Ajax Netwerk
dinsdag 29 juli 2014 - 22:53                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 179 pagina's: « 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 179 »

HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Wat een fantastische redding.
HR
HR

0634
Moderator

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 2 januari 2006

Yup. Twee cruciale reddingen zelfs. Uitstekend. Heeft zich aardig hersteld van een hele, hele slechte periode. Ook aan de bal was hij vandaag niet slecht, bleef opvallend rustig.
HR
HR

martijndepro
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 november 2008

Wat een onzin dat er op 95.20 nadat Enoh de bal al een keer richting middenlijn schoot nog zo'n gruwelijke redding moet worden verricht. Kutscheids, denk aan de bloeddruk van mensen!
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 18 maart 2003

paar topreflexen aan het einde. Complimenten daarvoor. Helaas daarvoor wel twee keer onnodig slecht uitkomen wat bijna een goal van John opleverde. Lange ballen die de tribune ingingen en bij hoge ballen weer onrustig. Het is wel bizar dat de officiele speeltijd al 20 seconden voorbij waren overigens, maar wel blij met zijn superreflex
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

Wat nou Cillisen. Vermeer 2x een onwaarschijnlijke redding. Fantatisch gekeept. Op de juiste momenten staat ie daar en de azijnzeikerts worden de mond gesnoerd!
HR
HR

Sindelar
Vedette

Reg.: 26 januari 2008

Ook bij die kans van John doet hij het goed. Blijft hij daar staan dan John gewoon de hoek uitzoeken. Nu werd John gedwongen snel te handelen waarbij hij alleen zonder kracht langs die kant kon spelen.
Ook mooi die laatste redding, dat straalde iets uit van:"Nee, Nee de punten gaan terug naar Amsterdam". Ik vind Vermeer een teamspeler een optima forma. Altijd naar de oplossing zoeken die voor het team het beste is, ook al ziet dat er in sommige situatie vreemd uit. Staat er weer in deze belangrijke fase.
HR
HR

jayengio
Talent

Vak: 129
Reg.: 16 december 2011

De 2e seizoenshelft prima gekeept.Gisteren tegen Twente ook weer Top.Ga zo door!! :B
HR
HR

Ride
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: 129
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 21 januari 2011

Vermeer Man of The Match.
Die nep-duitsers van hun allerlaatste-seconde-goal houden was een wereldprestatie.. :B
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Kwam weer een paar keer verkeerd uit, maar stelde de titel toch wel zeker gisteren.
HR
HR

Sfinx
Lid 2de elftal

Reg.: 27 oktober 2011

Prima gekeept en laat nu zien dat hij gegroeid is.
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Reg.: 15 oktober 2009

quote:HR
Ride schreef:

Vermeer Man of The Match.
Die nep-duitsers van hun allerlaatste-seconde-goal houden was een wereldprestatie.. :B
HR
Inderdaad. Ik dach: Daar komt ie weer. Maar deze keer stond er een goede keeper in het doel.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

Ik zal zijn "prestaties" tegen utreg niet snel vergeten, maar eerlijk is eerlijk, hij pakt wel punten, net als de 2e seizoenshelft van vorig seizoen. En daar doe je het voor als keeper.
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Reg.: 10 juli 2002

Lederen Knikker schreef:

Ik zal zijn "prestaties" tegen utreg niet snel vergeten, maar eerlijk is eerlijk, hij pakt wel punten, net als de 2e seizoenshelft van vorig seizoen. En daar doe je het voor als keeper.
HR
IK heb het al honderd keer gezegd: Kenneth kreeg geen krediet van velen hier en dat terwijl zijn voorganger vijf jaar mocht stuntelen voordat hij werd uitgeroepen tot 'beste keeper van de wereld'.
HRHR
HR

can-o
Icoon

Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002

liam schreef:

(...)

IK heb het al honderd keer gezegd: Kenneth kreeg geen krediet van velen hier en dat terwijl zijn voorganger vijf jaar mocht stuntelen voordat hij werd uitgeroepen tot 'beste keeper van de wereld'.
HR
Op zich niet heel gek als er een groot talent op de bank zit en je 1e keeper een aantal keer opzichtig faalt. En volgend jaar zal het niet anders zijn, tenzij Kenneth doorgroeit en een echt constante factor wordt. Ik ben zelf niet zon fan van Cilessen overigens en hoop dat Kenneth onze eerste keeper blijft de komende jaren. Wat dat betreft heeft De Boer een goede rol gespeeld door hem te laten staan in zijn mindere periode.
HR
HR

liam
Legende

can-o schreef:

(...)

Op zich niet heel gek als er een groot talent op de bank zit en je 1e keeper een aantal keer opzichtig faalt. En volgend jaar zal het niet anders zijn, tenzij Kenneth doorgroeit en een echt constante factor wordt. Ik ben zelf niet zon fan van Cilessen overigens en hoop dat Kenneth onze eerste keeper blijft de komende jaren. Wat dat betreft heeft De Boer een goede rol gespeeld door hem te laten staan in zijn mindere periode.
HR
Das wel gek want een keeper moet wat krediet krijgen. Dat kreeg zijn voorganger ook.
HR
HR

liam schreef:

(...)

HR
Nou Kenneth kreeg bakkenvol krediet, hij zat in een periode waar hij schuldig was aan tegendoelpunten in 3 of 4 duels achter elkaar.

Sinds de winterstop heeft hij zich echter heel sterk herpakt en veel punten gepakt voor Ajax.
HR
HR

Sfinx
Lid 2de elftal

Reg.: 27 oktober 2011

ArenA schreef:

(...)

Nou Kenneth kreeg bakkenvol krediet, hij zat in een periode waar hij schuldig was aan tegendoelpunten in 3 of 4 duels achter elkaar.

Sinds de winterstop heeft hij zich echter heel sterk herpakt en veel punten gepakt voor Ajax.
HR
Zo is het ook en hij is bal vaster geworden, zelfs met hoekschoppen doet hij het redelijk tot goed.
Gisteren ook weer top maar ook weer een Vermeer momentje. :B
HR
HR

liam
Legende

Vermeer kreeg onredelijk veel kritiek hier terwijl hij net een basisplaats had. Stekelenburg werd heilig verklaard terwijl hij jarenlang stond te schutteren. Sorry maar ik moet er op blijven hameren. Er zijn er namelijk veel hier die het niet door hebben.
HR
HR

skimovic
Vedette

Uit: Antwerpen-Wilrijk
Reg.: 23 juli 2002

liam schreef:

Vermeer kreeg onredelijk veel kritiek hier terwijl hij net een basisplaats had. Stekelenburg werd heilig verklaard terwijl hij jarenlang stond te schutteren. Sorry maar ik moet er op blijven hameren. Er zijn er namelijk veel hier die het niet door hebben.
HR
Eens. Vermeer heeft ook fouten gemaakt en is een paar keer flink door de ondergrens gezakt.

IS soms echter ook ijzersterk en pakt gewoon punten, Iets wat Stekelenburg amper deed.

Op een paar fikse onvoldoendes na heeft Vermeer het gewoon heel goed gedaan en vond ik hem per wedstrijd beter dan Stekelenburg.

Maargoed, Stekelenburg schijnt hier heilig te zijn en iedereen praat van Gelder na dat hij wereldtop is. Naar mijn mening een van de meest overschatte spelers van de laatste jaren.
HR
HR

liam
Legende

skimovic schreef:

(...)

Eens. Vermeer heeft ook fouten gemaakt en is een paar keer flink door de ondergrens gezakt.

IS soms echter ook ijzersterk en pakt gewoon punten, Iets wat Stekelenburg amper deed.

Op een paar fikse onvoldoendes na heeft Vermeer het gewoon heel goed gedaan en vond ik hem per wedstrijd beter dan Stekelenburg.

Maargoed, Stekelenburg schijnt hier heilig te zijn en iedereen praat van Gelder na dat hij wereldtop is. Naar mijn mening een van de meest overschatte spelers van de laatste jaren.
HR
I couldn't agree more maar dat roep ik al tijden.
Kenneth is gewoon een keeper naar mijn hart terwijl Steek voor mij samen met Urby (wel talent zat) de verpersoonlijking is van het Ajax dat zeven jaar overal naast greep en op de beslissende momenten door het ijs zakte.
Vermeer kan een grote worden, ik ken weinig keepers die zulke fantastische reddingen in huis hebben. Die laatste bal van Douglas...hij was de bal notabene al voorbij. Pfff. Echt een fantastische redding, zelden te zien.
En dan het moment: 96e minuut in een cruciale wedstrijd aan het einde van de competitie. Dat tekent zijn klasse.
Oh nee....'Hij had weer een typisch Vermeer-momentje'....daar word ik zo moe van.

[Dit bericht is veranderd door liam (op 2 mei 2012 09:39:57).]
HR
HR

ZionXXX
Idool

Uit: Het schone Huizen
Reg.: 14 maart 2006

liam schreef:

HR
Toen Stekelenburg speelde waren er ook genoeg die Vermeer onder de lat wilden. Zeker nadat Van Basten Vermeer een eriode de voorkeur gaf boven Stekelenburg.

Maar dat neemt niet weg dat Vermeer goed aan het keepen is de laatste tijd. Zijn uittrappen zijn nog niet geweldig, en hij 'heerst' niet echt in de 16, maar zijn reflexen zijn buitenaards.
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

Dat kloopt, maar er zit gedurende het seizoen zeker verbetering in. Vertrouwen is dus belangrijk, ook voor hem. Hij heeft, net als de rest van het team, een mindere periode gekend, maar hij is sterk teruggekomen.
Ik vond hem qua talent altijd beter dan Vorm en Krul. Deze zijn hem wel voorbijgegaan, nu weer de zet aan Kenneth om ze bij te halen en te passeren zodat hij de strijd aan kan gaan met Stekelenburg om 1e keeper van Oranje te worden.

ZionXXX schreef:

(...)

Toen Stekelenburg speelde waren er ook genoeg die Vermeer onder de lat wilden. Zeker nadat Van Basten Vermeer een eriode de voorkeur gaf boven Stekelenburg.

Maar dat neemt niet weg dat Vermeer goed aan het keepen is de laatste tijd. Zijn uittrappen zijn nog niet geweldig, en hij 'heerst' niet echt in de 16, maar zijn reflexen zijn buitenaards.
HR
HR
HR

CalvinZ
Veelbelovend talent

Uit: Dordrecht
Reg.: 9 december 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 mei 2012 om 12:42:30.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: calvin_boy2@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Bij Oranje gepasseerd voor Cilessen, wat een belachelijk rare keuze van van Marwijk. :I
HR
HR

danielson
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Groningen
Reg.: 11 februari 2012

CalvinZ schreef:

Bij Oranje gepasseerd voor Cilessen, wat een belachelijk rare keuze van van Marwijk. :I
HR
Belachelijk en een belediging van Frank de Boer.
HR
HR

Sindelar
Vedette

Reg.: 26 januari 2008

Beste Kenneth,

Hoewel ik er van overtuigd bent dat je dit soort fora niet bezoekt en deze reactie ook nooit zult lezen, vind ik het mijn plicht je namens het beschaamde deel van voetbalminnend Nederland excuses aan te bieden. Ik weet ook niet wat er in het hoofd van van Marwijk geknapt is, of welke psyschose de bondscoach parten speelt, maar:SORRY.

Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik een speler persoonlijk aanspreek op een forum, maar het plaatsvervangende schaamte heeft bij zo'n omvang gekregen door deze ongezond ridicule gedachten spinsels van BvM dat ik mij verplicht voel dit te doen.
Nogmaals en het kan niet vaak genoeg gezegd worden: SORRY.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 179 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 46,6% dat Feyenoord wint van Besiktas JK. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!