Ajax Netwerk
vrijdag 31 oktober 2014 - 23:11                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

HR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 192 »

HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Vak: -
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

quote:HR
amsterdamoost schreef:

daar heb je een punt Ronnie ;-) Cilissen is nl ook nog niet de keeper die ons door hete vuren zal slepen, maar ik denk dat ie wel meer potentie heeft dan Vermeer. Maar ja. Dat is een gevoel en dat telt niet. Cijfers tellen wel en die zeggen volgens die infostrada stats dat vermeer de meeste aantal tegendoelpunten door eigen schuld krijgt van alle Ajax keepers. Maar goed. We verdedigen nu goed vooruit , zijn fel op de bal en er wordt niet meer zoveel teruggespeeld naar Vermeer. Dat maakt de zaak alweer stukken rustiger achterin.
HR
Cijfers zeggen ook dat Vermeer de laatste drie wedstrijden zonder tegendoelpunt is. Daarbij zaten moeilijke wedstrijden als Psv-thuis én Ado-uit.
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: -
Reg.: 18 maart 2003

die komen ongetwijfeld terug in de statistieken van de tweede helft van het seizoen.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

amsterdamoost schreef:

die komen ongetwijfeld terug in de statistieken van de tweede helft van het seizoen.
HR
Ach, ik weet ook wel dat Vermeer niet top is zoals Van der Sar was. Maar Vermeer is wel een doelman die ons vorig jaar in de inhaalrace op de been hield en Ajax mede de 30e bezorgde.
Afgelopen weken was het een inhaalrace en Vermeer deed het opnieuw best aardig.
Nu is het geen inhaalrace meer en daarom ben ik ook benieuwd hoe hij het nu gaat doen.
Niet dat er opeens veel veranderd, maar toch.
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

nou ja, op de been gehouden. Het is dat Stekelenburg zoveel wedstrijden top was anders stonden we de 5 wedstrijden voor het einde niet in zo'n kansrijke positie.
Vermeer; niveautje Lobont. Veel geschreeuw, weinig wol. Vind ik dan he...
HR
HR

spelbos
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 juli 2006

amsterdamoost schreef:

nou ja, op de been gehouden. Het is dat Stekelenburg zoveel wedstrijden top was anders stonden we de 5 wedstrijden voor het einde niet in zo'n kansrijke positie.
Vermeer; niveautje Lobont. Veel geschreeuw, weinig wol. Vind ik dan he...
HR
Mede dankzij Steek stonden we op achterstand op onze concurrenten.
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

man, die heeft ons vorig jaar zoveel wedstrijden erdoorheen gesleept. Vermeer mag z'n schoenen niet poetsen.
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004

spelbos schreef:

(...)

Mede dankzij Steek stonden we op achterstand op onze concurrenten.
HR
*kuch* PSV - Ajax *kuch*
HR
HR

spelbos
Legende

Derk Johanssen schreef:

(...)

*kuch* PSV - Ajax *kuch*
HR
Volgens mij waren er meer wedstrijden dan alleen deze, toch?
Vermeer heeft het gewoon goed gedaan toen hij Maarten moest vervangen, en op dit moment doet hij het ook weer goed, met hier en daar nog wat mindere momenten.
HR
HR

Sindelar Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Reg.: 26 januari 2008

amsterdamoost schreef:

daar heb je een punt Ronnie ;-) Cilissen is nl ook nog niet de keeper die ons door hete vuren zal slepen, maar ik denk dat ie wel meer potentie heeft dan Vermeer. Maar ja. Dat is een gevoel en dat telt niet. Cijfers tellen wel en die zeggen volgens die infostrada stats dat vermeer de meeste aantal tegendoelpunten door eigen schuld krijgt van alle Ajax keepers. Maar goed. We verdedigen nu goed vooruit , zijn fel op de bal en er wordt niet meer zoveel teruggespeeld naar Vermeer. Dat maakt de zaak alweer stukken rustiger achterin.
HR
Kun je die eens laten zien die statistieken.
HR
HR
Kenneth Vermeer verlengt contract
print lees
05 april 2012
Ajax en Kenneth Vermeer hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract dat liep tot en met 30 juni 2013. De nieuwe verbintenis gaat in op 1 juli 2012 en loopt tot en met 30 juni 2015.
Vermeer werd op 10 januari 1986 geboren in Amsterdam. Hij speelt vanaf september 1999 in de jeugdopleiding van Ajax. De doelman maakte op 28 september 2006 zijn debuut in het eerste elftal van Ajax tijdens de UEFA-Cupwedstrijd Ajax – IK Start (4-0). Tot nu toe speelde hij 77 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax. ,,Dat moeten er een stuk meer worden'', vindt de doelman als hij dat aantal onder ogen krijgt.

