Ajax Netwerk
zondag 21 december 2014 - 10:55                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Toby Alderweireld

HR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 156 pagina's: « 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 ... 156 »

HR

Widink
Moderator

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 11 april 2006

quote:HR
RogerGarcia schreef:

(...)

Geloof ik niet. Sowieso een spierverrekking of scheurtje denk ik. Komen voort uit overbelasting. En guess what. Toby heeft alles nog gespeeld tot nog toe. Had vorige week in de beker rust moeten krijgen ipv Moisander die daarna toch geschorst was.
HR
Je doelt op de wedstrijd tegen Sneek? Daar stond Veltman in de basis hoor. Toby kreeg rust.

Denk dat het meevalt en dat die op het goede moment aan de bel trok.
HR
HR
HR
HR

robinajax
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 15 september 2006

Dat niemand het over alderweireld heeft valt me op, speelde ook niet goed namelijk! Was vooral erg onopvallend.
HR
HR

Nummer 23
Vedette

Vak: 425
Reg.: 4 november 2003

Speelt het hele jaar al als een natte krant. Van hem mag je verwachten dat hij leiding geeft, de boel op sleeptouw neemt, inschuift, dominant probeert te zijn van achteruit en in de duels, na al die jaren, eindelijk eens wat agressiever en sterker is. Pak er een willekeurige wedstrijd uit dit jaar en niks van dit alles zul je terug zien. Mag eens goed bij zichzelf te rade gaan.
HR
HR

Vaart erin
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 422
Reg.: 8 februari 2009

robinajax schreef:

Dat niemand het over alderweireld heeft valt me op, speelde ook niet goed namelijk! Was vooral erg onopvallend.
HR
Lekker lange ballen Toby. Maar ja, waren ook weinig opties natuurlijk met Poulsen en Enoh voor je neus.
HR
HR

chivu23
Internationale topspeler
Chat Operator

Uit: ermate briljant
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 25 februari 2005

robinajax schreef:

HR
Heeft elk kopduel van Lewandowski gewonnen geloof ik? Vandaag de laatste waar je commentaar kan hebben. Daarnaast nog een aantal fouten van anderen hersteld. Dat ie voetballend niet top is weten we. Met Enoh&Poulsen voor je neus sowieso al vrijwel onmogelijk.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

wederom matige pot van onze voetballend beperkte mandekker.
HR
HR

Shogun
Vedette

Reg.: 7 juli 2009

Voelde helaas in de laatste 20 minuten regelmatig aan zijn been. Is nog niet fit.

Daarnaast was het heel moeilijk voetballen gisteren. Eriksen liep op 10, waardoor hij de bal alleen bij Enoh en Poulsen kwijt kon. Dan zou ik hem ook liever lang geven.
HR
HR

Massimo
Vedette

Reg.: 20 januari 2010

champy95 schreef:

wederom matige pot van onze voetballend beperkte mandekker.
HR
Ik vind Alderweireld voor eredivisie begrippen wel een goede verdediger. Maar gisteren was hij echt dramatisch. Heel slecht hoe hij af en toe liep te dekken of wat hij deed bij de derde goal.
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Massimo schreef:

(...)

Ik vind Alderweireld voor eredivisie begrippen wel een goede verdediger. Maar gisteren was hij echt dramatisch. Heel slecht hoe hij af en toe liep te dekken of wat hij deed bij de derde goal.
HR
Dat was toch de rebound vanaf Vermeer? Wat kon hij daar aan doen?

Zijn opbouw was bedroevend, het wordt echter niet makkelijker met mensen voor je die de bal niet willen
HR
HR

Massimo
Vedette

Reg.: 20 januari 2010

Albinho schreef:

(...)

Dat was toch de rebound vanaf Vermeer? Wat kon hij daar aan doen?

Zijn opbouw was bedroevend, het wordt echter niet makkelijker met mensen voor je die de bal niet willen
HR
Kijk nog maar eens wat Alderweireld bij dat schot doet met zijn been.
HR
HR

Rafael vd Vaart
Internationale topspeler

Vak: 118
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 23 juli 2010

Bij die goal van Lewandowski was hij hem even kwijt, maar Blind knijpt ook niet naar binnen en staat niets te doen.

Heeft gisteren vrijwel alle persoonlijke duels gewonnen en is verreweg Ajax beste verdediger. Blijkbaar willens mensen pas zien dat dit een goede speler is wanneer hij rushes maakt als Vertonghen of hoe moeten we dat zien? Ook een aantal keer Lukoki en Blind knap gevonden.
HR
HR

Kick Buttowski
Basisspeler

Vak: 128
Reg.: 26 januari 2008

Massimo schreef:

(...)

Kijk nog maar eens wat Alderweireld bij dat schot doet met zijn been.
HR
Tja, ik heb het nu nog een paar keer bestudeerd en ik heb nu genoeg gezien. In het stadion sta ik recht achter die goal en toen viel het me eigenlijk meteen al op. Hij raakt hem niet per ongeluk maar heel bewust. Hij wil hem met een lui, nonchalant hakje tot corner verwerken. Ik ben hier voor 99,9 procent van overtuigd. Ik vind het stuitend en onprofessioneel
HRHR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Pfff, dit is wel heel heel erg zwak. Draait constant weg bij schoten van Roda (en heeft nooit ander gedaan). Sluit absoluut niet aan bij de rest van het elftal waardoor er voor de aanvallers van Roda ontzettend veel ruimte onstaat. Ik heb het al vaker gezegd, maar ik herhaal het nog maar eens: Kan echt niet mee in het voetbal en is verdedigend mede door het echteruit geren en het niet aansluiten niet geschikt voor Ajax.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

Kan iemand mij vertellen wat Alderweireld steeds probeert te doen als hij een bal probeert te blokken? Dan draait hij zich van de bal weg en gaat hij met z'n rechterbeen gedraaid uitgestoken staan.

Zo heeft hij geen zicht meer op het spel en staat hij ook nog eens bijzonder onhandig uit positie. Los van dat hij nooit een shot blokt.

[Dit bericht is veranderd door Lederen Knikker (op 25 november 2012 16:15:16).]
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Lederen Knikker schreef:

Kan iemand mij vertellen wat Alderweireld steeds probeert te doen als hij een bal probeert te blokken? Dan draait hij zich van de bal weg en gaat hij met z'n rechterbeen gedraaid uitgestoken staan.

Zo heeft hij geen zicht meer op het spel en staat hij ook nog eens bijzonder onhandig uit positie. Los van dat hij nooit een shot blokt.
HR
Dat vraag ik me ook af. Het zorgt er in ieder geval voor dat het de tegenstander bijzonder makkelijk wordt gemaakt om te schiten en bij hem weg draaien. Dat is echt niet goed.
HR
HR

Rasmussen
Vedette

Reg.: 25 augustus 2005

Toby was vandaag echt belachelijk slecht. Eerst gaat hij onder de bal door waardoor Nemeth bijna kan scoren, maar daarnaast doet hij te vaak aan schijn verdedigen. Hij is er wel, maar doet uiteindelijk niets. Waar ik me ook mateloos aan gestoord heb, is de ruimte die hij kreeg, maar niet benutte. Vorig jaar zag je hem nog wel eens het gat induiken en 20 meter naar voren lopen om vervolgens te schieten, maar nu gaat alles op de safe modus. Vandaag lag er zo vaak de ruimte, maar hij heeft er niet één keer van geprofiteerd. Deze Toby lijkt niet op de Toby die vorig jaar naast Jan speelde. Voor de wedstrijd lees je meestal wel 'stoere' teksten van hem, maar in het veld zie ik er anders weinig van terug. Het wordt tijd dat hij zijn niveau eens omhoog gaat gooien, want anders zie ik hem nog wel op de bank belanden.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Toby heeft een enorme dip dit seizoen.

Mist hij Jan naast hem? Hij heeft in principe nooit een andere partner gekend.
HR
HR

AFC19
International

Vak: 430
Reg.: 29 april 2011

Rasmussen schreef:

Toby was vandaag echt belachelijk slecht. Eerst gaat hij onder de bal door waardoor Nemeth bijna kan scoren, maar daarnaast doet hij te vaak aan schijn verdedigen. Hij is er wel, maar doet uiteindelijk niets. Waar ik me ook mateloos aan gestoord heb, is de ruimte die hij kreeg, maar niet benutte. Vorig jaar zag je hem nog wel eens het gat induiken en 20 meter naar voren lopen om vervolgens te schieten, maar nu gaat alles op de safe modus. Vandaag lag er zo vaak de ruimte, maar hij heeft er niet één keer van geprofiteerd. Deze Toby lijkt niet op de Toby die vorig jaar naast Jan speelde. Voor de wedstrijd lees je meestal wel 'stoere' teksten van hem, maar in het veld zie ik er anders weinig van terug. Het wordt tijd dat hij zijn niveau eens omhoog gaat gooien, want anders zie ik hem nog wel op de bank belanden.
HR
Ter verdediging: de bal werd op her laatste moment van richting veranderd. Verder ben ik het wel met je eens. Zeker die teksten moet hij voor zich houden.
HR
HR

Quido
Vedette

Reg.: 10 juli 2003

Toby is al het hele jaar dramatisch en heeft ons al een punt of 8 gekost. Waar hij op had moeten staan als soort van nieuwe leider, zakt ie diep en ver weg. Erg teleurstellend.

Misschien Ligeon nog eens een kans geven als rechtsback en Van Rhijn centraal neerzetten. Veltman is wellicht nog net iets te licht om er direct te staan, ondanks dat ik vertrouwen in hem heb.
HR
HR

Sfinx
Lid 2de elftal

Reg.: 27 oktober 2011

champy95 schreef:

Toby heeft een enorme dip dit seizoen.

Mist hij Jan naast hem? Hij heeft in principe nooit een andere partner gekend.
HR
Toby moet de verdediging leiden,maar momenteel is hij de zwakste schakel.Nu wedstrijden achter elkaar is hij betrokken bij tegen doelpunten.
Wordt hoog tijd dat de Boer dit ook gaat inzien.
Veltman opstellen lijkt dan voor de hand liggende.
HR
HR

Tarvos
International

Reg.: 24 juli 2011

Als Toby het slecht doet stellen we Veltman gewoon op hoor. Ligeon is leuk verder, maar Veltman lijkt me wat meer solide (en is sowieso de directe vervanger en goed in vorm).
HR
HR

Morgenzon
International

Reg.: 19 februari 2008

Sfinx schreef:

(...)
Toby moet de verdediging leiden,maar momenteel is hij de zwakste schakel.Nu wedstrijden achter elkaar is hij betrokken bij tegen doelpunten.
Wordt hoog tijd dat de Boer dit ook gaat inzien.
Veltman opstellen lijkt dan voor de hand liggende.
HR
Volledig mee eens en dat is eigenlijk best triest als je Moisander naast je hebt staan. We hebben nu centraal eigenlijk gewoon 2 net niet verdedigers, goed genoeg voor de subtop, maar voor de top komen ze gewoon te kort :\(
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Reg.: 10 juli 2002

Eigenlijk is Alderweireld rijp voor een tijdje banken. Als je goed hebt opgelet zie je dat hij schuldig is aan ontelbare tegengoals. Hij staat als een watje te verdedigen en snapt er eigenlijk vrij weinig van. Is ook niet meedogenloos genoeg. Hij acteert wel de stoere verdediger maar als het erop aankomt grijpt hij totaal niet in. Ik denk dat Veltman dichter tegen een basisplaats aanzit als hij zelf bevroedt.
HR
HR

Vaart erin
Vedette

Vak: 422
Reg.: 8 februari 2009

Jongens als Toby moeten we eind dit seizoen verkopen. Sommige mensen denken nog dat het wat is en dan kan je er nog wat voor vangen ook. Hij en Siem worden gezien als onze steunpilaren en dat is zeker Toby absoluut niet. Wil je naar een hoger niveau dan is het over voor hem en gaan we verder met jongens als Blind, Denswil, van Rhijn, Veltman, Ligeon, Boilesen(?) en Koppers.
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 156 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Toby Alderweireld

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 92,0% dat Ajax wint van FC Groningen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Excelsior-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!