Ajax Netwerk
zaterdag 1 november 2014 - 10:01                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Vurnon Anita [deel 3]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 105 pagina's: « 1 ... 100 101 102 103 104 105

HR

Le Berry
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 3 januari 2009

quote:HR
Burzlew schreef:

(...)

Totaal niet mee eens. Lekker Enoh er weer neerzetten.
HR
Er zit nog wat tussen ' Anita voor 10milj verkopen' en ' Enoh er lekker neerzetten'.

Voor 10milj begin ik ook te twijfelen hoor. Kun je een hoop voor doen. Wie of wat is aan de scouting. Maar gezien de 2de seizoenshelft heeft Maher bewezen in die controlerende rol prima uit de voeten te kunnen. Welliswaar deed hij dat samen met Elm maar ik denk dat hij bij Ajax ook de rol van Anita geweldig zou kunnen invullen. Druk zetten,doordekken en vooral in de opbouw van essentiele waarde zijn. Voetballend is hij ook stukken beter

Nee ik houd Anita ook liever bij Ajax. Maar bij een bepaald bedrag moet je wellicht ook denken aan de mogelijkheden die dit kunnen brengen
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Anita is juist één van de weinige spelers die uitstekend voldoet. Laten we nou dat soort jongens proberen te behouden. Juist door z'n lengte wordt hij onderschat en kan je hem langer bij je houden.

Maher vind ik een talent, maar wel het beste als half. Die zou gewoon voor Anita moeten spelen in plaats van ervan.

[Dit bericht is veranderd door Burzlew (op 19 juli 2012 13:40:53).]
HR
HR

champy95
Idool

Uit: Brussel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 oktober 2002

Je kan het gewoon niet maken na Vertonghen, nog een belangrijke speler in de as, te verkopen.

Ajax moet zijn contract gewoon verlengen met x aantal jaar, en het salaris van Janssen aan hem geven, en Janssen verpatsen!
HR
HR

liam
Icoon

Vak: 420
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 10 juli 2002

champy95 schreef:

Je kan het gewoon niet maken na Vertonghen, nog een belangrijke speler in de as, te verkopen.

Ajax moet zijn contract gewoon verlengen met x aantal jaar, en het salaris van Janssen aan hem geven, en Janssen verpatsen!
HR
Precies. Dat is het signaal waar Anita op zit te wachten.
HR
HR

Le Berry
Vedette

Reg.: 3 januari 2009

Burzlew schreef:

Anita is juist één van de weinige spelers die uitstekend voldoet. Laten we nou dat soort jongens proberen te behouden. Juist door z'n lengte wordt hij onderschat en kan je hem langer bij je houden.

Maher vind ik een talent, maar wel het beste als half. Die zou gewoon voor Anita moeten spelen in plaats van ervan.
HR
Laat duidelijk zijn dat ik ook liever Anita weet te behouden. Maar 10milj is een hoop geld...en Maher zou een prachtige vervanger zijn. Hoewel ik Maher ook liever met(!) Anita zie spelen. Maar dat lijkt financieel gezien niet in de lijn der verwachtingen te liggen

Maar iedere speler heeft zn prijs, ook Anita
HR
HR

RogerGarcia
Regelmatige invaller

Uit: Winterswijk
Reg.: 4 oktober 2009

We kunnen iedere speler die geld waard is dan wel gaan verkopen. Laten we Anita, Eriksen, Alderweireld, Van Rhijn maar verkopen dan. Want iedereen heeft z'n prijskaartje immers. Man, wat een idiote redenering toch. Laten we lekker achterblijven met een waardeloze selectie dan. Het is van groot belang dat we deze spelers nog een jaar of 2 bij ons kunnen houden zodat jeugd kan worden klaargestoomd voor posities naast hen. We hebben toch geen geld nodig op dit moment, maar eerder een goede selectie. Waarom zou je Anita nu dan gaan verkopen? Als je hem verlengt tot 2016 dan is hij over 2 jaar nog gewoon hetzelfde geld waard dan dat hij nu waard is. Dan profiteer je dus nog 2 seizoenen van zijn spel en kun je hem daarna nog verkopen voor een prijskaartje die er nu ook is. Win-win situatie lijkt me toch?

Bij een vertrek van Anita komt er geen Maher, want we weten toch wat het nieuwe beleid is? Dan speel je dus fijn het hele seizoen met Enoh of Janssen op verdedigend mid.

[Dit bericht is veranderd door RogerGarcia (op 19 juli 2012 14:24:18).]
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Bovendien is maher een half en anita een VM, dus ik zou niet weten hoe dat een vervanger kan zijn.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

liam schreef:

(...)

Precies. Dat is het signaal waar Anita op zit te wachten.
HR
:denk

U kent hem persoonlijk? ;)

Maher lijkt me overigens de vervanger van Eriksen en aangezien Eriksen gewoon bij ons blijft komt Maher ook niet. Gaat hoogstens naar PSV als ze daar Toivonen weten te verpatsen.
HR
HR

liam
Icoon

Lederen Knikker schreef:

(...)
:denk

U kent hem persoonlijk? ;)

Maher lijkt me overigens de vervanger van Eriksen en aangezien Eriksen gewoon bij ons blijft komt Maher ook niet. Gaat hoogstens naar PSV als ze daar Toivonen weten te verpatsen.
HR
oh jee. De broer van Q. (maar dan wel met smiley) :P

Neen, ik ken hem NIET persoonlijk maar ik vermoed dit. Excuses voor de enorme ontstane verwarring.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

liam schreef:

Excuses voor de enorme ontstane verwarring.
HR
Dank je, ben weer gerustgesteld, was even bang dat we nog een insider hadden. Wel jammer aan de andere kant want ik ben dol op insider info in de zomer.
;B

Maar zijn de gemoederen hier alweer een beetje bedaard of geloven mensen alsnog in het sprookje dat Newcastle wil hebben voor een bedrag boven de 9 miljoen?
HR
HR

David89
Idool

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008

Maakte me totaal niet druk over een vertrek van Anita. Begint er nu verdomme wel een beetje op te lijken. Sjonge jonge, als Ajax dit weet te verkloten dan lever ik m'n seizoenskaart in.
HR
HR

liam
Icoon

Lederen Knikker schreef:

(...)
Dank je, ben weer gerustgesteld, was even bang dat we nog een insider hadden. Wel jammer aan de andere kant want ik ben dol op insider info in de zomer.
;B

Maar zijn de gemoederen hier alweer een beetje bedaard of geloven mensen alsnog in het sprookje dat Newcastle wil hebben voor een bedrag boven de 9 miljoen?
HR
Als ik iets weet horen jullie het als eerste. ;)
HRHR
HR

robdegekste
Talent

Reg.: 5 november 2007

David89 schreef:

Maakte me totaal niet druk over een vertrek van Anita. Begint er nu verdomme wel een beetje op te lijken. Sjonge jonge, als Ajax dit weet te verkloten dan lever ik m'n seizoenskaart in.
HR
Ajax heeft toch al duidelijk aan gegeven dat Anita niet weg mag? Dat zeggen ze niet zomaar. Hij blijft heus wel, waarschijnlijk met contractverlening.
HR
HR

Antario
Talent

Reg.: 28 augustus 2011

Derby Star schreef:

(...)

Jongens jongens, rustig aan met die loftrompet, Anita is een redelijk voetballertje, niet meer en niet minder, lekker in dienst van anderen spelen, en bij 7-10 miljoen heel snel weg doen.
HR
Gezien de problemen afgelopen seizoen om de VM positie goed te laten renderen, welke spelers zou je dan als mogelijke directe vervangers zien?
HR
HR

anders
Basisspeler

Reg.: 18 februari 2011

Antario schreef:

(...)

Gezien de problemen afgelopen seizoen om de VM positie goed te laten renderen, welke spelers zou je dan als mogelijke directe vervangers zien?
HR
Henriksen, Hiljemark, en die Boccara komt erbij toch die moet het volgend seizoen ook kunnen oppakken denk ik. Er zijn genoeg jonge spelers in Europa die dat kunnen, hangt wel een beetje af welk type je zoekt, ik zie graag een positioneel en passing sterke speler, type Pirlo/Alonso op cvm, niet een fysiek agressieve als van Bommel.
HR
HR

JohnDylan
Jeugdspeler

Uit: Londen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 13 mei 2007

Als Anita een vernieuwd contract zou willen ondertekenen wat hem vastlegt tot de zomer van 2017 dan zou Ajax in dat contract een verkoopclausule van 15 miljoen euro mogen aanbieden van mij. Voor een topclub zou 15 miljoen geen probleem moeten zijn als ze hem echt willen. Met Boccara en Sporkslede heeft Ajax de opvolger van Anita al in huis dus een vertrek van Anita zal intern op te vangen zijn.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Uit: trekken die kleren, chivu23
Reg.: 14 maart 2002

Waarom in vredesnaam een som van 15 miljoen? Dat is een bedrag waarvoor hij uiteindelijk nog echt zou kunnen vertrekken ook. Je moet een som bedenken waarvoor hij uiteindelijk zou kunnen vertrekken en daar 20% bovenop doen. Dan heb je in onderhandelingen ruimte, of je kan geïnteresseerde clubs gewoon op z'n transfersom van (ik zeg) 30 miljoen wijzen. Of 30 miljoen, of lekker de veerpont terug naar Engeland pakken.
HR
HR

Bullurist
Veelbelovend talent

Reg.: 4 maart 2011

Ares schreef:

Waarom in vredesnaam een som van 15 miljoen? Dat is een bedrag waarvoor hij uiteindelijk nog echt zou kunnen vertrekken ook. Je moet een som bedenken waarvoor hij uiteindelijk zou kunnen vertrekken en daar 20% bovenop doen. Dan heb je in onderhandelingen ruimte, of je kan geïnteresseerde clubs gewoon op z'n transfersom van (ik zeg) 30 miljoen wijzen. Of 30 miljoen, of lekker de veerpont terug naar Engeland pakken.
HR
De speler moet het contract natuurlijk wel willen ondertekenen, bij een te hoge som gooit hij zijn eigen glazen in.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Waarom? Alsof Ajax alleen maar spelers verkoopt die een clausule in hun contract hebben staan.
HR
HR

Bullurist
Veelbelovend talent

Reg.: 4 maart 2011

Ares schreef:

Waarom? Alsof Ajax alleen maar spelers verkoopt die een clausule in hun contract hebben staan.
HR
Insinueer ik dat? Een clausule voor een bedrag dat waarschijnlijk nooit wordt neergelegd voor een speler kan naar mijn idee alleen in het nadeel werken voor die speler. Bij een hoge som heeft de club tot dat bedrag altijd de mogelijkheid je vast te houden, wanneer je weg zou willen. Zo kan je een mooie transfer naar het buitenland door de neus geboord worden. Daarentegen maakt een lage som je juist interessanter voor andere clubs.
Tenzij er iets tegenover staat, zie ik niet wat de winst voor een speler is bij een hoge clausule.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Bullurist schreef:
Insinueer ik dat? Een clausule voor een bedrag dat waarschijnlijk nooit wordt neergelegd voor een speler kan naar mijn idee alleen in het nadeel werken voor die speler. Bij een hoge som heeft de club tot dat bedrag altijd de mogelijkheid je vast te houden, wanneer je weg zou willen. Zo kan je een mooie transfer naar het buitenland door de neus geboord worden. Daarentegen maakt een lage som je juist interessanter voor andere clubs.
Tenzij er iets tegenover staat, zie ik niet wat de winst voor een speler is bij een hoge clausule. HR
En Ajax heeft geen belang bij een clausule van 15 miljoen. Daar reageerde ik ook op bij JohnDylan. Waarom zou Ajax daar aan gaan? Anita heeft de potentie meer op te leveren, waarom zou Ajax dan een dergelijke clausule in z'n contract laten zetten?

Dergelijke clausules hebben geen voordeel voor Ajax. Lekker achterwege laten die ongein. Ajax heeft een redelijk sterke onderhandelingspositie op dit moment. Toegeven met dergelijke clausules kan je doen wanneer je Vertonghen dit jaar had willen laten verlengen. Bij de 23-jarige Anita slaat dat nergens op.

Een dergelijke clausule hoeft er trouwens niet per se voor de speler in te zitten. Het kan er voor Ajax ook in komen te staan. Maar in principe zit er natuurlijk weinig verschil tussen een contract waar geen afkoopsom in staat en een contract waar een hoge afkoopsom in staat. Ajax werkt ook vrijwel niet met contracten met afgesproken afkoopsommen trouwens. Dus veel verschil zit er niet in.
HR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

Verder in deel 4.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 105 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Vurnon Anita [deel 3]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,2% dat Bayern München wint van AS Roma. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!