Ajax Netwerk
maandag 22 september 2014 - 00:07                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Daley Blind [deel 2]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 137 pagina's: « 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 137 »

HR

L.T.A Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 20 juli 2003

Derby, je wilt nu de richting van van Gaal volgen, die richting die de jeugdopleiding verpest heeft? Al die jaren van jou postings kunnen de prullenbak in doordat Daley Blind er staat, en je daarom het vertrouwen in hen opzegt.
HR
HR

Schip ahoy
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 november 2008

quote:HR
Gallery Play schreef:

(...)

Wat vond jij zo enorm goed aan Blind bij Groningen dan? Ik vond hem met moeite overeind blijven bij een (hoge) middenmoter in de Eredivisie. Net als Burnet nu doet zeg maar. Totaal andere spelers verder overigens. Ook in die bekerwedstrijden waarin Blind mee mocht onder Jol doen bij Ajax was het niks.
HR
Blind neutraliseerde in zijn eerste drei wedstrijden gelijk een aantal bloedlinke vleugelspelers. Ik meen Stoch/Ruiz, Dembele, en nog eentje. Daar was niets hyperigs aan. Dat hij elders op het veld beter tot zijn recht komt zal best, maar dat hij op dit moment stijf van de zenuwen staat omdat dit soort fora geluiden ongetwijfeld tot hem doordringen lijkt me duidelijk. Net als bij Kennedy. Dat was gewoon meelijwekkend geworden.

Overigens deel ik Derby's idee wel dat je spelers ook tegen zichzelf in bescherming dient te nemen, indien het pijnlijk wordt. Dat is op zich al voldoende reden om zo'n Ebecilio niet op te stellen. Zo'n jongen verdient de hoon niet, omdat hij echt wel probeert alles te geven. Maar hij komt zoveel tekort op die plek.
HR
HR

Derby Star
Regelmatige invaller

Droomaankoop: -
Reg.: 13 juli 2010

Schip ahoy schreef:

(...)

Blind neutraliseerde in zijn eerste drei wedstrijden gelijk een aantal bloedlinke vleugelspelers. Ik meen Stoch/Ruiz, Dembele, en nog eentje. Daar was niets hyperigs aan. Dat hij elders op het veld beter tot zijn recht komt zal best, maar dat hij op dit moment stijf van de zenuwen staat omdat dit soort fora geluiden ongetwijfeld tot hem doordringen lijkt me duidelijk. Net als bij Kennedy. Dat was gewoon meelijwekkend geworden.

Overigens deel ik Derby's idee wel dat je spelers ook tegen zichzelf in bescherming dient te nemen, indien het pijnlijk wordt. Dat is op zich al voldoende reden om zo'n Ebecilio niet op te stellen. Zo'n jongen verdient de hoon niet, omdat hij echt wel probeert alles te geven. Maar hij komt zoveel tekort op die plek.
HR
Sorry hoor, maar dit soort forum geluiden.....? We moeten even teruggaan (lees mijn postings er maar op na: 4 jaar lang reeds) Scholletje breekt het contract van zijn zoon open, terwijl iedereen maar dan ook iedereen op de toekomst met stomheid is geslagen. Wie legt er nu druk....?
HR
HR

Mark10
Basisspeler

Vak: 115
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 22 juli 2008

Niet eens meer over onderhandelen,weg met die gozer(en ze pa trouwens ook)
HR
HR

Vedette

Hoe is Daley ooit talent van het jaar kunnen worden. Iemand die vrijwel nergens in uitblinkt, behalve het halfzachte ingrijpen...

Gaat wel snel, vorig jaar kreeg Blind nog een staande ovatie voor zijn wedstrijd tegen Ajax.
HR
HR

Skywalker
Idool

Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

Daley Blind vangt dus 660.000 per jaar.

http://twitter.com/#!/paulvantveer/status/164381048136933376/photo/1

Er komt jaarlijks een ton bij?

Tsja.....

[Dit bericht is veranderd door Skywalker (op 31 januari 2012 17:41:09).]
HR
HR

Vedette

Skywalker schreef:

Tsja.....
HR
Het word echt met de dag treuriger en treuriger. Bijna 7 ton voor Daley Blind. Waarop is dit gebasseerd.

