Ajax Netwerk
woensdag 23 april 2014 - 08:47                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 174 pagina's: « 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 174 »

HR

spelbos
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 1 juli 2006

Hij zag er slecht uit bij de 1-1, de 1-2 kon hij weinig aan doen.
HR
HR

Vermeers
Vedette

Reg.: 2 februari 2008

quote:HR
BuZa schreef:

(...)

Omdat hij ook nog geen fatsoenlijke kans heeft gekregen, daar lijkt het me trouwens de hoogste tijd voor.
HR
Dat je met hem in discussie gaat in dit topic.. Mensen die PRO-Vermeer zijn neem ik echt niet meer serieus.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Vak: -
Reg.: 28 juni 2005

Vermeers schreef:

(...)

Dat je met hem in discussie gaat in dit topic.. Mensen die PRO-Vermeer zijn neem ik echt niet meer serieus.
HR
Wilde het al een poosje aan je vragen maar is je nick niet wat...ironisch?
HR
HR

Vermeers
Vedette

Reg.: 2 februari 2008

Lederen Knikker schreef:

(...)
Wilde het al een poosje aan je vragen maar is je nick niet wat...ironisch?
HR
Nee, heb het hier toevallig gisteren ofzo al vermeld. Heeft te maken met Samsom ;) . Vermeers klinkt een beetje als mijn achternaam. Heeft een maat van me ooit es verzonden.
HR
HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Reg.: 31 januari 2006

Het was weer een echte Vermeer dag.

In de 13e minuut had hij z'n paniek momentje weer en dat liep maar weer net goed af.

Verder ligt hij al op de grond voordat er geschoten word, steekt geen hand uit terwijl je als keeper 2 handen en benen mag gebruiken.
Staat minstens 5 meter konstant te ver voor zijn goal, tsja makkelijk voor de tegenstander schieten ze hem wat makkelijker in.

Word tijd voor een echte keeper bij Ajax, eentje die je ziet staan en niet zo een als Vermeer die maar met dat linker handje staat te wijzen, naar wie en waarvoor??
HR
HR

Denman
Vedette

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 16 september 2004

Wordt eens tijd voor een kans van Jasper.. Vermeer blijft maar zo paniekerig over komen :\(
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Denman schreef:

Wordt eens tijd voor een kans van Jasper.. Vermeer blijft maar zo paniekerig over komen :\(
HR
Met zijn marionetbewegingen.
HR
HR

Le Berry
Idool

Reg.: 3 januari 2009

Blijft toch kampioen ' ik ga elke wedstrijd proberen tenminste 2 verdedigers van mn eigen team in de problemen te laten geraken'. Heeft toch met een gebrek aan overzicht te maken hoor
HR
HR

Van de film
Legende

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 30 november 2003

Le Berry schreef:

Blijft toch kampioen ' ik ga elke wedstrijd proberen tenminste 2 verdedigers van mn eigen team in de problemen te laten geraken'. Heeft toch met een gebrek aan overzicht te maken hoor
HR
Waarom kijken mensen toch altijd alleen maar naar het negatieve? Als je hebt over die bal naar van rhijn dan was dat van rhijns schuld, want vermeer coachte heel duidelijk dat hij uit moest kaatsen op blind. Dat is nou eenmaal ons spel, dat onze keeper meevoetbalt en dat we opbouwen van achteruit, ook onder druk van de tegenstander. Van rhijn had dat moeten weten en die bal niet moeten aannamen. En ja, dat gaat ook wel eens een keer fout. Maar dat we daardoor hele wedstrijden kunnen domineren is zeker niet belangrijk?
HR
HR

Le Berry
Idool

Reg.: 3 januari 2009

Van de film schreef:

(...)

Waarom kijken mensen toch altijd alleen maar naar het negatieve? Als je hebt over die bal naar van rhijn dan was dat van rhijns schuld, want vermeer coachte heel duidelijk dat hij uit moest kaatsen op blind. Dat is nou eenmaal ons spel, dat onze keeper meevoetbalt en dat we opbouwen van achteruit, ook onder druk van de tegenstander. Van rhijn had dat moeten weten en die bal niet moeten aannamen. En ja, dat gaat ook wel eens een keer fout. Maar dat we daardoor hele wedstrijden kunnen domineren is zeker niet belangrijk?
HR
Geef je je eigen verdediger precies 1/10de van een seconde om te kaatsen met een in je rug hijgende aanvaller, dan benoem ik dat niet als 'ons type spel'. Nee gewoonweg dom problemen veroorzaken

En dat we 'domineren' omdat hij van Rhijn in de problemen brengt lijkt me wat vergezocht. Opbouwen van achteruit, ik ben helemaal voor! Maar onnodig je eigen verdedigers in de problemen brengen lijkt me echt iets anders. Er zit nog wat tussen

[Dit bericht is veranderd door Le Berry (op 12 augustus 2012 20:33:17).]
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

9 seconden heeft het vandaag geduurd voordat onze meevoetballende keeper een bal buiten de lijnen wist te trappen. Die 1-1 is hem ook aan te rekenen (natuurlijk ook Toby). Dit kán niet meer.
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Reg.: 10 juli 2002

Ik ben altijd een fan van Vermeer geweest. Mede omdat ik vond dat zijn voorganger de meest oveschatte doelman op het westelijk halfrond is en dat Vermeer veel kritischer werd benaderd.

Hij moet echter echt afleren om zo te gaan zitten...zo maak je het de tegenstander wel erg makkelijk. Altidore is verre van een killer en ik had moeten zien of hij had gescoord als Kenneth was blijven staan. Zo kun je gewoon niet meer missen. Redding op schot Beerens was wel goed en dat subjectieve gezever over zijn meevoetballen valt voor mij in de categorie Blind-bashen. Elkaar nablaten dus.

Kenneth moet echter wel op paar punten verbeteren. Of Cillessen beter is waag ik te betwijfelen. Heeft in zijn invalbeurten op mij weinig indruk gemaakt tenminste. Voetbalt aardig mee , dat is het enige.
HR
HR

Vossie
Legende

Uit: Zaandam
Vak: 425
Reg.: 25 februari 2003

Hij ging naar mijn idee bij de 1-1 weer zo vroeg naar de grond.
Blijf nou gewoon eens staan om te kijken WAAR de bal heen gaat... :denk
HRHR
HR

markieee
International

Vak: 424
Reg.: 27 mei 2005

Was alweer de 3e keer dit seizoen(inclusief jc schaal) volgens mij dat die als een mongool gaat liggen. Wat is die gast zijn probleem. Blijf bewoon op je benen staan wat is daar zo moeilijk aan...
HR
HR

tkriek
Internationale topspeler

Reg.: 27 augustus 2006

Van de film schreef:

(...)

HR
Ja precies, van Rhijn stond lekker te slapen en was te laat. Dit was echt geen fout van Vermeer hor, maarjah lekker makkelijk zeuren zo.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

Welnee. Ron de Rijk en Frank Snoeks zeggen dat het een fout en paniekerig was van Vermeer, dan is dat toch zo?
HR
HR

Joris25
Regelmatige invaller

Reg.: 23 september 2010

Vermeer is het gewoon niet, bij voorzetten vanaf de zijkant en corners is hij gewoon te klein en iel voor om die bal te kunnen pakken. Ook 1 op 1 gaat hij altijd te vroeg naar de grond alleen heeft iedereen dat nu pas door. Cillesen is ook drama, beide lichtgewichten proberen te sleiten en 1 goede keeper voor terughalen. Nog altijd zonde dat Tyton niet gehaald was.
HR
HR

Amsterdam82
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 januari 2007

Het is zo makkelijk om Vermeer af te kraken. Maar hij heeft echt veel wedstrijden goed gespeeld. Het eerste kampioenschap van F. de Boer was toch voornamelijk te danken aan Vermeer. Weet niet of je nog al die rotwedstrijdjes hebt gezien waaronder uit tegen NEC? Maar onze verdediging was destijds waardeloos!

Op dit moment is onze verdediging ook echt niet best. Vertonghen kon veel verbloemen. Tegen AZ lagen de doelpunten toch echt aan Toby. Daar kan je toch niet van mening van verschillen. Natuurlijk mag je van een keeper wel verwachten dat hij er ook 1 pakt. Maar vergeet niet de 1-3 van Beerens pakte hij wel mooi.

Verder vind ik wel dat Ajax te veel met Vermeer speelt en dat soms erg risicovol uitziet. Hij moet te veel mee voetballen. Zelfs van de Sar voetbalde niet zo veel mee. Ik denk overigens ook dat dit het grootste probleem is van Jasper. Die kan namelijk een stuk minder goed voetballen. De manier van voetballen achterin in balbezit vraagt ook om problemen. Begin vorig seizoen was het helemaal een drama. Gelukkig is daar wel wat aan gedaan. Je keeper hoort niet de meeste ballen te krijgen wanneer je in balbezit bent.
HR
HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Reg.: 31 januari 2006

Hmm ik zag om eredivisie live een stukje over Vermeer en zijn motor
Nou zet maar aan de kant dat ding ook dat is niet voor jou, ik zie je meer
op een scooter..... :B
HR
HR

liam
Legende

Amsterdam82 schreef:

Het is zo makkelijk om Vermeer af te kraken. Maar hij heeft echt veel wedstrijden goed gespeeld. Het eerste kampioenschap van F. de Boer was toch voornamelijk te danken aan Vermeer. Weet niet of je nog al die rotwedstrijdjes hebt gezien waaronder uit tegen NEC? Maar onze verdediging was destijds waardeloos!

Op dit moment is onze verdediging ook echt niet best. Vertonghen kon veel verbloemen. Tegen AZ lagen de doelpunten toch echt aan Toby. Daar kan je toch niet van mening van verschillen. Natuurlijk mag je van een keeper wel verwachten dat hij er ook 1 pakt. Maar vergeet niet de 1-3 van Beerens pakte hij wel mooi.

Verder vind ik wel dat Ajax te veel met Vermeer speelt en dat soms erg risicovol uitziet. Hij moet te veel mee voetballen. Zelfs van de Sar voetbalde niet zo veel mee. Ik denk overigens ook dat dit het grootste probleem is van Jasper. Die kan namelijk een stuk minder goed voetballen. De manier van voetballen achterin in balbezit vraagt ook om problemen. Begin vorig seizoen was het helemaal een drama. Gelukkig is daar wel wat aan gedaan. Je keeper hoort niet de meeste ballen te krijgen wanneer je in balbezit bent.
HR
Cillessen kan wel beter voetballen dan Vermeer, dat is meteen wel het enige wat hij beter beheerst.
Ik ben het verder wel met je eens, Ajax moet niet te vaak de keeper inspelen. Grote verbetering is dat er nu telkens een linkspoot op linksback staat. Ajax komt met deze tactiek pas echt uitverdedigend in de problemen als een rechtspoot linksback staat.
Vermeer heeft zijn minpuntjes (te snel liggen bijvoorbeeld) maar is nog altijd samen met Krul de beste keeper die we hebben in dit landje. Ik zie tenminste geen betere keepers. Die Ruiter lijkt ook een groot talent te zijn.
HR
HR

Shogun
Idool

Reg.: 7 juli 2009

liam schreef:

(...)

Cillessen kan wel beter voetballen dan Vermeer, dat is meteen wel het enige wat hij beter beheerst.
Ik ben het verder wel met je eens, Ajax moet niet te vaak de keeper inspelen. Grote verbetering is dat er nu telkens een linkspoot op linksback staat. Ajax komt met deze tactiek pas echt uitverdedigend in de problemen als een rechtspoot linksback staat.
Vermeer heeft zijn minpuntjes (te snel liggen bijvoorbeeld) maar is nog altijd samen met Krul de beste keeper die we hebben in dit landje. Ik zie tenminste geen betere keepers. Die Ruiter lijkt ook een groot talent te zijn.
HR
Waar blijkt dit uit? In de wedstrijden die ik Cillessen heb zien spelen gaf hij vooral lange ballen naar voren. Daarnaast heb ik hem meerdere malen zo de bal in de voet van de tegenstander zien passen.
HR
HR

David89
Idool

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Droomaankoop: Vurnon Anita
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008

Inderdaad. Zijn lange traptechniek is wel aardig, maar in de korte combinatie - en daar gaan we hem vooral in nodig hebben - heb ik hem regelmatig zien blunderen. Zijn voetballend vermogen is wat mij betreft schromelijk overschat.
HR
HR

liam
Legende

Shogun schreef:

(...)

Waar blijkt dit uit? In de wedstrijden die ik Cillessen heb zien spelen gaf hij vooral lange ballen naar voren. Daarnaast heb ik hem meerdere malen zo de bal in de voet van de tegenstander zien passen.
HR
Aan de bal vind ik hem wel wat rustiger dan Vermeer. Op alle andere fronten vind ik Kenneth beter, ik ben de de laatste die Kenneth wil vervangen voor Jasper.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

liam schreef:

(...)

Aan de bal vind ik hem wel wat rustiger dan Vermeer. Op alle andere fronten vind ik Kenneth beter, ik ben de de laatste die Kenneth wil vervangen voor Jasper.
HR
Eens, Cillesesen is voetballend ook helemaal niet beter, hij rost de bal verder naar voren
Al kan Vermeer dat vandaag ook (assist ;))
HR
HR

A.T.A
Geselecteerd voor Oranje

Uit: almere
Vak: 128
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 13 juli 2001

Lekker Kenneth!!! Assist erbij!! :B
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 174 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 61,0% dat NAC wint van RKC Waalwijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!