Ajax Netwerk
zaterdag 2 augustus 2014 - 04:26                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 180 pagina's: « 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 180 »

HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

Laatste tien keepers van Ajax (uit mijn hoofd dus dont shoot me als ik er eentje vergeet):

Van der Sar, Stekelenburg, Lobont, Didulica, Grim, Vermeer, Verhoeven, Cillessen, Gentenaar, Timmer.

Voor mij in volgorde van wie het beste was: 1. Van der Sar, 2. Vermeer, 3. Stekelenburg, 4. Didulica, 5. Lobont, 6. Gentenaar, 7. Grim, 8. Timmer, 9. Verhoeven, Cillessen nog moeilijk te beoordelen.

Ik vergeet Menzo. Hij hoort ook bij de beteren.

[Dit bericht is veranderd door liam (op 5 juni 2012 11:26:53).]
HR
HR

afcavooraltijd
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 19 juli 2011

De Boer: ‘De strijd is open, maar Kenneth heeft een klein streepje voor’

Ajax heeft met Kenneth Vermeer en Jasper Cillessen twee uitstekende keepers in huis. Vermeer besliste de concurrentiestrijd vooralsnog in zijn voordeel, maar met het nieuwe voetbaljaar op komst begint iedereen weer op nul. Trainer Frank de Boer legt aan AT5 uit welke keeper er op dit moment het beste voor staat.

“De strijd is open, maar ik vind dat Kenneth een klein streepje voor heeft”, geeft de oefenmeester te kennen. “Als het gelijk is op dit moment, heeft Kenneth het streepje voor.” Voor de van NEC overgenomen Cillessen is de opdracht duidelijk. “Ik moet zorgen dat ik het streepje bij hem weghaal en hem bij mezelf neerzet. Ik moet hard trainen en goed mijn best doen.”

“Als ik er geen perspectief in zou zien, was ik de voorbereiding hier niet begonnen. Ik ga nog in gesprek met de technische staf, maar het is mijn doel om bij de Johan Cruijff Schaal de eerste keeper te zijn”, aldus Cillessen. Vermeer zegt niet bezig te zijn met een concurrentiestrijd met Cillessen. “Ik ben niet bezig met strijd, ik let niet op anderen. Ik moet zelf presteren.”

Is het geen optie om Cillissen te verhuren en die keeper van VVV aan te trekken als 2e keeper die is transfervrij volgens mij (of heeft hij inmiddels al een club?)
HR
HR

DarkChild
Moderator

Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

quote:HR
afcavooraltijd schreef:

De Boer: ‘De strijd is open, maar Kenneth heeft een klein streepje voor’

Ajax heeft met Kenneth Vermeer en Jasper Cillessen twee uitstekende keepers in huis. Vermeer besliste de concurrentiestrijd vooralsnog in zijn voordeel, maar met het nieuwe voetbaljaar op komst begint iedereen weer op nul. Trainer Frank de Boer legt aan AT5 uit welke keeper er op dit moment het beste voor staat.

“De strijd is open, maar ik vind dat Kenneth een klein streepje voor heeft”, geeft de oefenmeester te kennen. “Als het gelijk is op dit moment, heeft Kenneth het streepje voor.” Voor de van NEC overgenomen Cillessen is de opdracht duidelijk. “Ik moet zorgen dat ik het streepje bij hem weghaal en hem bij mezelf neerzet. Ik moet hard trainen en goed mijn best doen.”

“Als ik er geen perspectief in zou zien, was ik de voorbereiding hier niet begonnen. Ik ga nog in gesprek met de technische staf, maar het is mijn doel om bij de Johan Cruijff Schaal de eerste keeper te zijn”, aldus Cillessen. Vermeer zegt niet bezig te zijn met een concurrentiestrijd met Cillessen. “Ik ben niet bezig met strijd, ik let niet op anderen. Ik moet zelf presteren.”

Is het geen optie om Cillissen te verhuren en die keeper van VVV aan te trekken als 2e keeper die is transfervrij volgens mij (of heeft hij inmiddels al een club?)
HR
Je bedoelt Dennis Gentenaar?
Tja, die had je ook meteen kunnen halen en jezelf miljoenen kunnen besparen voor een tweede doelman die nu al zinspeelt op een al dan niet tijdelijk vertrek.
HR
HR

spelbos
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006

DarkChild schreef:

(...)

Je bedoelt Dennis Gentenaar?
Tja, die had je ook meteen kunnen halen en jezelf miljoenen kunnen besparen voor een tweede doelman die nu al zinspeelt op een al dan niet tijdelijk vertrek.
HR
Precies dit had je kunnen zien aankomen, je had een oudere keeper moeten halen die het niet erg vind om plaats te nemen op de bank.
Cillissen is nog te eager (wat goed is overigens), maar wat gebeurt er als hij de strijd verliest, gaat hij mokkend op de bank zitten?
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Hij speelt straks, dus is gewoon weer eerste keeper komend seizoen. Dat wordt weer lachen, gieren, brullen.
HR
HR

Rafael vd Vaart
Vedette

Vak: 118
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 23 juli 2010

Drie Kruizen schreef:

Hij speelt straks, dus is gewoon weer eerste keeper komend seizoen. Dat wordt weer lachen, gieren, brullen.
HR
Voetballend is er geen betere keeper te vinden, en dat is iets waar De Boer ook zeer op let. Verder heeft hij alleen ten tijde van de wedstrijd tegen Utrecht grove fouten gemaakt, maar dat was ook echt een collectieve offday van het hele team.

Het is meer dan terecht dat hij weer als eerste keeper mag beginnen. Cilessen was bij Jong Ajax ook regelmatig op een blundertje te betrappen hoor. Voetballend ook een klasse minder.
HR
HR

Widink
Moderator

Reg.: 11 april 2006

Rafael vd Vaart schreef:

(...)

Voetballend is er geen betere keeper te vinden, en dat is iets waar De Boer ook zeer op let. Verder heeft hij alleen ten tijde van de wedstrijd tegen Utrecht grove fouten gemaakt, maar dat was ook echt een collectieve offday van het hele team.

Het is meer dan terecht dat hij weer als eerste keeper mag beginnen. Cilessen was bij Jong Ajax ook regelmatig op een blundertje te betrappen hoor. Voetballend ook een klasse minder.
HR
Oeh, dit zie ik juist precies andersom. Op de lijn is er geen betere keeper dan Vermeer, maar voetballend vind ik Cillessen stukken rustiger. Ook zijn trap is veel beter. Maargoed, wie ben ik :)
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Rafael vd Vaart schreef:

(...)

HR
Vermeer is voetballend dramatisch. Ik kan me nog redelijk wat ballen de tribune in herinneren. Om over "incidenten" als Utrecht nog maar te zwijgen. Blind of Alderweireld inspelen is Cillessen ook nog wel aan te leren.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Widink schreef:

(...)

Oeh, dit zie ik juist precies andersom. Op de lijn is er geen betere keeper dan Vermeer, maar voetballend vind ik Cillessen stukken rustiger. Ook zijn trap is veel beter. Maargoed, wie ben ik :)
HR
rustiger wil niet zeggen beter. Ik vind Vermeer er echt in verbeterd en ik vind Vermeer de betere keuzes maken. Cillisen trapt veel te snel de bal ver uit. Waar Vermeer echt mee probeert vte voetballen. Bij Cillissen zie ik dat maar heel weinig.
HR
HR

Widink
Moderator

Reg.: 11 april 2006

Mijn club AFC Ajax schreef:

(...)

rustiger wil niet zeggen beter. Ik vind Vermeer er echt in verbeterd en ik vind Vermeer de betere keuzes maken. Cillisen trapt veel te snel de bal ver uit. Waar Vermeer echt mee probeert vte voetballen. Bij Cillissen zie ik dat maar heel weinig.
HR
Dat is waar natuurlijk, maar Vermeer komt altijd heel chaotisch over als die aan de bal is. Daardoor lijkt het misschien allemaal zo ongecontroleerd.

Ik zie toch wel de potentie bij Cillessen qua voetbal, maargoed dat zien we dus iets anders.
HR
HR

skimovic
Vedette

Uit: Antwerpen-Wilrijk
Reg.: 23 juli 2002

liam schreef:

Laatste tien keepers van Ajax (uit mijn hoofd dus dont shoot me als ik er eentje vergeet):

Van der Sar, Stekelenburg, Lobont, Didulica, Grim, Vermeer, Verhoeven, Cillessen, Gentenaar, Timmer.

Voor mij in volgorde van wie het beste was: 1. Van der Sar, 2. Vermeer, 3. Stekelenburg, 4. Didulica, 5. Lobont, 6. Gentenaar, 7. Grim, 8. Timmer, 9. Verhoeven, Cillessen nog moeilijk te beoordelen.

Ik vergeet Menzo. Hij hoort ook bij de beteren.
HR
Ik zou Lobont op plek 2 of 3 zetten voor stekelenburg. ZOnde dat die de kans niet heeft gekregen, zat meer in dan Stekelenburg.

Wel mooi dat die nu eindelijk zijn revanche haalt bij Roma.
HR
HR

Vermeers
Vedette

Reg.: 2 februari 2008

Mijn club AFC Ajax schreef:

(...)

HR
Vermeer heeft ook echt veel meer kansen gekregen om dat in de voeten te krijgen. Ik begrijp er serieus echt helemaal niks van dat Frank de Boer Vermeer de voorkeur blijft geven. Vermeer maakt elk seizoen gigantische blunders. Straalt totaal geen rust uit, is niet sterk bij hoge ballen.. Het enige echt goede van Vermeer is zijn reflex. Die zijn echt heel erg goed.

Mocht Vermeer 1e keus blijven vind ik het echt schandalig dat we Cillessen weggehaald hebben bij NEC. Zeker voor dat bedrag. Cillessen is in potentie veel beter dan Vermeer. Maar hij krijgt de kans gewoon niet om zich te bewijzen in Ajax 1.
HR
HR
Ja Keneth, foutje bij eerste goal.
HRHR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

Foutje? Zeg maar gerust FOUT
HR
HR

Jan410
International

Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 30 april 2006

Bugsy schreef:

Ja Keneth, foutje bij eerste goal.
HR
Nee joh. Als bliind gewoon blijft staan bij de eerste zoals de bedoeling is gaat die bal er nooit in. Vermeer kan hier niets aan doen
HR
HR

Jan410 schreef:

(...)

Nee joh. Als bliind gewoon blijft staan bij de eerste zoals de bedoeling is gaat die bal er nooit in. Vermeer kan hier niets aan doen
HR
Tuurlijk wel, hij krijgt doelpunt in kleine hoek, stond erbij en kijk ernaar. Goede keeper zou deze bal hebben.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Bij de 2 de zag ie er ook niet lekker uit anders positioneel,blijft een keeper van uiterstenmaar verre van stabiel :I
HR
HR

Jan410
International

Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 30 april 2006

Bugsy schreef:

(...)

Tuurlijk wel, hij krijgt doelpunt in kleine hoek, stond erbij en kijk ernaar. Goede keeper zou deze bal hebben.
HR
Waarom denk je dat die man bij de eerste paal staat? Omdat die hoek zo makkelijk is om af te schermen voor de keeper? Keepers zijn kansloos bij zo'n inzet, daarom staat de slechtste verdediger van je team daar. Maar als die opeens wegsprint, tja.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Kan geweldig goed boos kijken, verontwaardigt wezen en diep in gedachten voor zich uit staren! Toppertje hoor.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Waarom ging ie liggen in de lijn van Blind's "sliding" bij die 2e goal? Ik ben deze gozer ook meer dan zat. Opdonderen met die middelmaat.
HR
HR

0634
Moderator

Reg.: 2 januari 2006

Drie Kruizen schreef:

Waarom ging ie liggen in de lijn van Blind's "sliding" bij die 2e goal? Ik ben deze gozer ook meer dan zat. Opdonderen met die middelmaat.
HR
Huh? Hij ging helemaal niet liggen en Blind maakte ook geen sliding.
HR
HR
En dit moet onze 1e keeper voorstellen??
Wat een drama, schaam me dood.
Of op de lijn blijven of doortastend uit je doel komen, niet iets er tussen in....
Kansloos deze keeper..... wisselen!
HR
HR

willempie
Talent

Uit: Tilburg
Reg.: 22 juli 2003

Laat Cilessen de tweede helft maar keepen.
Slechter dan deze Vermeer kan het gewoon niet worden...
HR
HR

0634 schreef:

(...)

Huh? Hij ging helemaal niet liggen en Blind maakte ook geen sliding.
HR
Naar mijn wetens heeft Drie Kruizen gelijk.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 180 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 87,9% dat Jong PSV wint van Achilles 29. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!