Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Spelers, opstellingen en verkoopbeleid
Dario Cvitanich
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 26 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 26 »

Poster
Topic: Dario Cvitanich 
Steven Defour op 10
Vedette

Vak: -
Reg.: 1 juli 2002
Gepost op 20 april 2008 om 20:51:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De Argentijnse kranten melden niks in ieder geval.

Zou het misschien zo kunnen zijn dat dit de speler is die Louis aan het bekijken is voor AZ ?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Steffie2flower
Jeugdspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 mei 2007
Gepost op 20 april 2008 om 20:54:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Steven Defour op 10 schreef:

De Argentijnse kranten melden niks in ieder geval.

Zou het misschien zo kunnen zijn dat dit de speler is die Louis aan het bekijken is voor AZ ?

Haha daar zat ik ook al aan te denken, het is bekend dat Louis in Zuid Amerka zit. In Brazilie of Argentinie, zou wel grappig zijn
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Jobo
International

Reg.: 16 juli 2003
Gepost op 20 april 2008 om 20:58:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja ik moet zeggen dat dit ook mijn gedachte is dat ze AZ verwarren met Ajax. Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat je AZ boven espanyol verkiest.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.478,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Iceman Rode kaart: waarschuwing
Lid 2de elftal

Uit: Leiden
Reg.: 10 augustus 2003
Gepost op 20 april 2008 om 21:02:32.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Zuur schreef:

Kijk eens aan, er wordt verder gekeken dan alleen de eredivisie. Als het echt zo'n topper is valt 6 miljoen ook wel mee.

Dit moet wel uit de hoge hoed van van der Zee komen.

Hadden ze (lees van Geel) hem maar eerder serieus genomen.

Dit komt onmogelijk uit de koker van van Geel, die haalt namelijk nooit potentiele topspelers, zeker niet als ze onbekender zijn omdat ze bij een kleinere club in een niet-europees land spelen.

quote:
Jobo schreef:

Ja ik moet zeggen dat dit ook mijn gedachte is dat ze AZ verwarren met Ajax. Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat je AZ boven espanyol verkiest.

En wat dacht je van Boca Juniors, de absolute top uit zuid-amerika en bovendien zijn eigen land.

Boca is de Milan/Real/United van Zuid Amerika, bovendien is het in zijn eigen land en kan ik me niet voorstellen dat hij daar minder zou verdienen als bij die geitenwollensok.

Alsof Sneijder Ajax verlaat voor Corinthians, niet dus.

[Dit bericht is veranderd door Iceman (op 20 april 2008 21:05:09).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.486,2VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Fernando Morientes
Regelmatige invaller

Uit: 070
Reg.: 21 september 2003
Gepost op 20 april 2008 om 21:13:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jobo schreef:

Banfield heeft vrijdag gespeeld. Ik weet niet wanneer van Gaal weg is gegaan maar het lijkt me niet dat hij vrijdag al in Argentinie was.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.312,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Raymondinnowicz
Bankzitter

Reg.: 27 januari 2004
Gepost op 20 april 2008 om 21:29:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die beelden van Youtube is hij iedere keer het eindstation. Je ziet geen beelden van dat hij een man passeert of dat hij uberhaupt dribbelt. Nou hoop ik dat hij deze eigenschappen heeft want ik persoonlijk zit niet echt te wachten op een pure afmaker.

Ik weet dat je niet zoveel kan opmaken uit alleen maar video's, en dat dit voorbarig is, maar het is wel opvallend.

Eerst nog eens afwachten of het allemaal uberhaupt waar is.....
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.480,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
daveen
Talent

Reg.: 15 augustus 2007
Gepost op 20 april 2008 om 21:42:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ken de beste man niet maar wellicht gehaald ipv Koevermans. Deze zag ik sowiezo niet zitten
 Help mods!
kurb
Ballenjongen

Uit: Goirle
Reg.: 17 januari 2008
Gepost op 20 april 2008 om 22:15:54.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou gereserveerd omgaan met de "informatie" die sommigen hier verstrekken.
 Help mods!
BeeDeeVee
Vedette

Uit: Thuis
Reg.: 23 november 2004
Gepost op 20 april 2008 om 22:31:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Boca Chase Cvitanich

Boca Juniors have expressed an interest in signing Banfield striker Darío Cvitanich as a possible replacement for Rodrigo Palacio.

