Ajax Netwerk
vrijdag 28 april 2017 - 19:54                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Lorenzo Ebecilio

HR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 116 pagina's: « 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 ... 116 »

HR

spelbos
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 1 juli 2006

Hij zegt zelf dat hij het licht heeft gezien, zal mij benieuwen of hij de roep om Narsingh kan verstommen. ;)
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Dat denk ik niet aangezien hij een totaal ander type is.

Ebecilio kan best een leuke afmaker op links worden. Maar zoiets heb ik al eerder gezegd (voordat Q weer bezig gaat :B).
HR
HR

Albinho
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

quote:HR
Quattroporte schreef:

(...)

Huh ? Dat ik hem als LB slecht vond ? Maar verder, waar slaat die opmerking op ? Ik maak niemand belachelijk. Ik plaats dit in de context van het verlengen van zijn contract in april 2011, dat iemand hier veroordeelde. Ik wil met die citaten alleen aangeven dat men in die periode zeer gedifferentieerd over hem dacht en dat die verlenging op dat moment vrij logisch was.
HR
Anita moest zich eerst maar als LB bewijzen voordat hij op het middenveld kon gaan spelen. Periode najaar 2011.

:D
HR
HR

Van de film
Legende

Albinho schreef:
Anita moest zich eerst maar als LB bewijzen voordat hij op het middenveld kon gaan spelen. Periode najaar 2011.

HR
Ja, want als je als LB niet goed kon passen kon je dat ook onmogelijk als middenvelder. Die discussie herinner ik me ook nog levendig :B.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Albinho schreef:

(...)

HR
Het ligt en lag bij mij, zoals zo vaak, een stuk genuanceerder. Ga bij Anita maar eens terug in de postings vanaf het begin . Ik ben een fan van hem sinds de jeugd. Dat ik zijn zwakke optreden vorig jaar als LB (met die inderdaad hele zwakke passing) dan verkeerd heb beoordeeld, dat is bij nader inzien waar. Geef ik onmiddelijk toe. Maar ik ben kritischer op spelers waarvan ik een zeer hoog verwachtingspatroon heb (Anita, Eriksen, Aissati) dan op spelers die naar (hun mindere) vermogen presteren. Maar al met al gaat het hier niet om de mening van bepaalde posters over spelers. Anders gaan we elkaar bestoken met verkeerde beoordelingen. Daarom citeerde ik die meningen over Ebecilio ook niet. Rare neiging van mensen om dat dan in het persoonlijke te trekken.

Ik wilde alleen aangeven dat het verlengen van het contract van Ebecilio in april 2011 echt niet zo belachelijk was als hier gesteld, oomdat ook andere gewaardeerde posters het toen in hem zagen zitten, zelfs in lyrische bewoordingen. Ik kan er nog wel 10 bij halen, maar daar gaat het dus totaal niet om. Het gaat mij om de ontbrekende nuance en relativering. Maar dat is bekend.
HR
HR

Albinho
Icoon

Iedereen zit er wel eens naast, dat is logisch. Het was ook niet als tegengas bedoeld nav jouw citaat mbt Ebecilio, het schoot me gewoon te binnen ;)

Ik ben bijvoorbeeld ook enigszins positief bijgedraaid over Blind, nadat Film er op bleef wijzen hoe die het spel las en zijn keuzes qua passing.

Achteraf kan je stellen dat hij belofte toonde in zijn 1e paar wedstrijdjes en daarna al vrij snel een langdurig contract kreeg, wellicht een kleine les om minder snel overstag te gaan.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Albinho schreef:

Achteraf kan je stellen dat hij belofte toonde in zijn 1e paar wedstrijdjes en daarna al vrij snel een langdurig contract kreeg, wellicht een kleine les om minder snel overstag te gaan.
HR
Die belofte toonde hij natuurlijk vrij constant vanuit de jeugd. Eigenlijk is het afgelopen seizoen zijn eerste echt slechte seizoen. Ik hoorde al lang geleden dat hij niet voor zijn sport leefde en dat hem dat door de staf zwaar werd aangerekend. Je leest dat nu ook terug in zijn verhaal. Wie weet heeft hij de knop omgezet en komt zijn belofte er alsnog uit. Zijn optreden tegen Veendam was daarbij overigens in het geheel niet bemoedigend.

Uiteindelijk bij Racing Santander ?
HR
HR

tkriek
Internationale topspeler

Reg.: 27 augustus 2006

Quattroporte schreef:

(...)

Die belofte toonde hij natuurlijk vrij constant vanuit de jeugd. Eigenlijk is het afgelopen seizoen zijn eerste echt slechte seizoen. Ik hoorde al lang geleden dat hij niet voor zijn sport leefde en dat hem dat door de staf zwaar werd aangerekend. Je leest dat nu ook terug in zijn verhaal. Wie weet heeft hij de knop omgezet en komt zijn belofte er alsnog uit. Zijn optreden tegen Veendam was daarbij overigens in het geheel niet bemoedigend.

HR
Lol, speelt die Kennedy daar eigenlijk nog wel eens?
HR
HR

Albinho
Icoon

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Ja? Van de andere "jeugdkenners" heb ik die geluiden niet opgevangen..

Zo'n groot talent is het nooit geweest toch?
HR
HR

Quattroporte
Legende

Albinho schreef:

(...)

Ja? Van de andere "jeugdkenners" heb ik die geluiden niet opgevangen..

Zo'n groot talent is het nooit geweest toch?
HR
Is een belofte een heel groot talent ?

Nee, het was nooit een supertalent. En Siem was natuurlijk ook talent van het jaar.
HR
HR

Chelsea Man
Vedette

Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 12 maart 2003

Quattroporte schreef:

(...)

Is een belofte een heel groot talent ?

Nee, het was nooit een supertalent. En Siem was natuurlijk ook talent van het jaar.
HR
Chelsea Man
Regelmatige invaller

Gepost op 21 augustus 2009 om 12:01:43.

Stan Berrevoets...not good enough
Tom Boere...geen ajax speler.
Daan Brinkman....niveau nac
Lorenzo Burnet...fel..technisch sterk...jammer dat ie geen kop groter is.
Jeffrey Dekker..ken ik niet goed genoeg
Lorenzo Ebecilio..sterke rechter...fysiek sterk...technisch niet sterk genoeg..te weinig overzicht
Christian Eriksen..te weinig van gezien.
Warner Hahn..kan een redelijke eredivisie keeper worden.
Florian Josefzoon...snel..agressief..dreiging naar de goal
Ruben Ligeon...niveautje utrecht
Bryan Ottenhoff..ajax onwaardig
Ricardo van Rhijn...niveau ajax..soms wat slordig
Rik Schouw...ken ik niet goed genoeg.
Rodney Sneijder..goede voetballer..geen topper.
Allon Worms..ajax onwaardig

Conclusie: Lastig jaar voor de boeg..ben benieuwd.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

Chelsea Man had toch een goed oog over de generatie 1992
Chapeau!

[Dit bericht is veranderd door champy95 (op 13 juli 2012 14:26:30).]
HR
HR

Quattroporte
Legende

Je vond Jozefzoon dus beter. Verder twijfel je duidelijk op dat moment. Zoals velen.
HRHR
HR

xavi Rode kaart: waarschuwing
International

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2010

Chelsea Man schreef:

(...)

Chelsea Man
Regelmatige invaller

Gepost op 21 augustus 2009 om 12:01:43.

Stan Berrevoets...not good enough
Tom Boere...geen ajax speler.
Daan Brinkman....niveau nac
Lorenzo Burnet...fel..technisch sterk...jammer dat ie geen kop groter is.
Jeffrey Dekker..ken ik niet goed genoeg
Lorenzo Ebecilio..sterke rechter...fysiek sterk...technisch niet sterk genoeg..te weinig overzicht
Christian Eriksen..te weinig van gezien.
Warner Hahn..kan een redelijke eredivisie keeper worden.
Florian Josefzoon...snel..agressief..dreiging naar de goal
Ruben Ligeon...niveautje utrecht
Bryan Ottenhoff..ajax onwaardig
Ricardo van Rhijn...niveau ajax..soms wat slordig
Rik Schouw...ken ik niet goed genoeg.
Rodney Sneijder..goede voetballer..geen topper.
Allon Worms..ajax onwaardig

Conclusie: Lastig jaar voor de boeg..ben benieuwd.
HR
;)
HR
HR

robdegekste
Lid 2de elftal

Reg.: 5 november 2007

ajaxinside ‏@ajaxinside
Schöne laat een goede indruk achter, in tegenstelling Ebecilio die totaal onopvallend is #nooaja

Ajax Life ‏@ajaxlife
Opvallend: Lukoki is de gevaarlijkste van de twee buitenspelers. Ebecilio staat nu rechts, maar krijgt geen bal voor. #nooaja

[Dit bericht is veranderd door robdegekste (op 14 juli 2012 18:49:08).]
HR
HR

Van de film
Legende

robdegekste schreef:

ajaxinside ‏@ajaxinside
Schöne laat een goede indruk achter, in tegenstelling Ebecilio die totaal onopvallend is #nooaja

Ajax Life ‏@ajaxlife
Opvallend: Lukoki is de gevaarlijkste van de twee buitenspelers. Ebecilio staat nu rechts, maar krijgt geen bal voor. #nooaja
HR
Wat een onzin, lukoki kreeg nog minder ballen voor. Je bent ook niet te benijden als buitenspeler, want je krijgt geen enkele bal in de diepte omdat er niet door het centrum gevoetbald wordt. Je krijgt constant de bal aangespeeld dat je op 40 meter van de goal een actie moet gaan maken. Tjah, dan is alleen messi goed.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Quattroporte schreef:

Je vond Jozefzoon dus beter. Verder twijfel je duidelijk op dat moment. Zoals velen.
HR
Ik vond Jozefzoon ook beter, en die mening heb ik (nog) niet bij hoeven stellen. Ook al zit de een bij Ajax en de ander bij RKC.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Vedette

Reg.: 5 november 2006

Wie bied! We beginnen bij 1 euro....
HR
HR

BuZa
Internationale topspeler

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Yaya Sanogo
Reg.: 30 november 2005

Eigenlijk is het een grap, net alsof een supporter een keertje mag meespelen. Gaat echt nergens over met deze gozer.
HR
HR

Quattroporte
Legende

Drie Kruizen schreef:

(...)

Ik vond Jozefzoon ook beter, en die mening heb ik (nog) niet bij hoeven stellen. Ook al zit de een bij Ajax en de ander bij RKC.
HR
Nou, die vind ik net zo slecht hoor. Ook geen Ajaxmateriaal. Nooit geweest ook.

Ebecilio vandaag weer bedroevend. Zijn lichaamstaal wijst er op dat hij het niet meer gelooft, wat hij ook zegt.
HR
HR

mum53
Geselecteerd voor Oranje
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Reg.: 31 januari 2006

Ik snap echt niet waarom deze jongen nog bij de selectie zit :\(
HR
HR

DarkChild
Idool

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Quattroporte schreef:

(...)

Nou, die vind ik net zo slecht hoor. Ook geen Ajaxmateriaal. Nooit geweest ook.

Ebecilio vandaag weer bedroevend. Zijn lichaamstaal wijst er op dat hij het niet meer gelooft, wat hij ook zegt.
HR
Hij was toch zo gedreven, had het licht gezien en ging voor 'dit seizoen vlammen'?
HR
HR

Quattroporte
Legende

DarkChild schreef:

(...)

Hij was toch zo gedreven, had het licht gezien en ging voor 'dit seizoen vlammen'?
HR
Ja precies, dat zegt hij. Hij straalt iets totaal anders uit.
HR
HR

DarkChild
Idool

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Quattroporte schreef:

(...)

Ja precies, dat zegt hij. Hij straalt iets totaal anders uit.
HR
Ik legde je zin verkeerd uit ;)

Heb de wedstrijd niet gezien, maar is het defaitisme of misplaatste arrogantie?

Als ik het zo hoor kan het bijna niet anders of hij kan zich gaan opmaken voor een 'slecht nieuws gesprek'
Niets ten nadele van de persoon (die ik niet ken), maar heel verrassend vind ik het niet.
HR
HR

Quattroporte
Legende

DarkChild schreef:

(...)

Ik legde je zin verkeerd uit ;)

Heb de wedstrijd niet gezien, maar is het defaitisme of misplaatste arrogantie?

Als ik het zo hoor kan het bijna niet anders of hij kan zich gaan opmaken voor een 'slecht nieuws gesprek'
Niets ten nadele van de persoon (die ik niet ken), maar heel verrassend vind ik het niet.
HR
Ik vind het dus op defaitisme lijken.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 116 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Lorenzo Ebecilio

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Bereikt Ajax de finale van de Europa League?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat Juventus wint van AS Monaco. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Olympique Lyonnais.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!