Ajax Netwerk
zaterdag 20 maart 2010 - 15:46                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » De Ajax-opstelling [verplicht commentaar geven!]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 48 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 48 »

HR

contract of the century
Moderator

Uit: Amsterdam
Vak: 424
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 maart 2003

De vorige topic vond ik weinig toevoegen aan het discussie-aspect waar dit forum om draait aangezien iedereen maar lukraak zijn of haar opstelling kon posten zonder uitleg te geven. Vanaf nu dient deze topic ter het bespreken van de huidige opstelling of zoals iemand anders of jijzelf hem voorstelt. Posts met alleen een opstelling zonder commentaar zijn dus niet toegestaan; ga er inhoudelijk op in en vermijd oneliners zonder argumentatie.

edit: Getuige menig post is het blijkbaar niet helemaal duidelijk dat het hier draait om je favoriete elftal, bestaande uit spelers uit de huidige selectie. Potentiële aankopen hoef je niet te noemen of bespreken, daar is het Scouting en aankoopbeleidforum voor.

edit2: Aankopen worden niet besproken in deze topic. Dit zal evenals het posten van alleen een opstelling met direct geel worden bestraft!

edit3: Het zou bijna in het Satirisch subforum passen, zo vaak heb ik hier gewaarschuwd om niet alleen een opstelling te plaatsen. Daarom heb ik nu ook de topictitel aangepast. Als het nou nog niet duidelijk is...

[Dit bericht is veranderd door contract of the century (op 5 juni 2008 14:16:13).]
HR
HR

Matthijs 92
Talent

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 4 augustus 2004

-----------Stekelenburg-----------
Aankoop--Heitinga--Vermaelen--Vertonghen
-------Gabri-----------Davids-----
---------------Perez--------------
Leonardo-----Huntelaar------Suarez

Met dit team zou je zeker kampioen kunnen worden.

Verdediging: Vermaelen is een echte mandekker en Heitinga is opbouwend fantastisch. Vertonghen is een degelijke back voor in de meeste duels, maar voor de toppers zou een nieuwe linksback geen overbodige luxe zijn.
Ogararu komt veel te kort, dus rechtsback halen.

Middenveld: Duidelijk het beste middenveld van Nederland, alles zit erin. Loopvermogen, creativiteit en mentaliteit.

Aanval: Veel beweging op de vleugels en een echte afmaker in de spits. Enige probleem zou kunnen zijn dat Huntelaar op deze manier weinig voorzetten krijgt. Daarom zou je Leonardo kunnen vervangen door Luque of Rommedahl.
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 410
Reg.: 17 september 2005

quote:HR
Matthijs 92 schreef:

Verdediging: Vermaelen is een echte mandekker en Heitinga is opbouwend fantastisch. Vertonghen is een degelijke back voor in de meeste duels, maar voor de toppers zou een nieuwe linksback geen overbodige luxe zijn.

Middenveld: Duidelijk het beste middenveld van Nederland, alles zit erin. Loopvermogen, creativiteit en mentaliteit.

Aanval: Veel beweging op de vleugels en een echte afmaker in de spits. Enige probleem zou kunnen zijn dat Huntelaar op deze manier weinig voorzetten krijgt. Daarom zou je Leonardo kunnen vervangen door Luque of Rommedahl.
HR
Ik zou precies dezelfde opstelling doen:
Verdediging: Heitinga moet het organiseren en met Vermaelen heb je idd een top mandekker in wording. Vertonghen is gewoon degelijk niet meer niet minder. Overigens als Urby zijn oude vorm hervindt is er geen twijfel mogelijk dan is Urby linksback nummer 1.
Middenveld: Ben ik helemaal met je eens!
Aanval: Je hebt nou 2 onberekenbare buitenspelers. Die als ze het op hun heupen alles kunnen, lukt het niet heb je met Luque en vooral Rommedahl het nodige perspectief voor handen.

Toch zou het mooist zijn:
Ipv Ogararu - Melchiot of nog liever Heitnga RB en Boula halen voor in het centrum.
Ipv Vertonghen - Braafheid (kan evt ook in het centrum)
Defour voor achter Perez
HR
HR

El Rafael
Regelmatige invaller

Vak: 112
Reg.: 15 maart 2003

Matthijs 92 schreef:

HR
Lekkere opstelling om mee te beginnen. Als rechtsback zou ik gewoon v.d. Wiel opstellen. Hij heeft al eerder op die positie gespeeld en heeft alles om op die positie goed te kunnen spelen. Als Heitinga onverhoopt weggaat binnen de komende 10 jaar, kunnen we v.d. Wiel natuurlijk moeiteloos naar het centrum schuiven.
HR
HR

robbertb
Regelmatige invaller

Uit: amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 september 2007

Matthijs 92 schreef:

HR
Prima opstelling zo. Maarre Rommedahl lijkt me noou niet de beste man om neer te zetten als je het om de voorzetten doet.... ;)
HR
HR

PauloNunes
Talent

Uit: Den Haag
Vak: 126
Reg.: 18 december 2007

mijnclub schreef:

(...)

Daar heb je helaas gelijk in :\(

en aan volgend seizoen wil ik eigenlijk helemaal nog niet denken,want dat word volgens mij helemaal een rampen Jaar.
HR
Kom kom. Niet zo negatief. zomer 93 weet ik nog dat ik er ook helemaal geen goed gevoel over had. Haalt Ajax opeens Rijkaard en werden we in 94 eindelijk weer kampioen!

Eigen jeugd--Heitinga--Vermaelen--Vertonghen
Eigen jeugd------Huntelaar------Suarez

Van mij mag die Leonardo direct weg! Veel te licht. Kan me niet schelen wie, desnoods uit de c-tjes maar ik ben al die (paniek)aankopen al jaaaaaren zat. We zijn al bijna een soort psv-inkoop bedrijf geworden.
HR
HR

Der Kaiser
Vedette

Droomaankoop: Douglas Franco Teixeira
Reg.: 22 september 2005

Zonder nieuwe versterkingen zou ik de opstelling zo doen.

Klaas-Jan Huntelaar

Nicolae Mitea
Luis Suarez

Kenneth Perez

Edgar Davids
Hedwiges Maduro

Thomas Vermaelen
John Heitinga
Vurnon Anita

Jan-Arie van der Heijden

Maarten Stekelenburg

Anita en van der Heijden kunnen op deze posities prima uit de voeten. Zonder aankopen moet je de jeugd gewoon laten spelen, zo worden ze gewoon beter.
Maduro ipv Gabri, Gabri valt mij gewoon tegen, hij loopt z'n longen uit z'n lijf, maar wat doet hij dan?
Alleen maar balverlies en meehuppelen, dan heb ik liever het inzicht en spelcontrole van Maduro.

Gabri is verdedigend net zo slecht als Maduro.

En Mitea moet linksbuiten, is gewoon een toppertje.
Hij heeft gewoon veel pech gehad met blessures en is nu duidelijk uit vorm, die vorm moet hij gewoon terug krijgen en dan is het een goeie speler, zo niet, dan maar Leonardo.

[Dit bericht is veranderd door Der Kaiser (op 7 januari 2008 13:40:39).]
HR
HR

R H C P Rode kaart: waarschuwing
Regelmatige invaller

Vak: 129
Reg.: 7 december 2005

Dramatische opstelling. Hoe kun je een Mitea nou in de basis zetten, hij raakt al 4 jaar geen kokosnoot. v/d Heyden is een ras-voetballer, die aan de linkerkant hoort te spelen en niet centraal achter de verdediging. Anita is daarbij geen rechtsback.
HR
HR

Brasil
Legende

Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 21 december 2000

R H C P schreef:

Dramatische opstelling. Hoe kun je een Mitea nou in de basis zetten, hij raakt al 4 jaar geen kokosnoot. v/d Heyden is een ras-voetballer, die aan de linkerkant hoort te spelen en niet centraal achter de verdediging. Anita is daarbij geen rechtsback.
HR
Exact, ik ben het met je eens, Mitea is passe.
HR
HR

Navelstreng
Bankzitter

Reg.: 22 oktober 2006

Rampenopstelling dat zeg. Mitea is ondertussen al stage aan het lopen in Roemenië, Anita ligt er een paar maanden uit. (ook geen rechtsback) Van Der Heijden laatste man? Grapje zeker?
Ik kreeg een gele kaart voor een oneliner maar dit hoort bordeauxrood te zijn. :D
HR
HR

Janta
Internationale topspeler

Uit: Almere
Vak: 116
Reg.: 5 november 2004

Albert Luque
Klaas-Jan Huntelaar
Luis Suarez

Kenneth Perez

Edgar Davids
Gabri

Jan Vertonghen
Thomas Vermaelen
John Heitinga
George Ogararu

Maarten Stekelenburg

Wegens gebrek aan beter kom ik tot deze opstelling, ook omdat ik Maduro en Emanuelson zie vertrekken tijdens de winterstop, zolang er geen nieuwe trainer is verwacht ik ook geen spectactulaire aankopen, dus met deze opstelling moeten we het doen.
N.B.
Eventueel kan Leonardo de plaats innemen voor Luque, of mocht KJH alsnog vertrekken dan neemt hij deze positie in.
HR
HR

luna
Talent

Reg.: 27 augustus 2003

Janta, Uitstekende opstelling!! Zo zou ik ook gaan beginnen as zondag!
HR
HR

zjap
Lid 2de elftal

Uit: Waddinxveen
Reg.: 21 november 2004

Der Kaiser schreef:

Klaas-Jan Huntelaar

Nicolae Mitea
Luis Suarez

Kenneth Perez

Edgar Davids
Hedwiges Maduro

Thomas Vermaelen
John Heitinga
Vurnon Anita

Jan-Arie van der Heijden

Maarten Stekelenburg

Anita en van der Heijden kunnen op deze posities prima uit de voeten. Zonder aankopen moet je de jeugd gewoon laten spelen, zo worden ze gewoon beter.
Maduro ipv Gabri, Gabri valt mij gewoon tegen, hij loopt z'n longen uit z'n lijf, maar wat doet hij dan?
Alleen maar balverlies en meehuppelen, dan heb ik liever het inzicht en spelcontrole van Maduro.

Hij heeft gewoon veel pech gehad met blessures en is nu duidelijk uit vorm, die vorm moet hij gewoon terug krijgen en dan is het een goeie speler, zo niet, dan maar Leonardo.
HR
Ik zou Gabri er ook uit laten... :denk :denk
HRHR
HR

PauloNunes
Talent

Uit: Den Haag
Vak: 126
Reg.: 18 december 2007

Janta schreef:

Albert Luque
Klaas-Jan Huntelaar
Luis Suarez

Kenneth Perez

Edgar Davids
Gabri

Jan Vertonghen
Thomas Vermaelen
John Heitinga
George Ogararu

Maarten Stekelenburg

Wegens gebrek aan beter kom ik tot deze opstelling, ook omdat ik Maduro en Emanuelson zie vertrekken tijdens de winterstop, zolang er geen nieuwe trainer is verwacht ik ook geen spectactulaire aankopen, dus met deze opstelling moeten we het doen.
N.B.
Eventueel kan Leonardo de plaats innemen voor Luque, of mocht KJH alsnog vertrekken dan neemt hij deze positie in.
HR
Mee eens met deze opstelling. Alleen zou ik Van der Heijden wel een kans willen geven. Ik denk dat hij zich snel verder zal ontwikkelen als hij nu veel speelminuten krijgt.
HR
HR

Janta
Internationale topspeler

PauloNunes schreef:

(...)

Mee eens met deze opstelling. Alleen zou ik Van der Heijden wel een kans willen geven. Ik denk dat hij zich snel verder zal ontwikkelen als hij nu veel speelminuten krijgt.
HR
Met dit soort talenten moet je voorzichtig mee zijn voor dat je het weet spelen ze een paar mindere wedstrijden en dan mogen ze samen met Urby en Maduro in de uitverkoop want zo gaan sommige supporters nu al om met talenten. :denk

[Dit bericht is veranderd door Janta (op 7 januari 2008 17:31:15).]
HR
HR

SoccerStare
Lid 2de elftal

Uit: Tegelen
Reg.: 2 september 2004

Der Kaiser schreef:

Klaas-Jan Huntelaar

Nicolae Mitea
Luis Suarez

Kenneth Perez

Edgar Davids
Hedwiges Maduro

Thomas Vermaelen
John Heitinga
Vurnon Anita

Jan-Arie van der Heijden

Maarten Stekelenburg

HR
Lach je zwaar uit. :D
Maduro beter vinden dan Gabri, Mitea die al 99% weg is opstellen.

[Dit bericht is veranderd door SoccerStare (op 7 januari 2008 17:11:54).]
HR
HR

contract of the century
Moderator

Je lacht waarschijnlijk te hard want waar hij wel argumenten geeft voor zijn keuzes, kraak jij ze af zonder aan te geven waarom je dat vindt. Dus stop eens met lachen, wees serieus en beargumenteer je eigen mening.
HR
HR

SoccerStare
Lid 2de elftal

Ik heb me mening toch beargumenteert.
Maar zal het nog maar een keer doen..

Als je je afvraagt wat Gabri eigenlijk doet in het veld, dan kun je mij niet wijs maken dat je ooit een wedstrijd van Ajax bekeken hebt. Gabri ruimt zoveel rotzooi op van onder andere Maduro als die er in staat, geen speler uit deze selectie kan er aan tippen. Maduro wordt gezien als de opvolger van Gabri maar dan moet die nog heel veel verbeteren want het Ajax niveau kan die al amper aan (zie laatste wedstrijden) laat staan het Barca niveau.

En over Mitea, tsja die kerel mag niet voor niets weg. Leonardo, Rommedahl, Suarez, Luque allemaal zijn ze beter. Leonardo heeft een betere techniek, Rommedahl is veel en veel sneller, Suarez is gewoon met alles beter en Luque heeft een veel betere voorzet.

Nu tevreden?
HR
HR

contract of the century
Moderator

Ik ben het helemaal met je eens wat betreft Gabri en Mitea; mooi dat je die mening nu ook hebt beargumenteerd. ;)
HR
HR

AFC_Orange
Vedette

Droomaankoop: Khalid Boulahrouz
Reg.: 20 april 2006

Misschien komt het door het slechte spel van Ajax al jaren, dat de lat veel lager gelegd is. En dat de nieuwe Ajax vleugels al snel zo goed worden gevonden, waardoor er vergeten word hoe goed de linksbuiten van 2004 alweer was. (Mitea)

Rommedahl sneller dan Mitea?
Leonardo meer techniek dan Mitea?
Dacht het niet.
Alleen Luque wel een betere voorzet. Daar ben ik het wel mee eens.

Mitea gaat veel vaker z'n man voorbij, heeft er veel minder moeite mee, en doet het tegen tegenstanders van hoger niveau. Mede dankzij zijn explosiviteit won Ajax de landskampioenschap 2004.
Ook al was dat misschien het laatste seizoen dat Mitea zoveel speeltijd kreeg, toch vind ik zijn blessuregevoeligheid geen reden om een speler van zo een kaliber weg te doen die maar eens in de 10 jaar bij een club als Ajax is.

En ik vind Maduro trouwens ook beter dan Gabri, die lijdt tenminste niet zoveel slordig balverlies als de Spanjaard en heeft een beter schot.
2 keer per wedstrijd verdedigend succesvol zijn,
2 keer per wedstrijd een aardig steekballetje geven,
zijn niet genoeg om gelijk een goede Ajax speler te zijn, zeker niet als je kijkt naar de negatieve punten van Gabri.

[Dit bericht is veranderd door AFC_Orange (op 7 januari 2008 17:58:15).]
HR
HR

Janta
Internationale topspeler

AFC_Orange schreef:

Misschien komt het door het slechte spel van Ajax al jaren, dat de lat veel lager gelegd is. En dat de nieuwe Ajax vleugels al snel zo goed worden gevonden, waardoor er vergeten word hoe goed de linksbuiten van 2004 alweer was. (Mitea)

Rommedahl sneller dan Mitea?
Leonardo meer techniek dan Mitea?
Dacht het niet.
Alleen Luque wel een betere voorzet. Daar ben ik het wel mee eens.

Mitea gaat veel vaker z'n man voorbij, heeft er veel minder moeite mee, en doet het tegen tegenstanders van hoger niveau. Mede dankzij zijn explosiviteit won Ajax de landskampioenschap 2004.
Ook al was dat misschien het laatste seizoen dat Mitea zoveel speeltijd kreeg, toch vind ik zijn blessuregevoeligheid geen reden om een speler van zo een kaliber weg te doen die maar eens in de 10 jaar bij een club als Ajax is.
HR
Dit wordt een eindelose discussie, hou het er maar op dat Mitea fysiek te kort komt en om die rede heel blesuregevoelig is. Ajax neemt gewoon geen risico's meer met hem en de bezetting op die positie is overvol.
HR
HR

SoccerStare
Lid 2de elftal

AFC_Orange schreef:
En ik vind Maduro trouwens ook beter dan Gabri, die lijdt tenminste niet zoveel slordig balverlies als de Spanjaard en heeft een beter schot.
2 keer per wedstrijd verdedigend succesvol zijn,
2 keer per wedstrijd een aardig steekballetje geven,
zijn niet genoeg om gelijk een goede Ajax speler te zijn, zeker niet als je kijkt naar de negatieve punten van Gabri.
HR
Over Mitea tsja.. ik denk dat je echt een van de enige bent die hem in de basis ziet staan in dit Ajax. Hij kan wel een goed seizoen gevoetbald hebben in 2004, maar toen had die als naaste concurrent Sikora ( :denk ). Tegenwoordig is de concurrentie moordend en met zoveel blessureleed heb je dus niets te zoeken in dit Ajax.

Over Gabri - Maduro.. kijk alleen even naar de laatste 2 wedstrijden (Inter, Stuttgart). Dráááááááma.
Maduro is volgens mij nog nooit 2x per wedstrijd verdedigend succesvol geweest en heeft ook nog nooit 2x per wedstrijd een steekballetje gegeven. Daarentegen is die wel minimaal 2x verdedigend royaal fout bezig in een wedstrijd.

Ik heb dus liever iemand die 2x verdedigend succesvol is maar amper een schot in de benen heeft dan iemand die een 'kanon' in de benen heeft maar verdedigend een drama is; vooral op zo'n positie.. je moet dan de stofzuiger zijn en niet nog eens iemand die in de fout gaat.
HR
HR

Der Kaiser
Vedette

Droomaankoop: Douglas Franco Teixeira
Reg.: 22 september 2005

R H C P schreef:

HR
Mitea is echt wel een goeie speler hoor alleen hij is niet in vorm, maar dit is ook een IDEALE opstelling als iedereen in vorm is he.
Waar speelt van der Heijden in het 2e dan? Hij kan prima als laatste man spelen.
En Anita KAN OVERAL spelen, is gewoon een 2e Seedorf.

Navelstreng schreef:

Rampenopstelling dat zeg. Mitea is ondertussen al stage aan het lopen in Roemenië, Anita ligt er een paar maanden uit. (ook geen rechtsback) Van Der Heijden laatste man? Grapje zeker?
Ik kreeg een gele kaart voor een oneliner maar dit hoort bordeauxrood te zijn. :D
HR
Jij wilt zeker met toppers als Ogararu, Colin en Gabri spelen, met die mensen kom je echt niet verder. :D

SoccerStare schreef:

Ik heb me mening toch beargumenteert.
Maar zal het nog maar een keer doen..

Als je je afvraagt wat Gabri eigenlijk doet in het veld, dan kun je mij niet wijs maken dat je ooit een wedstrijd van Ajax bekeken hebt. Gabri ruimt zoveel rotzooi op van onder andere Maduro als die er in staat, geen speler uit deze selectie kan er aan tippen. Maduro wordt gezien als de opvolger van Gabri maar dan moet die nog heel veel verbeteren want het Ajax niveau kan die al amper aan (zie laatste wedstrijden) laat staan het Barca niveau.

En over Mitea, tsja die kerel mag niet voor niets weg. Leonardo, Rommedahl, Suarez, Luque allemaal zijn ze beter. Leonardo heeft een betere techniek, Rommedahl is veel en veel sneller, Suarez is gewoon met alles beter en Luque heeft een veel betere voorzet.

Nu tevreden?
HR
Gabri ruimt niks anders dan zijn eigen rotzooi, hij verspeelt 80% van de ballen die hij heeft en Mitea hoort erin te staan, het is een echte linksbuiten die z'n mannetje voorbij komt en een voorzet geeft als hij in vorm is, het is ook een ideale opstelling, dat betekend als iedereen beschikbaar en in vorm is.

SoccerStare schreef:

(...)

Over Mitea tsja.. ik denk dat je echt een van de enige bent die hem in de basis ziet staan in dit Ajax. Hij kan wel een goed seizoen gevoetbald hebben in 2004, maar toen had die als naaste concurrent Sikora ( :denk ). Tegenwoordig is de concurrentie moordend en met zoveel blessureleed heb je dus niets te zoeken in dit Ajax.

Over Gabri - Maduro.. kijk alleen even naar de laatste 2 wedstrijden (Inter, Stuttgart). Dráááááááma.
Maduro is volgens mij nog nooit 2x per wedstrijd verdedigend succesvol geweest en heeft ook nog nooit 2x per wedstrijd een steekballetje gegeven. Daarentegen is die wel minimaal 2x verdedigend royaal fout bezig in een wedstrijd.

Ik heb dus liever iemand die 2x verdedigend succesvol is maar amper een schot in de benen heeft dan iemand die een 'kanon' in de benen heeft maar verdedigend een drama is; vooral op zo'n positie.. je moet dan de stofzuiger zijn en niet nog eens iemand die in de fout gaat.
HR
Ik heb liever iemand die scoort dan iemand die zijn eigen fouten telkens probeert te herstellen, AFCA_Orange ziet het ook, Gabri lijdt TE VAAK balverlies, elke wedstrijd.

[Dit bericht is veranderd door Der Kaiser (op 7 januari 2008 18:41:58).]
HR
HR

AFC_Orange
Vedette

Droomaankoop: Khalid Boulahrouz
Reg.: 20 april 2006

SoccerStare schreef:

(...)

HR
Dat hij toen weinig concurrentie had is onzin.
Hij heeft veel bijgedragen dat seizoen.
Wil je me zeggen dat Ajax in 2004 in met een hele reeks wedstrijden met maar 10 man op het veld kampioen kon worden?

Als Suarez en Leo veel beter of iets beter zijn dan Mitea (of evengoed) dan stuur je Mitea natuurlijk weg om zijn blessureleed.
Maar voor de mensen die Mitea veel beter dan hun vinden, zou blessuregevoeligheid natuurlijk geen einde hoeven te betekenen. Tenzij hij maximaal 10 wedstrijden per 3 jaar ofzo kan spelen.

Voor de mensen die Mitea evengoed of veel slechter vinden dan Suarez en Leo, is het natuurlijk heel logisch dat je dan op de details moet letten (dus blessuregevoeligheid : mag vertrekken) Mitea zou van mij ook weg mogen als ik hem evengoed zou vinden als Leo en Suarez.

[Dit bericht is veranderd door AFC_Orange (op 7 januari 2008 19:05:56).]
HR
HR

SoccerStare
Lid 2de elftal

Der Kaiser schreef:

(...)

Ik heb liever iemand die scoort dan iemand die zijn eigen fouten telkens probeert te herstellen, ..
HR
Gabri herstelt zijn fouten tenminste nog. Maduro herstelt die niet wat doelpunten tegen betekend. Dan heb ik liever dat die niet scoort en zijn fouten herstelt; want andere mensen zijn er voor te scoren.

Waar speelt van der Heijden in het 2e dan? Hij kan prima als laatste man spelen.
En Anita KAN OVERAL spelen, is gewoon een 2e Seedorf.HR
Het 2e is heel wat anders dan Ajax 1; daar kun je je helemaal niets permiteren.
En als Anita een 2e Seedorf is, waar blijft die dan? Ik dacht toch dat Seedorf op zijn 17e/18e er al stond bij Ajax.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 48 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » De Ajax-opstelling [verplicht commentaar geven!]

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 7 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".

HR

Ajax Poll

Wordt Ajax nog kampioen?

Ja
Nee
Weet niet
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 87,1% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!