Ajax Netwerk
donderdag 25 mei 2017 - 01:20                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Aras Özbiliz

HR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 67 pagina's: « 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 67 »

HR

Sepouh
Ballenjongen

Uit: Glendale
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 5 mei 2006

Het is eerder een informatieve stelling, dat (hoop ik) menig ajax supporter zou aanzetten tot het stellen van vragen.
HR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 september 2007

Nou mij niet. Ik kan me hier niet echt druk om maken.
HR
HR

Catch-22
Walden Zonnebril
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 4 februari 2006

quote:HR
Sepouh schreef:
Aras Ozbiliz is op dit moment in Armenië zich aan het voorbereiden voor de interland tegen Macedonië. Waarom bericht Ajax.nl hier ons niet over? Ik moest het nieuws via via krijgen.
HR
Klopt.

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie

Bron: http://www.armsport.am/am/news/2/54/26845/

Zijn aankomst op het vliegveld: http://www.youtube.com/watch?v=BbwVoiix8AU&feature

In het interview geeft hij aan dat hij nog minstens 3 weken geblesseerd is, dus hij zal zeker niet meespelen met Armenië tegen Macedonië en Ierland. Hij heeft alleen nu de knoop doorgehakt om voor Armenië te gaan spelen.

[Dit bericht is veranderd door Catch-22 (op 4 oktober 2011 11:22:10).]
HR
HR

Perry Patana
International

Reg.: 11 augustus 2003

Hier is z'n presentatie inclusief volkslied.
HR
HR

Albinho
Idool

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Buiten zijn eventuele kwaliteiten constateer ik dat deze man eigenlijk helaas structureel geblesseerd is, vrees dat zijn talent niet makkelijk tot bloei zal komen op deze wijze..
HR
HR

Aias 82
Regelmatige invaller

Reg.: 27 februari 2003

Hij is weer fit, Albinho! Laten we hopen dat hij fit blijft en nu eindelijk zijn kwaliteiten gaat laten zien.
HR
HR

Aias 82 schreef:

Hij is weer fit, Albinho! Laten we hopen dat hij fit blijft en nu eindelijk zijn kwaliteiten gaat laten zien.
HR
Echt weer wedstrijdfit? Dan mag hij wat mij betreft gelijk de basis in. Alles beter dan onze fab 4. (Boerrigter-De Jong-Bulykin-Sulejmani)
HR
HR

yan-arie
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Derk Boerrigter
Reg.: 12 januari 2008

Aras start de groepstraining deze week weer volledig, dat betekent niet dat hij al voldoende belastbaar is om een wedstrijd te starten.
Volgens het normale traject zal hij eerst zijn minuten maken bij Jong Ajax alvorens in ajax 1 te spelen.
Persoonlijk vind ik dit weer te vroeg voor deze jongen. Laten we hopen dat hij niet weer opgeblazen word.
HR
HR

Zlatanist
Vedette

Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009

Zit nog niet bij de selectie voor de bekerwedstrijd. Zal wel Utrecht-uit worden, of pas na de interlandperiode.
HR
HR

Grazie Roma
Vedette

Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003

Vond hem weer een erg flets en niet gretig invallen. Toch erg jammer want aan in zijn passing en aanname kan je toch zien dat dit een speler is die (technisch) wel het niveau heeft waar Ajax naar moet streven. Ik wacht nog steeds op de wedstrijd dat hij die schroom van zich afgooit.
HR
HR

Maggelmans
Lid 2de elftal

Vak: 409
Droomaankoop: Mario Mandzukic
Reg.: 15 januari 2006

Vond het ook echt schrijnend om te zien hoe hij zich nooit aanspeelbaar probeerde te maken. Bleef maar een beetje bij zijn man hangen en heeft mede daardoor ook niets laten zien.
HR
HR

Vanilla ice
Vedette

Reg.: 9 september 2007

Gaat hem niet worden, denk ik. Er zit geen progressie.
HR
HR

Sigmund Freud
Basisspeler

Reg.: 11 oktober 2009

Zou een mental coach niks kunnen met deze jongen? Hij kan best voetballen, maar lijkt het liefst onzichtbaar te willen zijn. Nam ook gisteren weer te weinig (of geen?) initiatief om de bal te krijgen.
HRHR
HR

Vanilla ice
Vedette

Reg.: 9 september 2007

Exemplarisch van een jeugdspeler die door de jaren heen in de jeugdopleiding in een keurslijf is geperst en opteert voor een balletje breed/terug i.p.v. de actie. Het is eruit geramd en waarschijnlijk niet te herstellen. Wat dat betreft hebben Co Adriaanse en z'n volgeling Jan Olde Riekerink de jeugdopleiding geen goed gedaan.
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Droomaankoop: Dusan Tadic
Reg.: 20 april 2006

Gaan we nou verbaasd zitten doen? Deze jongen heeft vanaf de 1e wedstrijd in de hoofdmacht uitermate slap gespeeld. Wanneer hebben we hem nou echt goed zien spelen? Ik heb nooit geloofd in deze jongen op dit niveau en volgens mij gaat het ook niet gebeuren.
HR
HR

MrBuijs
Internationale topspeler

Reg.: 18 maart 2004

Ik vond hem in de voorbereiding anders uitstekend en hij laat soms wel dingen zien dat hij het basisniveau heeft in de kleine ruimte etc. Daarnaast was dit zijn eerste wedstrijd in het 1e sinds een lange blessure. Mist echter duidelijk nog flair en het vertrouwen acties te maken, zich te laten zien etc.... Maar dat is een kwestie van vertrouwen wat hij wat langer nodig heeft dan anderen.
HR
HR

ibramovic
Vedette

Uit: Rotterdam
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 20 augustus 2003

Zulke jongens moeten ook gewoon ervaring opdoen in de Eredivisie, voordat ze bij Ajax aan een basisplaats mogen denken. Je ziet vaak dat ze simpelweg wat wedstrijdervaring nodig hebben om de schroom er af te schudden (v/d Meyde naar Twente, de Mul naar Vitesse bv.). Özbiliz, Ebecilio, Lukoki hebben allen het niveau (nog) niet voor een basisplek bij Ajax: Verhuur ze dan aan clubs als NEC, Vitesse of Groningen.

Gezien het gebrek aan buitenspelers die voldoen aan het minimumniveau (Boerrigter-level), had Ajax dit aan moeten voelen en moeten investeren in spelers als de Bruyne of Narsingh. Een opgebloeide Özbiliz zou die jongens dan over 2 jaar weer kunnen vervangen. Nu komt hij - net als de anderen - niet veel verder in z'n ontwikkeling. Niet goed voor Ajax, niet goed voor de individuele spelers.
HR
HR

Sepouh
Ballenjongen

Uit: Glendale
Reg.: 5 mei 2006

Dat jullie dit allemaal kunnen constateren na 10 minuten speeltijd vind ik bijzonder knap. Hij MOET vlammen in 10 minuten tijd na een lange revalidatieperiode anders is hij niet van Ajax niveau... kom nou zeg
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

Sepouh schreef:

Dat jullie dit allemaal kunnen constateren na 10 minuten speeltijd vind ik bijzonder knap. Hij MOET vlammen in 10 minuten tijd na een lange revalidatieperiode anders is hij niet van Ajax niveau... kom nou zeg
HR
Daarom zou hij eens een keer verhuurd moeten worden aan een eredivisie club waar hij wel veel minuten kan maken.
HR
HR

Frankie de missing link
Internationale topspeler

Reg.: 14 augustus 2009

Terecht het slachtoffer van de terugkeer van Sulejmani. Liet weer niets zien. Hij hoeft niet per se elke keer te vlammen, maar het iig PROBEREN. Dit was weer heel timide. Ebicilio is gewoon niveau Roda, maar een Roda vleugelspeler met lef en een beetje een schot en voorzet in zijn benen kan heel wat bereiken in de eredivisie. Als Ozbiliz steeds minder laat zien, gaat hij het moeilijk krijgen, ondanks de mogelijk aanwezige intrinsieke kwaliteit.

Ook lef is een intrinsieke kwaliteit die een buitenspeler nodig heeft.
HR
HR

GaBrie
Vedette

Vak: 422
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 8 februari 2009

Frankie de missing link schreef:

Terecht het slachtoffer van de terugkeer van Sulejmani. Liet weer niets zien. Hij hoeft niet per se elke keer te vlammen, maar het iig PROBEREN. Dit was weer heel timide. Ebicilio is gewoon niveau Roda, maar een Roda vleugelspeler met lef en een beetje een schot en voorzet in zijn benen kan heel wat bereiken in de eredivisie. Als Ozbiliz steeds minder laat zien, gaat hij het moeilijk krijgen, ondanks de mogelijk aanwezige intrinsieke kwaliteit.

Ook lef is een intrinsieke kwaliteit die een buitenspeler nodig heeft.
HR
Ozbiliz maakt zijn eerste minuten van het seizoen. Wat is dit voor onzinpraat?? Hoe weinig krediet geef je een speler als je hem na nog geen 500 minuten in het eerste al volledig hebt afgeserveerd?
HR
HR

Frankie de missing link
Internationale topspeler

Reg.: 14 augustus 2009

GaBrie schreef:

(...)

Ozbiliz maakt zijn eerste minuten van het seizoen. Wat is dit voor onzinpraat?? Hoe weinig krediet geef je een speler als je hem na nog geen 500 minuten in het eerste al volledig hebt afgeserveerd?
HR
Wie zegt hier dat ik hem volledig afserveer? Hij is gewoon tot nu toe altijd bleu. Ik dicht hem juist veel intrinsieke kwaliteiten toe, maar Ajax 1 is geen speeltuin en woensdag moet gewonnen worden. Ik begrijp dus de keuze van De Boer.

Het gaat me bij Ozbiliz ook niet om dat iets niet lukt na een blessure oid, maar dat hij zelden wat probeert. Ik vind het een technisch duidelijk goede voetballer, maar hij zocht zijn man neit 1 keer op tegen Roda, terwijl daar alle kans toe bestond. Dat stelt teleur en dus snap ik dat hij wordt geslachtofferd. Ik schrijf hem helemaal niet af, ik weet niet hoe je daar bij komt?

Met weer doel ik vooral op het feit dat zijn kansen vorig jaar ook steeds kort waren, maar dat hij daarin ook maar een keer (47e minuut Willem II uit) iets van zijn klasse heeft laten zien. Ik snap dus dat de veel minder getalenteerde Ebicilio nog boven hem in de pikorde staat.
HR
HR

Ajacied1993
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 12 september 2005

Niet op de bank vandaag. Gepasseerd?
HR
HR

Vossie
Legende

Vak: 425
Reg.: 25 februari 2003

Lukoki is hem voorbij, verhuur lijkt me het beste.
HR
HR

SuperXabi
Ballenjongen

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 5 maart 2007

Is het niet een idee hem op negen te zetten in absentie van de Jong. Lijkt me een veel betere optie dan (de voor het ajax-spel te trage) Bulykin.
Hij is dan niet kopsterk, maar aangezien Booerrigter en Sulejmani liever op doel schieten dan voorzetten is goed kunnen koppen dan ook geen vereiste. Verder heeft hij in de voorbereiding al een paar wedstrijden op die positie gespeeld dus het team kent als het goed is de tactische afspraken al.

Op deze manier krijg je dan; Boerrigter/Ebicilio Ozbiliz/Bulykin Sulejmani/Lukoki als voorhoede. Ik ben wel benieuwd wat een technisch vaardig spits ( die wel luistert naar de trainer) kan aanrichten.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 67 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Aras Özbiliz

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Hoe beoordeel jij dit seizoen?

Goed
Meer dan voldoende
Voldoende
Anders

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 76,3% dat NEC wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.