Ajax Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 04:42                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Gregory van der Wiel [deel 4]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 121 pagina's: « 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 ... 121 »

HR

synzo
Veelbelovend talent

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 21 juli 2011

Wou je zeggen dat hij bij Ajax een topseizoen heeft gedraaid dan??? Welgeteld 1 hoogtepunt: zijn goal tegen fctewente uit. En over Oranje; daar mag je dan misschien een punt hebben, maar een echte topper staat daar zijn mannetje! Greg daarentegen zakt door het ijs. Voor een fatsoenlijke prijs verpatsen aan Chelsea en dan mag je God op je blote knietjes danken!

quote:HR
Middenweg 401 schreef:

(...)

En dat maak je op uit? Toch niet die wedstrijden met Oranje? Met een incompetente bondscoach en een selectie die nergens op slaat? Met een rechterflank waar alle patronen uitgeramd zijn?
HR
[Dit bericht is veranderd door synzo (op 4 juni 2012 12:28:37).]
HR
HR

Middenweg 401
Geselecteerd voor Oranje

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 14 april 2005

synzo schreef:

Wou je zeggen dat hij bij Ajax een topseizoen heeft gedraaid dan??? Welgeteld 1 hoogtepunt: zijn goal tegen fctewente uit. HR
Nee, inderdaad. Maar om conclusies uit dit seizoen te trekken terwijl de man sinds oktober last heeft gehad van een blessure en nauwelijks heeft gespeeld vind ik knap.

En over Oranje; daar mag je dan misschien een punt hebben, maar een echte topper staat daar zijn mannetje! Greg daarentegen zakt door het ijs. Voor een fatsoenlijke prijs verpatsen aan Chelsea en dan mag je God op je blote knietjes danken!
HR
Een topper zoals wie? Onze topper Sneijder die in die paar potjes iedereen op een hoop speelde? Onze topper Van Persie die er al vijftien in heeft liggen? Of is het misschien zo dat er nog helemaal niemand overtuigt op dit moment?

Van mij mag Greg weg voor een mooie prijs, hoor, maar om dat aan deze redeneringen op te hangen vind ik een beetje dun.
HR
HR

Joris25
Lid 2de elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 23 september 2010

Hopen dat hij een goed EK speelt, en dat er een club komt. Anders zit je volg seiz met een vdWiel met een nog slechtere mentaliteit dan die al had.
HR
HR

Ralph-N
Veelbelovend talent

Droomaankoop: Bryan Ruiz
Uploads: 2
Reg.: 10 oktober 2006

Gewoon van Rhijn als eerste keuze opstellen. Die vent heeft laten zien in potentie beter te zijn dan een van der Wiel. Voor veel clubs is van der Wiel nu erg aantrekkelijk. Hij heeft nu een relatief lage afkoopsom en wil graag weg bij Ajax. Je weet als club dat hij nu fit is.

Daarom verwacht ik ook dat er genoeg clubs zijn die van der Wiel willen hebben.
HR
HR

Emp
Basisspeler

Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 7 juni 2009

Joris25 schreef:

Hopen dat hij een goed EK speelt, en dat er een club komt. Anders zit je volg seiz met een vdWiel met een nog slechtere mentaliteit dan die al had.
HR
Hij vertrekt echt wel hoor naar Arsenal bijvoorbeeld (als zij Sagna verliezen).
HR
HR

Ralph-N
Veelbelovend talent

Droomaankoop: Bryan Ruiz
Uploads: 2
Reg.: 10 oktober 2006

Emp schreef:

(...)

Hij vertrekt echt wel hoor naar Arsenal bijvoorbeeld (als zij Sagna verliezen).
HR
Weet niet zo zeker of Arsenal op van der Wiel zit te wachten.
Die kiezen vaak eerder voor een speler uit Franse competitie ofzo.
Van der Wiel moet gewoon naar een subtopper uit een topcompetitie gaan.
Zo denderend heeft hij het afgelopen twee seizoenen natuurlijk ook niet gespeeld.

Maar blijf er wel bij dat er genoeg clubs voor hem zullen zijn.
HR
HR

Morgenzon
Basisspeler

Reg.: 19 februari 2008

Als vd Wiel komend EK een beetje zijn niveau haalt en af en toe een keer een goede voorzet aflevert dan kan hij ook wel naar een topclub hoor, die staren zich totaal blind op aanvallende backs en vergeven hem dan die 100 terugspeelballen per wedstrijd.
HR
HR

spelbos
Icoon

Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006

Ralph-N schreef:

Gewoon van Rhijn als eerste keuze opstellen. Die vent heeft laten zien in potentie beter te zijn dan een van der Wiel. Voor veel clubs is van der Wiel nu erg aantrekkelijk. Hij heeft nu een relatief lage afkoopsom en wil graag weg bij Ajax. Je weet als club dat hij nu fit is.

Daarom verwacht ik ook dat er genoeg clubs zijn die van der Wiel willen hebben.
HR
Greg had ook een prima 1e seizoen, hetgeen wat hem daarna is overkomen kan van Rhijn ook overkomen.
Ook ik vind Greg van Europese klasse op zijn positie, alleen moet hij de ballen wat eerder voorgeven.
HR
HR

Massimo
International

Reg.: 20 januari 2010

Morgenzon schreef:

Als vd Wiel komend EK een beetje zijn niveau haalt en af en toe een keer een goede voorzet aflevert dan kan hij ook wel naar een topclub hoor, die staren zich totaal blind op aanvallende backs en vergeven hem dan die 100 terugspeelballen per wedstrijd.
HR
Van der Wiel moet vanwege zijn eenjarige contract verkocht worden en voor Ajax is het te hopend dat hij een assist geeft, want dan heb je heb binnen no-time nog voor een leuk bedrag verkocht.
HR
HR

liam
Icoon

Vak: 420
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 10 juli 2002

Massimo schreef:

(...)

Van der Wiel moet vanwege zijn eenjarige contract verkocht worden en voor Ajax is het te hopend dat hij een assist geeft, want dan heb je heb binnen no-time nog voor een leuk bedrag verkocht.
HR
Ik hoop idd op het Manolev-scenario. Dat hij per ongeluk ineens een bal goed voor geeft. Wie weet.
HR
HR

Massimo
International

Reg.: 20 januari 2010

liam schreef:

(...)

Ik hoop idd op het Manolev-scenario. Dat hij per ongeluk ineens een bal goed voor geeft. Wie weet.
HR
Vooralsnog helaas nog geen interesse in Manolev. Alles boven de 2 euro zou mooi meegenomen zijn.
HR
HR

Quido
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 10 juli 2003

Ouderwets drama weer vanavond. Had - op basis van dit seizoen - liever Van Rhijn meegenomen.
HR
HR

Oussama Assaidi
Veelbelovend talent

Reg.: 17 februari 2012

Ik snap het niet helemaal meer. Ik vind hem prima spelen, goede passing, goede loopacties naar voren en verdedigend niet in de problemen gekomen. Wat heeft hij verkeerd gedaan?
HRHR
HR

afcavooraltijd
Bankzitter

Reg.: 19 juli 2011

Oussama Assaidi schreef:

Ik snap het niet helemaal meer. Ik vind hem prima spelen, goede passing, goede loopacties naar voren en verdedigend niet in de problemen gekomen. Wat heeft hij verkeerd gedaan?
HR
Hij staat als een lulletje rozewater te verdedigen man, dekken op 2 meter, totaal geen agressiviteit, constant dat nonchalante van hem. Hij heeft gewoon een chronische probleem met zijn concentratie en mentaliteit.
Ik ben blij als hij weg is.
Maja Chelsea zal ook wel zitten kijken
HR
HR

Schip ahoy
Vedette

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

De man heeft werkelijk waar abominabel slecht en EK onwaardig gespeeld. Willems loopt rondjes om hem heen qua niveau en instelling.
HR
HR

RogerGarcia
Regelmatige invaller

Uit: Winterswijk
Reg.: 4 oktober 2009

Daar gaat zijn totale waarde. Wat een nepverdediger die nooit ingrijpt. Aanvallend was het vandaag helemaaal dramatisch. Alles rond de 7.5 miljoen mag je nu je handjes mee dichtknijpen.
HR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

Oussama Assaidi schreef:

HR
Eerste helft wel, tweede helft was zijn concentratie compleet zoek.
HR
HR

Dmitri Karamazov
Veelbelovend talent

Reg.: 31 augustus 2010

Schip ahoy schreef:

De man heeft werkelijk waar abominabel slecht en EK onwaardig gespeeld. Willems loopt rondjes om hem heen qua niveau en instelling.
HR
Helemaal mee eens. Deze jongen heeft niks te zoeken bij een Europese topclub.
HR
HR

Cacciatore
Internationale topspeler

Reg.: 23 augustus 2009

Geweldig gespeeld Greg, jij bent onze eigen Erik Pieters aan het worden!
HR
HR

Le Berry
Vedette

Reg.: 3 januari 2009

Slechtste man van het veld. Zoals wel vaker,als er spanning op staat haakt hij als eerste af. Verdedigend werd hij soms gek gedraaid door Poulsen en aanvallend stelde het ook niets voor. Wat een belachelijk slechte voorzet heeft hij toch

Heb hem na een slecht seizoen lang weten te verdedigen maar zijn kwetsbaarheid is wel er opzichtig tentoon gesteld vandaag.

Een topclub had hij in gedachte. Nou,wees maar heel blij met Ajax
HR
HR

Suavimani
Idool

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 24 november 2003

Cacciatore schreef:

Geweldig gespeeld Greg, jij bent onze eigen Erik Pieters aan het worden!
HR
Daarmee geef je hem nog veel te veel eer. Wat ben ik blij dat hij vertrekt bij ons. Ik heb altijd gezegd dat Van Rhijn binnen 2 jaar Greg uit de basis van NL11 speelt. Maak daar maaer 1 jaar van, mits behoudende Bert optyft..
HR
HR

blaat
Regelmatige invaller

Reg.: 17 februari 2005

Schip ahoy schreef:

HR
totaal niet mee eens, willems is net zo slecht als vd wiel..
HR
HR

Vanilla ice
Vedette

Reg.: 9 september 2007

DRA-MA-TISCH. Om te janken, zo slecht. Was een gevaar voor de eigen ploeg.
HR
HR

Dijkstra Ajacied Forever
Legende

Reg.: 29 mei 2001

Ik vond hem wel goed, hij heeft een supervet kapsel joh!
HR
HR

Le Berry
Vedette

Reg.: 3 januari 2009

blaat schreef:

(...)

totaal niet mee eens, willems is net zo slecht als vd wiel..
HR
Willems is een stuk jonger en heeft veel meer potentie. Kijk alleen al naar zn techniek. Die is stukken beter dan die van vd Wiel
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 121 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Gregory van der Wiel [deel 4]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 85,7% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor OGC Nice-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!