Ik ben zo blij dat Cruijff de beerput open heeft gegooid. Of het technisch hart het nou goed of fout doet, de rotte appels moeten weg.
HR
HR

Vaart erin
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 8 februari 2009

Skywalker schreef:

Tsja.....
HR
Daar ligt dus ook gelijk het probleem. Het is niet dat Mickey en Vertonghen 1.5 miljoen verdienen, maar Blind, Ebi, Ozbiliz, Enoh en de hele zooi verdienen ook gewoon bakken met geld. Tuurlijk geeft dat scheve gezichten als je Stefano Denswil heet. Of Christian Eriksen, of Vurnon Anita. Je bent drie keer zo goed en je speelt drie keer zoveel en verdient praktisch evenveel.

6 ton voor Blind... Loopt elk jaar met een ton op staat er. Hij eindigt met een miljoen per jaar...
HR
HR

Vedette

Vaart erin schreef:

(...)

Daar ligt dus ook gelijk het probleem. Het is niet dat Mickey en Vertonghen 1.5 miljoen verdienen, maar Blind, Ebi, Ozbiliz, Enoh en de hele zooi verdienen ook gewoon bakken met geld. Tuurlijk geeft dat scheve gezichten als je Stefano Denswil heet. Of Christian Eriksen, of Vurnon Anita. Je bent drie keer zo goed en je speelt drie keer zoveel en verdient praktisch evenveel.

6 ton voor Blind... Loopt elk jaar met een ton op staat er. Hij eindigt met een miljoen per jaar...
HR
Dus zoon, wat wil jij verdienen. Nou Pa, ik kan er helemaal geen hout van, maar ze snappen er niks van bij Ajax. Dus het liefst een miljoen per jaar. Ja maar zoon, dat valt te veel op, weet je wat, we zorgen gewoon dat je financieel onafhankelijk bent over 4 jaar. Van een paar miljoen kan je wel de komende jaren vooruit toch? Tuurlijk pap, maar ik wil wel spelen zodat ik later nog een mooie transfer kan maken. Zoon dat is al lang geregeld, ik ga gewoon bij de Boer op schoot zitten om te benadrukken dat je minuten krijgt. Anders haal ik gewoon de spelers niet die hij wilt. Kussjeee
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Reg.: 6 september 2005

En dan vreemd opkijken dat spelers als Bouy vertrekken. Niet dat deze heren met elkaar te vergelijken zijn qua positie, maar ik zou ook per direct zijn als zo'n kolere spelers als Blind bijna 7 ton bruto p.j. krijgt en ik als Bouy zijnde 10.000 per twintig jaar.

Wat een trieste zaak dit. Die gozer zit bijna op de helft van het 'El Hamdaoui salars'. Mounir hoorde dat zeker niet te krijgen, maar dat zijn dus de topsalarissen. Blind verdiend als nietsnut bijna de helft van een topsalaris :I
HR
HR

Revol
Basisspeler

Reg.: 14 november 2010

Blind verdient met zijn contract dus een halve jaarbegroting van de clubs die op zijn niveau zitten. Die raken we dus nooit kwijt. Snel op onze blote knietjes opdat papa Blind zijn contract niet gaat verlengen.
HR
HR

Vedette

AFCA 428 schreef:

En dan vreemd opkijken dat spelers als Bouy vertrekken. Niet dat deze heren met elkaar te vergelijken zijn qua positie, maar ik zou ook per direct zijn als zo'n kolere spelers als Blind bijna 7 ton bruto p.j. krijgt en ik als Bouy zijnde 10.000 per twintig jaar.

Wat een trieste zaak dit. Die gozer zit bijna op de helft van het 'El Hamdaoui salars'. Mounir hoorde dat zeker niet te krijgen, maar dat zijn dus de topsalarissen. Blind verdiend als nietsnut bijna de helft van een topsalaris :I
HR
Ik ken wat spelers die jeugdcontracten tekenden bij Ajax, en nu niet meer in het profvoetbal zitten, of bij 2de rang clubs. Om de privacy van die mensen niet te schenden kan ik zeggen dat er spelers tussen zaten (de niet-talenten!) die tussen de 95.000 en de 120.000 per jaar verdienden.
Alsnog een topsalaris als je tussen de 16 en 19 jaar bent.
HR
HR

AFCA 428
Legende

Ook belachelijk! Een speler met een jeugdconract hoort niet eens in de buut van de Balkenende norm te verdienen. Vindt je het gek dat al die jeugdspelers zulke slapjanussen zijn. Die tekenen op hun 16 een jeugdcontract en verdienen al meer dan jij en ik tezamen in vijf jaar bij wijze van spreken.

Terug naar de tijd dat een jeugdspeler moet vechten voor zijn kans. Vechten om financieel en sportief vooruit te gaan!
HRHR
HR

Vaart erin
Vedette

Vak: 422
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 8 februari 2009

het erge van dit alles is inderdaad dat we hem nooit meer kwijtraken. Je kan hem hooguit verhuren voor een ton, maar dan kan je hem net zo goed houden. Die zit hier zijn contract uit, want niemand gaat hem dit salaris betalen, behalve Danny.
HR
HR

RotterdamFR
Ballenjongen

Reg.: 23 augustus 2009

Deze speler heeft helemaal niets te zoeken in de Eredivisie. Het was echt dieptreurig, afgelopen zondag. Ik mocht hem van dichtbij zien en hij leek een van de weinigen die zichtbaar geïntimideerd was door het Legioen en dat gebeurt de meesten niet aan Ajax-zijde. En zelfs al was Blind niet van slag door het gescheld en getier aan zijn adres, dan was zijn spel gewoonweg schandalig. Op drie meter afstand Schaken dekken, absoluut kansloos zonder rugdekking van een andere Ajacied en buitengewoon matig in de spelvoortzetting. Verder is het fysiek echt helemaal niets en heeft hij voor een back een ongelofelijk gebrek aan snelheid. Ik snap ook absoluut niet waarom de Boer hem niet wisselde, al weet ik niet of er een capabele vervanger was met al het blessureleed. Wij gingen er gemakshalve vanuit dat hij er rond de zestigste minuut uitgehaald zou worden, het kon bijna niet anders. Janssen gaf ook niet thuis, maar zijn falen was minder opzichtig dan dat van Blind. Verreweg de minste aan Ajax-kant.
HR
HR

AFCA 428
Legende

Ik kan je helaas geen ongelijk geven. Om het op jouw club te projecteren: geef mij nog liever Mtiliga dan Blind :B

Blind is voor mij met afstand de meest slechte Ajacied aller tijde. Ik wil hem niet eens scharen in de categorie Soetaers, Sikora en Gabrich. Deze idioot is nog veel minder. En dat voor het lieve sommetje van bijna 7 ton per jaar.
HR
HR

Benji
Vedette
Winnaar ANC 6 + 7

Vak: 425
Reg.: 18 oktober 2002

Het treurige is dat je er al vanuit kan gaan dat hij óók aankomend weekend weer in de basis gaat starten...
HR
HR

AFCA 428
Legende

Anita-van Rhijn-Blind-Koppers

Man man man, wat zijn we afgezakt. Wij zijn Ajax, wij zijn de slechtste :\(
HR
HR

DarkChild
Idool

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

RotterdamFR schreef:

Deze speler heeft helemaal niets te zoeken in de Eredivisie. Het was echt dieptreurig, afgelopen zondag. Ik mocht hem van dichtbij zien en hij leek een van de weinigen die zichtbaar geïntimideerd was door het Legioen en dat gebeurt de meesten niet aan Ajax-zijde. En zelfs al was Blind niet van slag door het gescheld en getier aan zijn adres, dan was zijn spel gewoonweg schandalig. Op drie meter afstand Schaken dekken, absoluut kansloos zonder rugdekking van een andere Ajacied en buitengewoon matig in de spelvoortzetting. Verder is het fysiek echt helemaal niets en heeft hij voor een back een ongelofelijk gebrek aan snelheid. Ik snap ook absoluut niet waarom de Boer hem niet wisselde, al weet ik niet of er een capabele vervanger was met al het blessureleed. Wij gingen er gemakshalve vanuit dat hij er rond de zestigste minuut uitgehaald zou worden, het kon bijna niet anders. Janssen gaf ook niet thuis, maar zijn falen was minder opzichtig dan dat van Blind. Verreweg de minste aan Ajax-kant.
HR
Tja, er zijn er hier nog genoeg die het in hem zien zitten, is niet lang geleden dat hij de logische opvolger van Vertonghen werd genoemd (en dan niet in de salarissfeer)
HR
HR

bolle2
Idool
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

AFCA 428 schreef:

Ik kan je helaas geen ongelijk geven. Om het op jouw club te projecteren: geef mij nog liever Mtiliga dan Blind :B

Blind is voor mij met afstand de meest slechte Ajacied aller tijde. Ik wil hem niet eens scharen in de categorie Soetaers, Sikora en Gabrich. Deze idioot is nog veel minder. En dat voor het lieve sommetje van bijna 7 ton per jaar.
HR
Martin Jol vondt hem ook niet geschikt. Toen was vrijwel de hele forum-goegemeente verontwaardigd hierover.
HR
HR

Derk Johanssen
Icoon

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004

Gallery Play schreef:

(...)

Wat vond jij zo enorm goed aan Blind bij Groningen dan? Ik vond hem met moeite overeind blijven bij een (hoge) middenmoter in de Eredivisie. Net als Burnet nu doet zeg maar. Totaal andere spelers verder overigens. Ook in die bekerwedstrijden waarin Blind mee mocht onder Jol doen bij Ajax was het niks.
HR
Ondanks zijn traagheid stond hij tegenover drie buitenspelers die het in de eerste seizoenshelft heel sterk deden en die liet hij achter hem aanrennen inplaats van andersom. Was aanvallend veel betrokken, enorm loop vermogen, stond heel erg slim opgesteld, 90 minuten lang geconcentreerd. Toen dacht ik echt: dat is onze nieuwe linksback. Maar de man is een karikatuur geworden. Als ik dan nu die linksback van groningen zie die ze hebben opgehaald, dan hebben wij toch wel een enorme misser begaan.
HR
HR

dion_odinot
Bankzitter

Uit: Moordrecht
Reg.: 3 juli 2006

Derk Johanssen schreef:

(...)

Ondanks zijn traagheid stond hij tegenover drie buitenspelers die het in de eerste seizoenshelft heel sterk deden en die liet hij achter hem aanrennen inplaats van andersom. Was aanvallend veel betrokken, enorm loop vermogen, stond heel erg slim opgesteld, 90 minuten lang geconcentreerd. Toen dacht ik echt: dat is onze nieuwe linksback. Maar de man is een karikatuur geworden. Als ik dan nu die linksback van groningen zie die ze hebben opgehaald, dan hebben wij toch wel een enorme misser begaan.
HR
Blind heeft 17 wedstrijden voor Groningen gespeeld. In 1 deed hij het heel goed. (volgensmij tegen Stoch) en er waren nog 2 wedstrijden waar hij wel overeind kon blijven. Over die wedstrijden hoorde je iedereen. Maar de resterende 14 schijnt iedereen vergeten te zijn. En daar liet Daley nou niet bepaald een sterke indruk achter.
HR
HR

tkriek
Internationale topspeler

Reg.: 27 augustus 2006

660.000 per jaar salaris voor Daley Blind ?!?!/?!?!
Ben bijna in staat om nu ontslag te nemen en alsnog mijn kicksen aan te trekken, jezus mina zeg.

Vinden wij het als supporters gek dat die spelers dikke volgevreten luilakken zijn. Wat zou die Ebecilio verdienen dan? Ook 6 ton?

Het wordt met de dag treuriger.
HR
HR

Bretsnev
Ballenjongen

Reg.: 1 februari 2012

tkriek schreef:

Ben bijna in staat om nu ontslag te nemen en alsnog mijn kicksen aan te trekken, jezus mina zeg.

Vinden wij het als supporters gek dat die spelers dikke volgevreten luilakken zijn. Wat zou die Ebecilio verdienen dan? Ook 6 ton?

Het wordt met de dag treuriger.
HR
Ik kan het ook niet geloven. En dan wordt er al 3 jaar lang geroepen dat er flink in de salarissen gesneden moet worden.. onvoorstelbaar
HR
HR

Middenweg 401
International

Reg.: 14 april 2005

tkriek schreef:

HR
Voor de helft van dat bedrag wil ik ook wel voor lul staan en me door elke willekeurige vleugelspeler van de tegenstander laten dollen. Waar kan ik tekenen?
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 137 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Daley Blind [deel 2]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 4,8% dat NAC wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor JOS Watergraafsmeer-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!