Ajax Netwerk
maandag 26 juni 2017 - 03:51                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Leonardo de Vitor Santiago

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 39 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 39 »

HR

MaGiCa
Idool

Uit: Leeuwarden
Reg.: 10 april 2005

R. Koeman verbaasd over Leonardo

PSV-trainer Ronald Koeman heeft vandaag tegenover VI zijn verbazing geuit over de handelswijze van Leonardo. De Braziliaan stond lange tijd op de nominatie om naar Eindhoven te verkassen, maar koos uiteindelijk voor Ajax.

Volgens Koeman was PSV al enkele weken afgehaakt, omdat Leonardo teveel bedenktijd vroeg. "Nog vrdat bekend werd dat hij naar Ajax zou gaan, hebben wij definitief een streep door zijn naam gezet."

"Hij heeft tijd genoeg gehad om na te denken, dan moet hij ook laten weten wat zijn beslissing is. Volgens mij is het een mooie kans bij PSV te mogen spelen. Je mag daar best een weekje over nadenken, maar wij zijn PSV en gaan niet drie weken zitten wachten op Leonardo."

:D :D :D :D wat een loser ook die koeman!!
HR
HR

Klasbakken
Icoon

Uit: Heerhugowaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 10 juli 2002

Wie haalt Koeman van die wolk. Gatverdamme, wordt echt moe van die koortslip. Wat hoop ik dat PSV eens een paar keer goed rammel achter elkaar krijgt. Zometeen denkt 'ie nog dat hij een topcoach is...

Wat heeft Leonardo nou bij PSV te zoeken? Ze hebben Beerens toch?! Onee, ze doen daar natuurlijk niets met jeugdspelers...
HR
HR

Abu
International

Vak: 404
Reg.: 6 december 2005

Ben benieuwd of Rosales in de winterstop al weggaat. Ik zie Leonardo wel als een versterking op de flank, hij heeft de voetbaltechnische kwaliteiten.

Grappige is dat we nu aan beide zijdes een 'typische buitenspeler hebben (Mitea en de Mul), en een meer "vleugelaanvallers" (Babel en Leonardo). Perez en Manu kijn meer de nr 10 spelers.

[Dit bericht is veranderd door Abu (op 14 december 2006 08:25:33).]
HR
HR

SAMBAL
Bankzitter

Uit: Zuid-Holland
Vak: -
Reg.: 7 augustus 2003

quote:HR
Abu schreef:

Grappige is dat we nu aan beide zijdes een 'typische buitenspeler hebben (Mitea en de Mul), en een meer "vleugelaanvallers" (Babel en Leonardo). Perez en Manu kijn meer de nr 10 spelers.
HR
Dat is precies wat Ten Cate wil en hij heeft ook te kennen gegeven nu veel meer aanvalsmogelijkheden te hebben.
Een aanval met Babel, Huntelaar en Leonardo zie ik echt wel zitten. Loopt het niet dan kunnen de 'vleugelaanvallers' hun kans pakken.

[Dit bericht is veranderd door SAMBAL (op 14 december 2006 08:56:30).]
HR
HR

justus Rode kaart: waarschuwing
Jeugdspeler

Reg.: 18 augustus 2006

als rasFeyenoorder betreur ik het ten zeerste dat Leo niet is geslaagd in Rotterdam. Hij heeft ontegenzeggelijk heel veel kwaliteiten, hij is zeer technisch, snel, een mooie voetballer, goed schot, gevoel voor doelpunten, veelzijdig te gebruiken (middenveld, spits en flanken) en zeker iemand die in Nederland weinig gelijken kent.
hij heeft echter 1 heel groot nadeel en dat is zijn mentaliteit. de enige die hem altijd weer aan het voetballen kreeg bij Feyenoord was Mario Been, ook al zo'n lastig ventje vroeger. It takes one to know one I guess.

Ik hoop van harte dat al die kwaliteiten nu eens naar buiten komen en dat hij zijn gedrag onder controle krijgt, anders verziekt hij het niet alleen voor jullie (vind ik niet erg overigens en daar zullen jullie best begrip voor hebben) maar hij verziekt het dan ook voor zichzelf.

Leo succes. Ik kan jou als oud Feyenoorder niet kwalijk nemen dat je een kans grijpt die je in Rotterdam niet kreeg.
HR
HR

Revo
Legende

Uit: Overslag/Tilburg
Vak: 413
Reg.: 20 augustus 2002

Dus jij vindt dat Feyenoord gefaald heeft in het geven van een echte kans? Dat idee heb ik soms een beetje.
Verder sportieve reactie justus. :)
HR
HR

marx
Idool

Uit: nijmegen
Reg.: 4 mei 2004

SAMBAL schreef:

(...)

Loopt het niet dan kunnen de 'vleugelaanvallers' hun kans pakken.
HR
En wat als het niet loopt met onze vleugelaanvallers? Of denk je dat Babel en Leonardo constant presteren?
HR
HR

MisterAjax
Veelbelovend talent

Uit: Emmen
Reg.: 12 september 2003

Naar mijn mening een ouderwetse schijtaankoop.

Het is net als Sneijder. Tegen de kleintjes zie je 'm wel, maar tegen de grote clubs is hij vaak niet te zien. Veel te wisselvallig Hij is egostisch en bovendien lukken lang niet al z'n acties. En dan heb ik het nog niet eens over z'n karakter gehad.. oh en het ergste is dat het een ex-010er is, ik dacht dat wij volledig 'clean' bleven, maar dat is dus een ilusie.
HR
HR

Red
Idool

Uit: Purmerend / Kopenhagen
Vak: 410
Reg.: 20 juni 2002

MisterAjax schreef:

Naar mijn mening een ouderwetse schijtaankoop.

Het is net als Sneijder. Tegen de kleintjes zie je 'm wel, maar tegen de grote clubs is hij vaak niet te zien. Veel te wisselvallig Hij is egostisch en bovendien lukken lang niet al z'n acties. En dan heb ik het nog niet eens over z'n karakter gehad.. oh en het ergste is dat het een ex-010er is, ik dacht dat wij volledig 'clean' bleven, maar dat is dus een ilusie.
HR
speciaal voor jou omdat je je zo zorgen maakt. wat voor een risico lopen we nou? 750.000 euro is voor Ajax peanuts. wanneer hij niet slaagt kan hij alsnog aangeboden worden aan the Spurs. dus waar maak je je druk om? slaagt hij niet dan is het jammer, slaagt hij wel is het mooi meegenomen.
HR
HR

Peter
Moderator

Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001

Er zijn ook nog de bijkomende kosten. Salaris, premies en als het Ten Cate niet lukt het vermaarde ego te bedwingen zit je nog met immaterile kosten ;)

[Dit bericht is veranderd door Peter (op 14 december 2006 23:14:22).]
HR
HR

Jeugdspeler

Revo schreef:

Dus jij vindt dat Feyenoord gefaald heeft in het geven van een echte kans? Dat idee heb ik soms een beetje.
Verder sportieve reactie justus. :)
HR
Dat vind ik zeker. Als je kijkt naar Leo in zijn Feyenoord tijd was er toch vooral sprake van een soort van puberaal opstandig gedrag. Dat wijst normaliter op onzekerheid. Creatievelingen zijn doorgaans ook (erg) onzeker; zie bijvoorbeeld de grote hoeveelheid zelfmoorden bij kunstenaars. Mario Been was ook zo'n crea-beatype en begreep dat kennelijk beter dan de bertjes van marwijk en gullits (die overigens helemaal geen relationele vaardigheden heeft naar zijn spelers toe).
Als jullie hem willen laten voetballen moet je hem de kans geven, ook de kans om te falen, maar blijf hem vertrouwen geven. Je ziet wat er bij Nac gebeurde, hij ging groeien.
Nu is de concurrentie bij Nac voor hem wel wat kleiner dan bij jullie, maar ik denk dat hij met dat Huntelaar samen in de spits wel eens voor een wonderschoon aanvalsduo zou kunnen zorgen.

[Dit bericht is veranderd door Danilla (op 15 december 2006 09:21:20).]
HR
HR

SAMBAL
Bankzitter

Uit: Zuid-Holland
Reg.: 7 augustus 2003

marx schreef:

En wat als het niet loopt met onze vleugelaanvallers? Of denk je dat Babel en Leonardo constant presteren?
HR
Nee, maar Leonardo is een andere aanvaller als pak hem beet ieder ander in de selectie, dat geeft meer mogelijkheden. De topploegen van tegenwoordig hebben ook een heel arsenaal aan verschillende aanvallers. Of het goed uitpakt? Dat zal moeten blijken. Het is het proberen waard en als Ten Cate hem aan het voetballen krijgt dan kunnen er misschien wel mooie dingen gaan gebeuren. Dan geeft Ajax een behoorlijke tik aan Feyenoord die weer eens een talent heeft laten vertrekken.

[Dit bericht is veranderd door SAMBAL (op 15 december 2006 09:21:27).]
HR
HR

JDBS1900
Veelbelovend talent

Uit: Zwanenburg
Vak: 430
Reg.: 31 augustus 2006

Ik vind het wel een goede zaak door hem te halen hebben we meer verschillende stijlen in de voorhoede is altijd beter ;B
HRHR
HR

Enrique di Vazques
Ballenjongen

Vak: 117
Reg.: 10 maart 2005

Vind Leonardo niet echt een aanwinst voor ajax, denk dat ie juist kwaliteit te kort komt, maar goed we zullen zien wat ten cate voor elkaar krijgt.
Krijgt het voordeel van de twijfel van me!
als ie slaagt zou het grappig zijn, een feyenoord-talent die het niet haalt in rotterdam, maar wel slaagt daar buiten, voorbeeld van Persie, en tjaa leo hadden ze daar wel kunnen gebruiken, oohh nee daar hebben ze liever bousabon, of buijs !

Succes Leo!
HR
HR

Lederen Knikker
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 juni 2005

JDBS1900 schreef:

Ik vind het wel een goede zaak door hem te halen hebben we meer verschillende stijlen in de voorhoede is altijd beter ;B
HR
De een kan rascistische opmerkingen maken, de ander smerige overtredingen op tegenstanders, en iemand anders kan verrekijker gebaren naar de scheids maken.

Allemaal verschillende stijlen om een rooie kaart te pakken. ;)
HR
HR

Glenn_Ajax
Internationale topspeler

Uit: Oudenbosch
Vak: 420
Reg.: 8 november 2005

Lederen Knikker schreef:

(...)
De een kan rascistische opmerkingen maken, de ander smerige overtredingen op tegenstanders, en iemand anders kan verrekijker gebaren naar de scheids maken.

HR
Volgens mij bekijk jij alles door een negatieve bril.
HR
HR

Jeugdspeler

Lederen Knikker schreef:

(...)

HR
dan vind ik die verrekijkergebaren toch nog het meest te pruimen...
HR
HR

drievierdrie
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 430
Reg.: 24 mei 2006

ben benieuwd of hij het kan maken. De meest logische manier lijkt me als HTC hem duidelijk kan maken dat hij zijn criticasters maar op een manier de mond kan snoeren en dat is door keihard te werken, zijn voeten laten spreken en zich in te houden met domme dingen
HR
HR

johnny_89_
Talent

Uit: Rhoon
Vak: 404
Reg.: 29 september 2006

Ik heb bijna nog niks van Leonardo gezien. Kijk nooit naar de wedstrijden van NAC maar een Ajacied die seizoenskaart had gekregen van NAC zei dat Leonardo zeker een aanwinst was voor Ajax dat hoop ik dan maar. Volgens mij is hij technisch wel goed maarja hij moet zich eerst maar is geen bewijzen bij ons aller ajax.
HR
HR

langbaard
Ballenjongen

Uit: Castricum
Reg.: 29 oktober 2006

Geen verkeerde aankoop, als hij een paar miljoen duurder was geweest was het natuurlijk een heel andere discussie.
Maar het kan op twee manieren goed uitpakken, hij kan voor het team een zeer goede aankoop zijn en bijdragen aan de aanval met zijn gevaarlijke dribbels en dreiging.

En voor het bedrag, haal je het er minimaal 3 of 4 keer uit als hij weggaat.
Het is inderdaad een lastpak, maar al zou je alle voetballers zou weigeren omdat het lastpakken zijn kunnen we de CL meteen op ons buik schuiven.

Met 'grotere' spelers om hem heen en HtC zal hij zijn plek wel leren kennen en niet boven de groep uitstijgen.
Zal dat wel het geval zijn, verwijs ik naar optie 2 en halen we er altijd financieel meer uit.
HR
HR

Tikkie Terug
Idool

Reg.: 19 september 2003

Enige gunstige vind ik dat een Babel er voor zorgt dat Huntelaar veel meer ruimte krijgt voorin. Leonardo vind ik ook zo'n type speler. Een speler waar zo 2 danwel 3 man achter aan moet rennen. Automatisch krijgt Hunter de ruimte. Lijkt me dat hij op rechts komt te spelen.
HR
HR

AJAXJOOD
Vedette

Reg.: 1 juli 2002

Kijken of Leo Wom pijn kan doen. ;B
HR
HR
Weet ik wel zeker, Wom is een speler die aanvallend beter is dan verdedigend. Hij houdt er niet van om op buitenspelers te staan. Meer een verdediger die in de zone dekt.
HR
HR

ibramovic
Basisspeler

Uit: winterswijk
Vak: 120
Reg.: 20 augustus 2003

2 fouten van hem kostte Werder ook de wedstrijd tegen Barca.. Hij staat er volgens mij ook niet meer in, als ik me de laatste comp. wedstrijd van Bremen kan herinneren.. Hoop het natuurlijk wel, want dan mag Leo meteen laten zien of hij het ook daadwerkelijk hoger niveau aankan..
HR
HR

marx
Idool

Uit: nijmegen
Reg.: 4 mei 2004

SAMBAL schreef:

(...)

Nee, maar Leonardo is een andere aanvaller als pak hem beet ieder ander in de selectie, dat geeft meer mogelijkheden. HR
De goeie man is een sfeerverzieker, denkt niet aan het teambelang en lijdt balverlies bij de vleet. De tijd van kleine pingelaartjes is sinds de jaren '50 definitief voorbij. Waarom Van Geel en HtC dat niet weten, is mij een raadsel.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 39 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Leonardo de Vitor Santiago

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet de nieuwe aanvoerder worden na het vertrek van Klaassen?

Schöne
Ziyech
Viergever
Huntelaar
Veltman
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,1% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.