''De tijd is nog niet rijp om terug te keren'' Als ze bijna versleten zijn komen ze terug.

Niets mis mee, maar mensen moeten niet zo naïef zijn om zulke uitspraken ook maar een beetje serieus te nemen.
HR
HR

Vermeers
Vedette

Emp schreef:

Volwaardige clubliefde bestaat niet. Dat is een illusie die supporters zich maken. Het geld, de allure van buitenlandse competities zijn uiteindelijk belangrijker dan de clubliefde. Heitinga is een goed voorbeeld. ''De tijd is nog niet rijp om terug te keren'' Als ze bijna versleten zijn komen ze terug.

Niets mis mee, maar mensen moeten niet zo naïef zijn om zulke uitspraken ook maar een beetje serieus te nemen.
HR
Clubliefde bestaat naar mijn idee wel. Maar dan moet je wel uitdaging zien. In Nederland is Ajax de max (of als je voor PSV bent PSV). Dan strijd je elk jaar voor de titel en kan je Europees spelen. Maar wil je echte topwedstrijden spelen moet je gewoon naar Spanje of Engeland. De clubliefde is dan ook voornamelijk zichtbaar bij clubs als Real Madrid en Barcelona. Een speler als Messi zie ik ook wel zijn hele leven bij Barcelona spelen, net als Casillas bij Real. Zolang je maar zeker bent van je plek.

Dat Vermeer dit zegt snap ik wel, hij kent waarschijnlijk zijn eigen kwaliteiten. Dan mag je wel heel blij zijn met een basisplaats in Ajax 1. Als je dan zou gaan praten over een stapje hoger kom je niet geloofwaardig over.
HR
HR

Mark10
Basisspeler

Vak: 115
Reg.: 22 juli 2008

HR
Ja het is logisch dat een speler als Kenneth dat zegt: want hij weet zelf ook wel dat hij bij alle andere clubs van niveau Ajax of hoger nooit tot spelen komt!
IS bij lange na niet goed genoeg voor Top en ook al niet voor Ajax.
Zie hem vandaag nog liever vertrekken dan morgen.
HR
HR

Frankie de missing link
Idool

Reg.: 14 augustus 2009

Beetje zuur allemaal. Ik vind dat kenneth et seizoen niet onaardig begonnen is. Zeker bij corners en meevoetballend nog geen grote fouten
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Vermeers schreef:

(...)

Clubliefde bestaat naar mijn idee wel. Maar dan moet je wel uitdaging zien. In Nederland is Ajax de max (of als je voor PSV bent PSV). Dan strijd je elk jaar voor de titel en kan je Europees spelen. Maar wil je echte topwedstrijden spelen moet je gewoon naar Spanje of Engeland. De clubliefde is dan ook voornamelijk zichtbaar bij clubs als Real Madrid en Barcelona. Een speler als Messi zie ik ook wel zijn hele leven bij Barcelona spelen, net als Casillas bij Real. Zolang je maar zeker bent van je plek.HR
:D

Clubliefde alleen maar zichtbaar bij clubs als Real Madrid en Barcelona... gek he met zulke salarissen? Als we bij Ajax (en de rest van NL) zulke lonen uitbetaalden waren de Sneijdertjes, Van der Vaartjes, de Ibrahimofietsjes en de Vertonghetjes allemaal nog hier.
HR
HR

Vermeers
Vedette

(...)

:D

Clubliefde alleen maar zichtbaar bij clubs als Real Madrid en Barcelona... gek he met zulke salarissen? Als we bij Ajax (en de rest van NL) zulke lonen uitbetaalden waren de Sneijdertjes, Van der Vaartjes, de Ibrahimofietsjes en de Vertonghetjes allemaal nog hier.
HR
Volgens mij zeg ik dat ook..
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 51,8% dat PEC Zwolle wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!