Palacio has long been tracked by various clubs in Europe and the general feeling at Boca is that he will finally get his long-anticipated move in the summer, leaving them requiring a new striker to partner Martin Palermo up front.

It seems that the player they want to replace Palacio is Banfield's twenty-three year old striker Darío Cvitanich, a talent that Boca have had a keen eye on for the last couple of years.

Banfield were thought to be unwilling to sell Cvitanich to another Argentine club, but their president Carlos Portell has admitted that they will be forced to sell to the highest bidder, whomever that may be.

"anfield is going to sell the player to the club that makes the best offer. I do not know what Cvitanich's preferences are on this topic, but as player values are always fluctuating, we will not analyse any offers we receive until June,†he told Olé.

Boca are thought to be willing to pay up to $3 million for a 50% share in Cvitanich's economic rights, but Portell stated that no figures have been discussed in relation to the striker.

"The people of Boca have told me of their interest in Dario, but we have not spoken of numbers or percentages yet,†he affirmed.

As for Cvitanich, he seemed pleased to be linked with Boca when told of their interest, but is currently fully focused on doing well for Banfield and suggested that a move to Europe may be a more attractive move for him.

"Who wouldn't be flattered to be linked with Boca. Having said that, I have always wanted to go to Europe, as it is an important step that I would like to take.

“But today I think only about my current team and doing well with them in this season. I do not know what will happen with me in June, for that reason I prefer to isolate myself from the speculation,†he concluded.

-------------------------------

Bovenstaande heb ik geplukt van een Engels forum over de Argentijnse competitie. Het bericht is van 13 maart. Er stond geen bronvermelding bij.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.472,7VoVo: -Opstelling: incompleet
sab0ow1988
Ballenjongen

Uit: Hoensbroek
Reg.: 15 februari 2008
Gepost op 20 april 2008 om 22:39:12.       MSN: sabrinadriessen@live.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BeeDeeVee schreef:

Boca Chase Cvitanich

Boca Juniors have expressed an interest in signing Banfield striker Darío Cvitanich as a possible replacement for Rodrigo Palacio.

Palacio has long been tracked by various clubs in Europe and the general feeling at Boca is that he will finally get his long-anticipated move in the summer, leaving them requiring a new striker to partner Martin Palermo up front.

It seems that the player they want to replace Palacio is Banfield's twenty-three year old striker Darío Cvitanich, a talent that Boca have had a keen eye on for the last couple of years.

Banfield were thought to be unwilling to sell Cvitanich to another Argentine club, but their president Carlos Portell has admitted that they will be forced to sell to the highest bidder, whomever that may be.

"anfield is going to sell the player to the club that makes the best offer. I do not know what Cvitanich's preferences are on this topic, but as player values are always fluctuating, we will not analyse any offers we receive until June,†he told Olé.

Boca are thought to be willing to pay up to $3 million for a 50% share in Cvitanich's economic rights, but Portell stated that no figures have been discussed in relation to the striker.

"The people of Boca have told me of their interest in Dario, but we have not spoken of numbers or percentages yet,†he affirmed.

As for Cvitanich, he seemed pleased to be linked with Boca when told of their interest, but is currently fully focused on doing well for Banfield and suggested that a move to Europe may be a more attractive move for him.

"Who wouldn't be flattered to be linked with Boca. Having said that, I have always wanted to go to Europe, as it is an important step that I would like to take.

“But today I think only about my current team and doing well with them in this season. I do not know what will happen with me in June, for that reason I prefer to isolate myself from the speculation,†he concluded.

-------------------------------

Bovenstaande heb ik geplukt van een Engels forum over de Argentijnse competitie. Het bericht is van 13 maart. Er stond geen bronvermelding bij.

ben benieuwd
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Overweging
Ballenjongen

Vak: 413
Reg.: 6 juli 2007
Gepost op 21 april 2008 om 06:00:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Even een mooie babelfish er tegen aan gooien;

quote:
The sport direction of the Espanyol will have to dust one of its folders, the destined one to track forwards for the next season. The first option of the pericos, Darío Cvitanich, will not play in the Estadi Olímpic, since it has closed his crossing to another equipment: the Ajax de Amsterdam. The Argentinean will sign by the Dutch organization next the five seasons, previous payment of six million. Once again, the economic restringencias that whip to the Espanyol have prevented the arrival of a wished soccer player, and that as much Herrera Alpaca as Albert Valentin and Juan Cheek had in highest consideration. Cvitanich, that Friday did not play before Independent (and its equipment lost 3-0) also had supplies of Naples and Boca

Goed heerlijke vertaling natuurlijk maar wat me wel opvalt, is dat zowel in italie en spanje ze erg zeker zijn dat er al een deal is.
 Help mods!
sab0ow1988
Ballenjongen

Uit: Hoensbroek
Reg.: 15 februari 2008
Gepost op 21 april 2008 om 08:13:26.       MSN: sabrinadriessen@live.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ma 21 apr 2008, 05:30
Ajax wil Cvitanich
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax heeft het oog laten vallen op Dario Cvitanich. De 23-jarige spits speelt bij het Argentijnse Banfield en wordt ook begeerd door Espanyol. De Amsterdammers hebben hem al enkele malen bekeken en zijn momenteel in gesprek met Banfield. Dat hij een contract voor vijf seizoenen heeft getekend is voorbarig. Cvitanich bezit zowel de Argentijnse als Kroatische nationaliteit. In de laatste vier seizoenen kwam hij in 75 competitiewedstrijden tot 24 treffers.

van de telegraaf site
http://www.telesport.nl/voetbal/3836870/_Ajax_wil_Cvitanich__.html
 Help mods!
Fossa Dei Leoni
Idool

Uit: Vlaardingen
Vak: 425
Reg.: 14 maart 2003
Gepost op 21 april 2008 om 09:55:59.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Iemand die een beetje bekend is met deze man? had die video gezien op de frontpage en met zijn hoofd was hij behoorlijk goed (tenminste zo een video zegt ook niet alles).

Met een youtube filmpje kun je Zlatan zelfs een goeie kopper maken.
 Help mods!
JohnnyRio
Talent

Uit: Nieuw Vennep
Vak: 427
Reg.: 8 februari 2005
Gepost op 21 april 2008 om 10:21:47.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bobby4ever schreef:

(...)

Maar die hebben al voor hun komst naar Ajax bewezen zich hier thuis te voelen ;) Maar goed, we gaan t zien. Hoop op een waardig opvolger voor Huntelaar. Neem aan dat die nu gaat :I

Miscchien dat wij nu eens degene zijn die iets onbekends halen.
Als Groningen hem haalt kost hij ons over een jaar 12 miljoen bergijp je.

quote:
Bobby4ever schreef:

(...)

slaat dat nu weer op?

Waar dat op slaat?
Nou gewoon, dat bij sommige (niet iedereen dus) het gezeur al weer begint.
Veel geld voor een onbekende, scoort niet veel en dat soort blablablah!!

Begrijp je?

[Dit bericht is veranderd door JohnnyRio (op 21 april 2008 10:26:48).]
 Help mods!
Steven Defour op 10
Vedette

Reg.: 1 juli 2002
Gepost op 21 april 2008 om 11:57:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Iemand die weet of onlangs in de media is verschenen dat v Geel in Zuid-Amerika zat ?

Marco zal deze speler vast alleen op banden zien, en dus zijn anders vd Zee en Arroyo de mensen die hem echt gezien hebben.
 Help mods!
dennis1001
Jeugdspeler

Uit: Amsterdan
Reg.: 29 oktober 2007
Gepost op 21 april 2008 om 12:22:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ken deze jongen ook enkel en alleen van het youtube-filmpje, maar begin een beetje te vrezen voor een te frivole aanval volgend seizoen... Ik bedoel nu heb je de doelgerichte soberheid van Huntelaar, en de frivole actie-gerichtheid van Suarez (ja, en op links loopt er dan nog de een of andere figurant het veld breed te houden...) die elkaar (steeds beter) aanvullen.

Stel dat bijvoorbeeld volgend seizoen op links ook mooie speler komt (inderdaad, sulejmani of bijvoorbeeld die Ruiz), en Huntelaar vertrekt, en die Cvitanich komt, dan ziet de aanval er dus zo uit:

Sulejmani/Ruiz/? ----- Cvitanich ----- Suarez

De vraag is of deze spelers elkaar wel voldoende aanvullen? Lijken ze niet te veel op elkaar? Heb je niet teveel actie en te weinig doelpunt?

Maar goed, het is voorlopig allemaal speculeren, maar ik denk dat het belangrijkste voor komend seizoen zorgen voor balans in het elftal door het aantrekken van een ervaren sterke centrale verdediger, en een spelverdeler op het middenveld. Daarbij moet het waarschijnlijke vertrek van Huntelaar natuurlijk worden opgelost. Mogelijk dat Cvitanich daar aan kan bijdragen, maar ik heb een vrees dat hij teveel lijkt (qua spel) op Suarez en dat ze elkaar dan in de weg gaan lopen.
 Help mods!
Luna1337
Talent

Reg.: 30 maart 2006
Gepost op 21 april 2008 om 12:45:14.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
dennis1001 schreef:

Ken deze jongen ook enkel en alleen van het youtube-filmpje, maar begin een beetje te vrezen voor een te frivole aanval volgend seizoen... Ik bedoel nu heb je de doelgerichte soberheid van Huntelaar, en de frivole actie-gerichtheid van Suarez (ja, en op links loopt er dan nog de een of andere figurant het veld breed te houden...) die elkaar (steeds beter) aanvullen.

Stel dat bijvoorbeeld volgend seizoen op links ook mooie speler komt (inderdaad, sulejmani of bijvoorbeeld die Ruiz), en Huntelaar vertrekt, en die Cvitanich komt, dan ziet de aanval er dus zo uit:

Sulejmani/Ruiz/? ----- Cvitanich ----- Suarez

De vraag is of deze spelers elkaar wel voldoende aanvullen? Lijken ze niet te veel op elkaar? Heb je niet teveel actie en te weinig doelpunt?

Maar goed, het is voorlopig allemaal speculeren, maar ik denk dat het belangrijkste voor komend seizoen zorgen voor balans in het elftal door het aantrekken van een ervaren sterke centrale verdediger, en een spelverdeler op het middenveld. Daarbij moet het waarschijnlijke vertrek van Huntelaar natuurlijk worden opgelost. Mogelijk dat Cvitanich daar aan kan bijdragen, maar ik heb een vrees dat hij teveel lijkt (qua spel) op Suarez en dat ze elkaar dan in de weg gaan lopen.

Ik denk dat teveel actie en teveel bewegende spelers niet slecht is. Zo krijg je immers het verrassings element aan je zijde en zullen zeker de Nederlandse verdedigers er alle moeite mee hebben. Wanneer de trainer het beste in deze jongens kan bovenhalen en ze elkaar ook nog eens perfect aanvoelen moeten we bij vlagen toch igg prachtig voetbal kunnen zien. Maarja het is idd tot die tijd alleen maar speculeren geblazen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
HeavyHunterr
Jeugdspeler

Uit: Eersel
Reg.: 16 juli 2007
Gepost op 21 april 2008 om 12:55:28.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Of we zette meneer Cvitanich naar de zijkant zodat we een utopische aanval hebben: Suarez-Huntelaar-Cvitanich
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.496,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
MarcusRosenberg24
Ballenjongen

Reg.: 2 februari 2006
Gepost op 21 april 2008 om 13:13:37.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lijkt me dus niet handig Cvitanich rechtsbuiten te zetten.
Het is een aanvallende middenvelder met hopelijk genoeg loopvermogen. Kunnen we hem als schaduwspits gebruiken en Thomas Vermaelen steeds door laten schuiven.

Opzich zou ik nog graag een andere nummmer 10 halen voor de toekomst en De Jong rustig laten rijpen. Perez mag in mijn ogen vertrekken, want de meerwaarde verdwijnt langzamerhand.

Opstelling volgend seizoen (reeël):
_____________________ Stekelenburg _________________________
__ Silva ______________ VD Wiel ________________ Vertonghen
_____________________ Vermaelen ____________________________
________ Gabri ___________________________ Urby/Siem _______
_______________________ Cvitanich __________________________
____ Suarez ___________ Hunter ______________ Leonardo! ____

We hebben 'onze' Sulejmani al in huis in de vorm van Leo!
Davids gaat stoppen voor 95%, dus tel ik niet mee.
In mijn ogen missen we nog een sterke centrale verdediger en een goede linksback. Een extra middenvelder zou ik niet overbodig vinden.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.499,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
markoz
Talent

Uit: Amsterdam
Vak: 413
Reg.: 21 augustus 2003
Gepost op 21 april 2008 om 13:21:52.       MSN: ssniper20@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat ik zo hier en daar lees is deze jongen toch meer een spits dan een aanvallende middenvelder. Hij schijnt een tijdje op rechts te hebben gespeeld. Misschien dat daarom zijn statistieken niet al te denderend zijn? Ik heb geen idee. Maar als hij ook op rechts uit de voeten kan is dat natuurlijk mooi meegenomen. Alhoewel ik Suarez de laatste tijd op rechts steeds meer zie groeien en ik hem daar eigenlijk beter vind dan op links. Suarez en Silva voelen elkaar namelijk prima aan en je ziet dat Silva ook steeds beter begint te voetballen daardoor. Je ziet Suarez steeds vaker naar binnen duiken om Silva er overheen te laten klappen en Suarez begint ook steeds meer verdedigend werk te doen. Ik zou het zonde vinden als deze combinatie er dan weer uit word gehaald.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Pun
Ballenjongen

Reg.: 8 oktober 2005
Gepost op 21 april 2008 om 14:26:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MarcusRosenberg24 schreef:

Lijkt me dus niet handig Cvitanich rechtsbuiten te zetten.
Het is een aanvallende middenvelder met hopelijk genoeg loopvermogen. Kunnen we hem als schaduwspits gebruiken en Thomas Vermaelen steeds door laten schuiven.

Opzich zou ik nog graag een andere nummmer 10 halen voor de toekomst en De Jong rustig laten rijpen. Perez mag in mijn ogen vertrekken, want de meerwaarde verdwijnt langzamerhand.

Opstelling volgend seizoen (reeël):
_____________________ Stekelenburg _________________________
__ Silva ______________ VD Wiel ________________ Vertonghen
_____________________ Vermaelen ____________________________
________ Gabri ___________________________ Urby/Siem _______
_______________________ Cvitanich __________________________
____ Suarez ___________ Hunter ______________ Leonardo! ____

We hebben 'onze' Sulejmani al in huis in de vorm van Leo!
Davids gaat stoppen voor 95%, dus tel ik niet mee.
In mijn ogen missen we nog een sterke centrale verdediger en een goede linksback. Een extra middenvelder zou ik niet overbodig vinden.

Ziet er zeer goed uit alhoewel ik Sulejmani momenteel hoger inschat dan leo
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Dani Ventola
Veelbelovend talent

Uit: Oud-Beijerland
Reg.: 18 juli 2005
Gepost op 21 april 2008 om 14:56:20.         MSN: dvantoluitzijnbol@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
markoz schreef:

Wat ik zo hier en daar lees is deze jongen toch meer een spits dan een aanvallende middenvelder. Hij schijnt een tijdje op rechts te hebben gespeeld. Misschien dat daarom zijn statistieken niet al te denderend zijn? Ik heb geen idee. Maar als hij ook op rechts uit de voeten kan is dat natuurlijk mooi meegenomen. Alhoewel ik Suarez de laatste tijd op rechts steeds meer zie groeien en ik hem daar eigenlijk beter vind dan op links. Suarez en Silva voelen elkaar namelijk prima aan en je ziet dat Silva ook steeds beter begint te voetballen daardoor. Je ziet Suarez steeds vaker naar binnen duiken om Silva er overheen te laten klappen en Suarez begint ook steeds meer verdedigend werk te doen. Ik zou het zonde vinden als deze combinatie er dan weer uit word gehaald.

Wellicht wel omdat zijn club in 80 wedstrijden even vaak scoort als Ajax in 34 wedstrijden? Dan heb je toch een leuke speler met 20 goals..

[Dit bericht is veranderd door Dani Ventola (op 21 april 2008 14:57:37).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.479,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Maggelmans
Veelbelovend talent

Uit: Tilburg
Vak: 409
Reg.: 15 januari 2006
Gepost op 21 april 2008 om 15:05:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er zijn hier toch zeker wel een aantal mensen die de Argentijnse competitie een beetje volgen?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.478,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
jaap12
Internationale topspeler

Reg.: 11 juni 2004
Gepost op 21 april 2008 om 16:17:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ken hem niet, maar 6 miljoen is veel geld dus ik ben niet meteen enthousiast, alhoewel het wel goed is dat ze hun best doen spelers te scouten in Z-Amerika, want in Nederland is niets meer voor handen.
 Help mods!
mijnclub
International

Vak: 420
Reg.: 7 november 2003
Gepost op 21 april 2008 om 17:17:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zie bijna alleen doelpunten van hem,met het hoofd
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.475,1VoVo: -Opstelling: 4-5-1

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 26 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk