Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Spelers, opstellingen en verkoopbeleid
Edgar Manucharyan [deel 2]
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 19 »

Poster
Topic: Edgar Manucharyan [deel 2] 
ArenA
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05

Uit: Zeist
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
Gepost op 12 oktober 2007 om 19:13:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PASPOORT
Naam: Edgar Manucharyan
Positie: Aanval
Rugnummer: 26
geboren: 19/1/1987
Lengte: 176 cm.
Gewicht: 74 kg.
Geboorteplaats: Jerewan Armenie

Ajax debuut: AZ - Ajax (4-2), 18 september 2005

code:
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie 
2003/04 Pyunik Erevan FC 22 21
2005/06 Ajax 4 0 Eredivisie
Totaal 26 21

Een vervolg van deze topic;
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3295-49.php

Met als laatste reacties;

quote:
BalSjaak schreef:

Ik kan niet wachten op het moment dat ie weer met ons meespeelt , dat wordt me toch een wedstrijd..

quote:
Stelios schreef:

Manucharyan en Suarez op de flanken, wordt gewoon smullen.
Henkie is naar Engeland, dus hopelijk krijgen we dan wel een coach die er vertrouwen in heeft. Vorig jaar is Manu toch een tijd fit geweest, geen minuut gehad.
Zelfde geldt voor vertrouwen in Anita en Vertonghen, jongens die meer minuten verdienen.

quote:
thomas1804 schreef:

die jongen is zo vaak geblesseerd net zoals Mitea, dat ze samen al voorgeprogrammeerd staan bij de geblesseerden lijst
maar als hij speelt (zoals vorig seizoen een aantal keer) dan is hij wel meteen gevaarlijk! ik hoop voor hem dat hij een keer langer als 3 weke niet geblesseerd raakt zodathij een keer wat speelminuten kan maken en kan doorbreke in het eerste elftal, aan zijn kwaliteiten twijfel ik niet

quote:
Trabelcied schreef:

Gasten... Is er iemand die concreet weet wat er aan deze jongen mankeert? En zo ja.. Wanneer we deze jongen dan terug kunnen verwachten op het veld? Je hoort er namelijk helemaal niets over, behalve dat hij (hoe kan het ook anders) geblesseerd is.
Deze jongen lijkt me, van wat ik heb gezien, een jongen die je er goed bij kan hebben mits hij fit is uiteraard..

quote:
mijnclub schreef:

Ja je hoort steeds goede berichten over hem. maar hij heeft nog niet echt de kans gehad om het telaten zien, weinig speeltijd gekregen en veel tevinden in de ziekeboeg.. Misschien kan hij de druk wel niet aan,dat slaat meteen op je lichaam waar door je snel geblesseerd raakt. zou spijtig zijn.

Help mods!
Pool: 94e, Ajax - Sparta 3-0 (1-0)MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: 22e / 188e / 95eOpstelling: 4-3-3
Confusius020
Talent

Uit: Amsterdam
Vak: 125
Reg.: 8 juni 2007
Gepost op 12 oktober 2007 om 19:40:09.     MSN: vraagmaar@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja. Het is een vrij technische speler. Ik had heel erg veel verwachtingen van deze jongen. Deed het geweldig bij zijn vorige club zo te zien.. Maja altijd geblesseerd helaas
 Help mods!
Pool: 1054e, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Gabri Carcia de la Torre
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam ,Nederland
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 7 juli 2006
Gepost op 12 oktober 2007 om 19:53:32.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij speelt niet...dus eigenlijk een zinlose topic, althans hij vierdiend wel te spelen in het 2e doet hij het geweldig knap dat hij hier me om kan gaan.....maar kijken en afwachting, misschien zet Koster hem wel in het veld
 Help mods!
Pool: 2047e, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.375,5VoVo: 1482e / 1550e / 1442eOpstelling: incompleet
BalSjaak
Talent

Uit: Landsmeer
Vak: 121
Reg.: 22 december 2004
Gepost op 13 oktober 2007 om 09:55:41.     MSN: duwert_online@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Laten we het hopen! Het is een groot talent, met veel techniek, een goede balaanname en een goed schot in de benen!
 Help mods!
Pool: 1084e, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.485,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
jaap12
International

Vak: -
Reg.: 11 juni 2004
Gepost op 13 oktober 2007 om 13:57:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Weet iemand hoe lang hij nog geblesseerd is? Want ik ben toch wel benieuwd of hij echt zo goed is als men hier roept. Ik heb hem zelf een paar keer zien spelen en toen maakte hij wel een goede indruk ja.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
luisfigo
Jeugdspeler

Reg.: 4 juli 2005
Gepost op 13 oktober 2007 om 15:36:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik las gisteren een interview van hem, hij is niet gebleseerd hij traint met jong ajax mee.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
LeTiss Gele kaart: waarschuwing
International

Reg.: 29 augustus 2005
Gepost op 13 oktober 2007 om 17:11:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mooi, volgende week op 10 dan maar.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.470,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
BalSjaak
Talent

Gepost op 13 oktober 2007 om 17:16:22.     MSN: duwert_online@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waar heb je dat interview gelezen, ben wel benieuwd
 Help mods!
Pool: 1084e, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.485,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Ryan B.
Internationale topspeler

Reg.: 12 juli 2003
Gepost op 13 oktober 2007 om 17:46:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij zit idg niet bij de selectie van Armenia, dat nu speelt tegen Servie.
 Help mods!
Pool: 1944e, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Rasmussen
Bankzitter

Reg.: 25 augustus 2005
Gepost op 13 oktober 2007 om 18:38:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
luisfigo schreef:

Ik las gisteren een interview van hem, hij is niet gebleseerd hij traint met jong ajax mee.

DAt mag wel in de krant ja... Niet geblesseerd
 Help mods!
Pool: 13e, Ajax - Sparta MotM Roda JC-Ajax: de JongBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 606e / 1014e / 640eOpstelling: 4-4-2
Ulf_Kirsten Gele kaart: waarschuwing
Idool

Reg.: 2 december 2002
Gepost op 13 oktober 2007 om 18:47:25.     MSN: Ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LeTiss schreef:

Mooi, volgende week op 10 dan maar.

Op 10 in Jong Ajax dan toch zeker, want hij traint kennelijk niet met het eerste mee.

Weet iemand toevallig waarom?
 Help mods!
Pool: -, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
luisfigo
Jeugdspeler

Reg.: 4 juli 2005
Gepost op 13 oktober 2007 om 20:24:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb de interview hier gelezen

http://www.armfootball.com/index.php?Page=News&Lang=Eng&ID=100
 Help mods!
Pool: -, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
AFC Maxwell
Bankzitter

Uit: Eindhoven
Reg.: 9 april 2000
Gepost op 16 oktober 2007 om 10:40:43.       MSN: j_stokk20@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

heeft volgens mij weer niet mee gedaan met het 2e
 Help mods!
Pool: 636e, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-4-3
contract of the century
Moderator
Chat Operator

Vak: 411
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 16 oktober 2007 om 10:47:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gabri Carcia de la Torre schreef:

Hij speelt niet...dus eigenlijk een zinlose topic, althans hij vierdiend wel te spelen in het 2e doet hij het geweldig knap dat hij hier me om kan gaan.....maar kijken en afwachting, misschien zet Koster hem wel in het veld

Als we alleen maar spelers die spelen mochten bespreken, zouden we maar elf spelers per week mogen bespreken. Stel je voor; Huntelaar heeft een griepje en dus mogen we gedurende die tijd niet posten in zijn topic...
 Help mods!
Pool: 538e, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.458,2VoVo: 1636e / 88e / 1548eOpstelling: 4-3-3
thomas1804
Talent

Reg.: 4 februari 2007
Gepost op 18 oktober 2007 om 21:35:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
contract of the century schreef:

(...)

Als we alleen maar spelers die spelen mochten bespreken, zouden we maar elf spelers per week mogen bespreken. Stel je voor; Huntelaar heeft een griepje en dus mogen we gedurende die tijd niet posten in zijn topic...

maar als een speler af en toe niet speelt dat is wat anders als chronisch gebleseert zoals Manucharyan is
 Help mods!
Pool: 1393e, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: 697e / 1419e / 770eOpstelling: 4-3-3
John Gijsbert Heitinga
Icoon

Uit: Hoofddorp
Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002
Gepost op 18 oktober 2007 om 22:05:27.     MSN: ja, pm maar      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
thomas1804 schreef:
maar als een speler af en toe niet speelt dat is wat anders als chronisch gebleseert zoals Manucharyan is

Kijk uit wat je zegt want eigenlijk is Edgar nooit geblesseerd
 Help mods!
Pool: 3480e, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.434,3VoVo: -Opstelling: 4-2-4
BalSjaak
Talent

Gepost op 19 oktober 2007 om 16:24:37.     MSN: duwert_online@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ajax mist zaterdag in ieder geval nog Edgar Davids, Leonardo, Nicolae Mitea, Edgar Manucharyan, Thomas Vermaelen en Laurent Delorge, en Koster kan evenmin een beroep doen op Siem de Jong. (bron: Ajax.nl)

Helaas, had er zo op gehoopt...
 Help mods!
Gabri Carcia de la Torre
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam ,Nederland
Reg.: 7 juli 2006
Gepost op 19 oktober 2007 om 20:33:35.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
thomas1804 schreef:

(...)

dat bedoel ik juist, kijk dat griepje is wel lullig maar ik bedoel aan te geven dat die jongen een kans meot krijgen gewoon 4 a 6 wedstrijde in de basis en het komt goed.
 Help mods!
Pool: 2047e, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.375,5VoVo: 1482e / 1550e / 1442eOpstelling: incompleet
jaap12
International

Reg.: 11 juni 2004
Gepost op 20 oktober 2007 om 11:25:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoop echt dat hij er snel weer bij is. We missen duidelijk een creatieve middenvelder en volgens mij kan hij goed op 10 spelen, net als Kennedy overigens. Lijkt me dat hij wel een kans gaat krijgen als hij eindelijk weer fit is.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Kraanvogel
Talent

Vak: 423
Reg.: 29 december 2006
Gepost op 20 oktober 2007 om 12:10:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van mij mag Mister Geblesseerd weg. Misschien een heel goede voetballer, maar wat heb je eraan als je het niet kan laten zien omdat je altijd bent geblesseerd.
Ajax zou er goed aan doen om deze man zo snel mogelijk te slijten en dat geldt ook voor Mitea.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
rvdriessen
Ballenjongen

Uit: Arnhem
Reg.: 25 januari 2007
Gepost op 20 oktober 2007 om 13:03:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Edgar Manucharyan “I began the training at lastâ€
02:36:46 12/10/2007

Football lives with cruel rules. It is quite enough to get an injury to have some games on the reserve bench when you will be forgotten. Only two years ago Edgar Manucharyan was called not otherwise but “hope of the Armenian footballâ€. His transfer to the Dutch “Ajax†was accepted by everyone with big enthusiasm however gradually it began to decline. The fact is that the young Armenian footballer could not become at once a player of the main staff of Amsterdam’s team which caused a big disappointment. The critics did not even find time so that to think about the fact that the young player was obliged to get accustomed to the new conditions, he had to adapt himself alone to the new country and to be able to correspond to the training process of quite another level. Gradually they began to forget about Manucharyan, and Edgar was extremely surprised that he had phone call from Yerevan where people wanted to obtain an interview from him. However having found out that these are his old friends from weekly “Football 365†he agreed to tell about his works with readiness.

It is already two weeks that I have been training in the staff of the second team. I hope that after 15 days I will be able to take part in the matches of the youth team of “Ajaxâ€. If I am able to demonstrate myself in a good way then I will get a chance to play in the main staff of the team.

What is the reason of your long absence?

I have been recovering since April after the injury; it will be more exactly to say after two injuries. My muscles and groin were injured. However I could recover and now I want to get a playing practice.

Practically, you will not be able to participate in the games for the national team of Armenia. Did you have a talk with the training staff of the national team during all this time?

The communication with the coaches did not come off for me, nobody called me. However I often had a talk with the representatives of the federation and with some players of the national team. Of course, I would like very much to play for the national team but at the moment it is impossible. For a long time I was deprived of game practice, I am not in an optimal shape so far. It will be better if I stay in “Ajax†in order that to continue gradually obtaining a shape so that to be able to struggle for the place in the main staff of the team.

Aren’t you afraid of the fact that you will not be able to appear in the main staff of the team. Are you able, in that case, to view the variant of moving into another club even on football-player hiring rules?

I don’t think that it is worth to make hasty decisions. At the moment I have put exact tasks in front of me – to obtain a good shape and to begin playing in the second team. I have a long-term contract with “Ajax†and I hope that my time will come.

Meanwhile “Ajax†disappoints. It is the second season already that the team can not acquire a permit into the group tournament of Champions’ League and recently dropped out from the play of UEFA Cup.

Yes, “Ajax†turned out to be in a heavy situation. The team does not justify the expectations and now the training staff is under a big pressure. Moreover it is written in the newspapers that our head coach Henk Ten Kate is being invited in Chelsea and is suggested to take the post of the second coach. However, I am sure that the team will be able to find resources and will come out from the crisis.

Text: “Football 365â€
Translator: Harutyun Azizyan, specially for ArmFootball.com
Photo: ArmFootball.com
02:36:46 12/10/2007
 Help mods!
Pool: -, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Djil
Lid 2de elftal

Reg.: 17 januari 2006
Gepost op 20 oktober 2007 om 15:12:25.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gaat deze jongen ooit nog is wat wedstrijden voor Ajax spelen! Het is werkelijk ongelofelijk hoe vaak deze man gebleseert is! Maar ik hoop dat hij nog is wat gaat spelen zodat we kunnen zien wat hij in huis heeft!
 Help mods!
Pool: 77e, Ajax - Sparta MotM Roda JC-Ajax: VermaelenBattle-rating: 1.452,9VoVo: 193e / 377e / 281eOpstelling: 4-3-3
remmie1
Bankzitter

Vak: 129
Reg.: 8 juli 2003
Gepost op 22 oktober 2007 om 20:21:07.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

manuwie?

is wel een speler met potentie, is in iedergeval creatief.

[Dit bericht is veranderd door remmie1 (op 22 oktober 2007 20:22:23).]
 Help mods!
Pool: 3615e, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
BeeJay
Talent

Uit: -
Reg.: 24 maart 2005
Gepost op 23 oktober 2007 om 08:29:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zoeken we een creatieve (aanvallende) middenvelder.. loopt tie gewoon rond bij jong Ajax. Kan op de flanken maar ook op de 10. Maarja ik zou het hem ook niet willen aandoen om hem in dit elftal in deze omstandigheden in de basis te laten starten.
 Help mods!
Pool: 950e, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: 2361e / 2087e / 1963eOpstelling: 4-3-3
thomas1804
Talent

Reg.: 4 februari 2007
Gepost op 23 oktober 2007 om 09:47:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BeeJay schreef:

Zoeken we een creatieve (aanvallende) middenvelder.. loopt tie gewoon rond bij jong Ajax. Kan op de flanken maar ook op de 10. Maarja ik zou het hem ook niet willen aandoen om hem in dit elftal in deze omstandigheden in de basis te laten starten.

Loopt rond?
De meeste tijd brengt hij door bij de fysio,
Hij heeft inderdaad wel kwaliteit, want vorig seizoen heeft hij een paar wedstrijden gespeeld. Maar helaas is hij al weer geblesseerd geraakt.
 Help mods!
Pool: 1393e, Ajax - Sparta MotM: Roda JC-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: 697e / 1419e / 770eOpstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk