Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Spelers, opstellingen en verkoopbeleid
De Ajax-opstelling [verplicht commentaar geven!]
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 17 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 »

Poster
Topic: De Ajax-opstelling [verplicht commentaar geven!] 
contract of the century
Moderator
Chat Operator

Uit: Amsterdam
Vak: 411
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 13 juni 2008 om 15:25:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Beer ze anus schreef:

Ik zou dit graag willen zien:

------------------------Stekelenburg/Gentenaar--------------------------------------

--Silva/Collin---Boulahrouz/Douglas--Vermealen/vdwiel----Vertonghen/Emanuelson

---------Gabri/Delorge----------Lindgren/Dezeeuw-------------

------Suarez/Rommedahl----Perez/Cvitanich----Suljamani/Leonardo

----------------------Huntelaar/Kanu-----------------------

Op doel lijkt me logisch dat Stekelenburg, Gentenaar liet zien een degelijke backup te zijn in de wedstrijd tegen Psv

In de verdediging moet je toch minstens 2 versterkingen halen Boulahrouz is snel en speelt bij het NL elftal goed heeft veel ervaring. Douglas van Twente lijkt me ook zeer geschikt als verdediger voor Ajax dan heb je met vermaelen die toch nu ook er moet staan en vd wiel veel talent en ook een stuk ervaring. Linksback Vertonghen. Emanuelson is geen denderende backup maar ik denk dat lastig word een goede linksback te vinden

Middenveld natuurlijk Gabri-Lindgren, Daarbij zie ik graag een goede backup zoals De zeeuw of Englaar. Omdat er best veel kaarten worden gepakt door Gabri en door blessures Lindgren een linie terug moet is het handig dat je een backup heb van niveau.

in de aanval Suarez-Perez-Suljamani. veel individuele kwaliteiten en veel creativiteit met 2 stofzuigers er achter toch een dodelijk aanvals duo met Huntelaar als echte afmaker. Perez krijgt concurrentie van Cvitanich en ook Leonardo wil ik graag nog een kans geven. Rommedahl prima speler voor op de counter.

Kanu graag als pinchitter sentiment en natuurlijk ze rendement. Als je hem dan weer ziet in de finale van de FA cup met Portsmouth dan is deze jongen in het veld en de kleedkamer zeker nog wel belangrijk!

Nu heb je denk wel 22 volwaardige basisspelers Collin en Delorge zijn mischien bedenkelijk niveau maar we hebben natuurlijk ook nog de jeugd zoals de Jong en jan arie alleen is dat nu lastig inschatten of ze mee kunnen draaien

Van der Wiel is een rechtsbenige centrumverdediger. Natuurlijk kan hij incidenteel wel eens op links spelen, dat heeft Heitinga ook wel eens gedaan maar ik denk dat je met het halen van én Boulahrouz én Douglas zijn ontwikkeling op de positie die het beste voor hem is toch te veel blokkeert.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.458,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
WilboAJAX
Regelmatige invaller

Uit: Krimpen a/d IJssel
Vak: -
Reg.: 17 januari 2005
Gepost op 14 juni 2008 om 00:17:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Beer ze anus schreef:

Ik zou dit graag willen zien:

------------------------Stekelenburg/Gentenaar--------------------------------------

--Silva/Collin---Boulahrouz/Douglas--Vermealen/vdwiel----Vertonghen/Emanuelson

---------Gabri/Delorge----------Lindgren/Dezeeuw-------------

------Suarez/Rommedahl----Perez/Cvitanich----Suljamani/Leonardo

----------------------Huntelaar/Kanu-----------------------

Op doel lijkt me logisch dat Stekelenburg, Gentenaar liet zien een degelijke backup te zijn in de wedstrijd tegen Psv

In de verdediging moet je toch minstens 2 versterkingen halen Boulahrouz is snel en speelt bij het NL elftal goed heeft veel ervaring. Douglas van Twente lijkt me ook zeer geschikt als verdediger voor Ajax dan heb je met vermaelen die toch nu ook er moet staan en vd wiel veel talent en ook een stuk ervaring. Linksback Vertonghen. Emanuelson is geen denderende backup maar ik denk dat lastig word een goede linksback te vinden

Middenveld natuurlijk Gabri-Lindgren, Daarbij zie ik graag een goede backup zoals De zeeuw of Englaar. Omdat er best veel kaarten worden gepakt door Gabri en door blessures Lindgren een linie terug moet is het handig dat je een backup heb van niveau.

in de aanval Suarez-Perez-Suljamani. veel individuele kwaliteiten en veel creativiteit met 2 stofzuigers er achter toch een dodelijk aanvals duo met Huntelaar als echte afmaker. Perez krijgt concurrentie van Cvitanich en ook Leonardo wil ik graag nog een kans geven. Rommedahl prima speler voor op de counter.

Kanu graag als pinchitter sentiment en natuurlijk ze rendement. Als je hem dan weer ziet in de finale van de FA cup met Portsmouth dan is deze jongen in het veld en de kleedkamer zeker nog wel belangrijk!

Nu heb je denk wel 22 volwaardige basisspelers Collin en Delorge zijn mischien bedenkelijk niveau maar we hebben natuurlijk ook nog de jeugd zoals de Jong en jan arie alleen is dat nu lastig inschatten of ze mee kunnen draaien

Ik ben het niet altijd met je eens, maar deze opstelling zo ik graag willen zien!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.493,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
AFCA 428
Internationale topspeler

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 6 september 2005
Gepost op 14 juni 2008 om 16:50:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mijn Ajaxopstelling (haalbaar of niet laten we in het midden)

--------------------Stekelenburg---------------------

--Silva-------Boularouhz--van der Wiel--Emanuelson---

---------------Lindgren------Engelaar----------------

----------Suarez------Cvitanich----Sulejmani---------

----------------------Huntelaar----------------------

Stekelenburg. De onbetwiste nummer 1 van Ajax. Geen twijfel mogelijk.

Silva. De revelatie van het afgelopen seizoen. Zou geen betere weten.

Boularouhz. Ik bid dat hij zich laat overtuigen door van Basten, want - zo laat hij nu zien- een Boularouzh in vorm is wereldtop. Echter heb ik het idee dat hij (terecht?) zal kiezen voor een internationale topclub.

van der Wiel. Heeft mij weten te overuigen in de wedstrijden die hij meedeed. Ik vind hem verdedigend sterker dan Vermaelen en komt op mij over als een groter talent dan Vermaelen.

Emanuelson. Ik gun hem nog één kans. Laat het zien onder van Basten Urby!

Lindgren. Viel positief op tijdens de 2e seizoenshelft van het vorig seizoen. De perfecte controlerende middenvelder die altijd een voldoende scoort en tevens kan verdedigen. Ook aanvallend is hij redelijk.

Engelaar. Fysieke kracht en rust op het middenveld is gewenst. Kan niet ontkennen dat zijn Nederlandse nationaliteit ook zwaat weegt, want zoals het er nu naar uitziet spelen er komend seizoen weinig Nederlanders mee.

Suarez. Geen uitleg nodig.

Cvitanich. Krijgt bij mij de voorkeur boven Perez die mij niet meer kan bekoren.

Sulejmani. Een jong maar zeer groot talent. Hopen dat Ajax hem kan halen.

Huntelaar. Geen uitleg nodig.

Er is dus geen plek meer voor spelers als Gabri en Vertongen. Gabri is m.i. te onstuimig voor de positie van controlerende middenvelder. Wil veel voetballend oplossen en creeert gevaarlijke situaties voor het eigen doel.
Vertonghen is voor mij net niet de linksback die ik zoek en ook niet de controlerende middenvelder die ik zoek. Een net niet voetballer dus.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.477,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Drie Kruizen
International

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 november 2004
Gepost op 14 juni 2008 om 17:39:20.         MSN: dewez_lucien@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aangezien veel mensen ervanuit gaan dat Bassie het 4-3-2-1 meeneemt lijkt dit me op het moment de sterkste opstelling (zonder aankopen).

code:
                       Huntelaar

Suarez Cvitanich Bakircioglu

Lindgren Gabri

Vertonghen Vermaelen Van Der Wiel Silva

Stekelenburg

Stekelenburg: Tsja... duhh

Silva: Erg goede indruk gemaakt afgelopen maanden, kan goed opkomen om Bakircioglu te ondersteunen op de rechterflank. Ogararu als 2e keus.
Van Der Wiel en Vermaelen: Dat lijkt me duidelijk, de 2 beste centrale verdedigers van Ajax, een als mandekker (Thomas), een als opbouwer (Greg).
Vertonghen: Ik zie hem liever als middenvelder, maar anders moet Urby hier staan, laat die eerst maar eens zijn oude vorm terugpakken. Vertonghen moet, net als Silva, veel opkomen, omdat Suarez vaak naar binnen zal trekken voor zijn rechterbeen.

Gabri: De loper, de werker. Hij zal veel ballen moeten veroveren, en dat kan hij als geen ander.
Lindgren: Ik snap de roep om Engelaar niet, Lindgren vind ik minstens net zo goed. Altijd aanspeelbaar en lijdt geen stom balverlies. Een rustpunt.

Suarez: Tsja... duhh. Kan ook op rechts. Leonardo als back-up.
Cvitanich: Ken de spelers kunsten niet, maar als hij voor 7 miljoen gehaald is, zal hij wel wat kunnen. Volgens 'kenners' op dit forum kan hij ook achter de spits spelen, dus waag ik de gok maar. Sarpong kan ook.
Bakircioglu: Vorig jaar moeilijk gehad in het 4-3-3, maar in dit systeem kan hij, denk ik, weer in zijn Twente-rol spelen, en dan kan hij van grote waarde zijn. Martina zou je er ook neer kunnen zetten, een meer diepgaande speler.

Huntelaar: Tsja... duhh. Ik zou Luque er ook bijhouden, die kan ook wel in de spits spelen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.380,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Ronaldotjuh
Jeugdspeler

Uit: Nijkerk
Vak: Teletekst Supporter
Uploads: 6
Reg.: 8 april 2004
Gepost op 16 juni 2008 om 15:57:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Stekelenburg

SilvaBoulahrouzVermaelenVertonghen

GabriLindgren

SuarezCvitanichSulejmani

Huntelaar

Lijkt mij een opstelling die zeker Eredivisie- en UEFA Cup waardig is!

Stekelenburg is natuurlijk onomstreden, weliswaar komt Vermeer er aan, maar als je Stekelenburg hebt, moet 'ie spelen.
Voor de verdediging heb je achter Silva Ogararu nog als backup. Boulahrouz is naar mijn mening een speler waarvoor Ajax echt ver moet gaan om deze man te halen. Wat een topper! Vermaelen als linkspoot links in het centrum. Van der Wiel en eventueel Lindgren een linie naar achteren heb je dan nog achter de hand voor in het centrum. Moet dus zeker nog een aankoop komen voor in het centrum. Linksback vind ik Vertonghen gewoon geweldig, vandaar mijn keuze voor hem en niet voor Emanuelson.
Gabri en Lindgren lijken mij de ideale spelers om in deze 4-2-3-1 opstelling tussen de verdediging en de aanvallende middenvelders in te staan. 2 echte werkers, die hun best zijn als je ze niet ziet. Voor deze posities heb je verder eigenlijk niet echt de spelers, dus aankopen zijn ook op deze positie zeer gewenst.
Ondanks dat ik vindt dat Ajax niet te diep in de buidel moet tasten voor Sulejmani, hoop ik toch dat 'ie komt. Zo kun je een zeer creatieve aanval van Suarez, Cvitanich en Sulejmani achter Huntelaar zetten. Die uiteraard moet blijven, want een spits zoals hij is er maar één. Denk dat hij er ook beter aan doet om nog een jaar te wachten en dan de plek van van Nistelrooij over te nemen bij Real Madrid (samen met Heitinga die dan naar het echte Madrid door kan stromen.. )

Achter de hand heb je dan nog spelers als Perez, De Jong, Donald, Sarpong, van der Heijden. Er zullen dus nog zeker mensen moeten doorstromen vanuit de jeugd of nog enkele aankopen gedaan moeten worden als backups..
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.498,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Der Kaiser
Internationale topspeler

Vak: 127
Reg.: 22 september 2005
Gepost op 18 juni 2008 om 19:59:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Stekelenburg

SilvaBoulahrouzVermaelenVertonghen

de ZeeuwPranjic

SuarezPerezSulejmani

Huntelaar

Gentenaar
Wormgoor
van der Wiel
Goian
Emanuelson
Gabri
de Jong
Fellaini
van der Heijden
Lindgren
Cvitanich
Kienast

Sarpong, Donald en Anita verhuren aan een RKC of Willem II, laat ze lekker veel spelen bij een laagvlieger, ik heb het vermoeden dat ze stil staan in hun ontwikkeling.
Voor Boulahrouz en Sulejmani is geen uitleg nodig, de Zeeuw moet op het middenveld omdat hij gewoon de beste defensieve kracht is die wij ons kunnen permitteren, is gewoon een goeie speler. Pranjic naast hem om meer voetbal in het spel te krijgen kan ook eventueel voorin, Gabri als vaste sub voor deze 2 spelers.
Goian erbij als killer achterin, toch denk ik dat Vermaelen ook een goeie is. Fellaini erbij als we meer power nodig hebben op het middenveld of achterin.
Kienast erbij als pinchitter, ik heb elke wedstrijd van Oostenrijk gezien en deze gast mocht 3x invallen, hij deed het als stormram aardig. Nadat hij erin kwam gebeurde er meteen iets, voordeel is ook dat hij nog jong is.
Maar in dit systeem heeft Ajax gewoon een stormram nodig, en probeer maar een andere te vinden die geschikt is en ook wil.

[Dit bericht is veranderd door Der Kaiser (op 18 juni 2008 20:03:51).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.479,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Robehr
Bankzitter

Uit: Breda
Vak: 420
Reg.: 18 september 2004
Gepost op 18 juni 2008 om 20:21:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kienast is toch die gast die niet kan voetballen die in de Noorse 1e divisie speelt? Hij is alleen fysiek sterk maar die heb je misschien bij Ajax Zat. Amateurs ook rondlopen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.467,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Der Kaiser
Internationale topspeler

Gepost op 18 juni 2008 om 20:56:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robehr schreef:

Kienast is toch die gast die niet kan voetballen die in de Noorse 1e divisie speelt? Hij is alleen fysiek sterk maar die heb je misschien bij Ajax Zat. Amateurs ook rondlopen.

OK, namen?
 Help mods!
Robehr
Bankzitter

Gepost op 19 juni 2008 om 00:25:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geen idee want ik ken niemand van Ajax Zaterdag. Iemand bij mijn voetbalclub en dat is 3e klasse, zal niet veel onderdoen voor de Noorse 1e divisie kan ik ook wel aanraden. Daar ging het me om. Kienast in een Ajax shirt is een aanfluiting eerst klas. Kan je net zo goed het contract van Urzaiz verlengen. Ik vind trouwens een breekijzer ook totaal overbodig voor ons. Kan je dat geld beter investeren in een spits achter Huntelaar met potentie en die hebben we onlangs ook gekocht geloof ik. Al zal die jongen wel misbruikt worden als rechtsbuiten.
 Help mods!
Der Kaiser
Internationale topspeler

Gepost op 19 juni 2008 om 11:15:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robehr schreef:

Geen idee want ik ken niemand van Ajax Zaterdag. Iemand bij mijn voetbalclub en dat is 3e klasse, zal niet veel onderdoen voor de Noorse 1e divisie kan ik ook wel aanraden. Daar ging het me om. Kienast in een Ajax shirt is een aanfluiting eerst klas. Kan je net zo goed het contract van Urzaiz verlengen. Ik vind trouwens een breekijzer ook totaal overbodig voor ons. Kan je dat geld beter investeren in een spits achter Huntelaar met potentie en die hebben we onlangs ook gekocht geloof ik. Al zal die jongen wel misbruikt worden als rechtsbuiten.

Die Oostenrijkse gast wint al zijn kopduels, kan nog een bal aannemen, dat kan Urzaiz niet, maar noem dan is een pinchitter voor Ajax.
Als jij ze niet noemt weet ik het ook niet meer, of we gaan naar de namen van good old Lokvenc of Koller, maar die willen allen niet naar Ajax zoals ik zei.

En het is leuk dat jij een vriend hebt in de 3e klasse, maar dat zegt ook alweer genoeg, verschil 3e klasse en EK... Mijn broek zakt nou echt af dat je dat verschil nog durft te maken.

[Dit bericht is veranderd door Der Kaiser (op 19 juni 2008 11:16:55).]
 Help mods!
Robehr
Bankzitter

Gepost op 22 juni 2008 om 02:03:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb Kienast wel luchtduels zien winnen maar het vervolg was steeds minimaal. Bij elke amateurclub loopt wel zo'n logge beer rond met wat sprongkracht. Het niveau van het team van Oostenrijk is trouwens Toto divisie (of hoe het ook nu heet) daarom mag zo iemand daar nog invallen. Bij een club als Ajax dat nu de weg terug naar de top moet vinden moet je zo'n speler niet halen.
 Help mods!
Iceman
Lid 2de elftal

Uit: Leiden
Reg.: 10 augustus 2003
Gepost op 22 juni 2008 om 19:15:16.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Huntelaar

LuqueCvitanichSuarez

LindgrenGabri

VertonghenVermaelenvan der WielSilva

Stekelenburg

Over dit 4-2-3-1 systeem valt niet te twisten, wie het ook speelt, het levert mooi voetbal en resultaat op. De duitsers stappen over naar dat oranje systeem en spelen promt favoriet Portugal van de mat.

Ik heb de opstelling wel zo gemaakt zoals de selectie er nu uitziet. opstellingen maken die op geruchten gebaseerd zijn daar schiet je niks mee op.

Luque moet je gewoon echt houden en een kans geven, die gaat makkelijk slagen als hij een kans krijgt. Mocht Klaas Jan vertrekken dan kan Cvitanich in de spits en zetten we de Jong op het middenveld.

Mocht Sulejmani toch nog komen dan heb je ineens enorme mogelijkheden als je naar het aanvallende kijkt. Suarez, Cvitanich, Sulejmani en Luque kunnen allen in de spits maar ook op het middenveld daarachter. Als je dan Klaas Jan voor een miljoentje of 25 verkoopt heb je totaal geen problemen en kun je de verdediging enorm versterken dmv grote transferbedragen en enorme salarissen. En dat zal nu wel moeten want als we het dit jaar niet doen dan gaan wij hetzelfde lot tegemoet als Feyenoord, 1 keer kampioen in 35 jaar.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.486,2VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Der Kaiser
Internationale topspeler

Gepost op 23 juni 2008 om 14:28:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sorry, Luque? Is dat niet die Spaanse gozer die alleen de bank warm mocht houden afgelopen seizoen?
Die langzame gast?
Sorry hoor, maar het is helemaal over met Luque.
En Cvitanich? 95% van de mensen hier kent hem niet eens, dus hoezo moet hij in de opstelling?
 Help mods!
Kriss
Veelbelovend talent

Reg.: 16 augustus 2004
Gepost op 23 juni 2008 om 15:49:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Der Kaiser schreef:

Sorry, Luque? Is dat niet die Spaanse gozer die alleen de bank warm mocht houden afgelopen seizoen?
Die langzame gast?
En Cvitanich? 95% van de mensen hier kent hem niet eens, dus hoezo moet hij in de opstelling?

topscoorder in Argetinie, laten we hem het voordeel van de twijfel geven he
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.398,5VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Iceman
Lid 2de elftal

Uit: Leiden
Reg.: 10 augustus 2003
Gepost op 23 juni 2008 om 22:31:36.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Der Kaiser schreef:

Die langzame gast?

Luque, die Spanjaard die het steeds beter ging doen, in zijn laatste paar wedstrijden keihard knokte voor de bal en beter en beter werdt, de jongen die geen kans meer kreeg nadat hij Suarez eindelijk maar eens hardhandig corrigeerde wat niemand durfde maar wel nodig was.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.486,2VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Der Kaiser
Internationale topspeler

Gepost op 24 juni 2008 om 14:10:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Iceman schreef:

(...)

Luque, die Spanjaard die het steeds beter ging doen, in zijn laatste paar wedstrijden keihard knokte voor de bal en beter en beter werdt, de jongen die geen kans meer kreeg nadat hij Suarez eindelijk maar eens hardhandig corrigeerde wat niemand durfde maar wel nodig was.

Ja die ja, die niet kan rennen en waarbij het Nederlands voetbal al te snel voor hem is.
Nee, verkopen die gast.
 Help mods!
contract of the century
Moderator
Chat Operator

Vak: 411
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 24 juni 2008 om 15:27:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Albert Luque Martos. Reacties mogen daar.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.458,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
MarcoVBasten
Ballenjongen

Reg.: 29 mei 2008
Gepost op 28 juni 2008 om 19:27:21.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ajax opstelling 2008-2009: 4-2-4, ((4-2-3-1))

Stekelenburg
Vermeer

Silva Douglas AANKOOP Vertonghen
Ogararu Blind Vermaelen Emanuelson

Gabri Lindgren
De Jong AANKOOP

Suarez Cvitanich Sulejmani
Martina Perez Leonardo

Huntelaar
Kluivert

Stekelenburg: Moet nu echt dé beste keeper van de Eredivise worden, aangezien Gomes nu weg is.
Silva: Opbouwend sterk, verdedigend minder.
Douglas: Sterke mandekker, betrouwbaar in centrum.
AANKOOP: Moet net als Douglas betrouwbaar zijn. En sterk.
Vertonghen: ik heb liever een meer aanvallend type op de back-positie, maar die is er niet nu, dus misschien wel een aankoop.
Verdediging: is beter dan vorig jaar met hoop ik nog aankopen, psv-verdediging is minder geworden, en Ajax-verdediging duidelijk een stuk beter. Backs moeten opkomen!!

Gabri: Echt een vechter, voor de balans
Lindgren: Ook heel belangrijk, kan eventueel in verdediging spelen, daar vond ik hem ook goed.
Middenveld: Vechters, balafpakkers, met een beetje voetbal in de vorm van Lindgren, dient voor balans, om de aanval hun gang te laten gaan.

Suarez: natuurlijk, zeer belangrijk voor assists naar Huntelaar, pikt z'n goaltjes mee:
Cvitanich: Topscorer van Argentinië, kan op 10 zoals die zelf zei.
Sulejmani: Dé revelatie van vorig jaar, groot talent, snelheid, scorend vermogen.
Huntelaar: Natuurlijk moet de topscorer in de basis! geweldige aanvoer van de 3 achter hem.
Aanval: Veruit de allerbeste aanval van de Eredivisie. Net als hoe Marco het deed bij Oranje, zo moeten de 4 aanvallers ook bij AJAX functioneren.

De wissels bespreek ik niet, wil je nog iets weten over mijn opstelling, dan zeg je het maar.

Please comment!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
JohnnySack
Regelmatige invaller

Reg.: 10 mei 2007
Gepost op 28 juni 2008 om 20:06:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is van der Wiel niet goed genoeg ofzo?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
MarcoVBasten
Ballenjongen

Gepost op 28 juni 2008 om 20:10:51.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

neee ik denk van niet, ik hooop eigenlijk nóg niet, maar toch.

het liefst zie ik de hele verdediging veranderd, als hij eenmaal weer fit is kan hij heus wel paar keer in basis, als hij dan beter speelt dan Douglas of die aankoop, dan heb ik liever iemand uit de jeugd daar staan!

zo goed?
 Help mods!
big dipper
Jeugdspeler

Reg.: 2 augustus 2007
Gepost op 28 juni 2008 om 22:00:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

edit contract of the century: Lezen is blijkbaar echt een zeldzame kunst... Ditmaal zal ik een keer mijn openingspost quoten ipv een van de honderd andere waarschuwingsposts:

quote:
De vorige topic vond ik weinig toevoegen aan het discussie-aspect waar dit forum om draait aangezien iedereen maar lukraak zijn of haar opstelling kon posten zonder uitleg te geven. Vanaf nu dient deze topic ter het bespreken van de huidige opstelling of zoals iemand anders of jijzelf hem voorstelt. Posts met alleen een opstelling zonder commentaar zijn dus niet toegestaan; ga er inhoudelijk op in en vermijd oneliners zonder argumentatie.

edit: Getuige menig post is het blijkbaar niet helemaal duidelijk dat het hier draait om je favoriete elftal, bestaande uit spelers uit de huidige selectie. Potentiële aankopen hoef je niet te noemen of bespreken, daar is het Scouting en aankoopbeleidforum voor.

edit2: Aankopen worden niet besproken in deze topic. Dit zal evenals het posten van alleen een opstelling met direct geel worden bestraft!

edit3: Het zou bijna in het Satirisch subforum passen, zo vaak heb ik hier gewaarschuwd om niet alleen een opstelling te plaatsen. Daarom heb ik nu ook de topictitel aangepast. Als het nou nog niet duidelijk is...
[Dit bericht is veranderd door contract of the century (op 29 juni 2008 13:09:33).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
MarcoVBasten
Ballenjongen

Gepost op 28 juni 2008 om 22:07:54.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

je verwacht wel dat boulah en ooijer komen en sulejmani niet? en waar is gabri dan"?

boulah wil niet, maar heb ik er graag bij,
ooijer heb ik liever iemand anders voor.
en linksback kan ook een meer aanvallend type
dan alleen nog sulejmani voor leonardo
en natuurlijk huntelaar voor luque zoals jij al zei
 Help mods!
retep1
Veelbelovend talent

Vak: 421
Reg.: 1 december 2006
Gepost op 29 juni 2008 om 01:18:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lezen.

[Dit bericht is veranderd door contract of the century (op 29 juni 2008 13:10:33).]
 Help mods!
retep1
Veelbelovend talent

Vak: 421
Reg.: 1 december 2006
Gepost op 29 juni 2008 om 03:01:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En op de bank in ieder geval: Vermeer, van der Heyden,Slijngaard, Martina, Anita en Perez.
 Help mods!
big dipper
Jeugdspeler

Reg.: 2 augustus 2007
Gepost op 29 juni 2008 om 10:21:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

@reep 1: leuk bedacht, maar .....hiermee zijn we jammer genoeg verdedigend en op het middenveld niet sterker dan pak em beet Twente, Heerenveen en Groningen.

We moeten onder Bassie terug naar de top? Dan svp meer kwaliteit in de opstelling.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 17 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk