Ajax Netwerk
dinsdag 25 juli 2017 - 00:31                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Ismail Aissati [deel 2]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 101 pagina's: « 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... 101 »

HR

Vossie
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: 425
Droomaankoop: -
Reg.: 25 februari 2003

Who cares? Wie zegt dat Ajax Assaidi wil?
En dat ze elkaar allemaal dekken, geen nieuws, doen ze op straat ook... :denk
HR
HR

Benji
Vedette
Winnaar ANC 6 + 7

Reg.: 18 oktober 2002

Prima, hij gaat met Raiola als zaakwaarnemer sowieso geen binnenlandse transfer meer maken.
HR
HR

Shogun
Internationale topspeler

Vak: -
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 7 juli 2009

quote:HR
Benji schreef:

Prima, hij gaat met Raiola als zaakwaarnemer sowieso geen binnenlandse transfer meer maken.
HR
Dat lijkt me duidelijk ja. Die speelt volgend seizoen in Italie.
HR
HR

champy95
Vedette

Uit: limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 oktober 2002

xavi schreef:

Ik heb het al eerder aangegeven , de van orgine noordafrikaanse spelers spreken elkaar regelmatig over hun ervaringen bij clubs.
Ajax is bij deze spelers niet populair , en dan druk ik mij zachtjes uit.
Als voorbeeld zie interview Assaidi over ajax en el Ham.

Ik kan jullie nu wel vertellen, Assaidi wil/komt echt niet meer naar ajax !!!!
gaat liever naar psv of twente..
HR
Oow echt? Spreken professionele voetballers echt over elkaars ervaringen bij hun clubs?
sterk..
HR
HR

Vossie
Legende

champy95 schreef:

(...)

Oow echt? Spreken professionele voetballers echt over elkaars ervaringen bij hun clubs?
sterk..
HR
Alsof de ervaringen van Mounir en Aissati zo representatief zijn, 'gelukkig' verandert er niks en ligt alles aan Ajax... :D :denk

[Dit bericht is veranderd door Vossie (op 31 augustus 2011 11:33:18).]
HR
HR

xavi
Basisspeler

Reg.: 3 september 2010

Zulke domme uitspraken had ik wel verwacht van sommige forumleden .
Het gaat niet om dit ene geval , dit kan als voorbeeld dienen voor heel veel talentvolle jeugdspelers en andere talenten die ajax zullen mijden als de pest.

En er staan er een hoop spelers aan te komen waar het nederlands voetbal over pakweg 10 jaar een hele hoop plezier aan gaat beleven , en die zullen niet voor ajax gaan spelen.
HR
HR

champy95
Vedette

Uit: limburg
Reg.: 26 oktober 2002

weet iemand trouwens of MEH en Aissati al terug in Marokko zijn voor hun trainingskamp?

xavi schreef:

Zulke domme uitspraken had ik wel verwacht van sommige forumleden .
Het gaat niet om dit ene geval , dit kan als voorbeeld dienen voor heel veel talentvolle jeugdspelers en andere talenten die ajax zullen mijden als de pest.

En er staan er een hoop spelers aan te komen waar het nederlands voetbal over pakweg 10 jaar een hele hoop plezier aan gaat beleven , en die zullen niet voor ajax gaan spelen.
HR
Heb je dan gezien hoe Real Madrid met onze spelers omging?
Daar blijven toch ook spelers naartoe gaan.
Ik vind je maar naïef in je redenering.

Over 10 jaar, zullen die spelertjes van 18-20 jaar het echt niet boeien.
Die kijken alleen naar of ze CL kunnen spelen en hogerop kunnen en hoeveel cash in hun zakken rolt.

[Dit bericht is veranderd door champy95 (op 31 augustus 2011 11:46:31).]
HR
HR

xavi
Basisspeler

champy95 schreef:

weet iemand trouwens of MEH en Aissati al terug in Marokko zijn voor hun trainingskamp?

(...)

Heb je dan gezien hoe Real Madrid met onze spelers omging?
Daar blijven toch ook spelers naartoe gaan.
Ik vind je maar naïef in je redenering.

Over 10 jaar, zullen die spelertjes van 18-20 jaar het echt niet boeien.
Die kijken alleen naar of ze CL kunnen spelen en hogerop kunnen en hoeveel cash in hun zakken rolt.
HR
Vraag eens voor de gein aan Chelsea Man hoe zijn vrienden als assaidi en Narsingh en Boussoufa en andere voetballers hoe ze over ajax denken , tot aan die kleintje aan toe.
De ouders van deze spelers hebben een hekel aan ajax.
HR
HR

Vagner Love
Regelmatige invaller

Vak: 424
Reg.: 2 juni 2005

champy95 schreef:

HR
Nee, ze worden donderdag pas terug verwacht.
HR
HR

Maxwell Cabelino Andrade
Basisspeler

Uit: Haarlem
Vak: 412
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 18 juli 2010

Nou v Geel Aissati wacht op je :B
HR
HR

Vossie
Legende

xavi schreef:

(...)

Vraag eens voor de gein aan Chelsea Man hoe zijn vrienden als assaidi en Narsingh en Boussoufa en andere voetballers hoe ze over ajax denken , tot aan die kleintje aan toe.
HR
Dan hebben ze blijkbaar nog altijd niets geleerd, zelfkritiek is een schaars goed in die gemeenschap... Een hekel hebben aan Ajax omdat ooit de wegen moesten scheiden? Grow up!

Maargoed, punt van je verhaal is weer dat Ajax zogenaamd de boot gaat missen omdat een aantal Marokkaanse talenten dat op 1 hand te tellen is straks misschien niet bij Ajax wil spelen. En dat alles omdat Ajax niet goed met neef Mounir en achterneef Oussama is omgegaan ofzo...

Ach, spelers die niet bij Ajax wil spelen en zo in het leven staan hebben sowieso niks bij Ajax te zoeken. :denk
HR
HR

Kick Buttowski
Regelmatige invaller

Vak: 128
Reg.: 26 januari 2008

xavi schreef:

Ik heb het al eerder aangegeven , de van orgine noordafrikaanse spelers spreken elkaar regelmatig over hun ervaringen bij clubs.
Ajax is bij deze spelers niet populair , en dan druk ik mij zachtjes uit.
Als voorbeeld zie interview Assaidi over ajax en el Ham.

Ik kan jullie nu wel vertellen, Assaidi wil/komt echt niet meer naar ajax !!!!
gaat liever naar psv of twente..
HR
Die eerste zin van je: Ze spreken elkaar regelmatig over hun ervaringen bij clubs. En nu is het grote boze Ajax uit Amsterdam toch stout geweest!! :\( :\(
AAAARRRGGGG!! En nog veel meer kreten van ontzetting. Voetballend Marokko gaat zich tegen ons keren. :\( :\(

Doe effe normaal. Ajax is en blijft de gaafste opstap naar de Europese top in dit land. Dat geldt ook voor ieder individu van iedere etniciteit, mits hij er hard voor werkt.
HR
HR

dach
Talent

Reg.: 25 mei 2011

Kick Buttowski schreef:

(...)

Die eerste zin van je: Ze spreken elkaar regelmatig over hun ervaringen bij clubs. En nu is het grote boze Ajax uit Amsterdam toch stout geweest!! :\( :\(
AAAARRRGGGG!! En nog veel meer kreten van ontzetting. Voetballend Marokko gaat zich tegen ons keren. :\( :\( Doe effe normaal. Ajax is en blijft de gaafste opstap naar de Europese top in dit land. Dat geldt ook voor ieder individu van iedere etniciteit, mits hij er hard voor werkt.
HR
Nu ook al voetballend Marokko :D ??????
HRHR
HR

Vossie
Legende

Kick Buttowski schreef:

(...)

AAAARRRGGGG!! En nog veel meer kreten van ontzetting. Voetballend Marokko gaat zich tegen ons keren. :\( :\(

Doe effe normaal. Ajax is en blijft de gaafste opstap naar de Europese top in dit land. Dat geldt ook voor ieder individu van iedere etniciteit, mits hij er hard voor werkt.
HR
Danku...
@xavi, waar kom je zelf vandaan en in hoeverre noem je jezelf Ajacied?
Je komt namelijk over als een van 'hen' incl. het wijzen naar 'ons'... :denk
HR
HR

mzo
Icoon

Uit: Den Haag
Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Niets voor feyenooit?
HR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

xavi schreef:

(...)

HR
Bedoel je nou al die voetballers die nog maar weinig hebben bereikt omdat ze de top nog niet hebben gehaald of gewoon niet goed genoeg waren? Ik ruik afgunst. Kennelijk kan Ajax het toch niet meer goed doen, want deze lieden krijgen zo te lezen de anti-Ajax gevoelens al met de paplepel ingegoten. Hoezo staat het voetbal voorop?
HR
HR

Kick Buttowski
Regelmatige invaller

dach schreef:

(...)

Nu ook al voetballend Marokko :D ??????
HR
Jazeker, dan weet je het wel. We zijn verloren. Samen met Feyenoord naar de Jupiler League. Ga maar vast een beetje vaker op dat voetbal afstemmen, dan kun je eraan wennen. Knipoogsmileys laat ik achterwege nu. Zit hier te sidderen. Dit komt nooit meer goed.
HR
HR

xavi
Basisspeler

mzo schreef:

Niets voor feyenooit?
HR
Feyenooit presenteert de aankomende spits van het nederland elftal , pas 17 jaar en van orgine mocro :B

Erg he Vossie , jij pvv aanhanger.
HR
HR

Vossie
Legende

xavi schreef:

HR
Als al die jongens nu nog vinden dat het allemaal de schuld is van Ajax, dan hebben ze inderdaad niets geleerd.
Ajax niet nodig hebben? Nee, de echte grote talenten hebben eigenlijk helemaal geen opleiding van een profclub nodig, maar als er dan toch een opleiding gekozen moet worden is Ajax geen slechte keus... :denk

Geen omgangsvormen mee gekregen? Waar heb je het over? Omgang moet inderdaad van beide kanten komen, anders is er geen sprake van omgang... :denk
Maargoed, de kern van het verhaal is wel duidelijk hoor xavi. Ajax is kut en gaat de boot missen want behandelt noordafrikanen slecht. Met noordafrikanen zelf is niks mis, die hebben zich perfect aangepast en zijn perfect geintergreerd, zorgen nooit voor problemen, ideale profs ook allemaal! :denk

edit:
Pvv-aanhanger haha! Dat doet pijn zeg...
Prima hoor een jonge spits met marokkaanse roots, ik ben zeer benieuwd! Heb niks tegen welke nationaliteit of etniciteit dan ook, erken alleen wel dat bepaalde groepen het moeilijk hebben in de maatschappij. Omdat er binnen deze groepen teveel zijn die het lastig vinden om normaal te functioneren of zich aan te passen aan geldende normen en waarden. Dit is een groot probleem en dat moet van twee kanten worden opgelost. Ik erken dat wel ja, noem mij een pvv-er, maar als we jou moeten geloven treft de noordafrikaanse gemeenschap geen enkele blaam... :denk

[Dit bericht is veranderd door MaGiCa (op 31 augustus 2011 14:55:22).]
HR
HR

Kick Buttowski
Regelmatige invaller

xavi schreef:

(...)

Feyenooit presenteert de aankomende spits van het nederland elftal , pas 17 jaar en van orgine mocro :B

HR
Volgens mij verlies je hier volledig het overzicht in deze discussie. Bij Ajax is iedereen welkom. Er zit trouwens heel wat talent uit moslimlanden aan te komen momenteel..

[Dit bericht is veranderd door MaGiCa (op 31 augustus 2011 14:51:43).]
HR
HR

xavi
Basisspeler

Vossie schreef:

(...)

Als al die jongens nu nog vinden dat het allemaal de schuld is van Ajax, dan hebben ze inderdaad niets geleerd.
Ajax niet nodig hebben? Nee, de echte grote talenten hebben eigenlijk helemaal geen opleiding van een profclub nodig, maar als er dan toch een opleiding gekozen moet worden is Ajax geen slechte keus... :denk

Geen omgangsvormen mee gekregen? Waar heb je het over? Omgang moet inderdaad van beide kanten komen, anders is er geen sprake van omgang... :denk
Maargoed, de kern van het verhaal is wel duidelijk hoor xavi. Ajax is kut en gaat de boot missen want behandelt noordafrikanen slecht. Met noordafrikanen zelf is niks mis, die hebben zich perfect aangepast en zijn perfect geintergreerd, zorgen nooit voor problemen, ideale profs ook allemaal! :denk
HR
Tarik oulida , Boukari , aissatti , hebben zicht perfect gedragen bij ajax , geen onvertogen woord over deze spelers.
Hoe bedoel je Noordafrikaans profvoetballers en Problemen???
Het zijn ideale profs , ja , zie effalay, zie bakkal , zie chadli , zie labyad ,
enz. enz. en zo kan ik wel een tijdje doorgaan.
Het getuigd van domheid dat personen zoals jij alleen maar afgaan om het beeld wat gecreerd word door een enkeling of door een bepaalde tijdschrift.

