Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Spelers, opstellingen en verkoopbeleid
Dario Cvitanich
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 32 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 32 »

Poster
Topic: Dario Cvitanich 
MarcusRosenberg24
Ballenjongen

Vak: -
Reg.: 2 februari 2006
Gepost op 21 april 2008 om 22:54:15.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Steven Defour op 10 schreef:

Voor de geinteresseerden, hier het forum van zijn club.

http://www.forodebanfield.com/viewtopic.php?t=4804

Voor de Spaans sprekenden ; vertel het ons !

Ze denken daar wel verschillend. De één zegt meteen verkopen voor al dat geld, de ander zegt dat de voorzitter een (Hijo de puto = hoerenzoon) is en de ander noemt Cvitanich de meest complete aanvaller (bomber/delantero) van deze (este) competitie:
Cvitanch es el delantero más completo de este campeonato.

Een 'bomber' is in mijn ogen een centrumspits. Weet iemand of dit klopt?

Kortom:
Ik ben niet veel wijzer geworden, iemand anders wel?!

EDIT: La firma (de handtekening) moet door Cvitanich alleen nog worden gezet!!!

[Dit bericht is veranderd door MarcusRosenberg24 (op 21 april 2008 22:54:56).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.499,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Steven Defour op 10
Vedette

Reg.: 1 juli 2002
Gepost op 21 april 2008 om 22:55:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ares schreef:

(...)
Dat is juist wel een positief bericht.

Daar staat dat hij de meest complete aanvaller van de competitie is. Verder zegt dat hij volgens mij dat Cvitanich meer geld waard is. Die Shagy geeft aan dat hij het veel geld vindt (gaat zowiezo veel over bedragen en of die 12 miljoen nu in pesos, dollars of euro's is).

Van wat ik begrijp is de speler niet van Banfield zelf, maar is hij weer eens van investeerders. Ze hebben het over een bom die gaat ontploffen; het schijnt een populaire speler te zijn.

Je hebt helemaal gelijk, foutje in de vertaalmachine.

Ik heb mij trouwens aangemeld op het forum, ik moet alleen nog even geaccepteerd worden door de beheerder. Als ik binnen ben, zal ik eens wat interessante dingen over de speler zelf vragen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Ares
Moderator
Opper Chat Operator

Uit: Rosmalen
Reg.: 14 maart 2002
Gepost op 21 april 2008 om 22:56:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MarcusRosenberg24 schreef:
Ze denken daar wel verschillend. De één zegt meteen verkopen voor al dat geld, de ander zegt dat de voorzitter een (Hijo de puto = hoerenzoon) is en de ander noemt Cvitanich de meest complete aanvaller (bomber/delantero) van deze (este) competitie:
Cvitanch es el delantero más completo de este campeonato.

Een 'bomber' is in mijn ogen een centrumspits. Weet iemand of dit klopt?

Kortom:
Ik ben niet veel wijzer geworden, iemand anders wel?!
Bomber is idd een spits, een afmaker.

[Dit bericht is veranderd door Ares (op 21 april 2008 22:56:36).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.465,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Quique
Bankzitter

Uit: Uitgeest
Reg.: 18 augustus 2001
Gepost op 21 april 2008 om 23:01:51.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ares schreef:

(...)

Ik moet toch meteen aan Gerd Muller denken bij dat woord.. hopen dat ie net zoveel goals maakt!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.485,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
MarcusRosenberg24
Ballenjongen

Gepost op 21 april 2008 om 23:01:58.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ares schreef:

(...)

Met ze allen komen we er wel uit. Naja, het is natuurlijke een mening(subjectieve ) als fan te zeggen dat Cvitanich de meest complete aanvaller van deze Argentijnse competitie is.
Kan Clausura zijn of Apentura. Ik zie dat wel als positief. We zullen zien. Misschien morgen een beursbericht of een bericht van ANP e.d.

<knip> EDIT Ares: Laten we het wel on-topic houden

[Dit bericht is veranderd door Ares (op 21 april 2008 23:04:32).]
 Help mods!
0634
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 2 januari 2006
Gepost op 21 april 2008 om 23:02:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Slimmerik schreef:

Ik heb hem geanalyseerd puur op Youtube filmpjes en reken mij daar dus niet op af. Echter kan je toch veel eigenschappen herkennen...

Ten eerste is het een uitstekende speler. Even voor de mensen die het niet meer kunnen houden van de spanning.

Hij heeft de volgende positieve kenmerken:

- Denkt twee stappen vooruit.
- Behendig en wendbaar.
- Kopsterk
- Flexibele positiebepaling, aangezien hij zowel bij de eerste als tweede paal gevaarlijk is en scoort.
- Sierlijke voetballer.
- Doelgericht. Desalniettemin ook oog voor medespelers. Voetbalt namelijk niet met het hoofd naar beneden.
- Snelle omschakeling, terugzakken en bijsluiten in dezelfde aanval geen probleem.
- Goede voorzet.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben...

Zekers. Als ik het zo lees heeft deze man geen enkel zwak punt, en hebben we voor slechts 12000000 eurootjes een nieuw wereldwonder. Ik ben helemaal voor
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.460,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
MarcusRosenberg24
Ballenjongen

Gepost op 21 april 2008 om 23:06:05.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MarcusRosenberg24 schreef:

(...)

Met ze allen komen we er wel uit. Naja, het is natuurlijke een mening(subjectieve ) als fan te zeggen dat Cvitanich de meest complete aanvaller van deze Argentijnse competitie is.
Kan Clausura zijn of Apentura. Ik zie dat wel als positief. We zullen zien. Misschien morgen een beursbericht of een bericht van ANP e.d.

<knip> EDIT Ares: Laten we het wel on-topic houden

Sorry, kreeg even hoop haha.

Laat voor één keer de scouting weer eens goed zitten! Als het maar geen Gabrich'je wordt.
 Help mods!
lamme rooie sok
Vedette

Uit: MJ Neverland
Vak: 109
Reg.: 9 augustus 2003
Gepost op 21 april 2008 om 23:13:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vraag mij echt af wat Ajax met hem moet.

Ajax heeft al zoveel aanvallers, en met al die aanvallers wordt Ajax jaar in en jaar uit geen hol beter, het is toch weer ieder jaar achter Psv aanhollen.

Snappen ze nou echt niet in Amsterdam dat je eerst moet zorgen dat je verdediging redelijk dicht moet zijn...(ja Psv snapt het maar al te goed...nou ja de slimste mensen komen sowieso uit het zuiden des lands want dat wordt keer op keer bewezen).

...En toch komt Affelay ook niet uit het zuiden...alhoewel hij Amsterdammers op de korrel nam met zijn uitspraak..., maar ja hij voetbalt al ettelijke jaren in het zuiden en heeft het daar ook al meegekregen dat je met de mond niks wint...

Ajax hou eindelijk eens op met aanvallers te zoeken, we hebben er veel te veel, het probleem sinds jaar en dag is alleen de verdediging!...WE SCOREN GENOEG... ALLEEN... ONZE VERDEDIGING LAAT ER TEVEEL DOOR,... en dit al sinds vele jaren.

Of zal het toch zo zijn dat Huntelaar al min of meer verkocht is...maar als dit het geval is dan kom je niet met een kereltje van 1.75 hoog als vervanger, want Huntelaar laat maar al te vaak zien dat lengte belangrijk is,..en de Ajax verdediging staat wedstrijd in en wedstrijd uit voor schut bij hoge ballen want daar worden ze verslagen door bijna iedere club...incluis de lange Stekelenburg die hopeloos zwak is in de lucht.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.492,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Steven Defour op 10
Vedette

Reg.: 1 juli 2002
Gepost op 21 april 2008 om 23:20:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lamme rooie sok schreef:

Ik vraag mij echt af wat Ajax met hem moet.

Ajax heeft al zoveel aanvallers, en met al die aanvallers wordt Ajax jaar in en jaar uit geen hol beter, het is toch weer ieder jaar achter Psv aanhollen.

Snappen ze nou echt niet in Amsterdam dat je eerst moet zorgen dat je verdediging redelijk dicht moet zijn...(ja Psv snapt het maar al te goed...nou ja de slimste mensen komen sowieso uit het zuiden des lands want dat wordt keer op keer bewezen).

...En toch komt Affelay ook niet uit het zuiden...alhoewel hij Amsterdammers op de korrel nam met zijn uitspraak..., maar ja hij voetbalt al ettelijke jaren in het zuiden en heeft het daar ook al meegekregen dat je met de mond niks wint...

Ajax hou eindelijk eens op met aanvallers te zoeken, we hebben er veel te veel, het probleem sinds jaar en dag is alleen de verdediging!...WE SCOREN GENOEG... ALLEEN... ONZE VERDEDIGING LAAT ER TEVEEL DOOR,... en dit al sinds vele jaren.

Of zal het toch zo zijn dat Huntelaar al min of meer verkocht is...maar als dit het geval is dan kom je niet met een kereltje van 1.75 hoog als vervanger, want Huntelaar laat maar al te vaak zien dat lengte belangrijk is,..en de Ajax verdediging staat wedstrijd in en wedstrijd uit voor schut bij hoge ballen want daar worden ze verslagen door bijna iedere club...incluis de lange Stekelenburg die hopeloos zwak is in de lucht.

Ach ja, waarom zullen we nog aanvallers aantrekken ooit ?

Verdedigers de gekstuh !
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Floris Stempel
Regelmatige invaller

Vak: 427
Reg.: 13 februari 2007
Gepost op 21 april 2008 om 23:22:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Niet zeuren lamme rooie sok, het is nog maar april. Als Ajax dit ziet als een buitenkansje waar snel gehandeld dient te worden, dan hebben ze mijn zegen. Die verdedigers komen echt nog wel!

En 12 miljoen? Prima. Kapitaal hoort op het veld te staan. Met de nieuwe sponsordeals en de transferopbrengsten van vorig jaar aan geld geen gebrek. Voor goede spelers dien je nou eenmaal goed te betalen. Het is duidelijk dat we echt eens mee gaan doen op de transfermarkt. Een goede zaak. Ik zie het nu al komend seizoen helemaal zitten!

[Dit bericht is veranderd door Floris Stempel (op 21 april 2008 23:29:32).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
MarcusRosenberg24
Ballenjongen

Gepost op 21 april 2008 om 23:27:53.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Floris Stempel schreef:

Niet zeuren lamme rooie sok, het is nog maar april. Als Ajax dit ziet als een buitenkansje waar snel gehandeld dient te worden, dan hebben ze mijn zegen. Die verdedigers komen echt nog wel!

En 12 miljoen? Prima. Kapitaal hoort op het veld te staan. Met de nieuwe sponsordeals en de transferopbrengsten van vorig jaar aan geld geen gebrek. Voor goede spelers dien je nou eenmaal goed te betalen. Het is duidelijk dat we echt eens mee gaan doen op de transfermarkt. Een goede zaak. Ik zie het nu al komend seizoen helemaal zitten!

Ben het beide met jullie eens. Een buitenkansje moet je niet laten liggen, als het er al één is. Maar als ik twee dingen met elkaar vergelijk:
- De meest complete aanvaller van deze competitie;
- Boca Juniors zit achter hem aan.

Dan kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat we eens snel moeten handelen.

Daarnaast begint aanvallen bij de verdediging. Zonder een solide basis kom je nergens. Een negatief argument is helaas dat PSV kampioen is geworden door een verdedgende houding. Hoe komt dat? Doordat ze het spel konden beheersen. Dan kan je nog zo aanvallend zijn met 94 doelpunten, als je verdediging klote is of niet goed opereert is het dodelijk.
Zou graag nog een topper ala Chivu willen zien. Maar ik besef dat dit heel moeilijk wordt.
 Help mods!
wijmabrouwer
Ballenjongen

Reg.: 13 juli 2006
Gepost op 21 april 2008 om 23:34:07.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Uhh waarom is dit stukkie weer weg?

http://www.26noticias.com.ar/cvitanich-se-va-al-ajax-64737.html
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
kistedu
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Vak: 0-vak
Reg.: 23 september 2005
Gepost op 21 april 2008 om 23:44:30.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wijmabrouwer schreef:

Duidelijke taal lijkt me. Die is binnen volgens deze nieuwsbron - en hemzelf.
Alleen ik hoop dat hij iedere cent van die 11 mil. waard is. Welkom bij de beste club ter wereld.
 Help mods!
daniel1980
Ballenjongen

Reg.: 11 maart 2006
Gepost op 21 april 2008 om 23:49:17.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

wel 11 miljoen dollar staat er he
Dat is dan pak em beet 7 miljoen euro (6.95)

Maar goed Boca, Sevilla en Espanyol wilden hem...
Ook niet de kleinsten.

En uit dat berciht is inderdaad uit te halen dat het rond is..

Welkom dan maar..
 Help mods!
MarcusRosenberg24
Ballenjongen

Gepost op 21 april 2008 om 23:50:10.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
daniel1980 schreef:

wel 11 miljoen dollar staat er he
Dat is dan pak em beet 7 miljoen euro (6.95)

Maar goed Boca, Sevilla en Espanyol wilden hem...
Ook niet de kleinsten.

En uit dat berciht is inderdaad uit te halen dat het rond is..

Welkom dan maar..

“Estoy muy contentoâ€, dijo el delantero. TUURLIJK! Zou ik ook zijn als ik zou tekenen bij de mooiste club in de wereld!
 Help mods!
Bijgoochem
Ballenjongen

Reg.: 5 september 2007
Gepost op 21 april 2008 om 23:50:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wijmabrouwer schreef:

Volgens deze bron is het inderdaad (praktisch) rond. Het gaat dus inderdaad om 11 miljoen DOLLAR!

quote:

Cvitanich goes to the Ajax

The credit of Baradero has its transfer closed to one of the largest teams of Europe. Had become currency in which to rumors of sale refers, but the Dutch managed to remain with one of the promises of the Argentine soccer. "I am very pleased", the forward said.
Darío Cvitanich, forward of Banfield, will be new player of the Ajax, team of the First Dutch Division.

He had offers from the Espanyol of Barcelona, that had offered 5 million euro, but not satisfied the orders of the "Drill". The same thing occurred with Sevilla, but was neither summarized.

Finally the forward achieved what he sought, to play in a large club of Europe. Of now in more the high-scoring Southern team will dress the undershirt of the Ajax and even would be able to play a League of Champions in the next year.

In which to the contract refers was confirmed that is for five years of extension, although still should approve the sale the Managing Commission of Banfield. A step that would not truncate the sale.

The cost? A lot. The Ajax will pay 11 million dollars.

In statements to the program "Of a", of The Network, the own player confirmed the sale to the Dutch team. He was shown happy to emigrate to Europe. "I am very pleased, my representative had commented me of the chances", he affirmed Darío.

(vertaald met vertaalprogramma dus niet helemaal grammatisch correct..)

[Dit bericht is veranderd door Bijgoochem (op 21 april 2008 23:53:09).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Serve_73
Talent

Reg.: 26 januari 2008
Gepost op 21 april 2008 om 23:52:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

11 milj dollar dat is 6,9 mil Euro
 Help mods!
Floris Stempel
Regelmatige invaller

Gepost op 21 april 2008 om 23:53:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wijmabrouwer schreef:

Sorry, dacht dat er geen nieuwe info in stond van wat we al wisten, maar er is nu dus een quote van de speler zelf.
 Help mods!
Nummer 23
Basisspeler

Vak: 410
Reg.: 4 november 2003
Gepost op 21 april 2008 om 23:57:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ga mijn oordeel nog niet vellen over deze man, maar ik ben blij en opgelucht dat, mocht deze speler komen, we eindelijk weer de weg in zijn geslagen die we in mijn ogen moeten volgen. Zulke jonge, zeer talentvolle jongens moeten we naar Amsterdam zien te halen, aangevuld met toptalenten uit de eigen jeugd en een goede portie ervaring en stabiliteit.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.467,7VoVo: -Opstelling: incompleet
lamme rooie sok
Vedette

Uit: MJ Neverland
Vak: 109
Reg.: 9 augustus 2003
Gepost op 21 april 2008 om 23:59:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Floris Stempel schreef:

Nee Nee, dat ben ik al jaren aan het hopen dat er verdedigers zouden komen, jaar in en jaar uit komen er geen verdedigers van formaat, alleen voor aanvallers hebben ze oog in Amsterdam.

En nogmaals Ajax is al jaar in jaar uit de duidelijk mindere van Psv die zich wel fatsoenlijk versterkt in de verdediging.

Met verdedigers als Heitinga, Emanuelson, Vermaelen, Vertonghen, Ogararu, Collin heb je alles behalve de top...ja ook Heitinga is de top niet...nou ja dat laat zijn transfer naar Atletico dan ook wel zien, het is immers geen Real, Barcelona, Chelsea of een andere club van dit kaliber...

Van bovengenoemde spelers is Vermaelen misschien de beste verdediger, en Vertonghen heeft het ook redelijk gedaan....maar het is geen top...met al dit soort verdedigers krijgen we er ieder jaar weer veel te veel goals tegen.

En ik ben er 100% zeker van dat het geen reet uit maakt of zie die Argentijn kopen of niet als ze ook volgend jaar weer een hopeloze verdediging hebben.

Je kan de 3 beste aanvallers ter wereld hebben...maar met een slechte verdediging wordt je dan alsnog geen kampioen.

Trouwens...Huntelaar, Suarez, Perez, Mitea, Manucharyan, Kennedy, Luque, Rommedahl, Urzaiz, Leonardo, De Lorge en tegenwoordig Ajax slechtste voetballer Emanuelson ook al...zijn toch wel een beetje teveel van het goede wat het aantal aanvallers betreft...er kunnen er maar 3 tegelijk opgesteld worden.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.492,1VoVo: -Opstelling: incompleet
daniel1980
Ballenjongen

Reg.: 11 maart 2006
Gepost op 21 april 2008 om 23:59:50.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

http://www.forodebanfield.com/viewtopic.php?t=4831

Ook bij Banfield feliciteren ze hem al..
Schijnt overigens de grooste transfer ooit te zijn bij hun...aldus hun forum

En ze zijn al lang blij dat ie niet naar Boca gaat

[Dit bericht is veranderd door daniel1980 (op 22 april 2008 00:05:49).]
 Help mods!
Serve_73
Talent

Reg.: 26 januari 2008
Gepost op 22 april 2008 om 00:09:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lamme rooie sok schreef:

(...)

Trouwens...Huntelaar, Suarez, Perez, Mitea, Manucharyan, Kennedy, Luque, Rommedahl, Urzaiz, Leonardo, De Lorge en tegenwoordig Ajax slechtste voetballer Emanuelson ook al...zijn toch wel een beetje teveel van het goede wat het aantal aanvallers betreft...er kunnen er maar 3 tegelijk opgesteld worden.

Van dat rijtje gaan er een aantal weg en nog een aantal zijn niet geschikt.
Vorig jaar werd van Geel verweten geen backup te hebben voor Sneijder. Dit jaar doet hij het dus anders. Voor het geval dat Huntelaar vertrekt heb je alvast een vervanger. En anders heb je gewoon een goede rtweede spits die dan rustig gebracht kan worden en kan acclimatiseren. Begint verdomme nog op beleid te lijken.

Deze aankoop staat versterking van de verdediging niet in de weg. Daar zal zal heus, nog de komende maanden naar gekeken worden. Wie weet is men al bezig, ik bedoel maar deze transfer komt toch ook zomaar uit de lucht vallen.
 Help mods!
Floris Stempel
Regelmatige invaller

Gepost op 22 april 2008 om 00:11:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lamme rooie sok schreef:

(...)

Nee Nee, dat ben ik al jaren aan het hopen dat er verdedigers zouden komen, jaar in en jaar uit komen er geen verdedigers van formaat, alleen voor aanvallers hebben ze oog in Amsterdam.

En nogmaals Ajax is al jaar in jaar uit de duidelijk mindere van Psv die zich wel fatsoenlijk versterkt in de verdediging.

Met verdedigers als Heitinga, Emanuelson, Vermaelen, Vertonghen, Ogararu, Collin heb je alles behalve de top...ja ook Heitinga is de top niet...nou ja dat laat zijn transfer naar Atletico dan ook wel zien, het is immers geen Real, Barcelona, Chelsea of een andere club van dit kaliber...

Van bovengenoemde spelers is Vermaelen misschien de beste verdediger, en Vertonghen heeft het ook redelijk gedaan....maar het is geen top...met al dit soort verdedigers krijgen we er ieder jaar weer veel te veel goals tegen.

En ik ben er 100% zeker van dat het geen reet uit maakt of zie die Argentijn kopen of niet als ze ook volgend jaar weer een hopeloze verdediging hebben.

Je kan de 3 beste aanvallers ter wereld hebben...maar met een slechte verdediging wordt je dan alsnog geen kampioen.

Heitinga vertrekt en met Kuffour gaan ze toch zeker ook niet door. Er blijven weinig opties meer over dan verdedigers er voor terug halen. Moet wel zeggen dat ik hoop dat ze ook eens kijken naar een linksback, want na Maxwell hebben we er nooit iets fatsoenlijks voor terug gezien.

Verdedigend moet er echt iets gebeuren ja en de laatste jaren waren teleurstellend wat dat betreft. Maar we hebben nu weer Ajacieden die de dienst uit maken in de top van de club en dat ze nu al serieus met transfers bezig zijn getuigd alvast van goede wil. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.
 Help mods!
Ares
Moderator
Opper Chat Operator

Uit: Rosmalen
Reg.: 14 maart 2002
Gepost op 22 april 2008 om 00:21:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Laten we het on-topic houden. Deze topic gaat over Cvitanich, niet over verdedigers.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.465,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Micheltje
International

Uit: Lelystad
Vak: 428
Reg.: 11 november 1999
Gepost op 22 april 2008 om 00:39:14.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zoals ik ongv op de voopagina al zei....

We hebben voor 4 a 5 miljoen altijd bij voorbaat wetende dat het niks wordt spelers gekocht. Dan moet je nu maar eens de duurdere catagorieën gaan proberen... We moeten gokken. Het talent eerder zien dan een chelsea of whatever wie Daar gaan we nu al jarenb de mist mee in... Beter zelf een keer gokke4n, danb dat je hem straks weer bij H,veen of Groningen weg moet plukken...
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.426,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 32 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk