Ajax Netwerk
donderdag 29 juni 2017 - 00:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Gregory van der Wiel [deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 121 pagina's: « 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... 121 »

HR

Fern
International

Vak: -
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 14 augustus 2007

quote:HR
Emp schreef:

(...)

Wie zegt dat hij een half jaar niet speelt? Natuurlijk niet! Hij is wel slim genoeg om nog een vijftal wedstrijden bij Ajax mee te spelen en vervolgens naar het WK te gaan. Hij heeft het grootste gedeelte van zijn rust al gepakt.
HR
Dus nog 2 jaar geblesseerd blijven? Dat is niet goed voor zijn transferwaarde hoor ;)
HR
HR

pannini
Bankzitter

Uit: amsterdam
Vak: 120
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 16 juli 2003

Als die jongens niet willen verlengen verlengen ze niet.
Ik denk eerder dat je in de opbouw van je selectie de einddata van de contracten zoveel mogelijk moet spreiden.
Dus van je verdedigers niet teveel contracten die aflopen in het zelfde jaar
HR
HR

Rafael vd Vaart
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Brabant
Vak: 118
Droomaankoop: -
Reg.: 23 juli 2010

pannini schreef:

Als die jongens niet willen verlengen verlengen ze niet.
Ik denk eerder dat je in de opbouw van je selectie de einddata van de contracten zoveel mogelijk moet spreiden.
Dus van je verdedigers niet teveel contracten die aflopen in het zelfde jaar
HR
Je moet 'misbruik' maken van de roes die ze beleven als ze zojuist kampioen zijn geworden. Van der Wiel riep destijds ook dat hij nog zeker een jaar wilde blijven een misschien zelfs nog langer. Meteen die besprekingen starten en niet altijd dat trage handelen. Kan me daar echt dood aan ergeren.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Waarom zou Valencia toch van der Wiel willen hebben als ze deze Barragan hebben ?
HR
HR

Vossie
Legende

Vak: 425
Reg.: 25 februari 2003

Dubbele bezetting? Miguel is op.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Vossie schreef:

Dubbele bezetting? Miguel is op.
HR
Tussen de 8 en 10 mio voor een back up ?
HR
HR

Vossie
Legende

Vak: 425
Reg.: 25 februari 2003

Ach, al zetten ze hem op de tribune. Bijtekenen doetie toch niet...
HR
HR

Flurry
Talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 oktober 2007

Quattroporte schreef:

Waarom zou Valencia toch van der Wiel willen hebben als ze deze Barragan hebben ?
HR
Verdedigend hoeft hij niet echt iets te doen. Misschien komt hij in dat aspect wel flink te kort tegen spelers van het niveau waar hij normaal tegen speelt. Aanvallend mag hij ook doen wat hij wil want er is absoluut geen idee in het veld wie hem moet opvangen.
HR
HR

nautilus
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 31 januari 2010

Wat een bagger stadium / grasmat heeft dat Valencia. En daar wil je dan spelen?
HR
HR

tkriek
International

Reg.: 27 augustus 2006

nautilus schreef:

Wat een bagger stadium / grasmat heeft dat Valencia. En daar wil je dan spelen?
HR
Nou als je kijkt naar het voetbal dat ze spelen, het land, klimaat, salaris etc begrijp ik best dat vd Wiel daar wil spelen hor.
Verkoop hem gewoon voor 8-12 miljoen en dan mag hij daar proberen een basisplaats te veroveren.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Sjaakjwt schreef:

(...)

Dit gaf ik ook al in het Eriksen topic aan. Bij Stekelenburg, Maduro en Emanuelson is het ook zo gegaan. Gewoon echt schandalig wanbeleid, veels te reactief.
HR
Ooit aan gedacht dat deze spelers niet wilden verlengen ?
HR
HR

Rafael vd Vaart
Geselecteerd voor Oranje

Quattroporte schreef:

(...)

Ooit aan gedacht dat deze spelers niet wilden verlengen ?
HR
Wat riep hij op 15 mei van het vorige jaar, en even later in augustus ook weer? Ajax had hem een contract moeten geven voor rond het miljoen per jaar of zelfs iets meer. Het liefst zo lang mogelijk en zonder clausules erin. Hadden we een betere onderhandelingspositie gehad en dat salaris wat hij intussentijd zou krijgen er al lang en breed uitgehaald.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=145765
HR
HR

tkriek
International

Reg.: 27 augustus 2006

Rafael vd Vaart schreef:

(...)

Wat riep hij op 15 mei van het vorige jaar, en even later in augustus ook weer? Ajax had hem een contract moeten geven voor rond het miljoen per jaar of zelfs iets meer. Het liefst zo lang mogelijk en zonder clausules erin. Hadden we een betere onderhandelingspositie gehad en dat salaris wat hij intussentijd zou krijgen er al lang en breed uitgehaald.

HR
Is allemaal leuk en aardig, maar als Valencia zich vervolgens meldt bij zijn zaakwaarnemer wil hij ook niet verlengen hor. Is ook logisch, iedereen heeft een eigen belang dus ook vd Wiel.
vd Wiel gaat gewoon van de zomer en dat is ook niet erg. van Rhijn kan hem opvolgen en Ligeon komt er ook aan.
HRHR
HR

afcavooraltijd
Bankzitter

Reg.: 19 juli 2011

Greg heeft ook weer een terugslag dus speelt waarschijnlijk ook niet tegen Psv :\(
En het duurt maar en het duurt maar
HR
HR

Oceanborn
Lid 2de elftal

Reg.: 4 januari 2004

afcavooraltijd schreef:

Greg heeft ook weer een terugslag dus speelt waarschijnlijk ook niet tegen Psv :\(
En het duurt maar en het duurt maar
HR
Ja het zal wel.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Rafael vd Vaart schreef:

(...)

HR
Zegt hij dan hier (als het al klopt allemaal) dat hij WIL verlengen ?
HR
HR

Rafael vd Vaart
Geselecteerd voor Oranje

tkriek schreef:

(...)

Is allemaal leuk en aardig, maar als Valencia zich vervolgens meldt bij zijn zaakwaarnemer wil hij ook niet verlengen hor. Is ook logisch, iedereen heeft een eigen belang dus ook vd Wiel.
vd Wiel gaat gewoon van de zomer en dat is ook niet erg. van Rhijn kan hem opvolgen en Ligeon komt er ook aan.
HR
Daarom had er ook al eerder actie ondernomen worden. Valencia kwam pas in de winterstop aanzetten. Het contract had meteen de maand nadat hij een teken gaf van 'ik wil verlengen' verlengd moeten zijn. Dat hij zich bedenkt wanneer er andere clubs komen is dus te wijten aan zichzelf, dat contract had hij toen al getekend moeten hebben.

Quattroporte schreef:

(...)

Zegt hij dan hier (als het al klopt allemaal) dat hij WIL verlengen ?
HR
Dat hij er voor open staat ja, dus waarom dan niet praten? Nu zit je als Ajax zijnde in een minder sterkere onderhandelingspositie en zul je niet zo veel vangen als wanneer hij een meerjarig contract had ondertekent.

Ik vind het laks, wanneer spelers dit soort signalen geven moet er meteen gesproken worden. En niet denken van; ach joh, doen we in maart wel.

[Dit bericht is veranderd door Rafael vd Vaart (op 9 maart 2012 17:41:24).]
HR
HR

Quattroporte
Legende

Rafael vd Vaart schreef:

(...)

Dat hij er voor open staat ja, dus waarom dan niet praten? Nu zit je als Ajax zijnde in een minder sterkere onderhandelingspositie en zul je niet zo veel vangen als wanneer hij een meerjarig contract had ondertekent.

Ik vind het laks, wanneer spelers dit soort signalen geven moet er meteen gesproken worden. En niet denken van; ach joh, doen we in maart wel.
HR
En wat doet je dan vermoeden dat er niet meteen gesproken is met hem ?
HR
HR

Idaho
Lid 2de elftal

Uit: Oosterbeek
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 1 juli 2001

Oceanborn schreef:

(...)

Ja het zal wel.
HR
inderdaad, Van Rhijn vervangt hem meer dan uitstekend en ik mis Greg daarom niet.
HR
HR

Rafael vd Vaart
Geselecteerd voor Oranje

Quattroporte schreef:

(...)

En wat doet je dan vermoeden dat er niet meteen gesproken is met hem ?
HR
Misschien wel even gesproken, maar volgens mij is er niet flink onderhandeld. Bij Ajax lekt altijd alles uit, zeker wanneer je twee kampen hebt zoals destijds, en ik denk dat er genoeg redenen zijn om wat sceptisch te zijn.

Wanneer je écht allebei de intentie hebt eruit te komen moet dit toch altijd lukken. Clausule van vijftien á twintig miljoen erin, salaris met wat tonnen omhoog schroeven en proosten op de langere samenwerking.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Rafael vd Vaart schreef:

(...)

Misschien wel even gesproken, maar volgens mij is er niet flink onderhandeld. Bij Ajax lekt altijd alles uit, zeker wanneer je twee kampen hebt zoals destijds, en ik denk dat er genoeg redenen zijn om wat sceptisch te zijn.

Wanneer je écht allebei de intentie hebt eruit te komen moet dit toch altijd lukken. Clausule van vijftien á twintig miljoen erin, salaris met wat tonnen omhoog schroeven en proosten op de langere samenwerking.
HR
Pure aanname van je en nergens op feiten of bronnen gebaseerd. Waarom toch altijd van het negatieve uitgaan ?

En natuurlijk zijn ze er niet uitgekomen. van der Wiel, althans zijn zaakwaarnemer wilde helemaal niet verlengen. Wat hij zegt is toch pure politieke correctheid. En clausule erin van 15 mio ?? Welk belang heeft vd Wiel daar in godsnaam bij ? Hij wilde vorig jaar al weg, weet je nog.
HR
HR

Rafael vd Vaart
Geselecteerd voor Oranje

Quattroporte schreef:

(...)

Pure aanname van je en nergens op feiten of bronnen gebaseerd. Waarom toch altijd van het negatieve uitgaan ?
HR
Het is de laatste jaren een grote teringzooi bij Ajax, op alle gebieden. Lijkt me dus niet zo heel erg vreemd om niet van het meest ideale scenario uit te gaan. Er gaat zo veel mis.

En natuurlijk zijn ze er niet uitgekomen. van der Wiel, althans zijn zaakwaarnemer wilde helemaal niet verlengen. HR
Bron?

Wat hij zegt is toch pure politieke correctheid. En clausule erin van 15 mio ?? Welk belang heeft vd Wiel daar in godsnaam bij ? HR
Je kunt hem een percentage van de transfersom geven, en voor vijftien miljoen ben je voor absolute topclubs nog steeds haalbaar. En er moet natuurlijk iets tegenover de salarisverhoging staan.

Hij wilde vorig jaar al weg, weet je nog.
HR
Weet ik niet, nergens gelezen, bron?
HR
HR

appa
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 401
Reg.: 18 oktober 2002

Nu te zien in Ik hou van Holland
HR
HR

Kick Buttowski
Basisspeler

Vak: 128
Reg.: 26 januari 2008

appa schreef:

HR
Zijn beste spel sinds maanden. :P
HR
HR

mzo
Icoon

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

appa schreef:

HR
Pfff voor zo een programma leen je je toch niet als Ajacied
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 121 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Gregory van der Wiel [deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet de nieuwe aanvoerder worden na het vertrek van Klaassen?

Schöne
Ziyech
Viergever
Huntelaar
Veltman
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,1% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.