Ajax Netwerk
donderdag 25 mei 2017 - 01:23                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Jan Vertonghen [deel 5]

HR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 86 pagina's: « 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 ... 86 »

HR

Sindelar
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 26 januari 2008

https://twitter.com/#!/SkySportsNews

Ajax and Belgium defender Jan Vertonghen confirms he will join Tottenham within the next few days. More on SSN tonight.
HR
HR

JeroenE
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 17 september 2007

Om welk bedrag gaat het uiteindelijk?
HR
HR

Locadia
Ballenjongen

Uit: Eindhoven
Reg.: 27 oktober 2011

Ik denk dat Tottenham echt de perfecte club is voor hem, is ook precies zijn niveau, een topclub, maar niet de top van de top. Ik vind dit echt een hele goede keus van hem. Nu hopen dat het niet een Gomes verhaal word!
HR
HR

lvdk
Basisspeler

Reg.: 8 januari 2011

quote:HR
Locadia schreef:

Ik denk dat Tottenham echt de perfecte club is voor hem, is ook precies zijn niveau, een topclub, maar niet de top van de top. Ik vind dit echt een hele goede keus van hem. Nu hopen dat het niet een Gomes verhaal word!
HR
Als ze 13-15M betalen vind ik dat ook :D :B
HR
HR

sebastiaan1973
Internationale topspeler

Reg.: 29 mei 2009

Pijnlijk. Ik zal hem erg missen. Jammer dat we niet groter zijn en dat spelers zo'n club als opstap zien. Er is een boel werk aan de winkel om dit zo snel mogelijk te veranderen. De lat moet omhoog.
HR
HR

David89
Idool

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008

Hij heeft het zelf via Twitter ontkend.
HR
HR

raptor1979
Regelmatige invaller

Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

wat loopt Jan er verloren bij als LB. Helemaal met Driesje voor hem.
HR
HR

Le Berry
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 3 januari 2009

raptor1979 schreef:

HR
Speelt prima. Alleen is het totaal geen back. Hij moet zich inhouden en sober spelen. Zonde wat hij kan zoveel meer. Maar verdedigend komt hij tot nu toe niet in de problemen. Maar moet je toch kiezen, dan had ik toch echt Vermaelen als linksback gezet en Vertonghen centraal
HR
HR

L!tmanen!
Basisspeler

Uit: Alphen a/d Rijn
Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 1 september 2006

raptor1979 schreef:

HR
Geen wonder dat die Belgen zich voor geen enkel toernooi kwalificeren met zulke coaches...
HR
HR

raptor1979
Regelmatige invaller

Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010

Le Berry schreef:

(...)

Speelt prima. Alleen is het totaal geen back. Hij moet zich inhouden en sober spelen. Zonde wat hij kan zoveel meer. Maar verdedigend komt hij tot nu toe niet in de problemen. Maar moet je toch kiezen, dan had ik toch echt Vermaelen als linksback gezet en Vertonghen centraal
HR
dat bedoel ik! hij speelt in zoverre prima dat hij zijn taken uitvoert en het ook aardig doet maar je ziet gewoon dat hij meer kan en er zich vrij moedeloos bij voelt.. als of je Mohamed Ali Whack a Mole laat spelen als belangrijkste werk.
HR
HR

Benji
Vedette
Winnaar ANC 6 + 7

Vak: 425
Reg.: 18 oktober 2002

Beste man aan de kant van de Belgen (ondanks z'n positie).
HR
HR

danielson
Veelbelovend talent

Uit: Groningen
Reg.: 11 februari 2012

Belachelijk om die Simons in het centrum te zetten.
HR
HR

GIORGIO
Jeugdspeler

Uit: urmond
Reg.: 19 september 2005

sebastiaan1973 schreef:

Pijnlijk. Ik zal hem erg missen. Jammer dat we niet groter zijn en dat spelers zo'n club als opstap zien. Er is een boel werk aan de winkel om dit zo snel mogelijk te veranderen. De lat moet omhoog.
HR
Nou weet je wat het is Tottenham is echt geen stap hogerop het enigste hogerop eraan is het salarisstrookje ik vind het echt triest als mensen als Vertongen Tottenham als een stap hogerop zien......kijk het is een mooie club maar echt geen topclub ,Als meneer gewoon geduld heeft krijgt hij tenminste een echte topclub ......sorry kom er niet bij waarom je Ajax voor Tottenham verlaat? :denk

[Dit bericht is veranderd door GIORGIO (op 3 juni 2012 00:53:57).]
HRHR
HR

saikol
Ballenjongen

Uit: Rucphen
Reg.: 19 april 2012

Tottenham is qua competitie tuurlijk een stap hogerop, alleen internationaal een stap terug. Als Vertonghen zijnde moet je je dan afvragen, wil ik nu op mijn 25e al weg aar de engelse subtop en daar een hoger salaris verdienen door een 3 of 4 jarig contract, of blijf ik nog een jaar bij ajax, speel me volgend jaar helemaal in de kijker in de CL en ga ik daarna naar een ECHTE topclub. Dat is de overweging die hij moet maken, bij de eerste optie is een volgende stap naar de echte top veel moeilijker omdat THFC vast en zeker een hoog prijskaartje aan vertonghen zou hangen. De tweede optie lijkt me beter, je blijft speelt nog een jaar en gaat dat naar de echte top of alsnog naar een club als tottenham mocht je je toch niet bewezen hebben.
HR
HR

haassie
Bankzitter

Reg.: 9 juni 2009

Wat een ego's die belgen die witzel ,pakt steeds de bal van jan,en Vermaelen keek alleen naar rechts,terwijl hij makkelijk de bal kon geven aan jan verthongen.Vind vermaelen best goed,maar scheid nu in zijn broek voor verthongen volgens mij.Die speelde echt met twee vingers in zijn neus,kostte hem helemaal geen kracht.Als ze nu nog niet overtuigd zijn ,dan weet ik het niet meer,hij stond zich trouwens wel te ergeren,aan zijn medespelers en dat hij op die positie moest spelen.Die mertens gaat het steeds minder snappen,verthongen kon nooit de bal diep geven.Als die belgen een keer als een eenheid gaan spelen komen ze ergens.Want ze hebben goede spelers.
HR
HR

synzo
Veelbelovend talent

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 21 juli 2011

....kom op zeg!Wat denk je nou zelf? Die transfer naar Tottenham ketst heus niet af hoor. Goed van Ajax dat ze er alles uit willen slepen. Dan duurt het maar een paar dagen langer!

David89 schreef:

Hij heeft het zelf via Twitter ontkend.
HR
HR
HR
De ontwikkelingen zijn nu zover dat een transfer absoluut zeker is, Vertonghen heeft zijn zinnen gezet op de tranfer. Mocht Ajax er niet uit zijn kunnen ze de tranfer niet meer tegenhouden en zullen ze moeten toegeven.

Ik denk echt dat de transfer al rond is en morgen bekend gemaakt zal worden.
HR
HR

champy95
Idool

Uit: Brussel
Reg.: 26 oktober 2002

haassie schreef:

Wat een ego's die belgen die witzel ,pakt steeds de bal van jan,en Vermaelen keek alleen naar rechts,terwijl hij makkelijk de bal kon geven aan jan verthongen.Vind vermaelen best goed,maar scheid nu in zijn broek voor verthongen volgens mij.Die speelde echt met twee vingers in zijn neus,kostte hem helemaal geen kracht.Als ze nu nog niet overtuigd zijn ,dan weet ik het niet meer,hij stond zich trouwens wel te ergeren,aan zijn medespelers en dat hij op die positie moest spelen.Die mertens gaat het steeds minder snappen,verthongen kon nooit de bal diep geven.Als die belgen een keer als een eenheid gaan spelen komen ze ergens.Want ze hebben goede spelers.
HR
Het heeft weinig met eenheid of dergelijke te maken. Het is een kwaliteitsprobleem.

Het zijn ofwel waterdragers bij topclubs of spitsen bij mindere clubs.

De waterdragers (natuurlijk gechargeerd) zijn top in wat ze doen (verdedigen en snel afgeven aan spelers die kunnen voetballen), maar die so called 'voetballers' hebben niet de kwaliteit of inzicht om er wat mee te doen (anders zouden ze wel wekelijks schitteren bij een topclub).
HR
HR

skimovic
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 23 juli 2002

champy95 schreef:

(...)

Het heeft weinig met eenheid of dergelijke te maken. Het is een kwaliteitsprobleem.

Het zijn ofwel waterdragers bij topclubs of spitsen bij mindere clubs.

De waterdragers (natuurlijk gechargeerd) zijn top in wat ze doen (verdedigen en snel afgeven aan spelers die kunnen voetballen), maar die so called 'voetballers' hebben niet de kwaliteit of inzicht om er wat mee te doen (anders zouden ze wel wekelijks schitteren bij een topclub).
HR
Het zijn inderdaad vooral dienende spelers, er zit weinig branie in. Er zitten niet genoeg karakters tussen die alles op sleeptouw nemen en de lijnen uitzetten.

Het heeft volgens mij ook gewoon veel met de Belgische mentaliteit te maken, weinig durf en heel conservatief. Denk ook niet dat er veel jongens tussen zitten die hun mond opendoen of openlijk kritiek uitspreken.

Goede spelers hebben ze wel, als je naar de laatste selectie kijkt kan je zo een opstelling maken:

Courtois

Vermaelen
Vertonghen
Kompany
Alderweireld

Witsel
Fellaini
Defour

De Bruyne
Lukaku
Hazard

Dan heb je nog Chadli, Defour, Naingolan, Dembele etc op de bank.

[Dit bericht is veranderd door skimovic (op 3 juni 2012 15:42:18).]
HR
HR

haassie
Bankzitter

Zal wel als jullie het zeggen,misschien inderdaad teweinig branie.Maar dat jan verthongen gisteren heel goed speelde,op een vreemde plek,maar moest zich teveel. inhouden,zonde dat hij zo moest spelen.Ik hoop dat het snel rondkomt,en dat hij met een goede herindering aan ajax kan terug denken.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

haassie schreef:

Zal wel als jullie het zeggen,misschien inderdaad teweinig branie.Maar dat jan verthongen gisteren heel goed speelde,op een vreemde plek,maar moest zich teveel. inhouden,zonde dat hij zo moest spelen.Ik hoop dat het snel rondkomt,en dat hij met een goede herindering aan ajax kan terug denken.
HR
Die teksten van jou worden steeds moeilijker te ontcijferen.
HR
HR

haassie
Bankzitter

Geef reactie via mobiel,gaat er wel iets fout,maar het staat er toch in het hollands.En ik geef geen commentaar aan mensen als er iets fout word geformuleerd.Ik bedoel gewoon dat ik hoop op een snelle transfer,voor die jongen.Snap je het nu een beetje professor.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

haassie schreef:

Geef reactie via mobiel,gaat er wel iets fout,maar het staat er toch in het hollands.En ik geef geen commentaar aan mensen als er iets fout word geformuleerd.Ik bedoel gewoon dat ik hoop op een snelle transfer,voor die jongen.Snap je het nu een beetje professor.
HR
Die foutjes van jou komen echt niet door je telefoon, maargoed, ik bedoelde niks kwaads hoor. Je hoeft niet boos te worden. Ik hoop ook dat het snel rond komt, dan kunnen wij voor het begin van de voorbereiding zijn opvolger binnenhalen.
HR
HR

haassie
Bankzitter

Ik ben niet kwaad,alleen ik lees wel eens dingen en daar word dan niets over gezegd.Ben blij dat je het met mij eens bent.en daar erger ik mij wel aan,elke jaar het zelfde bij ajax ,maakt niet uit met aankopen of verkopen.Het duurt altijd een eeuwigheid.
HR
HR

Ome Michel
Idool

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 11 november 1999

haassie schreef:

Ik ben niet kwaad,alleen ik lees wel eens dingen en daar word dan niets over gezegd.Ben blij dat je het met mij eens bent.en daar erger ik mij wel aan,elke jaar het zelfde bij ajax ,maakt niet uit met aankopen of verkopen.Het duurt altijd een eeuwigheid.
HR
Het is inderdaad vrijwel nooit binnen een week geregeld, zoals dat bij uitzondering met Theo Janssen wel het geva was.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 86 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Jan Vertonghen [deel 5]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Hoe beoordeel jij dit seizoen?

Goed
Meer dan voldoende
Voldoende
Anders

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 76,3% dat NEC wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.