Directeuren Henri van der Aat en Jeroen Slop vieren de contractverlenging van Kenneth Vermeer. Directeuren Henri van der Aat en Jeroen Slop vieren de contractverlenging van Kenneth Vermeer.

De doelman die 5,5 jaar geleden al zijn debuut maakte, is ambitieus. ,,Wij zijn in de race om het kampioenschap. Dat is het allerbelangrijkste doel nu voor ons. En waar ik hoop te staan in 2015? Zover kijk ik nooit vooruit. Misschien Nederlands Elftal? Tsja, dat is een doel voor iedere speler. Maar eerst presteren bij de club."

Trainer Frank de Boer is verheugd dat Vermeer zijn handtekening heeft gezet onder het verlengde contract. ,,Kenneth is een echte Ajacied. Hij heeft in voorgaande seizoenen als reservedoelman meerdere malen Maarten Stekelenburg moeten vervangen. Dat is niet makkelijk, maar hij deed het uitstekend. Daarom is hij sinds het vertrek van Maarten ook onze eerste keeper. Dat is een andere rol en daar komen weer andere dingen bij kijken. Dat is leerzaam en hij is daar goed mee omgegaan. Hij heeft zich daardoor verder ontwikkeld. Kenneth heeft ook dit seizoen weer aangetoond het niveau aan te kunnen. Daarom ben ik blij dat hij nu bijtekent en dus langer aan de club verbonden blijft."

Zelf ziet Vermeer niet zo'n groot verschil tussen vorig seizoen en dit seizoen wat hemzelf betreft. ,,Het feit dat je nu echt naar een wedstrijd toeleeft waarin je zal spelen is wel anders. Maar de manier waarop ik mij voorbereid is hetzelfde als toen ik stand-in was. Ik leg mezelf niet te veel druk op. Je prestatie is altijd een moment-opname. Dit seizoen was het spelen van de Champions League een nieuwe ervaring, ik had alleen gespeeld in de voorronde. De herinnering die ik later zal hebben aan de Champions League zullen waarschijnlijk toch wel de uitwedstrijden bij Madrid en Lyon zijn. Lyon was voor mij wel een keerpunt. Ik vond sinds die wedstrijd de lijn omhoog. Maar ik heb alle vertrouwen in mijzelf gehad. Ik kan bij mezelf snel de knop omzetten."
HR
HR

mum53
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Reg.: 31 januari 2006

amsterdamoost schreef:

man, die heeft ons vorig jaar zoveel wedstrijden erdoorheen gesleept. Vermeer mag z'n schoenen niet poetsen.
HR
Ben ik het helemaal mee eens hoor, niet Vermeer heeft het kampioenschap binnengehaald maar Maarten was de held.

Vermeer mag nog niet eens in dezelfde ruimte met Steek. :)

afca1900 schreef:

Kenneth Vermeer verlengt contract
print lees
05 april 2012
Ajax en Kenneth Vermeer hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract dat liep tot en met 30 juni 2013. De nieuwe verbintenis gaat in op 1 juli 2012 en loopt tot en met 30 juni 2015.
Vermeer werd op 10 januari 1986 geboren in Amsterdam. Hij speelt vanaf september 1999 in de jeugdopleiding van Ajax. De doelman maakte op 28 september 2006 zijn debuut in het eerste elftal van Ajax tijdens de UEFA-Cupwedstrijd Ajax – IK Start (4-0). Tot nu toe speelde hij 77 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax. ,,Dat moeten er een stuk meer worden'', vindt de doelman als hij dat aantal onder ogen krijgt.

Directeuren Henri van der Aat en Jeroen Slop vieren de contractverlenging van Kenneth Vermeer. Directeuren Henri van der Aat en Jeroen Slop vieren de contractverlenging van Kenneth Vermeer.

De doelman die 5,5 jaar geleden al zijn debuut maakte, is ambitieus. ,,Wij zijn in de race om het kampioenschap. Dat is het allerbelangrijkste doel nu voor ons. En waar ik hoop te staan in 2015? Zover kijk ik nooit vooruit. Misschien Nederlands Elftal? Tsja, dat is een doel voor iedere speler. Maar eerst presteren bij de club."

Trainer Frank de Boer is verheugd dat Vermeer zijn handtekening heeft gezet onder het verlengde contract. ,,Kenneth is een echte Ajacied. Hij heeft in voorgaande seizoenen als reservedoelman meerdere malen Maarten Stekelenburg moeten vervangen. Dat is niet makkelijk, maar hij deed het uitstekend. Daarom is hij sinds het vertrek van Maarten ook onze eerste keeper. Dat is een andere rol en daar komen weer andere dingen bij kijken. Dat is leerzaam en hij is daar goed mee omgegaan. Hij heeft zich daardoor verder ontwikkeld. Kenneth heeft ook dit seizoen weer aangetoond het niveau aan te kunnen. Daarom ben ik blij dat hij nu bijtekent en dus langer aan de club verbonden blijft."

Zelf ziet Vermeer niet zo'n groot verschil tussen vorig seizoen en dit seizoen wat hemzelf betreft. ,,Het feit dat je nu echt naar een wedstrijd toeleeft waarin je zal spelen is wel anders. Maar de manier waarop ik mij voorbereid is hetzelfde als toen ik stand-in was. Ik leg mezelf niet te veel druk op. Je prestatie is altijd een moment-opname. Dit seizoen was het spelen van de Champions League een nieuwe ervaring, ik had alleen gespeeld in de voorronde. De herinnering die ik later zal hebben aan de Champions League zullen waarschijnlijk toch wel de uitwedstrijden bij Madrid en Lyon zijn. Lyon was voor mij wel een keerpunt. Ik vond sinds die wedstrijd de lijn omhoog. Maar ik heb alle vertrouwen in mijzelf gehad. Ik kan bij mezelf snel de knop omzetten."
HR
Nou Vermeer vergeet het Nederlands elftal maar, je bent zowat de zwakste keeper van de eredivisie, droom maar lekker verder.

[Dit bericht is veranderd door mum53 (op 7 april 2012 19:30:42).]
HR
HR

0634
Moderator

Reg.: 2 januari 2006

mum53 schreef:
Ben ik het helemaal mee eens hoor, niet Vermeer heeft het kampioenschap binnengehaald maar Maarten was de held.
HR
Geen van beiden heeft het kampioenschap binnengehaald. Dat heeft de hele selectie gedaan. Feit is dat ze vorig jaar beiden de held waren. Alle twee uitstekend gekeept. Stekelenburg het grootste deel van het jaar maar Vermeer keepte uitstekend in de vorig jaar cruciale slotfase. Met Verhoeven had ik het nog maar moeten zien, gezien de paar weinig overtuigende potjes waarin hij speelde.
HR
HR

Villas-Boas
Legende

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Snap er echt serieus niets van dat Ajax zijn contract verlengd? hij is alleen maar onrust bij Ajax achterin.
HRHR
HR

Le Berry
Icoon

Reg.: 3 januari 2009

Hij blijft maar dit soort fouten maken. Of hij brengt zn verdedigers pijnlijk in de problemen en/of hij zit er weer flink naast bij een hoge bal. Het is altijd wat. En dat lijkt zich maar te herhalen
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

ai ai ai... was niet in het stadion, maar zelfs in de herhaling was Vermeer weer zo nerveus als de pest.
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

Feit is dat in de periode van Steek Ajax niet bepaalt de beste periode doormaakte. Voor mij staan Steek en Urby synoniem voor het Ajax van die lange periode van 7 jaar. Net niet en op beslissende momenten fouten maken. Bij AS Roma gaat het nu net zo. Blijft altijd dezelfde fouten maken.
Maar goed iedereen mag zijn mening hebben.

Kenneth heeft ook zijn tekortkomingen, dat is duidelijk. Is echter veel beter dan de algemene opinie wil doen laten blijken. En bij Steek is het net andersom. In het buitenland weten ze dat wel maar in Nederland denken we dat Steek de nieuwe yashin is. In het buitenland lachen ze daar om.
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

Kenneth is een zeer degelijke eredivisiekeeper, die zich steeds beter weet te manifesteren. Wordt m.i. alleen maar beter. Ook dit seizoen heeft hij een dip gekend, net als de rest van de selectie, maar nu al een poos constant.
HR
HR

Vermeers
Vedette

Reg.: 2 februari 2008

liam schreef:

Feit is dat in de periode van Steek Ajax niet bepaalt de beste periode doormaakte. Voor mij staan Steek en Urby synoniem voor het Ajax van die lange periode van 7 jaar. Net niet en op beslissende momenten fouten maken. Bij AS Roma gaat het nu net zo. Blijft altijd dezelfde fouten maken.
Maar goed iedereen mag zijn mening hebben.

Kenneth heeft ook zijn tekortkomingen, dat is duidelijk. Is echter veel beter dan de algemene opinie wil doen laten blijken. En bij Steek is het net andersom. In het buitenland weten ze dat wel maar in Nederland denken we dat Steek de nieuwe yashin is. In het buitenland lachen ze daar om.
HR
Feit is dat de status van Stekelenburg los staat van de status van Kenneth.

[Dit bericht is veranderd door Vermeers (op 17 april 2012 18:53:41).]
HR
HR

spelbos
Legende

Ik hoor de naam Cillissen niet meer zo vaak, betekent het dat hij erdoorheen komt?
Had weinig te doen, maar stond er wel bij dat schot van die Uruguayaan, ook al was die niet al te moeilijk.
HR
HR

Shogun
Idool

Reg.: 7 juli 2009

spelbos schreef:

Ik hoor de naam Cillissen niet meer zo vaak, betekent het dat hij erdoorheen komt?
Had weinig te doen, maar stond er wel bij dat schot van die Uruguayaan, ook al was die niet al te moeilijk.
HR
Heeft de laatste 8-9 wedstrijden amper wat te doen gehad, dus is het logisch dat je dan de naam Cillessen wat minder hoort.
HR
HR

Sfinx
Lid 2de elftal

Reg.: 27 oktober 2011

Shogun schreef:

(...)

Heeft de laatste 8-9 wedstrijden amper wat te doen gehad, dus is het logisch dat je dan de naam Cillessen wat minder hoort.
HR
Dat is heel logisch gevolg van dat je wedstrijden controleerd,daardoor kom je nauwelijks meer in gevaar in verdedigend opzicht.
Maar er zijn momenten dat ik wel met geknepen billen zit als Vermeer het al voetballend wilt gaan oplossen.
HR
HR

roytje78
Basisspeler

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2006

Je kan de billen gewoon ontspannen hoor. Vermeer is, net als de rest van het team, de laatste maanden flink gegroeid. Vermeer is nog redelijk onervaren en hierdoor zal hij soms wat niveauverschil hebben, maar nagelang hij blijft staan, zal hij zich ook verbeteren.

Sfinx schreef:

(...)
Dat is heel logisch gevolg van dat je wedstrijden controleerd,daardoor kom je nauwelijks meer in gevaar in verdedigend opzicht.
Maar er zijn momenten dat ik wel met geknepen billen zit als Vermeer het al voetballend wilt gaan oplossen.
HR
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Als ik zo een Neuer zie, dan word ik toch wel een beetje jaloers. Wat een koning is dat.
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Vermeer heeft enorme kwaliteiten en enorme gebreken. Gemiddeld genomen een prima keeper. Niet top, geen jongen die tot in de lengte der dagen onder de lat zal staan bij Ajax vermoed ik, maar ook zeker niet zo slecht als velen hier willen doen geloven.
HR
HR

L!tmanen!
Vedette

Uit: Alphen a/d Rijn
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 september 2006

Hendrix schreef:

Vermeer heeft enorme kwaliteiten en enorme gebreken. Gemiddeld genomen een prima keeper. Niet top, geen jongen die tot in de lengte der dagen onder de lat zal staan bij Ajax vermoed ik, maar ook zeker niet zo slecht als velen hier willen doen geloven.
HR
Tja. Over de lange/hoge ballen is wel genoeg bekend, inmiddels. Maar de reflexen van Vermeer zijn van een héél hoog niveau. Je vat het inderdaad perfect samen: enorme kwaliteiten en enorme gebreken. Maar ik heb wel het idee dat - zo langzamerhand - die gebreken wel ietsje minder groot worden. Hij wordt steeds stabieler. En ik zag Steek vorige week even een rode kaart pakken... Keept op dit moment ook niet de sterren van de hemel in het algemeen...
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 192 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 3]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 27,4% dat Willem II wint van SC Cambuur Leeuwarden. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!