Ajax Netwerk
vrijdag 18 april 2014 - 10:12                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 173 pagina's: « 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 173 »

HR

afca 10
Lid 2de elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 22 april 2007

Laten we nu geen medelijden gaan tonen met Kenneth en doen alsof we allemaal zo begaan zijn met hem.
Tuurlijk is het jammer voor hem, maar Cillissen zal uiteindelijk ook afvallen, met het oog op de toekomst is Cillissen iemand die meer kans zal maken op een uitverkiezen gezien leeftijd en potentieel.
HR
HR

L.T.A
Icoon

Vak: -
Reg.: 20 juli 2003

Denk dat de kritiek meer ligt op Van Marwijk die een staatsmongool is. Excuses voor de uitdrukking, maar die man snapt er echt helemaal niks van.
HR
HR

Sindelar
Vedette

Reg.: 26 januari 2008

quote:HR
afca 10 schreef:

Laten we nu geen medelijden gaan tonen met Kenneth en doen alsof we allemaal zo begaan zijn met hem.
Tuurlijk is het jammer voor hem, maar Cillissen zal uiteindelijk ook afvallen, met het oog op de toekomst is Cillissen iemand die meer kans zal maken op een uitverkiezen gezien leeftijd en potentieel.
HR
Cillisen verdient helemaal niets die moet zich eerst maar eens bij Ajax bewijzen. Ik heb geen medelijden met Vermeer, ik vind het enkel een schande. Dus nogmaals want het kan niet vaak genoeg gezegd worden: Excuses voor de schandalige handelingen van onze nepostistische dorpsidioot BvM.
HR
HR

afca 10
Lid 2de elftal

Reg.: 22 april 2007

Vind het allemaal erg voorbarig om Bert een idioot en weet ik wel niet wat te noemen. Deze beslissing kan ik ook niet begrijpen, maar het slechts een snuffelstage, daar moet niet teveel aandacht aan besteed worden.
Bij een aantal namen denk ik ook, wat moet je er mee? maar oké.
HR
HR

Le Berry
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 3 januari 2009

Ik vind het een grove belediging naar zowel Vermeer als de Boer. Dit terwijl ik in potentie en op ten duur ook Cilessen hoger inschat. Maar Vermeer speelt (goed) en hoort in de nationale selectie niet te worden gepasseerd door zijn 2de doelman. Iemand die tevens nauwlijks minuten heeft gemaakt. De voorgaande situatie met Stekeleburg en Vermeer ten tijden van Jol was dan ook een compleet andere

Nee ik zie geen enkele beargumentatie dit goed praten. Los van het feit dat die Mulder van Feyenoord ook minder is dan Vermeer. Over gebrek aan uitstraling gesproken. Heeft verder een goeie 2de seizoenshelft gekeept maar dat deed Kenneth ook

Vraag me oprecht af wat de Boer hier van vindt. Want eigenlijk wordt zijn mening over Vermeer de prullenbak ingegooid door zijn 'leermeester'. Zo van,jij vindt Vermeer beter maar ik neem lekker je 2de doelman
HR
HR

thirdstarheroes
International

Reg.: 26 november 2011

“Jasper is vorig jaar meegegaan naar Zuid-Amerika”, legt Van Marwijk echter uit over de reserve van Ajax, toen nog doelman van NEC. “We hebben goede ervaringen met hem. We willen zien hoe hij er voor staat. Maar mocht er iets met de eerste drie keepers gebeuren, komt Vermeer in aanmerking voor het EK”, belooft Van Marwijk maandag.HR
Vermeer is 4e keeper dus, blijft echter vreemd dat hij niet op stage hoeft.
Ik zie het echter nog altijd meer zitten in Cillessen. Mooi dat hij wel op stage gaat, wordt ie nooit minder van natuurlijk.
HR
HR

Sindelar
Vedette

afca 10 schreef:

Vind het allemaal erg voorbarig om Bert een idioot en weet ik wel niet wat te noemen. Deze beslissing kan ik ook niet begrijpen, maar het slechts een snuffelstage, daar moet niet teveel aandacht aan besteed worden.
Bij een aantal namen denk ik ook, wat moet je er mee? maar oké.
HR
Kom op man als je buurman naakt staat te dansen met een varken op het bordes van het stadhuis, dan denkt je toch ook wat een idioot.
In voetballogica is het handelen van Marwijk te vergelijken.

Van Marwijk pist op jouw hoofd en zegt dat het regent, maar jij denkt enkel, wat moet ik ermee/ Maar Ok.

Tsja ieder zijn eigen reactie, maar ik wordt dan onpasselijk en pissig.

@thirdstarheroes i don't blame the messenger, maar wat een LULKOEK. hij blijft maar op hofden pissen.

Die hooghartige omhooggevallen parasiet is nu negatieve energie aan het het zaaien en dat zal ooit als een boomerang terug komen. Ook van Marwijk staat niet boven de voetballogica.

Maar mogmaals Kenneth: Sorry, hety kan niet vaak genoeg herhaald worden.
HR
HR

saus_5314
Ballenjongen

Uit: rotterdam
Reg.: 6 mei 2012

Ik weet niet als je het wist,maar stekelenburg was in het begin ook niet zo best.En iedereen was ook aan het klagen over hem maja jij wilt zeker Japer cillesen in de basis want je bent zn grootste fan. dan krijgen we alleen lange ballen naar voren geschopt waar niemand iets aan heeft.
HR
HR

lars91
International

Uit: Brunssum
Reg.: 8 mei 2007

thirdstarheroes schreef:

(...)

Vermeer is 4e keeper dus, blijft echter vreemd dat hij niet op stage hoeft.
Ik zie het echter nog altijd meer zitten in Cillessen. Mooi dat hij wel op stage gaat, wordt ie nooit minder van natuurlijk.
HR
Vermeer heeft privé verplichtingen in die periode
HR
HR

Sindelar
Vedette

mum53 schreef:

(...)

Vermeer ook niet van keepen.............
HR
Eerder jij niet. Vermeer is altijd is iets beter gebleken dan Stekelenburg. Stekelenburg heeft het NL11 gehaald dus zo bezien is dat dus voor Vermeer ook haalbaar.
Verder is het typerend dat zo'n onzinbeslissing van Marwijk jouw beste argument moet zijn om Cillessen boven Vermeer te plaatsen. Cillessen heeft nog helemaal niets laten zien bij Ajax1.
HR
HR

A.T.A
Geselecteerd voor Oranje

Uit: almere
Vak: 128
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 13 juli 2001

Jongens reageer nou niet meer op die Mum53. Is toch niet meer serieus te nemen.
Toen Kenneth paar mindere potten keepte zag je Mum53 dagelijks zeiken in deze topic, maar de laatste 2 maanden heb ik Mum53 geen 1 keer gezien hierzo.
Zijn haat tegen Kenneth is zo groot dat je geen normale discussie kan voeren met deze man/vrouw/familie steek?

Natuurlijk is een Vorm beter dit seizoen en ook een Krul. Persoonlijk vind ik Krul ook een beter seizoen hebben dan Steek en zie ik liever Krul op het EK keepen.
HR
HR

saus_5314
Ballenjongen

Uit: rotterdam
Reg.: 6 mei 2012

mum53 schreef: HR
Mischien kan je beter iemand uit de eigen jeugd van ajax steunen dan iemand van nec sorry hoor nep sup.Want bijde zijn niet echt super maar als er 1 die het ajax spel begrijpt is het Vermeer wel.En wekelijks steeds beter word heb je dit ook gezegd over stekelenburg in het begin.Want cillesen schopt aleen maar de ballen blind vooruit terwijl onze spelers meestal daar niks aan hebben.maja mischien kom je wel uit nijmegen want zeg me eerlijk wat heeft cillesen nou bewezen in nijmegen ik weet het niet jij wel .

[Dit bericht is veranderd door saus_5314 (op 7 mei 2012 23:20:58).]
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

A.T.A schreef:

Jongens reageer nou niet meer op die Mum53. Is toch niet meer serieus te nemen.
Toen Kenneth paar mindere potten keepte zag je Mum53 dagelijks zeiken in deze topic, maar de laatste 2 maanden heb ik Mum53 geen 1 keer gezien hierzo.
Zijn haat tegen Kenneth is zo groot dat je geen normale discussie kan voeren met deze man/vrouw/familie steek?

Natuurlijk is een Vorm beter dit seizoen en ook een Krul. Persoonlijk vind ik Krul ook een beter seizoen hebben dan Steek en zie ik liever Krul op het EK keepen.
HR
Als Steek dadelijk op de bank belandt bij Roma dan zeggen ze in koor: "Gebeurde Van der Sar ook bij Juventus, die Italianen snappen niets van keepen...." ;)
HRHR
HR

Sindelar
Vedette

Vreemd genoeg werd laatst werd in dit topic Neuer zo ontzettend opgehemeld., maar het eerste wat ik vandaag dacht bij die corner goal van Drogba, was dat ik denk dat Vermeer die had tegengehouden.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Sindelar schreef:

Vreemd genoeg werd laatst werd in dit topic Neuer zo ontzettend opgehemeld., maar het eerste wat ik vandaag dacht bij die corner goal van Drogba, was dat ik denk dat Vermeer die had tegengehouden.
HR
En dat niet alleen: Neuer maakte vandaag wel meer fouten die niet werden afgestraft. Vermeer is niet zo slecht als vaak gezgd wordt en tegelijktijd is Neuer in mijn ogen niet zo goed.
HR
HR

Bramsterdam
Regelmatige invaller

Reg.: 4 september 2004

De kopbal van Müller was makkerlijker dan de snoeiharde kopbal van Drogba. Daarbij houdt Neuer een pingel en is hijzelf ijskoud
HR
HR

Sindelar
Vedette

Mijn club AFC Ajax schreef:

(...)

En dat niet alleen: Neuer maakte vandaag wel meer fouten die niet werden afgestraft. Vermeer is niet zo slecht als vaak gezgd wordt en tegelijktijd is Neuer in mijn ogen niet zo goed.
HR
Laatst, ik het zelf niet gezien, maar schijnt Neuer ook in de beker slecht te hebben gekeept. Juist in de beslissende fase moet een keeper er staan. De keepers van de concurrentie hebben juist in die fase zo hun foutjes gemaakt. En die indruk heb ik wel dat Vermeer er dan altijd wel staat. Dat viel me al op tijdens zijn wedstrijden met jong Oranje.

@Bramsterdam
Leuk en aardig die egotrip momentjes, maar hij dat de penalty's kunnen voorkomen en is verslagen door Cech die bij alle penalty's er dichtbij zat.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Die kopbal van Müller was juist echt enorm moeilijk om tegen te houden. Was een perfecte harde kopbal via de grond, waarbij je nooit weet waar de bal precies gaat komen. Die ging ook nog eens onderkant lat er in. Een beter voorbeeld van een perfecte kopbal bestaat niet.

Die kopbal van Droga was welliswaar keihard, maar wel recht op Neuer af. Daar moet je als keeper wel wat geluk mee hebben om hem tegen te houden. Het ging enorm snel en je moet in een milliseconde reageren. Als je je hand net een millimeter naar links had staan ging die bal via de paal buiten of naast.

Het is niet te zeggen of Vermeer één van deze kopballen had gehad. Het waren allebei in ieder geval mooie goals.
HR
HR

Shogun
Idool

Reg.: 7 juli 2009

Sindelar schreef:

HR
Die kopbal was echt keihard, die had geen enkele keeper gehad. Een bal die zo hard wordt ingekopt van zo'n kleine afstand is onhoudbaar.
HR
HR

Sindelar
Vedette

Die bal was snoeihard en daarom geen echte blunder van de keeper, maar wel binnen de reikwijdte van de keeper, dus daar waar hij hem ook min of meer verwacht, met de juiste reflex en genoeg kracht heeft de keeper wel een kans. Juist dat vind ik een sterk punt van Vermeer, denk aan de wedstrijd tegen Twente. Het blijft hypothetisch, maar ik ben wel overtuigd dat Vermeer deze gehad zou hebben.
HR
HR

Markbuikema
Basisspeler

Uit: Hengelo
Droomaankoop: Richairo Zivkovic
Reg.: 17 mei 2011

Mijn Mokums Paradijs schreef:

Die kopbal van Müller was juist echt enorm moeilijk om tegen te houden. Was een perfecte harde kopbal via de grond, waarbij je nooit weet waar de bal precies gaat komen. Die ging ook nog eens onderkant lat er in. Een beter voorbeeld van een perfecte kopbal bestaat niet.

HR
Inderdaad. Als je als keeper een kopbal naar beneden ziet gaan, zul je niet verwachten dat die via de onderkant van de lat erin zou gaan. Geloof me, ik ben ook keeper en ik heb vaak genoeg zulke kopballetjes moeten vissen.

Die van Drogba was wel hard, maar als je ziet hoe dichtbij Neuer zat, zou je kunnen zeggen dat hij hem had kunnen, of misschien had moeten hebben. Hij tikte hem tegen het dak van het doel. Als hij een halve meter naar voren had gestaan had hij hem over getikt.
HR
HR

liam
Legende

Als ik Steek zo bezig zie dan ben ik er bang voor. Eigenlijk sowieso raar dat Vermeer niet in de selectie zit. Maar het zal wel weer aan mij liggen...
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

liam schreef:

Als ik Steek zo bezig zie dan ben ik er bang voor. Eigenlijk sowieso raar dat Vermeer niet in de selectie zit. Maar het zal wel weer aan mij liggen...
HR
Ik neem aan dat Bertje ook de wedstrijden tegen Utrecht en NAC heeft gezien. En nog veel meer wedstrijden waarin Vermeer op z'n zachts gezegd niet indrukwekkend was.
HR
HR

liam
Legende

Mijn Mokums Paradijs schreef:

(...)

Ik neem aan dat Bertje ook de wedstrijden tegen Utrecht en NAC heeft gezien. En nog veel meer wedstrijden waarin Vermeer op z'n zachts gezegd niet indrukwekkend was.
HR
Met Kenneth is Ajax al twee keer achter elkaar kampioen. Steek pakte nooit een titel. Toeval of niet?
Ik zeg: Nee.
HR
HR

celtic27
Bankzitter

Uit: Netherlands
Droomaankoop: Rafel Wolski
Reg.: 11 april 2000

Volgens mij nam Steek afscheid met een kampioenschap...
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 173 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 13,5% dat PEC Zwolle wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!