Deze topic is open en bestaat uit 103 pagina's: « 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 103 »
afca 10
Lid 2de elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 22 april 2007
L.T.A
Idool
Vak: -
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 20 juli 2003
Sindelar
Vedette
Reg.: 26 januari 2008
quote:Cillisen verdient helemaal niets die moet zich eerst maar eens bij Ajax bewijzen. Ik heb geen medelijden met Vermeer, ik vind het enkel een schande. Dus nogmaals want het kan niet vaak genoeg gezegd worden: Excuses voor de schandalige handelingen van onze nepostistische dorpsidioot BvM.
afca 10 schreef:
Laten we nu geen medelijden gaan tonen met Kenneth en doen alsof we allemaal zo begaan zijn met hem.
Tuurlijk is het jammer voor hem, maar Cillissen zal uiteindelijk ook afvallen, met het oog op de toekomst is Cillissen iemand die meer kans zal maken op een uitverkiezen gezien leeftijd en potentieel.
afca 10
Lid 2de elftal
Reg.: 22 april 2007
Le Berry
Idool
Uit: Amsterdam
Reg.: 3 januari 2009
thirdstarheroes
Basisspeler
Reg.: 26 november 2011
quote:Vermeer is 4e keeper dus, blijft echter vreemd dat hij niet op stage hoeft.
“Jasper is vorig jaar meegegaan naar Zuid-Amerika”, legt Van Marwijk echter uit over de reserve van Ajax, toen nog doelman van NEC. “We hebben goede ervaringen met hem. We willen zien hoe hij er voor staat. Maar mocht er iets met de eerste drie keepers gebeuren, komt Vermeer in aanmerking voor het EK”, belooft Van Marwijk maandag.
Sindelar
Vedette
quote:Kom op man als je buurman naakt staat te dansen met een varken op het bordes van het stadhuis, dan denkt je toch ook wat een idioot.
afca 10 schreef:
Vind het allemaal erg voorbarig om Bert een idioot en weet ik wel niet wat te noemen. Deze beslissing kan ik ook niet begrijpen, maar het slechts een snuffelstage, daar moet niet teveel aandacht aan besteed worden.
Bij een aantal namen denk ik ook, wat moet je er mee? maar oké.
saus_5314
Ballenjongen
Uit: rotterdam
Reg.: 6 mei 2012
lars91
International
Uit: Brunssum
Reg.: 8 mei 2007
quote:Vermeer heeft privé verplichtingen in die periode
thirdstarheroes schreef:
(...)
Vermeer is 4e keeper dus, blijft echter vreemd dat hij niet op stage hoeft.
Ik zie het echter nog altijd meer zitten in Cillessen. Mooi dat hij wel op stage gaat, wordt ie nooit minder van natuurlijk.
Sindelar
Vedette
quote:Eerder jij niet. Vermeer is altijd is iets beter gebleken dan Stekelenburg. Stekelenburg heeft het NL11 gehaald dus zo bezien is dat dus voor Vermeer ook haalbaar.
mum53 schreef:
(...)
Vermeer ook niet van keepen.............
A.T.A
Geselecteerd voor Oranje
Uit: almere
Vak: 128
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 13 juli 2001
saus_5314
Ballenjongen
Uit: rotterdam
Reg.: 6 mei 2012
quote:Mischien kan je beter iemand uit de eigen jeugd van ajax steunen dan iemand van nec sorry hoor nep sup.Want bijde zijn niet echt super maar als er 1 die het ajax spel begrijpt is het Vermeer wel.En wekelijks steeds beter word heb je dit ook gezegd over stekelenburg in het begin.Want cillesen schopt aleen maar de ballen blind vooruit terwijl onze spelers meestal daar niks aan hebben.maja mischien kom je wel uit nijmegen want zeg me eerlijk wat heeft cillesen nou bewezen in nijmegen ik weet het niet jij wel .
mum53 schreef:
liam
Legende
Vak: 420
Reg.: 10 juli 2002
quote:Als Steek dadelijk op de bank belandt bij Roma dan zeggen ze in koor: "Gebeurde Van der Sar ook bij Juventus, die Italianen snappen niets van keepen...."
A.T.A schreef:
Jongens reageer nou niet meer op die Mum53. Is toch niet meer serieus te nemen.
Toen Kenneth paar mindere potten keepte zag je Mum53 dagelijks zeiken in deze topic, maar de laatste 2 maanden heb ik Mum53 geen 1 keer gezien hierzo.
Zijn haat tegen Kenneth is zo groot dat je geen normale discussie kan voeren met deze man/vrouw/familie steek?
Natuurlijk is een Vorm beter dit seizoen en ook een Krul. Persoonlijk vind ik Krul ook een beter seizoen hebben dan Steek en zie ik liever Krul op het EK keepen.
Sindelar
Vedette
Mijn club AFC Ajax
Moderator
Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005
quote:En dat niet alleen: Neuer maakte vandaag wel meer fouten die niet werden afgestraft. Vermeer is niet zo slecht als vaak gezgd wordt en tegelijktijd is Neuer in mijn ogen niet zo goed.
Sindelar schreef:
Vreemd genoeg werd laatst werd in dit topic Neuer zo ontzettend opgehemeld., maar het eerste wat ik vandaag dacht bij die corner goal van Drogba, was dat ik denk dat Vermeer die had tegengehouden.
Bramsterdam
Regelmatige invaller
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 4 september 2004
Sindelar
Vedette
quote:Laatst, ik het zelf niet gezien, maar schijnt Neuer ook in de beker slecht te hebben gekeept. Juist in de beslissende fase moet een keeper er staan. De keepers van de concurrentie hebben juist in die fase zo hun foutjes gemaakt. En die indruk heb ik wel dat Vermeer er dan altijd wel staat. Dat viel me al op tijdens zijn wedstrijden met jong Oranje.
Mijn club AFC Ajax schreef:
(...)
En dat niet alleen: Neuer maakte vandaag wel meer fouten die niet werden afgestraft. Vermeer is niet zo slecht als vaak gezgd wordt en tegelijktijd is Neuer in mijn ogen niet zo goed.
Mijn Mokums Paradijs
Icoon
Vak: 422
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 9 september 2002
Shogun
Vedette
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 7 juli 2009
quote:Die kopbal was echt keihard, die had geen enkele keeper gehad. Een bal die zo hard wordt ingekopt van zo'n kleine afstand is onhoudbaar.
Sindelar schreef:
Vreemd genoeg werd laatst werd in dit topic Neuer zo ontzettend opgehemeld., maar het eerste wat ik vandaag dacht bij die corner goal van Drogba, was dat ik denk dat Vermeer die had tegengehouden.
Sindelar
Vedette
Markbuikema
Bankzitter
Uit: Hengelo
Reg.: 17 mei 2011
quote:Inderdaad. Als je als keeper een kopbal naar beneden ziet gaan, zul je niet verwachten dat die via de onderkant van de lat erin zou gaan. Geloof me, ik ben ook keeper en ik heb vaak genoeg zulke kopballetjes moeten vissen.
Mijn Mokums Paradijs schreef:
Die kopbal van Müller was juist echt enorm moeilijk om tegen te houden. Was een perfecte harde kopbal via de grond, waarbij je nooit weet waar de bal precies gaat komen. Die ging ook nog eens onderkant lat er in. Een beter voorbeeld van een perfecte kopbal bestaat niet.
liam
Legende
Mijn Mokums Paradijs
Icoon
Vak: 422
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 9 september 2002
quote:Ik neem aan dat Bertje ook de wedstrijden tegen Utrecht en NAC heeft gezien. En nog veel meer wedstrijden waarin Vermeer op z'n zachts gezegd niet indrukwekkend was.
liam schreef:
Als ik Steek zo bezig zie dan ben ik er bang voor. Eigenlijk sowieso raar dat Vermeer niet in de selectie zit. Maar het zal wel weer aan mij liggen...
liam
Legende
quote:Met Kenneth is Ajax al twee keer achter elkaar kampioen. Steek pakte nooit een titel. Toeval of niet?
Mijn Mokums Paradijs schreef:
(...)
Ik neem aan dat Bertje ook de wedstrijden tegen Utrecht en NAC heeft gezien. En nog veel meer wedstrijden waarin Vermeer op z'n zachts gezegd niet indrukwekkend was.
celtic27
Bankzitter
Uit: Netherlands
Droomaankoop: Rafel Wolski
Reg.: 11 april 2000
Deze topic is open en bestaat uit 103 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 »
Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.