Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Spelers, opstellingen en verkoopbeleid
Miralem Sulejmani
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 47 pagina's: « 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 47 »

Poster
Topic: Miralem Sulejmani 
DamzkoO
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam Oost
Vak: -
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 00:50:59.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Welkom Miralem. Het is een flink bedrag, maar dan heb je ook wat. En het is een stuk beter om een gerichte aankoop te doen, dan wat breedteaankopen waar we niks aan hebben.
We hebben een mooie voorhoede zo, en als Klaas ook nog in de punt zou spelen als afmaker, dan heb je toch aardig wat goeie poppetjes voorin staan.
Nu is het van belang om gauw aan de verdediging te gaan sleutelen. Daar moet het echt als een Chinese muur gaan staan en dan mag het seizoen wat mij betreft heel gauw gaan beginnen (nadat de spelers nog wel geoefend etc hebben)!
 Help mods!
Pool: 188e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.476,6VoVo: -Opstelling: -
IslaPeet
Ballenjongen

Uit: Isla Margarita
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 juli 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 00:55:26.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Iker schreef:

(...)

Klop! Bruto is wat Ajax betaald en netto is wat Heerenveen ontvangt.

Super deze aankoop. Het heeft even geduurd maar dit zijn de aankopen waar we op wacten. Het kost iets maar dan heb je wel een speler waarvoor je naar het stadion komt. Ben echt superblij met deze aankoop.

Je zult het binnenkort allemaal kunnen lezen. Ajax is verplicht alle financiële details bekend te maken.
Hoe dan ook is het een hele goede aankoop even afgezien van de prijs. Natuurlijk had ik hem liever bij Feyenoord gezien(sorry jongens, kan er ook niets aan doen, je wordt nou eenmaal geboren met een voorkeur) maar ik ben blij dat ie op de Nederlandse velden te bewonderen blijft.
Miralem, veel succes in Amsterdam!

[Dit bericht is veranderd door IslaPeet (op 5 juli 2008 00:56:34).]
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Strezzz
Lid 2de elftal

Uit: Groningen
Vak: 410
Reg.: 9 december 2003
Gepost op 5 juli 2008 om 00:55:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben blij dat de knaken eindelijk uitgegeven worden! Beter dit dan een paar miljoen voor 18 Colin's....
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.480,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
IslaPeet
Ballenjongen

Uit: Isla Margarita
Reg.: 25 juli 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 01:04:12.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Strezzz schreef:

Ben blij dat de knaken eindelijk uitgegeven worden! Beter dit dan een paar miljoen voor 18 Colin's....

Ha ha ha! Heb je helemaal gelijk in. Geld op de bank is leuk voor een persoon, bij een voetbalclub heb je er meer aan als het op het veld staat.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Co Adriaanse
Idool
Winnaar Bekerklassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Vlaardingen
Reg.: 16 juli 2002
Gepost op 5 juli 2008 om 01:08:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DamzkoO schreef:

Welkom Miralem. Het is een flink bedrag, maar dan heb je ook wat. En het is een stuk beter om een gerichte aankoop te doen, dan wat breedteaankopen waar we niks aan hebben.
We hebben een mooie voorhoede zo, en als Klaas ook nog in de punt zou spelen als afmaker, dan heb je toch aardig wat goeie poppetjes voorin staan.
Nu is het van belang om gauw aan de verdediging te gaan sleutelen. Daar moet het echt als een Chinese muur gaan staan en dan mag het seizoen wat mij betreft heel gauw gaan beginnen (nadat de spelers nog wel geoefend etc hebben)!

Dat wil zeggen dat er nog 3 directe versterkingen moeten komen als je dat wilt bereiken. Plus nog een aanvallende middenvelder, dan kom je op 4 aankopen. Dat doet Ajax absoluut niet. Conclusie: Een leuke aanval dat niet bereikt zal worden met een middenveld zonder creativiteit en een dramatische achterhoede wat gewoon niet versterkt is.

Grygera is vervangen door Colin en Heitinga wordt vervangen voor een seizoen door een huurling. Dramatische beslissingen.

On-topic:

Met Sulejmani ben ik heel blij, ik baal er alleen wel van dat Ajax hem niet in een eerder stadium had binnengehaald voor een paar ton destijds. Je betaald nu gewoon een belachelijk bedrag waar we 2 spelers voor hadden kunnen halen. Twee aankopen na zo'n dramatisch seizoen is natuurlijk belachelijk. We vergeten dat Davids ook is gestopt. Daar heb je wel Lindgren voor, maar wie heb je daarachter?
 Help mods!
Pool: 234e, Ajax-FC Utrecht 2-0 (1-0)MotM Feyenoord-Ajax: SuarezBattle-rating: 1.500,0VoVo: 243e / 324e / 250eOpstelling: 4-3-3
Koller
Vedette

Uit: Errug dicht bij 010
Vak: 129
Reg.: 14 juni 2001
Gepost op 5 juli 2008 om 01:39:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Klasse Ajax! Het is duidelijk dat Ajax de intensie heeft het raport na te leven. Sulejmani is een risico... maar opzeker een zeer groot talent. Mocht het ook nog eens lukken Huntelaar te behouden en een goede verdediger te halen + een jonge creative middenvelder, ga ik voor het eerst sinds jaren met een ECHT goed gevoel het nieuwe seizoen in. Het is een bak geld, maar Ajax krijgt tegenwoordig ook de hoofdprijs voor haar eigen spelers... dus wat is beter dan potentieel even goede (lees betere) spelers ervoor terug te halen. Natuurlijk is opleiden het beste en goedkoopste, maar veel mensen vergeten dat juist deze spelers steeds weggekocht worden (Sneijder, Babel, Heitinga). Ajax moet gewoon meer verdienen aan Europese successen dan aan het verkoop van haar spelers, dat is goed voor de club EN VOORAL voor de supporters. En daarbij is investeren nodig...
 Help mods!
Pool: 227e, Ajax-FC Utrecht 3-0 (1-0)MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.449,7VoVo: -Opstelling: 4-5-1
JesperOlsenFan
Regelmatige invaller

Reg.: 30 augustus 2004
Gepost op 5 juli 2008 om 02:26:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
129 schreef:

Prachtig, de zure reacties op FN en PN

Kapitaal hoort op het veld, kwaliteit mag wat kosten. Welkom bij de mooiste club ter wereld Sulejmani.

Ik ga 'ns even neuzen daar
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 2.558,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Starring
Vedette

Uit: Amstelveen
Reg.: 11 november 2001
Gepost op 5 juli 2008 om 02:58:32.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geweldige aankoop! Sulejmani is met recht een klasbak te noemen die garant staat voor spektakel en rendement. Wel een minpunt dat Ajax na zulke lange onderhandelingen de prijs niet verder heeft weten te drukken met bijvoorbeeld een spelersruil of iets dergelijks.

Nu nog gerichte versterkingen voor centraal achterin en op het middenveld (creativiteit met name) om de scheve verhoudingen, kwalitatief gezien, in het elftal spoedig recht te trekken. Zodat ook 'het team' beter kan functioneren. Ik mag toch hopen dat daarvoor nog budget aanwezig is...
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
JesperOlsenFan
Regelmatige invaller

Reg.: 30 augustus 2004
Gepost op 5 juli 2008 om 03:23:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Goede aankoop, erg veel poen, maar goed we hebben wat te besteden. Met een voorhoede Sulejmani - Huntelaar - Suarez staat er wel ff wat zeg, mits KJH blijft, hetgeen ik betwijfel, maar goed.
Nadeel is wel dat we buitenspelers hebben die zelden meeverdedigen.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 2.558,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
fluwelen linker
Vedette

Uit: Antwerpen-Deurne
Reg.: 1 september 2004
Gepost op 5 juli 2008 om 07:52:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
JesperOlsenFan schreef:

Goede aankoop, erg veel poen, maar goed we hebben wat te besteden. Met een voorhoede Sulejmani - Huntelaar - Suarez staat er wel ff wat zeg, mits KJH blijft, hetgeen ik betwijfel, maar goed.
Nadeel is wel dat we buitenspelers hebben die zelden meeverdedigen.

Vandaar ook dat Ajax al zeker niet met een '10' zal gaan spelen. Gewoon de punt naar achter met Lindgren als linkshalf, Gabri in de punt naar achter en De Jong op rechtshalf. Zo wordt de balans in het elftal enigszins bewaard.
 Help mods!
Pool: 172e, Ajax-FC Utrecht 3-0 (2-0)MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.511,4 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Strezzz
Lid 2de elftal

Uit: Groningen
Reg.: 9 december 2003
Gepost op 5 juli 2008 om 08:33:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fluwelen linker schreef:

(...)

Vandaar ook dat Ajax al zeker niet met een '10' zal gaan spelen. Gewoon de punt naar achter met Lindgren als linkshalf, Gabri in de punt naar achter en De Jong op rechtshalf. Zo wordt de balans in het elftal enigszins bewaard.

Speelde Lindgren in jong ajax onder van Basten niet met de punt naar achter? Volgens mij speelde hij in die tijd ook meesterlijk...
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.480,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
goodfella
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Wezep
Vak: 128
Reg.: 12 juni 2003
Gepost op 5 juli 2008 om 08:55:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
JesperOlsenFan schreef:

(...)

Is eerst nog maar 'ns de vraag of Sulejmani er ook meteen staat, net als Suarez en Huntelaar toen ze pas bij ons speelden. Jij hebt 't meteen over meedoen met de wereldtop. Dan heeft Blind nog een hoop werk te doen.

Suarez had na 5 wedstrijden al een stuk of 6 doelpunten en 4 assists achter zijn naam staan, dus waar jij de onzin vandaan haalt dat Suarez er niet gelijk stond is mij een raadsel.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.472,6VoVo: -Opstelling: incompleet
fluwelen linker
Vedette

Uit: Antwerpen-Deurne
Reg.: 1 september 2004
Gepost op 5 juli 2008 om 09:03:17.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Strezzz schreef:

(...)

Speelde Lindgren in jong ajax onder van Basten niet met de punt naar achter? Volgens mij speelde hij in die tijd ook meesterlijk...

Hij zou wat mij betreft ook goed in de punt naar achter kunnen, maar volgens mij speelde hij z'n beste wedstrijden bij Jong Ajax als linkshalf. Hij heeft controlerende kwaliteiten, maar ook een uitstekend gevoel om op het juiste moment in de zestien op te duiken.
Maar goed, het gaat hier over Sulejmani.

Statistisch gezien is het natuurlijk wel een teamspeler net als Suarez : ze zijn beiden assistenkoningen en pikken geregeld hun doelpuntjes mee. Hopelijk trekken ze de lijn van vorig seizoen stevig door.
Ondanks het feit dat ze vaak het veld breed moeten houden en hun actie mogen maken, denk ik dat ze op de juiste momenten moeten gaan zwerven of zelfs switchen zodat er constant beweging is hetgeen ongelofelijk moeilijk te verdedigen is.
Alleszins, als Huntelaar blijft heeft hij nu al 2 bliksemafleiders naast of rond hem lopen. Het volstaat voor de tegenstander niet meer om enkel Huntelaar aan banden te leggen.
 Help mods!
Pool: 172e, Ajax-FC Utrecht 3-0 (2-0)MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.511,4 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Red
Idool

Uit: Purmerend
Reg.: 20 juni 2002
Gepost op 5 juli 2008 om 09:33:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fluwelen linker schreef:

(...)

Hij zou wat mij betreft ook goed in de punt naar achter kunnen, maar volgens mij speelde hij z'n beste wedstrijden bij Jong Ajax als linkshalf. Hij heeft controlerende kwaliteiten, maar ook een uitstekend gevoel om op het juiste moment in de zestien op te duiken.
Maar goed, het gaat hier over Sulejmani.

Statistisch gezien is het natuurlijk wel een teamspeler net als Suarez : ze zijn beiden assistenkoningen en pikken geregeld hun doelpuntjes mee. Hopelijk trekken ze de lijn van vorig seizoen stevig door.
Ondanks het feit dat ze vaak het veld breed moeten houden en hun actie mogen maken, denk ik dat ze op de juiste momenten moeten gaan zwerven of zelfs switchen zodat er constant beweging is hetgeen ongelofelijk moeilijk te verdedigen is.
Alleszins, als Huntelaar blijft heeft hij nu al 2 bliksemafleiders naast of rond hem lopen. Het volstaat voor de tegenstander niet meer om enkel Huntelaar aan banden te leggen.

Of je gaat ala 4-2-3-1 spelen en zet Cvitanich tussen die 2 in. Wat ik van hem gezien heb intussen is ook niet misselijk. Cvitanich kan ook overal spelen in de aanval. We hebben de mogelijkheid om de tegenstander helemaal dol te draaien.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
afca 10
Jeugdspeler

Reg.: 22 april 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 10:12:23.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een pracht aankoop van ons Ajax. Een geweldige speler met veel kwaliteiten. Hier gaan we nog een hoop plezier aan beleven, mocht Huntelaar ook blijven dan hebben we een fantastische voorhoede met ook Suaréz en Cvitanich erbij.
 Help mods!
013
Vedette

Uit: 013
Vak: 413
Reg.: 15 juli 2003
Gepost op 5 juli 2008 om 10:30:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Liever 16 miljoen voor een speler waarvan je 99% zeker weet dat hij gaat slagen bij Ajax, dan wéér 5 miljoen neertellen voor een speler uit de categorie Rosales, Rosenberg, Ogararu, etc. Als je kijkt naar het geld dat Ajax al met al de afgelopen jaren aan 'net-niet-aankopen' heeft gespendeerd...

Ik ben dolgelukkig met de transfer van Sulejmani. Dít zijn de spelers die ik in een Ajax-shirt wil zien. Als we ze op dit moment niet zelf kunnen scouten, dan maar de volle mep betalen. Is even niet anders. Een slecht functionerend scoutingsapparaat repareer je niet van de een op andere dag.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.461,3VoVo: -Opstelling: 4-5-1
lamme rooie sok
Vedette

Uit: MJ Neverland
Vak: 109
Reg.: 9 augustus 2003
Gepost op 5 juli 2008 om 10:36:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben nog wel vol belangstelling aan het wachten op de verdedigende versterkingen.
We hebben niks aan de aanvallende aankopen van Sulejmani en Cvitanich als de rammelende Ajaxverdediging niet duchtig wordt versterkt.

Ik zie mijn geest toch wel weer kruipen als we weer voor het derde seizoen met die prutsverdigers die Ajax heeft zoals onder meer Emanuelson, en ook Heitinga (hij is natuurlijk naat Atletico, wat ik trouwens voor de verdediging geen verzwakking vind nu hij weg is) en Vermaelen, Vertonghen zijn allesbehalve de top.
Ze zijn niet de allerslechsten...maar zeker ook niet de top......
Ps.Emanuelson hoort natuurlijk wel bij de allerslechsten.

Ajax heeft op dit moment maar een echte goede verdediger en dat is Bruno Silva.....en misschien dat v/d Wiel wat wordt, maar die is er nog niet, ik wil het eerst nog wel eens zien of dat een echt goede verdediger wordt zoals Ajax behoort te hebben en nodig heeft.

[Dit bericht is veranderd door lamme rooie sok (op 5 juli 2008 10:41:00).]
 Help mods!
Pool: 248e, Ajax-FC Utrecht 4-0 (2-0)MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.492,1VoVo: 816e / - / 965eOpstelling: 4-5-1
Nummer 23
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 4 november 2003
Gepost op 5 juli 2008 om 10:50:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mess schreef:
Dit meen je toch niet he?!
Ajax is niet in staat toppers in wording te scouten en wanneer ze dat wel lukt, dan zijn ze vervolgens te zuinig.
Waarom kan Ajax spelers als Suares, Da Silva en nu Mikey niet zelf scouten?

Leuke basisprincipes houd je erop na...

Afgezien daarvan, leuke speler hoop alleen dat hij niet te snel/vaak in de lappenmand terecht komt.

Dat is ook niet waar ik op doelde, dat snap je toch zelf ook wel. Ik had het over het bedrag dat betaald is, niet in welk stadium een speler gescout wordt.

Goeie aankopen trouwens.. Suares en Da Silva.
 Help mods!
Pool: 1192e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.467,7VoVo: -Opstelling: incompleet
lamme rooie sok
Vedette

Uit: MJ Neverland
Vak: 109
Reg.: 9 augustus 2003
Gepost op 5 juli 2008 om 10:50:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
013 schreef:

Liever 16 miljoen voor een speler waarvan je 99% zeker weet dat hij gaat slagen bij Ajax, dan wéér 5 miljoen neertellen voor een speler uit de categorie Rosales, Rosenberg, Ogararu, etc. Als je kijkt naar het geld dat Ajax al met al de afgelopen jaren aan 'net-niet-aankopen' heeft gespendeerd...

Ik ben dolgelukkig met de transfer van Sulejmani. Dít zijn de spelers die ik in een Ajax-shirt wil zien. Als we ze op dit moment niet zelf kunnen scouten, dan maar de volle mep betalen. Is even niet anders. Een slecht functionerend scoutingsapparaat repareer je niet van de een op andere dag.

En toch heb je ook niks aan hem als de verdediging niet GOED versterkt wordt, hoe goed Sulejmani ook kan worden.

[Dit bericht is veranderd door lamme rooie sok (op 5 juli 2008 11:31:00).]
 Help mods!
Pool: 248e, Ajax-FC Utrecht 4-0 (2-0)MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.492,1VoVo: 816e / - / 965eOpstelling: 4-5-1
Rush
Vedette

Reg.: 1 juni 2000
Gepost op 5 juli 2008 om 10:56:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Brabants Dagblad 05/07

quote:
Ajax heeft met Heerenveen een akkoord bereikt over de overgang van Miralem Sulejmani. De 19 jarige Servische aanvaller kost de Amsterdammers 16,25 miljoen Euro. Ajax heeft echter nog geen overeenkomst met de speler zelf. De Servier kan na de 9 miljoen Euro van Klaas-Jan Huntelaar met grote voorsprong de duurste aankoop uit de geschiedenis van Ajax worden , maar de overgang van Sulejmani is nog niet rond.
"De clubs zijn er wel uit ", aldus Danny Blind , technisch manager van Ajax. "Maar we hebben nog geen persoonlijke overeenstemming bereikt met de speler. Daarom wil ik op dit moment geen verdere informatie geven over de transfer ".
De op handen zijnde overgang met het piepjonge talent is vooralsnog tamelijk schimmig. Behalve zijn Servische zaakwaarnemer Jovica Radonjic is ook Vlado Lemic bij de onderhandelingen betrokken. Lemic raakte in opspraak bij PSV , waar hij volgens directeur jan Reker te veel invloed had op de club.

Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.494,0VoVo: -Opstelling: -
JL20
Vedette

Uit: 0172
Reg.: 19 maart 2004
Gepost op 5 juli 2008 om 10:58:27.     MSN: PM      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

16 miljoen is veel te veel risico.
Het zal ook nog moeilijk worden om hem met winst door te verkopen..
Neemt natuurlijk niet weg dat het een fantastische voetballer is..
 Help mods!
Pool: 7e, Ajax-FC Utrecht 2-0 (1-0)MotM Feyenoord-Ajax: VertonghenBattle-rating: 1.424,3VoVo: 408e / 456e / 399eOpstelling: 3-4-3
Ulf_Kirsten
Idool

Reg.: 2 december 2002
Gepost op 5 juli 2008 om 11:01:07.     MSN: Ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fluwelen linker schreef:

(...)

Ik zou een tactisch matige en wilde, onrustige speler als Gabri toch niet in de as van het veld opstellen hoor. Lindgren in de punt naar achteren, Gabri of De Jong rechtshalf en naar de creatieve linkshalf wordt nog gezocht.
 Help mods!
0634
Internationale topspeler

Reg.: 2 januari 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 11:13:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
JL20 schreef:

16 miljoen is veel te veel risico.
Het zal ook nog moeilijk worden om hem met winst door te verkopen..
Neemt natuurlijk niet weg dat het een fantastische voetballer is..

my thoughts exactly ...
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.460,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
JanTa
Lid 2de elftal

Uit: Almere
Vak: 116
Reg.: 2 februari 2008
Gepost op 5 juli 2008 om 11:16:41.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is veel geld menseen maar we hebben het afgelopen seisoen ook gemerkt dat er met koopjes geen eer en prijs te behalen valt. Natuurlijk is het een risico om zoveel te betalen voor een speler die zich nog verder moet waarmaken maar aan de andere kant dat voorzichtige beleid van MvG en andere verantwoordelijke hebben ook niets opgeleverd. We weten allemaal dat Marco en zijn staf kost wat kost Sulejmani bij Ajax wilde hebben en daar moest Ajax heel ver in gaan, hij isniet voor niets het grootste talent van het jaar.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Francesc Fabregas Soler Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 11:22:08.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ontzettend blij met de speler, nu moet het nog op elkaar worden afgestemd en dan kan het niet anders dan genieten worden voorin. Dat geld boeit mij verder ook niet zo, het is natuurlijk veels te veel, maar daar heb ik verder niks mee te maken.

Heeft iemand enig idee wanneer we een presentatie kunnen verwachten, maandag lijkt mij?
 Help mods!
Pool: 769e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 47 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk