Ajax Netwerk
zaterdag 20 maart 2010 - 16:42                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » De Zlatan Ibrahimovic topic (deel 3)

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 30 pagina's: « 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 »

HR

JL20
Vedette

Uit: 0172
Vak: 413
Reg.: 19 maart 2004

Laten we het hopen...
Zou me niks verbazen als ook dit verhaal niet klopt...ik weet echt niet wat ik nu wel of nie moet gelove...
HR
HR

MoKuM
Vedette

Uit: Alphen aan den rijn
Vak: 424
Reg.: 11 juli 2002

Om 00:00 sluit de aanmelding voor de champions league toch? dus ze hebben nog 2 uur allebei..
We zien wel..
IK verwacht dat the son of god gewoon weg is
HR
HR

Golden A.F.C.A.
Legende

Uit: Noord-Holland Noord
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 juli 2001

quote:HR
MoKuM schreef:

Om 00:00 sluit de aanmelding voor de champions league toch? dus ze hebben nog 2 uur allebei..
We zien wel..
IK verwacht dat the son of god gewoon weg is
HR
We krijgen er de Son of Allah voor terug :B B)
HR
HR

Ajax JODUH
Veelbelovend talent

Vak: -
Reg.: 25 juli 2003

CL-deadline was vanmiddag al om 12.00 uur naar mijn bronnen
HR
HR

AFC Maxwell
Bankzitter

Uit: Eindhoven
Reg.: 9 april 2000

ff sportjournaal af wachten.... kijken of er daar meer duidelijkheid wordt verschaft.
HR
HR

Santiago Hernan Solari
Legende

Uit: Hoofddorp
Reg.: 1 oktober 2002

Ajax JODUH schreef:

HR
Nee morgen om 1200 uur. De transferdeadline is tot 2400 uur en dan hebben de clubs nog 12 uur om de spelers in te schrijven voor de cl.
HR
HR

devil1986
International

Reg.: 22 december 2002

Ajax JODUH schreef:

HR
Ja zoiets dacht ik ook..Transfermarkt sluit om 24.00 uur, CL-deadline om 12.00 uur..
PS wie weet hoe het met Rosales afgelopen is? Is ie nog op tijd ingeschreven voor CL?
Grtz
HR
HR

Salto_Making_Belgian
Vedette

Uit: Houten
Reg.: 27 mei 2003

Ajax JODUH schreef:

HR
Dan zou ik je bronnen nog maar eens nakijken... :) Vanavond 24.00 sluit de internationale transfermarkt, en morgen 12.00 de CL inschrijving... :)
HR
HR

Martino
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Vak: 407
Reg.: 30 november 2001

Dan heb je toch echt verkeerde bronnen, transferdeadline is vastgesteld op 01 september 0.00 uur
HR
HR

MagicMaxwell
Talent

Uit: Hoorn -> net als Marijn -
Reg.: 14 oktober 2002

Om 19h dan sluit het Italiaanse bondsbureau de deuren. En aangezien het 19h is geweest denk ik aan een biertje B)

Zlatan mag zich dan wel optijd gemeld hebben(18:45) bij het Italiaanse bondsbureau, maar dan hadden ze ook de bankgarantie nodig en die hadden ze hoop ik niet anders hadden we het wel gehoord !! B)

Dus Bier, Kom maar Hier B)
HR
HR

indo brasco
Talent

Uit: zeist
Vak: 402
Reg.: 11 april 2004

haha son of allah is wel een leuke!
aan de ene kant hoop ik natuurlijk als zlatanist dat het niet doorgaat,
misschien dat ie over 2 weken nog extra zn best doet
nadeel is dat je dan inenen met kone in je maag zit en die was niet goedkoop geloof ik.
misschien dat zlaatje zich niet meer kan motiveren ik weet t niet.
toch hoop ik stiekum dat t niet doorgaat, zlaatje wordt dit jaar topscorer en ajax kan dan na t seizoen alle aanbiedingen tegen elkaar opwegen.

tsja..
HR
HR

Wolfie
Talent

Vak: 425
Reg.: 12 januari 2003

van UEFA.com:

Juve complete double swoop
Tuesday, 31 August 2004

Juventus FC have signed Sweden striker Zlatan Ibrahimovic from AFC Ajax for around €19m while also completing a deal for defender Fabio Cannavaro from FC Internazionale. The latter transfer is an exchange agreement which sends Uruguayan goalkeeper Fabian Carini in the opposite direction.

Scored against Italy
Ibrahimovic, who scored a memorable goal against Italy at UEFA EURO 2004™, arrives at the Stadio Delle Alpi for a reported €19m. The 22-year-old is understood to have signed a four-year contract, official confirmation of which will follow later today. Ibrahimovic scored 13 goals in 16 games to help Ajax win the Eredivisie title last season. He had joined the Amsterdam club from Malmö FF in 2001 for €7.8m and in 2002 hit the winning goal in the Dutch Cup final.

Conflict
Juventus are acquiring a virtuouso talent, an example of which came on 22 August in a 6-2 victory over NAC Breda, when he dribbled past five NAC defenders and the goalkeeper to score. However, he had caused unrest in the Ajax squad after a couple of crude challenges on club colleagues during Sweden's friendly against the Netherlands earlier this month, one of which sidelined the Ajax captain Rafael van der Vaart with an ankle injury. Ironically, Juventus's first UEFA Champions League assignment is away to Ajax on 15 September.

Dan is het wel officieel denk ik.
HR
HR

indo brasco
Talent

nadeel is dat je dan inenen met kone in je maag zit en die was niet goedkoop geloof ik.
toch hoop ik stiekum dat t niet doorgaat, zlaatje wordt dit jaar topscorer en ajax kan dan na t seizoen alle aanbiedingen tegen elkaar opwegen.

tsja..
HRHR
HR

indo brasco
Talent

tsja..
HR
HR

who the fck is...
Jeugdspeler

Uit: weesp
Vak: 404
Reg.: 8 september 2003

wat er ook uit komt juventus heeft bereikt wat het wilde: ajax verzwakken... was ajax eerst de club waar het allemaal heerlijk rustig was op transfergebied nu is op het laatste moment de club in rep en roer. En dit zal ten koste gaan van de prestaties en helaas ook van de geloofwaardigheid van de club. In de toekomst zal Ajax met dit zwakke beleid nog veelvuldig de rekening gepresenteerd krijgen, 1 van de meest gewilde spelers voor een habbekrats (19mln. waar hebben we het over)ondanks een nog twee-jarig contract voor de biedprijs verkopen is onzin. Het bestuur had gewoon hun prijs moeten noemen: 25 mln. (= 50% van contractuele afkoopsom) take it or leave it. Straks worden spelers met nog 1 jaar contract voor 3 mln. weggetrokken.

gelukkig eerst nog even die interlands en kan de rust weer een beetje terugkeren misschien valt het nog mee.
HR
HR

michelb
Vedette

Uit: Waddinxveen
Reg.: 8 mei 2002

Ik heb een flauw vermoeden dat het pas om een uurtje of half 1 slapen wordt...
Net zoals gisteren.

:)
HR
HR

Dijkstra Ajacied Forever
Legende

Uit: Groningen
Reg.: 29 mei 2001

Heren en Dames,

nogmaals het verzoek om voor snelle discussies over dit onderwerp de AN Chatbox te gebruiken. Het forum trekt al die vele reacties achter elkaar niet en we willen het graag nog online houden vanavond. :)

Dank voor het begrip. :)
HR
HR

Raphigola / Sem sation
Vedette

Uit: 's-Hertogenbosch
Vak: 427
Reg.: 2 september 2002

El_Salvador schreef:

Hehe hij doet het weer :B
Oke, 7,5 miljoen dus. OMG wat veel! Volgens mij is het de omgekeerde wereld hier. Zlatan voor te weinig, Kone voor veels te veel! :S
Verder nog nieuws?
HR
Dit zijn toch gvd geen bedrage voor zulke spelers, shit waar zijn ze bij Ajax mee bezig. Wat bereiken ze hier nu mee geen klote, het geld van Zlatan is al weg en we zijn er verschrikkelijk op achteruit gegaan want we zijn een hele modale ploeg geworden in de CL en ik had er al een zwaar hoofd in maar Feyenoord zit ons nu echt op de hielen. Vandaag is een hele vreemde dag wat een sof!
HR
HR

JL20
Vedette

Uit: 0172
Vak: 413
Reg.: 19 maart 2004

Begin hier al aardig gek te worden en kijk ook ongeveer 3x per minuut op de klok..maar ik zal wakker blijven tot 12.00, mits het eerder zeker is natuurlijk maar daar gaan we nog nie vanuit!!
Nog niks officieels gehoord...geen nieuws is goed nieuws in dit geval!!!
HR
HR

michelb
Vedette

Uit: Waddinxveen
Reg.: 8 mei 2002

Wolfie schreef:

van UEFA.com:
HR
NEEEEEE!!!!!!!!!

:\(
HR
HR

Golden A.F.C.A.
Legende

Uit: Noord-Holland Noord
Reg.: 20 juli 2001

16miljoen euro bruto, Kone komt niet!

laatste nieuws
HR
HR

Martino
Bankzitter

Vak: 407
Reg.: 30 november 2001

Exclusief
Even voor 22.00 uur is het dan toch rondgekomen: Zlatan Ibrahimovic is vertrokken naar Juventus. Maar bijna ging het niet door.

Ajax had om 18.00 uur de transfer zelfs willen afblazen. Juventus bleek namelijk niet in staat om op tijd een bankgarantie te overleggen, waarna het bestuur van Ajax in Amsterdam besloot een streep te halen door de onderhandelingen. Dit wekte echter de woede op van Ibrahimovic, die vanuit Turijn liet weten niet terug te zullen keren naar Ajax.

Juventus slaagde er intussen in om clementie te krijgen van de Italiaanse bond. Officieel sloot de Italiaanse transfermarkt om 19.00 uur, maar de FICG besloot in te gaan op de smeekbede van Juve om de Turijnse bond nog enkele uren de tijd te geven. In die extra uurtjes lukte het Juventus en Ajax om tot een akkoord te komen.

De Amsterdammers zouden een bedrag van circa negentien miljoen euro ontvangen voor Ibrahimovic. Juventus deed tegeleijkertijd Fabrizio Miccoli van de hand. Fiorentina kocht de aanvaller voor een bedrag van 4,5 miljoen euro
HR
HR

THEijman
Regelmatige invaller

Uit: MBS
Reg.: 12 december 2002

Ajax voorzitter Jaakke heeft zojuist voor Radio 1 laten weten dat Zlatan Ibrahimovic definitief naar Juventus gaat. Ajax kwam vanavond tot een akkoord met Juventus over de transfer en de betalingsvoorwaarden inclusief bankgaranties.

Hijs weg... :\(
HR
HR

Javier Mascherano
Lid 2de elftal

Reg.: 8 januari 2004

Ajax en Juventus zijn het toch eens over Zlatan

31/8/2004 22:00

EXCLUSIEF
Even voor 22.00 uur is het dan toch rondgekomen: Zlatan Ibrahimovic is vertrokken naar Juventus. Maar bijna ging het niet door.

Ajax had om 18.00 uur de transfer zelfs willen afblazen. Juventus bleek namelijk niet in staat om op tijd een bankgarantie te overleggen, waarna het bestuur van Ajax in Amsterdam besloot een streep te halen door de onderhandelingen. Dit wekte echter de woede op van Ibrahimovic, die vanuit Turijn liet weten niet terug te zullen keren naar Ajax.

Juventus slaagde er intussen in om clementie te krijgen van de Italiaanse bond. Officieel sloot de Italiaanse transfermarkt om 19.00 uur, maar de FICG besloot in te gaan op de smeekbede van Juve om de Turijnse bond nog enkele uren de tijd te geven. In die extra uurtjes lukte het Juventus en Ajax om tot een akkoord te komen.

De Amsterdammers zouden een bedrag van circa negentien miljoen euro ontvangen voor Ibrahimovic. Juventus deed tegeleijkertijd Fabrizio Miccoli van de hand. Fiorentina kocht de aanvaller voor een bedrag van 4,5 miljoen euro.

Bron: VI
HR
HR

Wolfie
Talent

Vak: 425
Reg.: 12 januari 2003

Hijs weg, Staat op vi.nl.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 30 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » De Zlatan Ibrahimovic topic (deel 3)

clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 7 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".

HR

Ajax Poll

Wordt Ajax nog kampioen?

Ja
Nee
Weet niet
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 60,9% dat PSV wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!