[Dit bericht is veranderd door MaGiCa (op 31 augustus 2011 14:52:11).]
HR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

xavi schreef:

(...)

Tarik oulida , Boukari , aissatti , hebben zicht perfect gedragen bij ajax , geen onvertogen woord over deze spelers.
Het zijn ideale profs , ja , zie effalay, zie bakkal , zie chadli , zie labyad ,
Het getuigd van domheid dat personen zoals jij alleen maar afgaan om het beeld wat gecreerd word door een enkeling of door een bepaalde tijdschrift.

HR
Maar de onvrede zit hem toch juist bij de spelers die het NIET gehaald hebben? Vind je dat dan zelf niet opvallend? Het is echt een beetje een kip en ei discussie dit.

[Dit bericht is veranderd door MaGiCa (op 31 augustus 2011 14:52:49).]
HR
HR

Vossie
Legende

xavi schreef:

(...)

HR
Heb ook helemaal niks tegen marokkaanse spelers, genoeg goede voorbeelden inderdaad.
Volgens mij snap je de tendens van het verhaal niet, ben je bekend met overdrijving? Jij doet net alsof het allemaal aan Ajax ligt. Dus zeg ik, noordafrikanen zijn perfect en doen nooit wat verkeerd. Want dat lijk jij te willen zeggen.
Nogmaals, noem mij pvv-er omdat ik vind dat er een bepaalde groep is die onevenredig voor problemen zorgt. Dat jij dit niet wilt zien en de schuld volledig bij andere partijen legt is extremer en ligt dichter bij de pvv dan mijn opvattingen. Ik vind namelijk dat die problemen door beide (of eigenlijk alle) partijen moeten worden opgelost. Dat ik vind dat de algemeen geldende normen en waarden in dit land de normen en waarden voor iedereen zouden moeten zijn is natuurlijk volstrekt logisch, dat maakt een land wat het is.
Maargoed, dit is een politieke discussie en ligt misschien wel ten grondslag aan jou verhaal. Echter, het gaat er hier over dat jij al een tijdje roept dat noordafrikanen een hekel hebben aan Ajax en hier niet meer willen spelen. Jij mag vinden dat dit alleen aan Ajax ligt, ik niet, dat het zo zwart-wit ook niet is blijkt wel uit de gewone maatschappij.

[Dit bericht is veranderd door MaGiCa (op 31 augustus 2011 14:53:19).]
HR
HR

dach
Talent

Reg.: 25 mei 2011

Kick Buttowski schreef:

(...)

Jazeker, dan weet je het wel. We zijn verloren. Samen met Feyenoord naar de Jupiler League. Ga maar vast een beetje vaker op dat voetbal afstemmen, dan kun je eraan wennen. Knipoogsmileys laat ik achterwege nu. Zit hier te sidderen. Dit komt nooit meer goed.
HR
Niet zo somber, we hadden, wanneer we 5 jaar lang wat beter gescout hadden in de JL een zeer representatief en multicultureel elftal kunnen samenstellen kerel, tegen zeer gunstige prijs/kwaliteitsverhoudingen, toch ????
Feitelijk een spiegelbeeld van wat er nu loopt alleen, stukken goedkoper !!!Kortom : heb vertrouwen K.
HR
HR

renemar
Lid 2de elftal

Uit: Landgraaf
Vak: 428
Reg.: 26 augustus 2004

xavi schreef:

(...)

Ajax gaat zeker de boot missen , steek je kop maar in het zand .
Jij denkt toch niet dat veel spelers ajax nodig hebben , maak jezelf maar niets wijs.
Je pvv achtige vooroordeel met je opmerking " Ze hebben blijkbaar nog niets geleerd " geeft aan hoe jouw gedachten zijn ten op zichte van noordafrikanen.
Aangezien je geen omgangsvormen hebt mee gekregen van je ouders , omgang moet van beide kanten komen.
HR
Bijzonder ongemanierde en ongepaste opmerking. Voor wat omgangsvormen betreft eerst maar eens in de spiegel kijken.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 101 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Ismail Aissati [deel 2]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 91,7% dat PSV wint van Osijek. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van OGC Nice-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!