Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Spelers, opstellingen en verkoopbeleid
Miralem Sulejmani
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 34 »

Poster
Topic: Miralem Sulejmani 
Widink
Regelmatige invaller

Uit: Didam
Vak: -
Reg.: 11 april 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 14:45:24.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
marx schreef:

(...)

Meejeens. Maar dat gaat echt niet beter worden, nu Sulejmani komt. De lange bal zal nog vaker gehanteerd gaan worden. Het wordt tijd dat een fatsoenlijke middenvelder komt en de blinde dravers verdwijnen.

Mee eens!
Daarom moet de Jong ook spelen.

Topspeler, voor veel geld maar dat interesseert me weinig.
Nu nog 2 verdedigers!
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
MichaelAjaxFan
Veelbelovend talent

Reg.: 17 september 2004
Gepost op 5 juli 2008 om 14:46:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mooie aankoop hoor. Ik ben blij dat we een aanwinst hebben, iemand die het niveau van spelers als Colin/Rommedahl/Luque ontstijgt. Wel typisch dat - mochten we 4-2-3-1 gaan spelen - niet alleen het systeem momenteel in overeenstemming is met het Nederlands Elftal, maar ook de invulling: de voorste vier zijn relatief een heel stuk beter dan de zes verdedigend ingestelde spelers. Er is echter nog genoeg tijd (bijna twee maanden, dat is toch niet niks) om ook de achterste twee linies in orde te maken. Voor dit moment ben ik vooral erg blij met Sulejmani en hoop ik dat Van Basten ook zijn scorend vermogen op kan helpen krikken. Dan heb je écht een allround toppertje in huis.

Voor de mensen die zeiken over het vele geld dat deze jongen gekost heeft: ik heb dit talloze malen liever dan dat er weer spelers als Colin aangetrokken worden, hetgeen in verband staat met de prestaties van de laatste tien jaar. Kwaliteit op het veld - mij doet het deugt. Voor mij heet het spelletje dan ook voetbal, en niet miljoenenjacht.

Bovendien - als je dan toch per se geld als een primaire factor wil zien: met kwaliteit kun je presteren, prestaties leveren prijzen op en die leveren (al dan niet indirect) geld op. Maar zeg eens eerlijk: is het überhaupt niet veel meer waard om te kunnen genieten van Ajax?
 Help mods!
Pool: 471e, Ajax-FC Utrecht 4-1 (2-0)MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 3.020,1 (daag uit)VoVo: 64e / 95e / 406eOpstelling: 4-3-3
Iceman
Bankzitter

Uit: Leiden
Reg.: 10 augustus 2003
Gepost op 5 juli 2008 om 14:56:57.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Smoking schreef:

Als die gozer geen ene reet presteerd a la luque dan wordt ik wel leip.

Ja dat is dus het gevaar bij bedragen als deze.
Als hij zijn 1e drie balcontacten verkeerd benut wordt hij weggehoond want hij is de man van 17 miljoen.

Verder moet ik ook nog zien of hij zelf wel tegen dat prijskaartje bestand is. Niet dat hij gaat forceren omdat hij per se zijn prijs wil waarmaken.

Maarja... ik ben blij dat we nu een goeie voorzitter hebben die waarmaakt wat hij zegt.
Hij zegt dat hij liever 2 toppers haalt en 2 dagen later wordt er 17 miljoen betaald voor een ongekend talent. EINDELIJK!!!

Nu Oleguer, Henrique en een goeie 10 nog. Voor mijn part halen ze Aissati
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.486,2VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Iceman
Bankzitter

Gepost op 5 juli 2008 om 15:19:18.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

staat hem wel:

Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.486,2VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Idaho
Talent

Reg.: 1 juli 2001
Gepost op 5 juli 2008 om 15:24:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Iceman schreef:

staat hem wel:

(plaatje)

nou...
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Sar
Internationale topspeler

Vak: 426
Reg.: 16 juli 2002
Gepost op 5 juli 2008 om 15:46:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dan mag ie wel wat vrolijker kijken
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Iceman
Bankzitter

Gepost op 5 juli 2008 om 15:57:30.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sar schreef:

Dan mag ie wel wat vrolijker kijken

Hoezo, deze foto straalt Ajax uit.
Stoere houding, over mijn lijk-gezicht..

Het wordt wel weer eens tijd dat onze jongens weer zonder angst en met de tiet vooruit het veld op lopen, in plaats van met knikkende knieeen en de kop omlaag
 Help mods!
Furibond
Idool

Uit: West-Friesland
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 31 januari 2002
Gepost op 5 juli 2008 om 16:26:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ga niet al die 17 pagina's lezen, maar ik mag hopen dat er toch kritisch naar deze aankoop wordt gekeken?

Deze jongen kost een godsvermogen terwijl hij net zo goed op de bank terecht kan komen en dan verpietert. Logisch, want we hebben al 25 aanvallers. Daarentegen hebben we maar 3 verdedigers (plus Emanuelson en Colin, maar dat kan je geen verdedigen noemen wat die laten zien).

In plaats van 3 goede verdedigers en een creatieve dynamische middenvelder te halen (zodat we geen 45 tegengoals krijgen en eens combinatievoetbal vanuit het middenveld zien) gaan we doodleuk verder met het verspillen van miljoenen aan een aanvaller die niet nodig is. Met deze speler zal het momentenvoetbal nog duidelijker aanwezig zijn.

Want voor 16 miljoen kan je echt wel wat verdedigers halen hoor. En met alleen die Henrique ben je nog lang niet klaar met deze selectie. Maar Blind en Van Basten zullen het wel beter weten zeker?
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.346,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Steffie2flower
Jeugdspeler

Reg.: 6 mei 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 16:28:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Furibond schreef:

Ik ga niet al die 17 pagina's lezen, maar ik mag hopen dat er toch kritisch naar deze aankoop wordt gekeken?

Deze jongen kost een godsvermogen terwijl hij net zo goed op de bank terecht kan komen en dan verpietert. Logisch, want we hebben al 25 aanvallers. Daarentegen hebben we maar 3 verdedigers (plus Emanuelson en Colin, maar dat kan je geen verdedigen noemen wat die laten zien).

In plaats van 3 goede verdedigers en een creatieve dynamische middenvelder te halen (zodat we geen 45 tegengoals krijgen en eens combinatievoetbal vanuit het middenveld zien) gaan we doodleuk verder met het verspillen van miljoenen aan een aanvaller die niet nodig is. Met deze speler zal het momentenvoetbal nog duidelijker aanwezig zijn.

Want voor 16 miljoen kan je echt wel wat verdedigers halen hoor. En met alleen die Henrique ben je nog lang niet klaar met deze selectie. Maar Blind en Van Basten zullen het wel beter weten zeker?

Zullen we niet afwachten hoe alles loopt en wat voor spelers er nog komen voordat we alles weer gaan afzeiken en doen. Ik denk dat ze bij Ajax ook geen oogkleppen op hebben en ook wel zien dat er verdedigende versterkingen moeten komen en natuurlijk is Sulejmani een gok en is het veel geld maar elke speler die je koopt voor een redelijk bedrag is een gok, dat was bij Suarez ook zo en die Cvitanich moet zich ook nog bewijzen dat heb je altijd.

[Dit bericht is veranderd door Steffie2flower (op 5 juli 2008 16:30:11).]
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
afca1900
Basisspeler

Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 16:33:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dubbel gevoel Yme Kuiper bij vertrek Sulejmani
05 juli 2008
Waar sinds het einde van de competitie al druk over gespeculeerd werd, kreeg gisteren zijn beslag. Miralem Sulejmani verruilt sc Heerenveen voor Ajax.

De 19-jarige Serviër had bij Heerenveen nog een verbintenis tot 2010. “Mickey†Sulejmani kwam halverwege het seizoen 2006/2007 over van Partizan Belgrado, waar hij destijds nog een jeugdcontract had. De club wilde hem niet laten gaan en vocht de overgang naar Heerenveen aan. In het afgelopen seizoen kreeg Sulejmani eindelijk zijn kans, welke hij op ongeëvenaarde wijze greep.

Sulejmani scoorde vijftien keer in 34 eredivisieduels en liet het publiek herhaaldelijk genieten van zijn onberekenbare dribbels en snelheid. Sinds 6 februari 2008 mag hij zich tevens international noemen. In een oefeninterland tegen Macedonië maakte hij voor Servië zijn debuut. Vanwege zijn uitverkiezing tot talent van het jaar ontving hij recentelijk nog de Johan Cruyff Prijs.

Vanaf zijn vakantieadres in Spanje liet directeur Yme Kuiper weten over het vertrek van Miralem Sulejmani een dubbel gevoel te hebben. „In sportief opzicht laat de club een flinke veer. “Mickey†heeft laten zien een uitzonderlijk talent te zijn. Reden waarom we hem heel graag hadden willen houden. Het is geen geheim dat we daar dan ook alles aan gedaan hebben. Financieel gezien betekent zijn vertrek daarentegen een flinke opsteker, welke voor de langere termijn zonder meer een heilzame werking zal hebben.â€

Hij vervolgt: „Zoals bekend, is het niet onze gewoonte bedragen te noemen, maar de opbrengst die de media vermelden, komt redelijk in de buurt. Zelf hadden we zoiets van als we hem dan toch kwijt moeten, zal het transferbedrag van “Alves-achtige†omvang moeten zijn. Gezien het feit dat zijn overgang een nieuw record op het gebied van binnenlandse transfers betekent, zijn we daar prima in geslaagd. Waarmee we de kwaliteit van onze selectie kunnen blijven waarborgen.â€

bron Heerenveen.nl
 Help mods!
Pool: 270e, Ajax-FC Utrecht 3-0 (1-0)MotM Feyenoord-Ajax: HuntelaarBattle-rating: 1.495,0VoVo: 266e / 340e / 289eOpstelling: 4-3-3
Twink-i
Jeugdspeler

Vak: 421
Reg.: 27 december 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 17:08:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het zou mooi zijn als mensen eens tevreden zijn met investeringen. Bij veel mensen is het nooit goed (gierig bij Rommedahl, te duur bij Sulejmani). Natuurlijk heb je de "gulden" middenweg, maar ik ben persoonlijk dolblij met een Sulejmani.

Eindelijk investeringen.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
AFCA_KJH
Talent

Reg.: 23 juni 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 17:40:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ajax een grote droom voor Sulejmani

zaterdag 05 juli, door SV, Amsterdam, 15:30u, Friesch Dagblad

Zaakwaarnemer Jovica Radonjic heeft eerder dit jaar volgens het Friesch Dagblad laten weten dat Ajax een droom is voor zijn client. De aanvaller kon ook voor PSV en Feyenoord tekenen.

'Die clubs waren voor Miralem allebei geen optie', gaf Radonjic aan. 'Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler'.

Heerenveen zegt er alles aan gedaan te hebben om de Serviër te behouden voor de club. Financieel-directeur Henk Hoekstra: 'Wij willen alle spelers houden, maar als ze met dit soort bedragen komen aanzetten dan zijn ze niet te houden'.

'Hij wilde ook graag naar Ajax en dan komt de vraag: accepteer je het bod ja of nee. Met dat geld kun je weer extra dingen doen. Wij proberen te groeien en één van de manieren om geld te verdienen is door spelers te verkopen.'
Bron Ajaxshowtime
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Furibond
Idool

Uit: West-Friesland
Reg.: 31 januari 2002
Gepost op 5 juli 2008 om 17:43:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Steffie2flower schreef:

(...)

Zullen we niet afwachten hoe alles loopt en wat voor spelers er nog komen voordat we alles weer gaan afzeiken en doen. Ik denk dat ze bij Ajax ook geen oogkleppen op hebben en ook wel zien dat er verdedigende versterkingen moeten komen en natuurlijk is Sulejmani een gok en is het veel geld maar elke speler die je koopt voor een redelijk bedrag is een gok, dat was bij Suarez ook zo en die Cvitanich moet zich ook nog bewijzen dat heb je altijd.

Niks afwachten, Blind heeft toch al gezegd dat er maar 1 verdediger bij moet? Dat zijn er dus geen 3, zoals benodigd zijn.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.346,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
AFCA-4-Life
Basisspeler

Uit: Gang
Reg.: 13 augustus 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 17:45:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Overigens verklaarde Ajax' technisch manager Danny Blind dat de Amsterdammers nog tot een akkoord moeten komen met de spelers zelf. Indien de transfer rondkomt is de negentienjarige Servische aanvaller de duurste Ajacied ooit. Tot nu toe is het record in handen van Klaas-jan Huntelaar, die in de winter van 2006 voor negen miljoen euro Heerenveen verruilde voor Ajax.
Wat is het nou, in de VI was het eerst rond volgens Blind met de speler en nu weer tot een akkoord komen.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.459,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
ernie09
Vedette

Uit: Uithoorn
Reg.: 20 juni 2002
Gepost op 5 juli 2008 om 17:51:02.       MSN: Stuur maar een PM als je het echt wil      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Twink-i schreef:

Het zou mooi zijn als mensen eens tevreden zijn met investeringen. Bij veel mensen is het nooit goed (gierig bij Rommedahl, te duur bij Sulejmani). Natuurlijk heb je de "gulden" middenweg, maar ik ben persoonlijk dolblij met een Sulejmani.

Eindelijk investeringen.

Ik denk dat iedereen tevreden is dat er wordt geinvesteerd, maar het is goed dat er ook kritisch naar gekeken wordt. 16 Miljoen is een bedrag dat ook in de grote competities niet meer elke dag voor komt voor een talent dat er pas net één seizoen op het 'hoogste' niveau op heeft zitten.

Daarbij ligt de prioriteit niet bij de voorhoede. 'Als je één keer meer scoort dan de tegenstander, win je' zie ik hier veel voorbij komen. Das leuk en aardig, maar Ajax heeft het afgelopen meer gescoord dan welke tegenstander ook. Alleen kregen we er ook te veel tegen, waardoor we aan het einde wél met lege handen stonden.

Met Sulejmani haal je nu absoluut een talent binnen en het is een goede aankoop, maar het bedrag absoluut niet. Ook nog 'ns omdat het een binnenlandse transfer betreft. Een jaar (pas een jaar!) geleden was ie nog 3 ton. Hetzelfde geldt voor Suarez. Dat is gewoon geen goede zaak van en voor Ajax.

Maar goed, we moeten even afwachten wat er nog staat te gebeuren voor, met name, de laatste linie. Aanvallend is het nu wel in orde, maar ik zou graag nog (en velen met mij) een aanvallende, creatieve middenvelder, een linksback en minimaal 1 ervaren centrale verdediger zien komen. Het zijn spannende tijden!

Oh, en ik denk niet dat er veel mensen vonden dat Ajax gierig was bij Rommedahl, er waren toen goede spelers beloofd door van Geel. Volgens mij zei ie zelfs daarna met droge ogen dat 'ze nu hadden laten zien dat Ajax niet voor de minste spelers gaat'.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.485,6VoVo: -Opstelling: incompleet
moscas
Basisspeler

Reg.: 30 juni 2000
Gepost op 5 juli 2008 om 17:52:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja, ik las ook dat Ajax nog met de speler rond zou moeten komen, terwijl ze juist enkele dagen geleden nog van de daken schreeuwden dat ze met hem al rond waren.

Maar zoals altijd, er wordt van alles geschreven en gespeculeerd. Ook die 16,25 miljoen is niet eens zeker nu de Heerenveen voorzitter zegt dat dat bedrag 'in de buurt' komt.

En wat die verdedigers betreft. Er wordt al jaren geroepen dat die nodig zijn, maar bij Ajax schijnen ze te denken dat ze aan vier genoeg hebben omdat ze zelden geblesseerd zijn.

[Dit bericht is veranderd door moscas (op 5 juli 2008 17:54:40).]
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
afca1900
Basisspeler

Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 18:46:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Op at-5 werd zojuist verteld dat Sulejmani dinsdag gepresenteerd wordt.
 Help mods!
Pool: 270e, Ajax-FC Utrecht 3-0 (1-0)MotM Feyenoord-Ajax: HuntelaarBattle-rating: 1.495,0VoVo: 266e / 340e / 289eOpstelling: 4-3-3
Miro
Ballenjongen

Uit: Epe
Reg.: 16 juni 2001
Gepost op 5 juli 2008 om 19:03:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Goede speler, echter wel een absurd hoog bedrag. Ik irriteer me wel aan het scoutingsbeleid van Ajax. Als Ajax beter scout is zo'n jongen één of 2 jaar eerder voor veel minder geld te halen.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Olaf L
Bankzitter

Reg.: 28 juli 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 19:11:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Miro schreef:

Goede speler, echter wel een absurd hoog bedrag. Ik irriteer me wel aan het scoutingsbeleid van Ajax. Als Ajax beter scout is zo'n jongen één of 2 jaar eerder voor veel minder geld te halen.

Wat maak je je nou druk over? Hij is er, dat is het belangrijkst. Dat geblaat over de kosten. Ik krijg echt de indruk dat ik hier op het accountantsforum zit. Eindelijk koopt AJAX goede spelers zit de meerderheid nog te zeuren. Zucht
 Help mods!
Pool: 1258e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Denridderkerk
Jeugdspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 9 mei 2003
Gepost op 5 juli 2008 om 19:12:00.       MSN: dennis_hengst@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

19 jaar jong, dat is toch goed gescout Nee ik ben wel heel blij met deze aankoop. Dat bedrag interesseert me nix omdat ik toch nix van dat geld merk wat ajax op zijn bank heeft staan.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.492,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Ceees
Talent

Uit: Nieuwkoop
Vak: 409
Reg.: 12 november 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 19:29:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben toch allejezus benieuwd of hij zijn som kan waarmaken! Gaat Klaas Jan weg vangen we een hoop geld terug. Doet Miralem het goed hebben we over 5 (?) jaar een goede deal gemaakt. Toch kan e.e.a. ook heel anders lopen, denk even aan Machlas, pure kapitaalvernietiging.
Wat trouwens als Klaas toch blijft? Dan hebben we ineens wel een behoorlijk doelpuntensaldo voorin staan!

Maar ik ben bang dat deze aankoop een bevestiging is dat Klaas-Jan intern toch wel een signaal heeft afgegeven, of dat zich een club concreet heeft gemeld.

Ben benieuwd
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.476,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Klasbakken
Icoon

Uit: Heerhugowaard
Reg.: 10 juli 2002
Gepost op 5 juli 2008 om 19:31:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ceees schreef:

Ben toch allejezus benieuwd of hij zijn som kan waarmaken! Gaat Klaas Jan weg vangen we een hoop geld terug. Doet Miralem het goed hebben we over 5 (?) jaar een goede deal gemaakt. Toch kan e.e.a. ook heel anders lopen, denk even aan Machlas, pure kapitaalvernietiging.
Wat trouwens als Klaas toch blijft? Dan hebben we ineens wel een behoorlijk doelpuntensaldo voorin staan!

Maar ik ben bang dat deze aankoop een bevestiging is dat Klaas-Jan intern toch wel een signaal heeft afgegeven, of dat zich een club concreet heeft gemeld.

Ben benieuwd

Natuurlijk gaat Huntelaar weg. Ajax koopt nu twee spitsen en betaalt daar grof voor omdat het weet dat Huntelaar binnenkort + 20 miljoen gaat opleveren.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.295,1VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Ceees
Talent

Uit: Nieuwkoop
Vak: 409
Reg.: 12 november 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 19:37:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij zal maar blijven, dan zal er één buiten de boot vallen. En dus gaat zijn prijs omlaag. Financieel gezien is het dus in deze situatie gunstig als Klaas Jan vertrekt.

Maar dat is meer iets voor Maarten Fontein, die gelukkig opgedonderstraald is.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.476,0VoVo: -Opstelling: incompleet
moscas
Basisspeler

Reg.: 30 juni 2000
Gepost op 5 juli 2008 om 20:00:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind het wel teercht dat er kritiek wordt geleverd op hoeveel een speler als Sulekmani kost. In de eerste plaats omdat in dit geval opnieuw blijkt dat bij Ajax bepaalde groepen niet goed samenwerk(t)en. Ajax is altijd een club geweest van goede jeugdspelers en enkele zorgvolduig gescoute 'buitenstaanders'. Tegenwoordig werkt dat niet goed meer en daarom moet er zoveel geld worden geïnvesteerd, iets wat eigenlijk on-Ajax is (meer PSV en Feijenoord en Real Madrid, Barcelona, Chelsea, Milan enz.).

Zelf hoop ik dat dit een incident is, een poging om Ajax na veel wanbeleid op het goede spoor te zetten en voor de toekomst de jeugd weer op een hoger plan te brengen en het scoutingsapparaat een meer prominente plaats te geven binnen het beleid.

Zelf verwacht ik ook dat Huntelaar weg gaat voor een slordige 30 miljoen wat de aankopen van nu compenseert.

Dan krijg je deze opstelling:

Suarez - Cvitanich - Kennedy

Sulejmani
Lindgren Gabri

Oligher - Henrique - van der Wiel - Silva

Stekelenburg

Ervanuitgaande dat Ajax die twee spelers bij Barcelona weet weg te halen. Er wordt op andere websites vanuit gegaan dat daar al een deal over gesloten is, maar ik neem aan dat we nog moeten afwachten.
 Help mods!
devil1986
International

Reg.: 22 december 2002
Gepost op 5 juli 2008 om 20:05:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tsja, Sulejmani is natuurlijk een veelbelovende speler, maar 16,25 miljoen euro is gewoon veel en veel te veel. Heerenveen heeft zijn werk goed gedaan. Zij wisten dat Ajax zou gaan investeren en hebben de prijs min of meer kunstmatig hoog gehouden. Ajax heeft dus gehapt. Natuurlijk bezit die jongen een talent, maar dit is voor Ajax een te hoog risico. Investeren: ja! maar niet op deze manier.
16,25 miljoen euro, kom op zeg, dit is een astronomisch hoog bedrag voor Eredivisiebegrippen.

quote:
moscas schreef:

Zelf verwacht ik ook dat Huntelaar weg gaat voor een slordige 30 miljoen wat de aankopen van nu compenseert.

30 miljoen euro?? Dat vang je nooit voor Huntelaar! hoogstens 20 miljoen, verwacht ik.

[Dit bericht is veranderd door devil1986 (op 5 juli 2008 20:08:20).]
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk