| Poster | | Topic: De Ajax-opstelling [verplicht commentaar geven!] |  |
|
gotexx Ballenjongen
Uit: Diemen-Zuid Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 13 Reg.: 20 februari 2007 | Lees de topictitel eens?
[Dit bericht is veranderd door contract of the century (op 20 juli 2008 11:15:08).]
|
|
|
marx Vedette
Uit: nijmegen Vak: - Posts: 2491 Reg.: 4 mei 2004 |
quote: Rob070 schreef:
Marx schreef: (...)
Ben jij soms ene Frank de Boer vergeten? Dat was een back die niets anders deed dan mooie diepte passes versturen.
Het was een Ajacied die weg wilde omdat Morten Olsen hem op de linksbackpositie zette.
...............Huntelaar............
Sulejmani......Cvitanich.......Suarez
FIjn, 4 niet-balvaste spelers voorin. Je moet wel gek zijn als middenvelders om bij te sluiten, want voor je het weet moet je alweer terug hollen omdat de vier voorin de bal weer verspeeld hebben...
Vertonghen......Lindgren........Gabri
Altijd fijn zo'n middenveld zonder creativiteit.
Vermaelen......Olequir..........Silva
FIjn zo'n driemansverdediging, waarvan geen enkele speler kan opbouwen en fijn een centrumverdediger op de linksbackpositie zetten!
quote: Rob070 schreef: Volgens mij moet Ajax met deze selectie gemakkelijk kampioen kunnen worden 
Dat moet zeker lukken, mits jouw opstelling niet uitgeprobeerd gaat worden.
|
|
|
jahcoub Talent
Uit: hengelo Vak: Teletekst Supporter Posts: 143 Reg.: 27 januari 2003 | Helaas is er meer uitleg nodig, zie topictitel.
[Dit bericht is veranderd door contract of the century (op 20 juli 2008 11:15:27).]
|
|
|
mijnclub International
Vak: 420 Posts: 1411 Reg.: 7 november 2003 | De balans is ver te zoeken op dit moment,maar ik ga voor het 4-2-3-1 Systeem, wat Van Basten waar schijnlijk ook gaat spelen.
---------------------Stekelenburg
----------------------Gentenaar
----------------------Vermeer
Silva-----------.......-------Vermaelen-------Vertonghen
Van der wiel----Van der Wiel--Van der Wiel---*Vermaelen
Ogararu---------Colin---------Vertonghen------Slijngard
Colin-------------------------Lindgren--------Anita
----------------------------------------------Schilder
---------------Gabri-----------Lindgren
------------van der Heijden---van der Heijden
--------------Delorge----------Vertonghen
--------------Donald-----------Donald
--------------Anita------------Anita
Cvitanich------------Sulejman-----------Suarez
Suarez---------------Aissati-----------Sulejman
Martina--------------Sarpong-----------De Jong
Rommedahl-------------De jong-----------Urby
Kennedy---------------Perez
----------------------Huntelaar
----------------------Cvitanich
----------------------Sulejmani
Dit is zo'n beetje de mogelijkheden, je kan er hier en daar nog wel eentje toevoegen, maar dan krijg je wel hele lange rijtjes.. Luque kan bijv overal op het middenveld (aanv) spelen. En sommige mogen ook nog verkassen, maar eigen jeugd heb ik er toch maar tussen gezet.
- *Vermaelen is natuurlijk wel beter, als vertonghen maar helaas hebben we nog steeds geen vervanger voor Vermaelen , of Lindgren moeten door schuiven, maar dan blijf je aan de gang.
- van der Heijden kan natuurlijk ook aanvallend op het middenveld, maar ik heb hem als verdedigende middenvelder neer gezet, voor als we met de punt naar achteren(aanvallend) gaan spelen. (zoals Engelaar)
Maar goed, de balans is ver te zoeken, achterin hebben we op dit moment, gewoon grote problemen, zelfs als er één centrale verdediger bij komt.. Als er dan eentje weg valt zit je weer zeer krap..
|
|
|
KMRC
 Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 40 Reg.: 9 juli 2008 |
Als Klaas-Jan blijkt is hij de spits, mocht hij uberhaupt vertrekken dan schuift Dario naar het centrum, Miki naar rechts en Aissati achter de spitsen. Perez of Siem de Jong mogen dan op links achter Suarez. Heb eerder een voorkeur voor Siem.
Luis normaliter op linker vleugel, Dario rechter vleugel. Kunnen ze beiden aardig aan. 
Aissatie achter Luis Suarez af en toe wisselend met Miki achter de spitsen. Rasmus kan de controle achter Dario aardig vorm geven.
Jan-Arie als verdedigende/opbouwende middenvelder voor de verdediging, goede trap, uitstekend overzicht en een jongen die onder marco vaak zal spelen en een vaste waarde zal worden.
Limnker verdediger, Vertonghen omdat hij een goede trap heeft bij de opbouw, kan opkomen en kan voorzetten. Verder tackelt hij goed en is veel beter dan urby op die plek. Vermaelen centraal in de verdediging. Silva rechts, vaste waarde.
Mocht Oleguer komen, dan zal deze de plek van Vermaelen innemen en verhuist Vermaelen naar links ten koste van Vertonghen. Olegeur zou ook de plek van JA kunnen innemen. Dan blijft de achterlinie dezelfde.
Ik denk dat Oleguer wel om en om zal spelen op die twee plekken en zeker zal spelen als er een 4 mans linie achterin komt. Vooral bij teams met opkomende backs.
Steek vaste plek onder de lat.
|
|
|
jaap12 Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1527 Reg.: 11 juni 2004 | Deze opstelling is duidelijk zelfmoord, een middenveld met Aissati, vdHeijden en Sulejmani houdt natuurlijk nooit stand. Waar is Gabri? Als Oleguer komt is de verdediging wat versterkt, maar in de aanval moeten nog veel mensen vertrekken, want aan spelers die 4e keus zijn hebben we niks.
|
|
|
Ares Moderator Opper Chat Operator
Uit: Rosmalen Vak: - Posts: 7508 Reg.: 14 maart 2002 |
quote: mijnclub schreef:
De balans is ver te zoeken op dit moment,maar ik ga voor het 4-2-3-1 Systeem, wat Van Basten waar schijnlijk ook gaat spelen.
Waar basseer je dat op? Blind heeft het vandaag bij de presentatie van Aissati toch ook weer duidelijk over 4-3-3.
|
|
|
3r1k Talent
Uit: Oostwoud Vak: - Posts: 159 Reg.: 8 oktober 2003 | Precies, Blind zei dat vanBasten hem gaat gebruiken als AM of VM in een 4-3-3. Maar misschien denkt hij later dat 4-2-3-1 beter werkt natuurlijk. Maar met spelers als Aissati, Sulejmani en Suarez kan je goed 4-3-3 spelen.
|
|
|
Heer & Meester Legende
Uit: Noord-Holland Noord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 9739 Reg.: 20 juli 2001 |
Dit lijkt mij de sterkste opstelling voor Ajax. Stekelenburg is duidelijk de beste keeper die wij hebben.Achter hem Gentenaar en als 3e keeper Vermeer.
Bruno Silva heeft het vorig jaar goed gedaan, dus die krijgt de voorkeur boven Ogararu en Colin.
Rechtercentrale verdediger moet Oleguer worden, ik vertrouw op hem al ken ik hem zelf niet van spel. Met daarachter van der Wiel.
Linkercentrale verdediger is de plek van Vermaelen, die heeft het goed gedaan en kan uitgroeien tot een topper op die positie. Een aankoop voor achter Vermaelen zou wel lekker zijn.
Linksback stond Verthongen zijn mannetje vorig jaar wel aardig, dus die blijft daar staan. Emanuelson is verdedigend te kwetsbaar, Jan is fysiek sterk en heeft een goede sliding.
Middenveld met Gabri en Lindgren voor de balans. En Aissati voor de creativiteit. Back ups in de vorm van: Emanuelson, De Jong, Delorge, Perez, Sarpong en van der Heyden.
De aanval is duidelijk, als Huntelaar blijft wordt hij geflankeerd door Suarez op rechts en Sulejmani op links.
Cvitanich, Leonardo, Martina, Rommedahl en Kennedy.
Dus dan mogen/moeten vertrekken:
Mitea
Luque
Krohn Dehli
Schilder
Manucharyan (verhuurd)
Donald (verhuurd)
Anita( verhuurd)
|
|
|
JohnnySack Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 805 Reg.: 10 mei 2007 |
Opstelling waar je volgens mij het Ajaxspelletje mee kan spelen, technisch verzorgd aanvallend dominerend combinerend voetbal.
Verdediging gewoon solide met van der Wiel als voetballer die moet opbouwen en inschuiven, nieuwe aankoop mag op de bank zitten totdat Gregory in een dip zit want zn normale niveau is nu al hoog en voldoende voor Ajax1. Hij moet gewoon de kans krijgen, NB PSV durft het aan om een jeugdspeler, Marcellis op zo'n jonge leeftijd vertrouwen te geven op die positie, dan moeten wij dat helemaal doen.
Misschien een licht middenveld met maar 1 controleur en 2 aanvallende spelers maarja de bedoeling is ook gewoon dat wij gaan aanvallen en domineren en dat de verdedigers bij balverlies gelijk druk moeten zetten naar voren.
Gabri op de bank dus, goeie dienaar als we met een 10 spelen, maar dat doen we dus niet. Als het niet echt loopt en het middenveld overlopen wordt of wanneer wij met een 10 willen spelen mag hij best als stofzuiger spelen.
En dan de voorhoede, dat is nog een vraagteken hoe dat ingevuld gaat worden aangezien we nog weinig van Cvitanich weten( is het een spits/aanspeelpunt of meer een speler voor de zijkant?) Alledrie kunnen wel dan misschien wel in de spits staan. Suarez kan overal uit de voeten. Wanneer er ruimte achter de verdediging ligt kan Sulejmani daar mooi spelen, simpel steekpassje en hij is weg.
Verder geen Huntelaar want technisch verzorgd voetbal is niet besteed aan hem, als vaste invaller of tegen De Graafschap mag hij best meedoen.
Eerste invallers:
Spits: Huntelaar, Bodul
Rbuiten: Martina, Rommedahl
Lbuiten: Perez, Leonardo
Rechtshalf: Gabri, Sarpong
Linkshalf: Emanuelson, vdHeijden, Vertonghen
Punt naar achteren: vdHeijden, Aankoop?
RB: Ogararu............Colin?
RCV: Aankoop, Aankoop? Aankoop? Colin?
LCV: Aankoop, vdHeijden
LB: Emanuelson, Slijngaard
Keeper: Gentenaar, Vermeer
[Dit bericht is veranderd door JohnnySack (op 21 juli 2008 17:19:29).]
|
|
|
contract of the century Moderator Chat Operator
Uit: Amsterdam Vak: 411 Posts: 4182 Reg.: 17 maart 2003 | Ik zou Suarez en Cvitanich van positie wisselen (ofja, eigenlijk zou ik Huntelaar opstellen, maar los daarvan). Cvitanich is meer een centrumspits, en met Suarez en Sulejmani om hem heen, kan ook hij vrij veel ronddwarrelen. Raken ze op elkaar ingespeeld dan heb je een enorm beweeglijke aanval, die in principe echter wel Cvitanich als eindstation hoort te hebben.
|
|
|
sulejmania Ballenjongen
Uit: leiden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6 Reg.: 8 mei 2008 | pfff ik zie me toch een paar draken van opstellingen voorbijkomen.
---------------------Huntelaar------------------------
Sulejmani-----------Aissati---------------Suarez---------
----------lindgren------------------Gabri---------------
Urby------------Vermaelen------------Oleguer----------BRUNO
-------------------------Steek-------------------------
Steek: geen uitleg nodig
Urby: heeft een dramatisch seizoen gehad, maar speelde de twee vorige seizoenen echt super op die plek. ik geef em een herkansing
Vermaelen: beste LCV
Oleguer: CL ervaring, en 100+ wedstrijden voor Barca, lijkt me dus duidelijk.
Bruno: enige reeele keuze op RB, is verder ook een prima speler
Lindgren: heeft mij zeer aangenaam verrast de tweede seizeonshelft.
Gabri: zou ik persoonlijk ALTIJD opstellen
Sulejmani: beest
Aissati: enorm veel potentie, geef em de kans op 10
Suarez: Beest
Huntelaar: superbeest
Wat vinden jullie ervan???
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
mijnclub International
Vak: 420 Posts: 1411 Reg.: 7 november 2003 |
quote: Ares schreef:
(...)
Waar basseer je dat op? Blind heeft het vandaag bij de presentatie van Aissati toch ook weer duidelijk over 4-3-3.
Ja dat zou best kunnen, en van Basten heeft dat ook al een paar keer uit gesproken, maar hij heeft het ook kort over het Oranje systeem gehad. Maar goed, Marco is een slimme jongen, en die weet heel goed, wat wij en alles met een Rood Wit hart wil horen. Vooral tussen de regels door lezen,dan kan je dat duidelijk zien aan komen, dat van Basten gewoon met het Oranje systeem gaat beginnen. Maar wel met andere spelers, bijv met spelers met meer diepgang, en minder tikkers, zoals VDV en Sneijder. Zoals JC altijd al aan geeft, een systeem zegt niet zoveel, of je nu 10 meter naar voren staat, of juist 10 naar achteren , het gaat uit eindelijk om de uitvoering, en we hebben aanvallend vermogen genoeg, zou ik zeggen.
|
|
|
|
een schaap - 2 jaar later International
Vak: - Posts: 1410 Reg.: 3 november 2002 | Er wordt hier euforisch gedaan over de aankopen die komen/zijn gekomen, ik vind het overdreven. Sulejmani, aissati en Oleguer zijn natuurlijk prima spelers die bij ajax passen. Alleen, in de breedte loopt er bij ajax niet veel rond. PSV heeft nog steeds een zeer degelijke selectie en is in de breedte ook iets beter. er moet naast Oleguer nog een verdediger komen en een verdedigende LM.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.462,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
mijnclub International
Vak: 420 Posts: 1411 Reg.: 7 november 2003 |
quote: een schaap - 2 jaar later schreef:
Er wordt hier euforisch gedaan over de aankopen die komen/zijn gekomen, ik vind het overdreven. Sulejmani, aissati en Oleguer zijn natuurlijk prima spelers die bij ajax passen. Alleen, in de breedte loopt er bij ajax niet veel rond. PSV heeft nog steeds een zeer degelijke selectie en is in de breedte ook iets beter. er moet naast Oleguer nog een verdediger komen en een verdedigende LM.
Helemaal waar.. Achterin gaan we Zwaar tekort komen. Als er niet wat goeds bij komt,en zelf bij één aankoop, ga je het nog lastig krijgen,wanneer er wat mensen weg vallen,of misschien wel gaan tegen vallen..
|
|
|
Diemen Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2 Reg.: 24 augustus 2007 | Linksbacpositie.
Misschien dat het eerder is geconstateerd, maar ik wil over de linksbacpositie wel iets melden. Volgens mij moet daar een kopsterke verdediger staan. Daarnaast is het wenselijk dat hij rechtsbenig is. Tegenwoordig worden doelpunten vaak uit dode momenten gescoord. Vooral vrije schoppen die van rechts, voor de verdedigende partij (en links voor de aanvallende partij) heel smerig worden aangesneden bij de tweede paal. Omdat nu eenmaal de meeste spelers rechtsbenig zijn en dus vanaf links de vrije schop nemen. Daarom is van belang om een kopsterke en rechtsbenige verdediger op links te hebben, want als rechtsbenige kan je dan je linkerbeen gebruiken om hoger op te springen, dan met je rechterbeen. Misschien dat Emanuelson door zijn geringe lengte hierdoor wel vaak in de problemen kwam en steeds meer onzeker begon te voetballen.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Ares Moderator Opper Chat Operator
Uit: Rosmalen Vak: - Posts: 7508 Reg.: 14 maart 2002 |
quote: mijnclub schreef:
Ja dat zou best kunnen, en van Basten heeft dat ook al een paar keer uit gesproken, maar hij heeft het ook kort over het Oranje systeem gehad. Maar goed, Marco is een slimme jongen, en die weet heel goed, wat wij en alles met een Rood Wit hart wil horen. Vooral tussen de regels door lezen,dan kan je dat duidelijk zien aan komen, dat van Basten gewoon met het Oranje systeem gaat beginnen. Maar wel met andere spelers, bijv met spelers met meer diepgang, en minder tikkers, zoals VDV en Sneijder. Zoals JC altijd al aan geeft, een systeem zegt niet zoveel, of je nu 10 meter naar voren staat, of juist 10 naar achteren , het gaat uit eindelijk om de uitvoering, en we hebben aanvallend vermogen genoeg, zou ik zeggen.
Dat lijkt me bijzonder sterk.
Van Basten heeft een visie en die visie is 4-3-3 met de punt naar achteren. Dat heeft hij bij Jong Ajax laten zien, dat heeft hij in z'n beginperiode bij Oranje laten zien. Op aandringen van de spelersgroep heeft hij echter besloten om van zijn visie af te stappen en te gaan voor die manier van spelen die de voorkeur geniet bij z'n spelers. Hij ging met de punt naar voren spelen (want dat is het gewoon).
Dat doet echter niks af van zijn visie.
Op dit moment heeft hij gewoon een spelersgroep waarmee hij met die visie kan spelen. Er zijn gewoon zo veel mogelijkheden mogelijk, alleen de invulling van het middenveld al:
--Aissati------De Jong----
---------Gabri------------
of
-Emanuelson------Sarpong--
----------Lindgren--------
Dan heb je nog mensen als Donald, Van der Heijden, Claasen die daar ook binnen passen.
Veel zal afhangen van de tegenstanders manier van spelen. Daar kan je je middenveld op aanpassen. Daarom heb ik ook geen één favoriete opstelling. Iemand als De Jong zou ook nog in de punt naar achteren kunnen spelen, wanneer daar de ruimte ligt.
Mijn punt is dat Van Basten totaal geen aanleiding heeft om met een fitte selectie te kiezen voor een andere manier van spelen.
|
|
|
JohnnySack Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 805 Reg.: 10 mei 2007 |
quote: contract of the century schreef:
Ik zou Suarez en Cvitanich van positie wisselen (ofja, eigenlijk zou ik Huntelaar opstellen, maar los daarvan). Cvitanich is meer een centrumspits, en met Suarez en Sulejmani om hem heen, kan ook hij vrij veel ronddwarrelen. Raken ze op elkaar ingespeeld dan heb je een enorm beweeglijke aanval, die in principe echter wel Cvitanich als eindstation hoort te hebben.
Ok als jij het zegt, maar de NR9 moet technisch wel goed onderlegd zijn, hopelijk is hij dat dan.
|
|
|
Heer & Meester Legende
Uit: Noord-Holland Noord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 9739 Reg.: 20 juli 2001 |
quote: JohnnySack schreef:
(...)Ok als jij het zegt, maar de NR9 moet technisch wel goed onderlegd zijn, hopelijk is hij dat dan.
Huntelaar scoort er toch gemiddeld ongeveer dertig en wordt voetballend ook beter. Hij is niet super technisch, maar hij heeft een redelijke tot goede functionele techniek, dus ik snap niet dat hij ter discussie staat. 
|
|
|
KMRC
 Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 40 Reg.: 9 juli 2008 |
quote: jaap12 schreef:
Deze opstelling is duidelijk zelfmoord, een middenveld met Aissati, vdHeijden en Sulejmani houdt natuurlijk nooit stand. Waar is Gabri? Als Oleguer komt is de verdediging wat versterkt, maar in de aanval moeten nog veel mensen vertrekken, want aan spelers die 4e keus zijn hebben we niks.
Toch meer mentaliteit en techniek in huis dan gabri die toch al te vaak te veel ballen verliest. Rendement is minder dan je denkt.
Ik ga toch voor de jeugd die gretig is en zich wil bewijzen.
|
|
|
Robert64 Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 77 Reg.: 14 maart 2005 | Ik denk dat het middenveld, wat invulling betreft, het meest interessant is. Over de aanval en verdediging zijn we het redelijk eens.., op wat varianten na.
Op het middenveld zijn enorm veel mogelijkheden denkbaar.., van zeer aanvallend tot behoudend.., met de punt naar voren en naar achter.., you name it:
Urby Aisatti de Jong --- licht maar zeer aanvallend
Vertongen Lindgren Gabri --- behoudend, Lindgren leest wedstrijd
Lindgren de Jong Gabri ----punt naar voren
Aisatti Lindgren de Jong --punt naar achter
Urby Lindgren de Jong -- punt naar achter
Lindgren Sarpong Gabri -- punt naar voren
etc..,etc..,en mijn favoriet:
Lindgren Aisatti Gabri
Bakki, Perez en Delorge heb ik dan nog niet gebruikt en zelfs binnen het boven geschetste zijn nog meerdere varianten mogelijk.
Het is gemiddeld wat jong en onervaren maar biedt enorm veel balans-varianten.
Mijn voorspelling:
Lindgren wordt de sleutelspeler dit kampioensjaar.
[Dit bericht is veranderd door Robert64 (op 21 juli 2008 23:47:51).]
|
|
|
MikeyAFCA Ballenjongen
Uit: Assendelft Vak: 116 Posts: 37 Reg.: 2 januari 2008 |
Stekelenburg: Lijkt me duidelijk.
Bruno Silva: Goede rechtsachter, die ook wel eens mee naar voren wil komen en een goede voorzet in huis heeft.
Olequer: Zijn ervaring, en het is een goede verdediger.
Thomas Vermaelen&Jan Vertongen: Ja, ik vind het gewoon 2 hele goede spelers. Dus dat lijkt me eigenlijk ook wel duidelijk.
Gabri: Harde werker, en eigenlijk de enige middenvelder die een beetje verdedigende intenties heeft.
Rasmus Lindgren: Ja, sinds hij van Fc Groningen naar Ajax is gekomen is hij alleen maar beter geworden.
Ismael Aissatti: Die jongen moet op 10 spelen. Hij wil zich heel graag bewijzen en ik denk dat hij dat op een goeie manier werkelijkheid kan laten worden.
Klaas Jan Huntelaar, Miralem Sulejmani en Luis Suarez lijken me alle drie duidelijk
|
|
|
Drie Kruizen International
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1394 Reg.: 28 november 2004 | Ik denk dat de namen van de basis-elf voor een groot deel van dit netwerk wel vast staat. De vraag is alleen hoe zet je deze mannetjes neer? Gaat Van Basten door met het 4-5-1 van Oranje? Ik denk dat dat niet slim is met Sulejmani en Suarez, die niet echt van meeverdedigen houden. Gaan we met een 10 spelen? Zou kunnen. Maar ik denk dat we komend seizoen met de punt naar achter gaan spelen, en dat Lindgren dus voor de verdediging terecht komt. Van daar kan hij het middenveld controleren, de wedstrijd lezen en de opbouw starten, aangezien Vermaelen en Oleguer geen echte opbouwers zijn. Vanuit die positie kan Lindgren ook de ruimte opvangen die Aissati ongetwijfeld open zal laten nu en dan. Op die manier heeft het middenveld eindelijk weer eens een goede balans, en kunnen de 3 (of 4) heren voorin lekker hun gang gaan.
|
|
|
ajax-zensasie
 Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1 Reg.: 13 juli 2008 | Ik denk dat Mickey_AFCA heel kort in de buurt komt bij de opstelling van het komende seizoen. Wel zullen voor een aantal posities de basis en de bank dicht bij elkaar zitten. Voorbeelden zijn Vertonghen-Urby; Thomas-Oleguer-Van der Wiel; Aissatie-Perez-De Jong; Bruno-Ogararu. Van Basten heeft in ieder geval genoeg mogelijkheden. Ik denk wel dat hij vooruit moet voetballen dus met een 4-3-3 systeem en indien mogelijk zelfs met een 3-4-3 met een ruit op het midden. Een 4-5-1 kan ook mits het aanvallend wordt ingestoken dus met 2 stofzuigers (Rasmus en Gabri) en 3 technici (Sulejmani, Aissati; Suarez). Wel vreemd dat ik niemand hoor over een mogelijk vertrek van Huntelaar. Ik hoop natuurlijk niet dat hij gaat maar ben bang van wel. Dan zou Cvitanich een goede vervanger zijn.
|
|
|
Francesc Fabregas Soler Internationale topspeler
Vak: 413 Posts: 3605 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Even voor de duidelijkheid, Cvitanich kan weldegelijk als aanvallende middenvelder spelen, hij gaf het immers zelf aan in een interview met De Pers. Niet dat het mijn voorkeur heeft, maar hier werd anders beweerd.
|
|
|