Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Spelers, opstellingen en verkoopbeleid
Miralem Sulejmani
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 40 pagina's: « 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 40 »

Poster
Topic: Miralem Sulejmani 
Micheltje
International

Uit: Lelystad
Vak: 428
Reg.: 11 november 1999
Gepost op 9 juli 2008 om 12:17:33.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Welkom kerel... Nu nog en paar verdedigers idd. En hopelijk gaan we vanaf nu ''bouwen'' Kga er vanuit nu dat KJH gaat... en dat Dario in de spits komt. (sorry voor ff offtopic) Micky en Suarez kunnen er dan naast.. *zoen* lijkt me een prima aanval..

Hopen maar mensen!
 Help mods!
Pool: 436e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.426,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Zlatan Ivarovic
Internationale topspeler

Uit: Weert
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 juni 2002
Gepost op 9 juli 2008 om 12:22:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Verploegen schreef:

Van Basten zit op dit moment in Portugal, aan het golven Ik zag hem met me neefje op Rotterdam Airport (ja echt waar, in rotjeknor) en m'n neefje wilde natuurlijk meteen een handtekening en die vent is echt kei aardig Ik begon natuurlijk meteen over Ajax of die nu spelers ging scouten ofzo, maar hij zei van niet en moest toen lachen.
Toen noemde ik nog wat namen als Maidana en Oleguer en teon zei die daar kan ik niks over zeggen, moest die lachen en ging naar z'n vliegtuig richting Portugal

Maar ff to the point; ik ben erg blij met Sulejmani!

BTW wat deed jij in Rotjeknor...

Van Basten heeft achter de schermen allang aangegeven hoe hij het wilt! De verdediging is echt prioriteit nu. Het liefst ook nog een goede balvaste middenvelder.
Met Sulejmani hebben we een aanval waar je U tegen zegt!
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.490,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
DamzkoO
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam Oost
Vak: -
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006
Gepost op 9 juli 2008 om 12:50:03.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Welkom Miralem, eindelijk een speler erbij die tenminste voor wat gevaar kan zorgen. Nu gauw aan het werk voor de verdedigers en het gaat nog een leuk seizoen worden
 Help mods!
Pool: 188e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.476,6VoVo: -Opstelling: -
duamephisto
Ballenjongen

Uit: Alphen a/d Rijn
Reg.: 28 december 2005
Gepost op 9 juli 2008 om 13:03:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
David89 schreef:

Eindelijk is het dan officieel. Ik kneep hem nog ff voor dat gedoe met die zaakwaarnemers maar dat is gelukkig goed gekomen.

Dat rugnummer zegt natuurlijk niets. Luque had ook rugnummer 10 vorig jaar, en die stond ook telkens linksbuiten(als ie speelde dan ).

Ik ben ook erg blij met de komst van Miralem, zou het wel een optie zijn hem echt als 10 te gebruiken?
Ik hoop het niet zou dan echt niet weten wie dan de andere flank moet gaat bezetten bij een 4-3-3

Anyway welkom Miralem bij de mooiste club van allemaal!
 Help mods!
Pool: 1233e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Der Kaiser Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: 127
Reg.: 22 september 2005
Gepost op 9 juli 2008 om 13:25:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sulejmani is geen midmid, hij is een speler met snelheid die een mannetje kan passeren, een vleugelaanvaller dus.
Er moeten zeker nog 2 verdedigers en een middenvelder komen.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.479,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
AFCA3STERREN
Internationale topspeler

Vak: 411
Reg.: 17 september 2005
Gepost op 9 juli 2008 om 16:56:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Nummer 23 schreef:

(...)

Wie vind jij na Sneijder en Babel dan geslaagde exponenten van onze jeugdopleiding? Voorlopig nog niemand, en Sneijder en Babel zijn inmiddels ook alweer een jaar weg.
Onze jeugdopleiding is gewoon kut, dus dan zul je talenten moeten halen als Sulejmani en Suarez. Dat je daar de volle mep voor betaald is logisch. Je kan die jongens niet halen als ze 16/17 zijn. Dan kan je bezig blijven met het vastleggen van dat soort jongens.

Het wordt gewoon hoog tijd dat de jeugdopleiding weer eens wat goede spelers gaat afleveren want de laatste jaren is het wel erg mager wat er doorkomt.
Voor de rest heeft Rutger heeft wel een punt. Dat zie je nu met Manucharyan. Vroegtijdig vastgelegd, nooit plezier van gehad en dat gaan we volgens mij ook nooit doen. Zonde van het geld en de moeite, dan liever investeren in echte toppers als Suarez en Sulejmani, die dan maar wat meer moeten kosten.

Kijk eens voor de gein hoeveel jeugdspelers er in de selectie zitten. Daarnaast vergeet je niet jongens als Stekelenburg en Heitinga? Daarnaast komen er nu ook weer jongens als Sarpong, Van der Heijden etc aan. Ajax heeft van alle clubs de meeste zelf opgeleidde spelers denk ik, dit was zo en blijft voorlopig ook nog wel zo.

Je kan spelers natuurlijk nooit met elkaar vergelijken. Als jonge jongen heb je meerdere dingen nodig om te slagen. Manucharyan heeft door blessures nooit een langere tijd kunnen spelen. Na die blessures heeft ie nooit echt een kans gehad. Maar blijft zo een jongen blessurevrij en speelt ie de eerste paar wedstrijden goed, krijgt ie vertrouwen etc dan komt het vanzelf goed. En leeftijd zegt niks in mijn beleving, helemaal bij ons aller ajax.
 Help mods!
Pool: 1223e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.432,4VoVo: -Opstelling: 3-4-3
AFCA Rood
International

Uit: Westland
Vak: 429
Reg.: 11 mei 2004
Gepost op 9 juli 2008 om 19:56:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Toen ik 3 mei met deze foto kwam hier op AN (gemaakt na Heerenveen - Ajax, geloofde niemand hier dat hij aan mij had verteld dat ie zeker weten naar Ajax kwam...

jullie kunnen dus voortaan mijn bronnen vertrouwen
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.465,9VoVo: -Opstelling: -
JOHAN
Internationale topspeler

Vak: 414
Reg.: 13 april 2000
Gepost op 9 juli 2008 om 20:06:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AFCA Rood schreef:

(plaatje)

Toen ik 3 mei met deze foto kwam hier op AN (gemaakt na Heerenveen - Ajax, geloofde niemand hier dat hij aan mij had verteld dat ie zeker weten naar Ajax kwam...

Ach ja sorry, maar je hebt gewoon niet zo'n betrouwbaar hoofd op die foto
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.489,6VoVo: -Opstelling: incompleet
afca zeeland
Ballenjongen

Uit: stavenisse
Reg.: 1 februari 2008
Gepost op 9 juli 2008 om 20:17:18.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

goede speler, aanval is in orde nu alleen de verdediging nog...
 Help mods!
Pool: 1309e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.412,5VoVo: 1009e / - / 1041eOpstelling: 4-3-3
bolle2
Internationale topspeler
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002
Gepost op 10 juli 2008 om 16:53:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AFCA Rood schreef:

(plaatje)

AFCA Rood, jezus man, wat heb jij een rotkop!!
 Help mods!
Pool: 1365e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.474,0VoVo: -Opstelling: incompleet
AFCA Rood
International

Uit: Westland
Vak: 429
Reg.: 11 mei 2004
Gepost op 10 juli 2008 om 16:58:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Beetje een waterhoofd he!!!
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.465,9VoVo: -Opstelling: -
Vossie
Icoon

Uit: 015
Vak: 410
Reg.: 25 februari 2003
Gepost op 10 juli 2008 om 17:03:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat Sulejmani zelf graag wilde komen was wel duidelijk. Maar als Ajax niet die 16,25 miljoen op tafel had gelegd, was dat duimpje van Micky niets waard geweest.
 Help mods!
Pool: 1168e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.449,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
DamzkoO
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006
Gepost op 11 juli 2008 om 01:19:30.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AFCA Rood schreef:

(plaatje)

Wat een gedrocht

Grapje

Maar ik heb wel hoge verwachtingen van Mickey, als ik gewoon af ga op zijn snelheid en behendigheid dan hebben we veel aan deze man die voor veel gevaar kan gaan zorgen
 Help mods!
Pool: 188e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.476,6VoVo: -Opstelling: -
AFC Ajax is the Best
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Reg.: 10 mei 2003
Gepost op 11 juli 2008 om 11:01:31.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

[edit]

Dat hebben we nou wel gezien

[/edit]

[Dit bericht is veranderd door Christiaan (op 11 juli 2008 11:07:24).]
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.475,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Giacied
Ballenjongen

Reg.: 7 juli 2008
Gepost op 11 juli 2008 om 11:03:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb ook hoge verwachten van Sulejmani.
De aanval is nu compleet(als Huntelaar niet vertrekt).
Nu nog 2 verdedigers en een middenvelder.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
David89
Veelbelovend talent

Uit: Zuidoostbeemster
Reg.: 27 januari 2008
Gepost op 11 juli 2008 om 11:46:49.       MSN: shinvegetto@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vroeg me af; gaat Sulejmani eigenlijk mee met Jong Servië naar de Olympische Spelen?
 Help mods!
Pool: 431e, Ajax-FC Utrecht 2-1 (1-0)MotM Feyenoord-Ajax: HuntelaarBattle-rating: 1.499,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Vossie
Icoon

Gepost op 11 juli 2008 om 16:05:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waarom stond er in alle nieuwsberichten dat Sulejmani nummer 10 zou krijgen? Vandaag hebben sommigen al voor het eerst getraind, Micky heeft toch echt nummer 11, het nummer dat ook bij hem hoort eigenlijk.
 Help mods!
Pool: 1168e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.449,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Widink
Regelmatige invaller

Uit: Didam
Reg.: 11 april 2006
Gepost op 11 juli 2008 om 16:13:00.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vossie schreef:

Waarom stond er in alle nieuwsberichten dat Sulejmani nummer 10 zou krijgen? Vandaag hebben sommigen al voor het eerst getraind, Micky heeft toch echt nummer 11, het nummer dat ook bij hem hoort eigenlijk.

Klopt Vossie, ik heb het ook gezien op de foto's van ajax.nl
Zou wel raar zijn dat hij nu nog nr 10 krijgt, want de trainingspakken waren allemaal al met de nieuwe sponsor.
Maar hij zei zelf ook in het interview dat hij nr 10 kreeg.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Robehr
Bankzitter

Uit: Breda
Vak: 420
Reg.: 18 september 2004
Gepost op 11 juli 2008 om 17:20:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nummer 11 inderdaad. Vermaelen heeft 4 en Mitea loopt met iets in de 50 rond.
 Help mods!
Pool: 262e, Ajax-FC Utrecht 2-0 (0-0)MotM Feyenoord-Ajax: SarpongBattle-rating: 1.467,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Vossie
Icoon

Gepost op 11 juli 2008 om 17:37:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Widink schreef:

(...)

Maar hij zei zelf ook in het interview dat hij nr 10 kreeg.

Niet op Ajax.nl in ieder geval.

Volgens mij hebben de overige media dat er gewoon bijverzonnen...
 Help mods!
Jack Army
Administrator

Uit: Ouderkerk
Reg.: 14 augustus 2003
Gepost op 11 juli 2008 om 17:52:58.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het heeft er wel degelijk opgestaan. Ajax.nl heeft het er echter afgehaald. Waarschijnlijk dus omdat ie elf krijgt . Beetje dubieuze actie dus.
 Help mods!
Pool: 158e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.389,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Los Passos
Ballenjongen

Vak: 104
Reg.: 4 augustus 2007
Gepost op 11 juli 2008 om 18:01:40.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik weet zeker dat ik Sulejmani op ajaxtv heb horen zeggen dat hij nummer 10 gaat dragen..
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Nummer 23
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 4 november 2003
Gepost op 11 juli 2008 om 18:07:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AFCA3STERREN schreef:

(...)

Kijk eens voor de gein hoeveel jeugdspelers er in de selectie zitten. Daarnaast vergeet je niet jongens als Stekelenburg en Heitinga? Daarnaast komen er nu ook weer jongens als Sarpong, Van der Heijden etc aan. Ajax heeft van alle clubs de meeste zelf opgeleidde spelers denk ik, dit was zo en blijft voorlopig ook nog wel zo.

Je kan spelers natuurlijk nooit met elkaar vergelijken. Als jonge jongen heb je meerdere dingen nodig om te slagen. Manucharyan heeft door blessures nooit een langere tijd kunnen spelen. Na die blessures heeft ie nooit echt een kans gehad. Maar blijft zo een jongen blessurevrij en speelt ie de eerste paar wedstrijden goed, krijgt ie vertrouwen etc dan komt het vanzelf goed. En leeftijd zegt niks in mijn beleving, helemaal bij ons aller ajax.

Waarom kopen wij 2 zomers achter elkaar een flankspeler/spits voor een gigantisch bedrag? Waarom zijn er vorig jaar zoveel spelers gehaald? Waarom is onze verdediging zo kut?
De jeugdopleiding weet geen enkele positie overtuigend in te vullen, behalve dan de door jou genoemde Stekelenburg inderdaad. En Vermaelen eventueel. Maar ik vind het behoorlijk matig allemaal de laatste jaren.
 Help mods!
Pool: 1192e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.467,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Kalderon
Basisspeler

Uit: v.o.w.
Reg.: 22 september 2006
Gepost op 11 juli 2008 om 18:24:35.     MSN: Just ask...      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind die van der Wiel anders wel een interessante speler. En ooit 'moest' Ajax Finidi en Overmars kopen...

Buiten dat, je kan je natuurlijk ook afvragen of het grut rondom die jeugdspelers zo'n geweldige aanvulling was. Ajax is al een tijdje geen gespreid bed, eerder het tegenovergestelde. Ik wil niet beweren dat de jeugdopleiding momenteel geweldig is, maar om het kut te noemen gaat natuurlijk te ver. Je overdrijft.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.468,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Nummer 23
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 4 november 2003
Gepost op 11 juli 2008 om 18:31:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kalderon schreef:

Ik vind die van der Wiel anders wel een interessante speler. En ooit 'moest' Ajax Finidi en Overmars kopen...

Buiten dat, je kan je natuurlijk ook afvragen of het grut rondom die jeugdspelers zo'n geweldige aanvulling was. Ajax is al een tijdje geen gespreid bed, eerder het tegenovergestelde. Ik wil niet beweren dat de jeugdopleiding momenteel geweldig is, maar om het kut te noemen gaat natuurlijk te ver. Je overdrijft.

Mij hoor je niet zeggen dat het kut is.
Maar wat ik wil aangeven is dat onze jeugdopleiding niet de spelers kan voortbrengen die nodig zijn om het Ajax-systeem te spelen. En dat baart mij wel zorgen. Buiten dat vind ik het de laatste jaren gewoon niet zoveel. Van der Wiel had ik overigens ook al eerder genoemd. Dat vind ik ook wel een goeie speler. Maarja.. Sulejmani !
 Help mods!
Pool: 1192e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.467,7VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 40 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk