Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Spelers, opstellingen en verkoopbeleid
Dario Cvitanich
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 36 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 »

Poster
Topic: Dario Cvitanich 
Raul
Bankzitter

Uit: Capelle aan de IJssel
Reg.: 21 oktober 2002
Gepost op 22 april 2008 om 11:17:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mac5 schreef:

Mede supporters, als in een scouting rapport staat "redelijk" en "tamelijk" geeft dat toch aan dat het verre van een complete spits zal zijn. Deze jongen wordt nu al de hemel in geprezen, omdat hij in 10 wedstrijden 7 doelpunten maakt, in een competitie die niets voorstelt. Daarbij zijn er meer spitsen die veel doelpunten maken in een seizoen en ook niet bij Ajax passen, in Ierland lopen spitsen veelvuldig 1 op 1.

Hopelijk is je 5e post van wat meer waarde dan deze negatieve rommel..
Niet gehinderd door enige vorm van kennis afkraken is niet moeilijk en dat blijkt weer eens.
Dus "medesuppporter" pas veroordelen als je kunt oordelen....
 Help mods!
Pool: -, Volendam - Ajax MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.479,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
mac5
Ballenjongen

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 april 2008
Gepost op 22 april 2008 om 11:19:33.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Laat ik er maar geen woorden meer aan vuil maken, maar ook hier word je geen kampioen mee. Alle respect voor PSV, met beperkte middelen 4x achter elkaar kampioen. En Ajax maar zeiken dat er geen team staat. Door dit soort aankopen zal dat allen maar blijven. Bassie kan hier ook niets aan veranderen. Als bondscoach van een team met dezelfde nationaliteiten krijgt hij het niet voor elkaar, laat staan als er meerdere nationaliteiten in zijn selectie zitten. Volgend seizoen is op voorhand al verloren, daar zal Dario ook niets aan kunnen veranderen, hij mag blij zijn als hij ooit nog de schoenen van de Koef mag poetsen.
 Help mods!
Pool: -, Volendam - Ajax MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
tifo
Jeugdspeler

Reg.: 21 maart 2004
Gepost op 22 april 2008 om 11:24:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

prima aankoop voor het geval KJH vertrekt.Eindelijk een duidelijk beleid, niet afwachten, want heb toch sterk het vermoeden dat Huntelaar voor 25 a 30 miljoen wordt weggehaald door een topclub uit Engeland, Spanje of Italie. De hand van Marco wordt zichtbaar kapitaal op het veld, nu nog het middenveld en in de verdediging mensen aantrekken.
 Help mods!
Pool: 1177e, Volendam - Ajax MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 3-4-3
BeeJay
Bankzitter

Uit: -
Vak: -
Reg.: 24 maart 2005
Gepost op 22 april 2008 om 11:25:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

@mac5

Ga lekker terug naar je lampenforum aub. Zoveel onzin in de eerste 5 posts zegt wat dat betreft genoeg: Voortaan je IQ maar niet meer vermelden in de loginnaam.

ON-TOPIC

Lijkt me zo op het eerste gezicht een goede aankoop voor de schaduwspits positie. Ik hoop dat we dit keer eens zelf een leuk 'talent' gescout hebben.

[Dit bericht is veranderd door BeeJay (op 22 april 2008 11:28:49).]
 Help mods!
Pool: 526e, Volendam - Ajax MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
lamme rooie sok
Vedette

Uit: MJ Neverland
Vak: 109
Reg.: 9 augustus 2003
Gepost op 22 april 2008 om 11:25:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mac5 schreef:

Lang leve onze jeugdopleiding. Straks lijken we op PSV geen enkel Nederlander in de basis. Onze Nederlandse spelers worden stuk voor stuk vervangen door middelmatige buitenlanders. De meeste zijn lovend over deze spits, maar hij heeft nog niet laten zien.

Ja dit is een normaal gegeven als het buitenland al je sowieso niet te houden jeugdspelers meet veel "lappen" komen kopen.

Alleen Ajax staat wereldwijd bekent om zijn jeugdopleiding met zijn blijvend opleiden van talent....en Psv leidt niks op!!...na ja nu hebben ze iets in Affelay...maar dat was het dan ook want van die Marcellis , Bakkal en die ander Marokkaan (ik kom even niet op zijn naam) moet ik het toch nog zien of die de top halen.
 Help mods!
Pool: 21e, Volendam - Ajax MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.492,1VoVo: 656e / 255e / 682eOpstelling: 4-5-1
Pedros
Jeugdspeler

Uit: Zwolle
Reg.: 3 maart 2001
Gepost op 22 april 2008 om 11:26:20.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dijkstra Ajacied Forever schreef:

Dat 'rapport' van Thomas is behoorlijk positief, ik ben erg benieuwd. Wel erg opvallend trouwens dat Van Gaal ook in Argentinië aan het scouten was, en die Denis bekeek in de wedstrijd tegen Banfield. Benieuwd wat hij van onze nieuwe spits zal vinden.

Deed niet mee ivm blessure.
 Help mods!
Pool: -, Volendam - Ajax MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.481,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Dijkstra Ajacied Forever
Moderator

Uit: Groningen
Reg.: 29 mei 2001
Gepost op 22 april 2008 om 11:29:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Pedros schreef:

(...)

Deed niet mee ivm blessure.

Vaag, en volgens die media kon hij komend weekend zich medisch laten keuren in Amsterdam door een schorsing. Wanneer heeft ie die opgelopen dan?
 Help mods!
Pool: -, Volendam - Ajax MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Miquell
Bankzitter

Uit: Apeldoorn
Vak: 427
Reg.: 30 september 2004
Gepost op 22 april 2008 om 11:29:59.     MSN: romeoforlife@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als Van Basten toch bezig was met zijn ronde langs de topclub had hij dan niet beter Saviola kunnen polsen???? Die jongen kan ook wel weer een boost in zijn carriere gebruiken. Met alle respect voor de scouting hoor, maar als we vooruit willen hebben we echt wel betere spelers nodig.

Ik hoorde ook dat Ajax Digao wilde huren van Milan, wat schiet je daar mee op??? Koop Alex van Chelsea, of een bouhlarouz. En als je dan toch in Argentinie scout, neem dan een Palacio mee terug.

Je kan wel zeggen dat deze speler goed is maar hij scoort maar 3% meer dan onze alle grootste vriend Gabrich. Als het echt zo'n groot talent was zat ie wel in het olympisch elftal ofzo. Sorry dat ik zo negatief praat hoor, maar ik word echt niet vrolijk van zulke berichten.
 Help mods!
Pool: -, Volendam - Ajax 0-3 (0-1)MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Lederen Knikker
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 juni 2005
Gepost op 22 april 2008 om 11:32:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Miquell schreef:

Je kan wel zeggen dat deze speler goed is maar hij scoort maar 3% meer dan onze alle grootste vriend Gabrich. Als het echt zo'n groot talent was zat ie wel in het olympisch elftal ofzo. Sorry dat ik zo negatief praat hoor, maar ik word echt niet vrolijk van zulke berichten.

Dembele scoort ook weinig en iedereen vind hem een goeie spits. Machlas, onze favo ligspits, scoorde als een tiet in de eredivisie maar kon niks bij Ajax.

Puur scorebord journalistiek en prematuur oordeel vellen over een speler die je alleen kent van het forum.

ps een naam: Rosales.
Zat ook in het olympisch elftal destijds.

[Dit bericht is veranderd door Lederen Knikker (op 22 april 2008 11:34:00).]
 Help mods!
Pool: -, Volendam - Ajax MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.411,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
lamme rooie sok
Vedette

Uit: MJ Neverland
Vak: 109
Reg.: 9 augustus 2003
Gepost op 22 april 2008 om 11:33:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FGI schreef:

(...)

Ach kom, begin is met fatsoenlijk lezen.

Ik ben alleen wat sceptisch omdat ze er al (veel) vaker naast hebben gezeten bij het aantrekken van spitsen, is dat zo vreemd? En als je dat rapportje leest ontbreekt het'm aan niets, er staan me iets te weinig kritische noten in: hij is snel, explosief, wendbaar, kan scoren, kaatsen, koppen, bal afschermen, wegdraaien, heeft een alleraardigst schot, overzicht want veel assists, prima aanname want kan een bal doodstil neerleggen...

Dat klinkt als een alleskunner, dus daarom de vraag waarom alleen Ajax en Espanyol met'm in verband worden gebracht.

Ik heb iets teveel net-niet-spitsen voorbij zien trekken om gelijk enthousiast te kunnen worden, that's all.

edit:

Voor alle duidelijkheid: ik vergelijk'm niet met Sonck maar vraag me af wat voor 1 het er is. Suárez noem ik ook maar daar valt gek genoeg niemand over.

Ook Boca juniors wilt hem hebben,... en volgens hun forum ook Barcelona maar die wilden te weinig betalen voor hem, ik dacht iets van 3 miljoen €...
naar een Argentijnse club wilden ze hem niet verkopen en Dario wilde in Argentinie alleen voor Banfield spelen en niet voor een andere club.

[Dit bericht is veranderd door lamme rooie sok (op 22 april 2008 11:42:08).]
 Help mods!
Pool: 21e, Volendam - Ajax MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.492,1VoVo: 656e / 255e / 682eOpstelling: 4-5-1
Miquell
Bankzitter

Gepost op 22 april 2008 om 11:38:09.     MSN: romeoforlife@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Lederen Knikker schreef:

(...)
Dembele scoort ook weinig en iedereen vind hem een goeie spits. Machlas, onze favo ligspits, scoorde als een tiet in de eredivisie maar kon niks bij Ajax.

Puur scorebord journalistiek en prematuur oordeel vellen over een speler die je alleen kent van het forum.

ps een naam: Rosales.
Zat ook in het olympisch elftal destijds.

Ja maar zeg zelf, Rosales is absoluut geen slechte voetballer. Als je ziet dat PSV de beste speler van het Zuid Amerikaans kampioensschap onder 17 strikt voor 0 euro, en dan komen ze bij ons met zoiets aanleuren.

Ik zeg ook niet dat ik hem goed ken ofzo, maar als je in een nationaal of olympisch elftal speelt geeft dat wel een indicatie van je talent weer toch???
 Help mods!
Pool: -, Volendam - Ajax 0-3 (0-1)MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Rush
Vedette

Reg.: 1 juni 2000
Gepost op 22 april 2008 om 11:42:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Miquell schreef:

(...)

Ja maar zeg zelf, Rosales is absoluut geen slechte voetballer. Als je ziet dat PSV de beste speler van het Zuid Amerikaans kampioensschap onder 17 strikt voor 0 euro, en dan komen ze bij ons met zoiets aanleuren.

Ik zeg ook niet dat ik hem goed ken ofzo, maar als je in een nationaal of olympisch elftal speelt geeft dat wel een indicatie van je talent weer toch???

Niet altijd. Bij Rosales ging het verhaal dat de toenmalige bondscoach van het olympisch elftal Rosales erbij haalde om de voorzitter van NOB een plezier te doen . Dan zou de transferwaarde van Rosales omhoog schieten..wat ook gebeurde !
 Help mods!
Pool: -, Volendam - Ajax MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.494,0VoVo: -Opstelling: -
Lederen Knikker
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 juni 2005
Gepost op 22 april 2008 om 11:44:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Miquell schreef:

Nou op papier wel, maar in de praktijk valt dat dus tegen.

Bouma, Timmer, de Cler, Jaliens en al die andere mindere goden zitten toch ook in Oranje? Zijn dat dan toppers?

Ook bij jong Oranje/onder 19 zitten ook figuren tussen (Verhaegh, van der Struijk) die het waarschijnlijk niet gaan redden bij de top.

Een (jeugd)trainer van Argentinie zal ongetwijfeld een brede keus hebben en zal ongetwijfeld zijn keuze laten afhangen van persoonlijke voorkeuren.

Maar goed ik ken die jongen niet dus een oordeel vellen kan ik niet. Alleen waarom sommige mensen nu al een stempel 'miskoop' op hem drukken, snap ik niet. Ik begrijp het overigens wel, na al die miskopen, maar die kwamen meestal niet van de scouting vandaan.
 Help mods!
Pool: -, Volendam - Ajax MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.411,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
JanTa
Bankzitter

Uit: Almere
Vak: 116
Reg.: 2 februari 2008
Gepost op 22 april 2008 om 11:44:46.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Miquell schreef:

Als Van Basten toch bezig was met zijn ronde langs de topclub had hij dan niet beter Saviola kunnen polsen???? Die jongen kan ook wel weer een boost in zijn carriere gebruiken. Met alle respect voor de scouting hoor, maar als we vooruit willen hebben we echt wel betere spelers nodig.

Ik hoorde ook dat Ajax Digao wilde huren van Milan, wat schiet je daar mee op??? Koop Alex van Chelsea, of een bouhlarouz. En als je dan toch in Argentinie scout, neem dan een Palacio mee terug.

Ik zou het een grote stunt vinden als Ajax een speler als Alex weet te strikken dan is meteen het probleem verdediging voor een groot deel opgelost. Bij Chelsea komt hij amper aan spelen toe en nu de salarissen opgekrikt zijn bij Ajax dal dat ook geen onoverkomelijke probleem zijn. Maar goed we hebben het hier over Dario Cvitanich en beken eerlijk dat ik hem niet ken en dan heb je gouw de neiging om daar ????? achter te zetten omdat onder voetbalsupporters onbekend meestal onbemind is. Als het waar is dat hij al voor 80% van Ajax is dan geef ik hem het voordeel van de twijvel.
 Help mods!
Pool: -, Volendam - Ajax MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
tifo
Jeugdspeler

Reg.: 21 maart 2004
Gepost op 22 april 2008 om 11:48:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Helaas weer vele negatieve reacties over de nieuwe spits, het zal toch geen koekenbakker zijn. Wie heeft er van Zlatan gehoord bij zijn overgang van Malmo? Of Maxwell, Chivu etc. Kijk naar Groningen die haalde Suarez? Nu ons toppertje. Dat Espanyol of Boca hem ook willen halen zegt alles. Die clubs scouten als de beste, ook wij zijn tevergeefs gaan shoppen bij Espanyol voor aanvang van het seizoen
 Help mods!
Pool: 1177e, Volendam - Ajax MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Pedros
Jeugdspeler

Uit: Zwolle
Reg.: 3 maart 2001
Gepost op 22 april 2008 om 11:52:48.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dijkstra Ajacied Forever schreef:

(...)Vaag, en volgens die media kon hij komend weekend zich medisch laten keuren in Amsterdam door een schorsing. Wanneer heeft ie die opgelopen dan?

Ach ja de media.

Bron dat hij niet meedeed:
http://www.sportsya.com/futbol/ficha_partido.php/Argentina_-_Torneo_Clausura_2008_Independiente_3_-_Banfield_0.html?id=20937

Het zou overigens ook kunnen dat hij voor deze pot geschorst was bedenk ik me nu. Hij kreeg namelijk vorige week (weer) een gele kaart in de wedstrijd tegen Gimnasia (0-0).

Bedankt voor je PM trouwens. Het is me helemaal duidelijk.
 Help mods!
Pool: -, Volendam - Ajax MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.481,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Fossa Dei Leoni
Idool

Uit: Vlaardingen
Vak: 425
Reg.: 14 maart 2003
Gepost op 22 april 2008 om 11:57:33.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik iig uit naar onze "nieuwe aankoop", ben benieuwd wat hij gaat doen bij ons.
 Help mods!
Moussa Dembele
Internationale topspeler

Uit: Winterswijk
Reg.: 13 januari 2006
Gepost op 22 april 2008 om 12:00:42.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tifo schreef:

Helaas weer vele negatieve reacties over de nieuwe spits, het zal toch geen koekenbakker zijn. Wie heeft er van Zlatan gehoord bij zijn overgang van Malmo? Of Maxwell, Chivu etc. Kijk naar Groningen die haalde Suarez? Nu ons toppertje. Dat Espanyol of Boca hem ook willen halen zegt alles. Die clubs scouten als de beste, ook wij zijn tevergeefs gaan shoppen bij Espanyol voor aanvang van het seizoen

Idd. Zit het halve Forum te zeuren over dat er weer eens gescout moet worden, halen ze een spits uit Argentinë en is het weer niet goed. Tjah, ik geef hem een eerlijke kans net als iedereen.
 Help mods!
Pool: -, Volendam - Ajax MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.470,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
arnold76
Jeugdspeler

Reg.: 24 augustus 2007
Gepost op 22 april 2008 om 12:01:35.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat lopen er hier een azijnzeikers rond zeg,Volgens mij denken er een hele hoop dat we het 2de real madrid zijn.
Ik vind dat je blij moet zijn met de zeer positieve ontwikkelinge nu,ik heb het volste vertrouwen in onze nieuwe trainer en wat er nu aangekocht word.Heb een beetje het idee dat er spelers als kaka enz aangetrokken moeten worden volgens een hoop supporters hier
Heb er ook het volste vertrouwen in dat het in verdedigend opzicht goed komt met een buitenlandse aankoop,wacht maar af.
beetje vertrouwen in je club is wel zo fijn als je een ''echte'' ajacied bent.
 Help mods!
Pool: -, Volendam - Ajax MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Trabelsert
Lid 2de elftal

Uit: Birmingham (England)
Reg.: 21 augustus 2003
Gepost op 22 april 2008 om 12:02:20.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Miquell schreef:

Ja hoor! Saviola en Alex willen vast naar Ajax en die kunnen we ook vast wel betalen!

Shevchenko zit ook op de bank bij Chelsea... die moeten we dan ook maar halen als Huntelaar vertrekt...

ON-TOPIC
Laten we hopen dat dit een topper gaat worden. Ik las al ergens dat hij vergeleken werd met Goran Vlaovic (voormalig Valencia) qua speelstijl. Het blijft toch altijd afwachten met zulke aankopen. Laten we hopen dat hij beter doet dan onze drie vorige Argentijnen Mariano Juan, Gabrich en Rosales.

[Dit bericht is veranderd door Trabelsert (op 22 april 2008 12:18:52).]
 Help mods!
Pool: -, Volendam - Ajax MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
dennis1001
Talent

Uit: Amsterdan
Reg.: 29 oktober 2007
Gepost op 22 april 2008 om 12:05:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Positief is in ieder geval dat er vroeg gescout is, én niet op een eurootje meer of minder is gekeken. Maar ik moet zeggen dat het scoutingrapport niet al te overtuigend is. Namelijk, aan bijna al de genoemde positieve punten gaan afzwakkende woorden vooraf. Ik heb ze voor het gemak maar even schuin weergegeven:

quote:
-----------------------------------------------------------

Cvitanich is een redelijk compleet en listig spitsje. Hij gebruikt z'n lichaam vrij goed om de bal af te schermen en probeert vaak de snelle aanval op te zetten door te kaatsen. Hij kan ook vrij snel wegdraaien en z'n schot is prima. Fysiek houdt hij goed stand. Op dat gebied vind ik hem ook steeds sterker worden. Hij is in de lopende duels steeds moeilijker om te krijgen. Hij is beweeglijk, tamelijk handig in de kleine ruimte en ondanks z'n lengte ook sterk door de lucht. Z'n timing door de lucht is uitstekend. Hij kiest ook slim positie voor de goal en behoudt goed het overzicht. Z'n balbehandeling is uitstekend en vooral erg functioneel. Minpunt vind ik dat hij soms wat beslister zou moeten zijn in z'n keuzes. Op het moment dat hij nu contact heeft met de medespeler die aan de bal is lijkt hij vaak te twijfelen tussen in de bal komen of snel wegdraaien en zich aanspeelbaar maken in de diepte. Beide kan hij prima, want hij is redelijk explosief en wendbaar en na de eerste paar meters maakt hij goed tempo. Het is geen supersnelle speler, maar wel snel genoeg en wat dat betreft sowieso een verbetering ten opzichte van Huntelaar. Wat ik echt geweldig aan hem vind is hoe hij de moeilijkste ballen met de rug naar de goal toe aangespeeld kan krijgen en ze op een goede dag toch keer op keer doodstil weet te leggen. Hij is qua doelgerichtheid ook sterker gaan spelen en dat wijzen de cijfers ook uit. Hij draait bovenin mee op de topscoorderslijst, de lijst van beste assistgevers en qua gemiddelde beoordelingen. Hij is klaar voor de stap naar Europa. Over z'n statistieken zou ik me niet al teveel zorgen maken. Hij is bij Banfield namelijk begonnen als rechtsbuiten en dat heeft aan z'n doelpuntengemiddelde geknaagd. Ik heb ook vaak gelezen dat hij als aanvallende middenvelder zou zijn, maar neem van mij aan dat het een spits is.

Persoonlijk zou ik blij zijn met zijn komst. Over Huntelaar is er nog geen duidelijkheid, maar met een aanvalstrio (dromen mag) bestaande uit Sulejmani, Cvitanich en Suárez zou Ajax er voorin uitstekend voor staan.
-----------------------------------------------------------

Nou ja, goed, nogal wat complimenten worden afgezwakt of zijn nog onderdeel van zijn groeiproces. Wat dat betreft is het 'scoutingrapport' niet bepaalt lyrisch te noemen, en vooral wat te algemeen. Maar goed, we zullen zien. En inderdaad, met sulejmani er bij ziet er hoe dan ook heel behoorlijk uit (al hoop ik bij vertrek van Huntelaar op nog een versterking voor spitspositie, zodat niet alle eieren in een mandje worden gelegd. Voor je het weet draai je een seizoen als az, of, nog niet zo lang geleden, een seizoen zoals toen met rosenberg die nog van een meter voor leeg goal wist te missen).
 Help mods!
Pool: 594e, Volendam - Ajax MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
materiaalman1
Ballenjongen

Reg.: 26 maart 2008
Gepost op 22 april 2008 om 12:13:28.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lamme rooie sok schreef:

(...)

Ja dit is een normaal gegeven als het buitenland al je sowieso niet te houden jeugdspelers meet veel "lappen" komen kopen.

Alleen Ajax staat wereldwijd bekent om zijn jeugdopleiding met zijn blijvend opleiden van talent....en Psv leidt niks op!!...na ja nu hebben ze iets in Affelay...maar dat was het dan ook want van die Marcellis , Bakkal en die ander Marokkaan (ik kom even niet op zijn naam) moet ik het toch nog zien of die de top halen.

Amrabat?
 Help mods!
Pool: 808e, Volendam - Ajax MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.483,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Miquell
Bankzitter

Gepost op 22 april 2008 om 12:13:51.     MSN: romeoforlife@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Trabelsert schreef:

(...)

Ja hoor! Saviola en Alex willen vast naar Ajax en die kunnen we ook vast wel betalen!

Shevchenko zit ook op de bank bij Chelsea... die moeten we dan ook maar halen als Huntelaar vertrekt...

Laten we hopen dat dit een topper gaat worden. Ik las al ergens dat hij vergeleken werd met Goran Vlaovic (voormalig Valencia) qua speelstijl. Het blijft toch altijd afwachten met zulke aankomen. Laten we hopen dat hij beter doet dan onze drie vorige Argentijnen Mariano Juan, Gabrich en Rosales.

Waarom zouden Saviola en Alex niet naar Ajax willen, wij zijn Ajax en hebben een grote bankrekening. Als Huntelaar ook word verkocht hebben we alleen al een 90/100 miljoen aan transferopbrengsten.
Ajax heeft gewoon een paar spelers nodig die het elftal NU sterker maken en niet over een half jaar of een jaar.
Plus goeie spelers verliezen hun waarde niet.

Tuurlijk kunnen we geen Shevchenko krijgen, maar deze gast speelt ook nog regelmatig. Een Denilson van Arsenal zou voor Ajax ook al een mooie versterking zijn.
Het gaat er gewoon om dat Ajax weer AJAX word. Een naam die tegenstanders angst inboezemt. We moeten gewoon wat meer lef en ballen tonen, en ja ook op de transfermarkt.
 Help mods!
Moussa Dembele
Internationale topspeler

Uit: Winterswijk
Reg.: 13 januari 2006
Gepost op 22 april 2008 om 12:15:36.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Miquell schreef:

(...)

Waarom zouden Saviola en Alex niet naar Ajax willen, wij zijn Ajax en hebben een grote bankrekening. Als Huntelaar ook word verkocht hebben we alleen al een 90/100 miljoen aan transferopbrengsten.
Ajax heeft gewoon een paar spelers nodig die het elftal NU sterker maken en niet over een half jaar of een jaar.
Plus goeie spelers verliezen hun waarde niet.

Tuurlijk kunnen we geen Shevchenko krijgen, maar deze gast speelt ook nog regelmatig. Een Denilson van Arsenal zou voor Ajax ook al een mooie versterking zijn.
Het gaat er gewoon om dat Ajax weer AJAX word. Een naam die tegenstanders angst inboezemt. We moeten gewoon wat meer lef en ballen tonen, en ja ook op de transfermarkt.

Kerel, Saviola zit goed in Madrid. Verdient daar een vermogen en bovendien een overschatte voetballer. Alex is een fenomeen, en kan naar de gehele Europese top, waarom dan voor Ajax kiezen?
 Help mods!
Pool: -, Volendam - Ajax MotM: Ajax-SpartaBattle-rating: 1.470,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Fossa Dei Leoni
Idool

Uit: Vlaardingen
Vak: 425
Reg.: 14 maart 2003
Gepost op 22 april 2008 om 12:16:46.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
materiaalman1 schreef:

(...)

Amrabat?

Aissati
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 36 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk