Ajax Netwerk
zaterdag 2 augustus 2014 - 08:32                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 2]

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 94 pagina's: « 1 ... 89 90 91 92 93 94

HR

Ramboetan
Talent

Uit: Bergen op Zoom
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 19 augustus 2011

Haha vermeer had weer iets nieuws geleerd op de training. Bal op de grond leggen en wegschieten. Heb ik een keer of 4 gezien deze wedstrijd. Het zag er zo deuzig uit.
Vooral in combinatie met een dubbele uitrol-schijnbeweging
HR
HR

Huis
Internationale topspeler

Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003

De eerste goal is hem misschien aan te rekenen, maar hoe knullig is het om te zien dat 3 man(Siem, Jan en Toby) op de lijn dezelfde kant opstappen.

Buiten dat moet Cillessen er nu gewoon in.
HR
HR

Cruijffiaan
Idool

Reg.: 26 februari 2004

Ondanks alle kritiek op puur zijn technische vaardigheden als keeper moet je hem toch nageven dat hij wél zorgt voor een hoop rust achterin. Door zijn coaching zie je verdedigers voortdurend de juiste beslissingen nemen. Bij stilstaande fases ziet het er nooit ongecontroleerd uit. Maar vooral bij spelhervattingen en terugspeelballen heeft hij het altijd volledig in de hand...

Je wordt er gewoon melig van, van deze keeper. Hij lijkt werkelijk in niets op een goede keeper voor een club als Ajax, een team dat, als het goed is, veel balbezit heeft. Dan heb je een keeper nodig die brandjes blust voordat de gemiddelde voetbalkijker het brandje is opgevallen. Van der Sar is het best mogelijke voorbeeld, maar ook Stekelenburg is weinig mis mee.

Kenneth Vermeer is een keeper die het moet hebben van zijn atletisch vermogen en snelheid. Hij moet keepen in een team dat de keeper alleen ziet als iemand die ballen tegenhoudt en verder niet te veel van hem verwacht. Dan moet je dus zeker niet bij Ajax gaan spelen.
HR
HR

roytje78
Ballenjongen

Reg.: 4 januari 2006

Kenneth speelde gisteren een redelijke partij. 2x een 1-1 situatie prima gekeept. Daarnaast nog een aantal goede reddingen. De enige grote fout waarop ik hem kon betrappen was de inspeelbal op De Jong waardoor die in de problemen kwam. De 1e goal keepte hij ook goed. Hij kwam snel en breed uit. Hij had alleen pech dat de bal door de benen ging. Hij had zo veel meer kans om de bal te stoppen dan gewoon te blijven staan.

Word een beetje misselijk van die azijnzeikers die hem zo afbranden. Die jongen is nog redelijk onervaren en moet gewoon vlieguren maken om constanter te worden. Vorig seizoen keepte hij de laatste wedstrijden fantastich. Dit seizoen is het zeker minder, maar dat kan van het hele team worden gezegd. Gewoon laten staan. Vertrouwen geven en dan komt Kenneth er wel.
HR
HR

weneedastriker
Bankzitter

Uit: Sittard
Vak: -
Reg.: 27 november 2003

quote:HR
roytje78 schreef:

Kenneth speelde gisteren een redelijke partij. 2x een 1-1 situatie prima gekeept. Daarnaast nog een aantal goede reddingen. De enige grote fout waarop ik hem kon betrappen was de inspeelbal op De Jong waardoor die in de problemen kwam. De 1e goal keepte hij ook goed. Hij kwam snel en breed uit. Hij had alleen pech dat de bal door de benen ging. Hij had zo veel meer kans om de bal te stoppen dan gewoon te blijven staan.

Word een beetje misselijk van die azijnzeikers die hem zo afbranden. Die jongen is nog redelijk onervaren en moet gewoon vlieguren maken om constanter te worden. Vorig seizoen keepte hij de laatste wedstrijden fantastich. Dit seizoen is het zeker minder, maar dat kan van het hele team worden gezegd. Gewoon laten staan. Vertrouwen geven en dan komt Kenneth er wel.
HR
Hoe lang wil je hem nog de kans geven om zich te bewijzen? Tot 2035?
HR
HR

Rob070
Vedette
Winnaar EK Klassement Ajax Netwerk VoVo 2007/2008

Uit: tiel
Reg.: 2 september 2006

roytje78 schreef:

HR
wooh wel 2x een 1 op 1 situatie opgelost, dat mag je toch verwachten vn een keeper?
1e goal goed , kam snel en breed uit, pech dat de bal door zijn benen ging?
Hij had moeten blijven staan, er stonden meer dan genoeg verdedigers, uitkomen was erg fout, daarna de bal door zijn benen, dat mag niet op dit niveau!!! En bij het 2e doelpunt weer de bal door zijn benen????
Waarom kenneth vertrouwen geven als hij nu nog steeds dezelfde fouten maakt als 2 a 3 jaar geleden?
De man is een bron van onrust voor de verdediging, heeft gisteren niet veel te doen gehad en de 2 keer dat er echt ingegrepen moest worden faalde hij jammerlijk.
Hoe vaak heeft deze clown al de 0 gehouden? Hij heeft dit seizoen nog geen punt gewonnen, alleen maar punten verspeeld, waarom langer laten stan als we een gelijkwaardige danwel betere keeper op de bank hebben?
HR
HR

0634
Moderator

Reg.: 2 januari 2006

Rob070 schreef:

(...)

wooh wel 2x een 1 op 1 situatie opgelost, dat mag je toch verwachten vn een keeper?
HR
Hm, is dat zo? Even los van Vermeer, vraag ik me af of dat wel zo gewoontjes is zoals jij doet voorkomen. Ik weet niet welke verwachtingen jij hebt van een keeper, maar de 1 tegen 1 is één van de lastigste situaties voor een keeper, en je mag niet zomaar verwachten, zoals jij stelt, dat dat altijd maar opgelost wordt.

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 17 februari 2012 18:54:18).]
HRHR
HR

mum53
Basisspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Reg.: 31 januari 2006

0634 schreef:

(...)

Hm, is dat zo? Even los van Vermeer, vraag ik me af of dat wel zo gewoontjes is zoals jij doet voorkomen. Ik weet niet welke verwachtingen jij hebt van een keeper, maar de 1 tegen 1 is één van de lastigste situaties voor een keeper, en je mag niet zomaar verwachten, zoals jij stelt, dat dat altijd maar opgelost wordt.
HR
Het kan soms lastig zijn voor een keeper maar goed voor Vermeer is alles lastig.
Ja een één om één situatie kan niet altijd opgelost worden, maaruhhhhh als je als keeper je handen mag gebruiken probeer dan in ieder geval iets, maar mee huppelen zoals Vermeer deed pfff dan weet je bij voorbaat al dat je gepasseerd word.
HR
HR

liam
Icoon

Vak: 420
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 10 juli 2002

mum53 schreef:

(...)

Het kan soms lastig zijn voor een keeper maar goed voor Vermeer is alles lastig.
Ja een één om één situatie kan niet altijd opgelost worden, maaruhhhhh als je als keeper je handen mag gebruiken probeer dan in ieder geval iets, maar mee huppelen zoals Vermeer deed pfff dan weet je bij voorbaat al dat je gepasseerd word.
HR
Ik moet zo lachen om jouw posts. Eerst werkelijk alles goedpraten van Stekelenburg en nu de acties van Vermeer onder een microvergrootglas leggen. En dat dan op kinderlijke wijze hier lopen 'analyseren.' ;)
HR
HR

C705853
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Veldhoven
Reg.: 30 augustus 2006

Vermeer speelde een uitstekende wedstrijd en was samen met Vertonghen de beste Ajacied , tot dat hij die vreselijke bal gaf op de Jong .
Helaas verpeste Kenneth daarmee zijn optreden en werd er onzeker van .
Vooral omdat ook hij weet , dat deze situatie normaal zeker drie , vier keer per wedstrijd zich voordoet .
Kan FdB er nu eens voor gaan zorgen , dat dit niet meer gebeurt .
Geen ballen terugspelen op Kenneth , naar voren spelen door een goed positiespel , elke ploeg kan ons langdurig vastzetten . Ten tweede , bij vrije ballen een vrije man inspelen , staat er niemand vrij achterin of op het middenveld , dan die bal diep op een buitenspeler .
FdB moet er dan op trainen dat er altijd spelers aanspeelbaar vrij staan voor het positiespel , daar moet hij scherp op zijn .
HR
HR

DarkChild
Vedette

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 27 juni 2002

C705853 schreef:

Vermeer speelde een uitstekende wedstrijd en was samen met Vertonghen de beste Ajacied , tot dat hij die vreselijke bal gaf op de Jong .
Helaas verpeste Kenneth daarmee zijn optreden en werd er onzeker van .
Vooral omdat ook hij weet , dat deze situatie normaal zeker drie , vier keer per wedstrijd zich voordoet .
Kan FdB er nu eens voor gaan zorgen , dat dit niet meer gebeurt .
Geen ballen terugspelen op Kenneth , naar voren spelen door een goed positiespel , elke ploeg kan ons langdurig vastzetten . Ten tweede , bij vrije ballen een vrije man inspelen , staat er niemand vrij achterin of op het middenveld , dan die bal diep op een buitenspeler .
FdB moet er dan op trainen dat er altijd spelers aanspeelbaar vrij staan voor het positiespel , daar moet hij scherp op zijn .
HR
Ik ben het met je eens dat het terugspelen op de keeper niet moet gebeuren onder het mom van 'zo, nu zit jij met het probleem', maar een (enigzins) meevoetballende keeper hoort bij Ajax. En Vermeer is hierin wel heel zwak
HR
HR

mum53
Basisspeler
Derde plek Ajax Pool 2009/2010

Reg.: 31 januari 2006

liam schreef:

(...)

Ik moet zo lachen om jouw posts. Eerst werkelijk alles goedpraten van Stekelenburg en nu de acties van Vermeer onder een microvergrootglas leggen. En dat dan op kinderlijke wijze hier lopen 'analyseren.' ;)
HR
Ja blijven lachen dan maar zou ik zeggen, maaruh Steek met Vermeer vergelijken dat is pas lachen..Zulke domme dingen heb ik bij hem nog nooit gezien.

Vermeer lachertje van de Eredivisie, zelfs Roony heeft volgens mij de beelden gezien van deze wereldkeeper want die probeerde het ook van een meter of 40, ja niet geschoten is altijd mis maar met Vermeer in de goal heb je 90 % kans dat die zit dus waarom niet proberen dan hahah lachertje Vermeer.
HR
HR

0634
Moderator

Reg.: 2 januari 2006

HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 94 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Kenneth Vermeer [deel 2]

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 0,7% dat PEC Zwolle wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!