| Poster | | Topic: Edgar Manucharyan [deel 2] |  |
|
Michel International
Uit: Zaanstad Vak: 115 Posts: 1290 Reg.: 14 augustus 2003 |
quote: Lederen Knikker schreef:
(...)
Even ter verduidelijking, Manucharyan is een Armeniër. Dat we allemaal weten over wie we het hebben als we over zijn voetbalkwaliteiten praten. 
Even ter verduidelijking, dat bericht had ik gekopierd van voetbalzone en niet zelf geschreven, zodat je ook weet waar dat bericht vandaan komt als je over de kwaliteiten van Manucharyan gaat praten. Zijn kaartkwaliteiten zijn in elk geval niet zo goed 
|
|
|
Sepinho Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7 Reg.: 9 mei 2008 | Ik moet wel zeggen hij speelde goed tegen feyenoord, was zo een beetje een van de weinige die het hoofd boven water kon houden.
|
|
|
JOHAN Internationale topspeler
Vak: 414 Posts: 1767 Reg.: 13 april 2000 | Hopelijk wordt hij nog verhuurd moeten ze wel snel zijn.
|
|
|
liam International
Vak: 420 Posts: 1323 Reg.: 10 juli 2002 | Ja zou slecht zijn als hij niet verhuurd wordt. Is een jongen met kwaliteit. Een jaartje bij NEC zou ervoor zorgen dat hij volgend jaar de voor 25 miljoen Euro verkochte Suarez kan opvolgen.
|
|
|
Sepinho Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7 Reg.: 9 mei 2008 | Het moet nu wel gebeuren met hem, verhuur of verkoop. T zal me verbazen als hij blijft.
|
|
|
japio84 Veelbelovend talent
Uit: Rijen Vak: 423 Posts: 245 Reg.: 2 juli 2006 | Hij was er vanavond in elk geval niet bij met Jong Ajax. Of is hij weer geblesseerd?
|
|
|
Sepinho Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7 Reg.: 9 mei 2008 | Geblesseerd is hij niet, hij zou afgelopen weekend naar Armenie vliegen om zich voor te bereiden voor een interland. Weet verder van niks, maar hoe zit t nou met zijn verkoop.
|
|
|
Ajax12 Bankzitter
Uit: Enkhuizen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 575 Reg.: 24 februari 2007 | Speelt hij bij het eerste of bij Jong Ajax? Weet het namelijk even niet meer.
|
|
|
GIORGIO Jeugdspeler
Uit: urmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 51 Reg.: 19 september 2005 | waar hangt Manu tegenwoordig uit heb niks meer van hem gehoord ook niet bij het 2de meen ik 
|
|
|
sof Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1762 Reg.: 1 augustus 2005 |
quote: GIORGIO schreef:
waar hangt Manu tegenwoordig uit heb niks meer van hem gehoord ook niet bij het 2de meen ik 
Volgens mij was hij naar een interland net als Suarez en Silva. Hij heeft de eerste wedstrijden voor Jong Ajax in ieder geval gespeeld en ook een aantal keer gescoord
[Dit bericht is veranderd door sof (op 14 september 2008 20:47:57).]
|
|
|
Vak: - Posts: 1762 Reg.: 1 augustus 2005 | Zal Manu misschien een kansje krijgen nu Sulejmani er een tijd uit ligt?
|
|
|
Stelios Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 1034 Reg.: 11 april 2005 |
quote: sof schreef:
Zal Manu misschien een kansje krijgen nu Sulejmani er een tijd uit ligt?
Hoop het!
|
|
|
Drie Kruizen Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1623 Reg.: 28 november 2004 | Denk het niet, aangezien we nog Leonardo, Cvitanich, Martina, Rommedahl en Bakircioglu achter de hand hebben.
|
|
|
|
Leonie Basisspeler
Uit: Haarlem Vak: 428 Posts: 809 Reg.: 27 juli 2003 | Ik denk het inderdaad niet. Hij heeft geeneens een rugnummer (niet dat dat niet te regelen meer is maar daaruit blijkt wel hoe laag ie staat in de rangorde)
Maar vandaag speelde ie ook niet met jong ajax dus iemand die weet waarom niet?
|
|
|
Vak: - Posts: 1762 Reg.: 1 augustus 2005 | Tegen Jong NEC moest hij er helaas uit vanwegen een blessure. Maar ik dacht dat het niet echt ernstig was aangezien ik er verder niets over heb gehoord.
|
|
|
Sluk Idool Nr.2 Ajax Quiz Seizoen 2002/2003
Uit: Weesp Vak: 116 Posts: 4053 Reg.: 3 september 2002 | Waarom staat onderstaande niet op de voorpagina, dit is echt schokkend wereldnieuws:
Manucharyan ontbrak wegens blessure
maandag 22 september, door SV, Amsterdam, 23:18u, Ajax Showtime
Edgar Manucharyan speelde maandagavond niet met Jong Ajax mee omdat hij geblesseerd is aan zijn enkel. Hoe lang hij niet kan spelen is niet bekend.
|
|
|
jeroenxD Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 68 Reg.: 17 januari 2008 | geblesseerd? alweer, nog steeds of nog één?
|
|
|
BalSjaak Talent
Uit: Landsmeer Vak: 121 Posts: 145 Reg.: 22 december 2004 | Weet iemand of hij nog steeds geblesseerd is, of doet hij al mee met Armenië tegen België?
|
|
|
Ajax12 Bankzitter
Uit: Enkhuizen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 575 Reg.: 24 februari 2007 |
quote: BalSjaak schreef:
Weet iemand of hij nog steeds geblesseerd is, of doet hij al mee met Armenië tegen België?
Ja hij is geblesseerd, maar volgens mij is heeft hij een nieuwe blessure.
|
|
|
blaatmaster Bankzitter
Vak: - Posts: 595 Reg.: 4 februari 2006 | Mag toch hopen dat we dit brekebeentje komende zomer kunnen lossen.
|
|
|
JL20 Vedette
Uit: 0172 Vak: 413 Posts: 2366 Reg.: 19 maart 2004 | Ik heb ook lang de hoop gehad dat hij er ooit zou komen, maar voor beide is het beter als hij vertrekt in de winterstop..
Je moet een keer de conclusie trekken dat het gewoon geen zin heeft.
|
|
|
Para Talent
Uit: Amstelveen Vak: - Posts: 270 Reg.: 3 augustus 2008 | Tja we hebben lang genoeg gewacht op dit 'talent'. Jammer dat hij nooit een echte kans gekregen heeft, maar dat was ook zo bij Mitea. Zal wel weer zo'n zelfde verhaal worden.. Jammer.
|
|
|
Woot Vedette
Vak: 107 Posts: 2495 Reg.: 26 februari 2003 | Tijdje wedstrijdfit geweest, dacht ik. Nu idd weer een blessure..
|
|
|
BalSjaak Talent
Uit: Landsmeer Vak: 121 Posts: 145 Reg.: 22 december 2004 | |
|
Edgar M. Regelmatige invaller
Uit: Groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 715 Reg.: 16 december 2002 |
quote: BalSjaak schreef:
Leeft hij nog?
Hij is nog in leven ja, zag em bij de albert heijn zondag of hij nog speelt is een andere vraag..
|
|
|