Ajax Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 04:42                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Lobont of Stekelenburg

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 45 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 45 »

HR

muske
Talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 16 juli 2004

escude had die man gewoon moeten afschermen dan was die goal nooit gevallen
HR
HR

michelb
Vedette

Uit: Waddinxveen
Reg.: 8 mei 2002

Escude schermde die man ook af, alleen wachtte Lobont te lang. Steek wordt eerste doelman. Zelf vind ik het wel jammer.
HR
HR

muske
Talent

of escude had hem buiten moeten tikken
HR
HR

jimmy jump
Regelmatige invaller

Uit: Wernhout
Reg.: 28 februari 2003

gewoon slechte communicatie dus het is de fout van esqude en lobont
HR
HR

ZlaTan
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 10 mei 2003

Als je er als keeper uitkomt moet je de bal altijd hebben anders is het sowieso de fout van de keeper!

Als Stekelenburg zondag geen fouten/blunders maakt denk ik dat hij dit seizoen wel zal kijken. Ik hoop het ....
HR
HR

Jobo
Internationale topspeler

Reg.: 16 juli 2003

haha net of stekelenburg geen fouten maakt. Als Stekelenburg eerste keeper wordt dan durf ik te wedden dat ie ons wat belangrijke punten gaat kosten.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd, heeft geen verdere gevolgen en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

aivas
Regelmatige invaller

Reg.: 11 juli 2002

het is een fout van Lobont, maar voor de rest heeft hij prima gekeept en als hij door zoiets geen eerste doelman meer is dan denk ik dat je mentaal een keeper kapot maakt...ik denk dat hij nog n jaar de 1e keeper zal blijven, de stekelenburg een jaar wordt uitgeleend zodat hij elke week kan spelen en een nog betere keeper wordt en dan komt vanaf 2005 het tijdperk stekelenburg...en lobont dan in 2005 verkopen..
HR
HR

tilburg124
Bankzitter

Uit: nistelrode
Vak: 127
Reg.: 18 juni 2000

lobont speelde gisteren helemaal niet slecht alleen die goal was zeer knullig. toch hoop ik dat koeman zo verstandig is om lobont als eerste doelman te kiezen want vindt hem nog steeds de beste van de twee
HR
HR

jimmy jump
Regelmatige invaller

Uit: Wernhout
Reg.: 28 februari 2003

als stekelenburg gewoon goed keept tegen arsenal dan zal lobont waarschijnlijk worden afgestraft op dat foutje tegen pana maar ik vind het ook wel terecht want lobont maakt elk jaar wel 4 of 5 van zulke soort foutjes dus mag steek bewijzen dat hij dat niet doet.
HR
HR

Rob Alflen
Lid 2de elftal

Uit: Haarlem
Vak: 409
Reg.: 3 februari 2003

Vrijwel nooit heeft Lobont een wedstrijd voor ajax gewonnen. Goede optredens waren vaak sober, een goede doelman pakt punten voor zn team
HR
HR

BrigateAFCA-CBS 1900
Ballenjongen

Uit: Leiden
Vak: 425

Opzich zijn ze qua keepen gelijkwaardig alleen heeft Stekelenburg 2 pluspunten t.o.v. Lobont
* de communicatie gaat makkelijker omdat hij Nederlands is
* door zijn lengte kan hij bij corners de ballen veel simpeler pakken

Verder is Stekelenburg een meer mee voetballende keeper en dat is wat Ajax wil

Dus wat mij betreft word Stekelenburg het
HR
HR

Zlatan_Jr1
Basisspeler

Uit: venlo
Reg.: 29 januari 2004

Nog n jaartje Ajax voor Lobont en dan Maarten er gewoon inzetten, Maarten moeten ze gewoon verhuren dit jaar, Ach dat foutje van gister kwam echt niet door Lobont je zag toch duidelijk in de herhaling dat Escude de bal met zijn knie richting het doel tikte.. als ie die bal gewoon had laten lopen was der niks aan de hand geweest..

Zlatan_Jr1
HRHR
HR

Ajax fan
Basisspeler

Reg.: 29 juli 2002

Kom nou jongens. Laten we Lobont niet afrekenen op een klein foutje?. Lobont gaat dit seizoen nog gewoon eerste keeper worden denk ik. Stekelenburg moeten ze gewoon maar verhuren.. Aan een waardige eeredivisie club zoals een NAC Breda of Heerenveen. Stekelenburg grijpt zijn kans volgend jaar wel... En bovendien is Stekelenburg nog te onervaren om als eerste keeper te zijn. Lobont is een stuk ervaring rijker dan Stekelenburg en hij is keeper van het nationale elftal van Roemenie. Dus eerst stekelenburg huren voor een jaar en dan wordt hij gewoon volgend seizoen eerste keeper.

[Dit bericht is veranderd door Ajax fan (op 31 juli 2004 10:35:04).]
HR
HR

Klasbakken
Icoon

Uit: Heerhugowaard
Reg.: 10 juli 2002

Ik hoop dat Stekelenburg het wordt. Maar geloof mij maar dat de positie van eerste keeper echt niet wordt beslist door dat foutje van gisteren (communicatie zag er overigens wel zeer belabberd uit). Hier gaat een heel proces aan vooraf. Hoe doen ze het op de training? Wie heeft de meeste progressie geboekt sinds vorig seizoen? Wat zijn de onderscheidende kwaliteiten van elke keeper?

Daarnaast weet de keepertrainer ook weer dingen van beide keepers die ook zeker zullen worden meegenomen. De keepertrainer van Ajax, Wil Coort, gaf in Ajax Life aan dat hij op dit moment zelf zou kiezen voor Lobont, omdat hij toch nog net wat verder is dan Stekelenburg.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat absoluut uit naar Stekelenburg, omdat hij:
1) communicatief beter is dan Lobont, hij kan zijn verdediging goed neerzetten;
2) een Nederlands talent is. Een Nederlander dient de voorkeur te krijgen wanneer hij even goed is als zijn buitenlandse concurrent;
3) algemeen wordt beschouwd als Neerlands grootste keeperstalent, laat het hem maar waarmaken;
4) beter is en overtuigender oogt bij hoge ballen dan Lobont;
5) niet in paniek raakt bij terugspeelballen (Lobont maaide de bal gisteren weer in de tribune) en hij beschikt over een gaaf schot.

Dit alles opgeteld zou ik Stekelenburg bombarderen tot eerste keeper. Een jaar verhuren lijkt mij overbodig en zonde van het aanwezige talent. Ajax is op de hoogte van de uitstekende kwaliteiten van Stekelenburg. Jammer voor Lobont, maar het is niet anders. Ik hoop dat Stekelenburg OOK Koeman, a.s. zondag, overtuigd dat hij de enige persoon is die recht heeft op de positie van eerste keeper!
HR
HR

Primus Quisque
Talent

Uit: Rotterdam
Reg.: 8 mei 2004

quote:HR
Ajax fan schreef:

Kom nou jongens. Laten we Lobont niet afrekenen op een klein foutje?
HR
Lobont is ook nog helemaal niet afgerekend op dit ene kleine foutje. Maar om te komen tot de vraag of dit ene foutje mee moet wegen in de uiteindelijke keuze voor Stekelenburg of Lobont, antwoord ik volmondig JA.

Dat komt als volgt: als bij aanvang van het seizoen beloofd is aan beide keepers dat zij een eerlijke kans zouden krijgen in de voorbereiding om te vechten voor een plaats onder de lat, en als wij allemaal weten dat de krachtsverschillen tussen beide keepers minimaal zijn, dan is het niet meer dan logisch dat kleine details/foutjes de doorslag gaan geven.

Over dat kleine foutje van gisteren: het betekende wel een tegengoal. En de taak van keepers is in eerste instantie toch, om dat te voorkomen.
HR
HR

zlatan-online.nl
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Ridderkerk
Reg.: 6 augustus 2003

het was een vreemde goal en van wie eht nou de fout was jah ik weet het niet zo goed.

maar wat ik denk dat stekelenburg eerste keep wordt omdat koeman aangeeft dat zondag het team van de basisteam er zon beetje zal staan.
HR
HR

NickAjaxFan4Life
Idool

Uit: Oud-Beijerland
Reg.: 12 juli 2001

Die goals van Panathinaikos zouden eigenlijk helemaal niet mogen worden meegerekend in de beoordeling.

Nou ja,misschien dat Lobont er nog op gewezen kan worden iets beter op te letten.
Ik denk dat we gewoon moeten afwachten hoe Stekelenburg het doet tegen Arsenal en dan zien we het wel!
HR
HR

Juichtoon
Internationale topspeler

Vak: 425
Reg.: 19 juli 2002

We gaan nog wat beleven als Stekelenburg eerste keeper wordt. Meneer is helemaal niet goed bij hoge ballen. Maakt Lobont 4/5 foutjes in het seizoen (welke keeper niet??), Stekelenburg bokst in de helft van zijn wedstrijden de bal in de voetjes van de tegenstander. Houdt geen enkele bal vast en geeft daarmee ook nog eens onnodige corners weg.

Met 19 duels heeft Stekelenburg al kans genoeg gehad en enkel bewezen niet beter dan Lobont te zijn.
HR
HR

nr23 Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Utrecht
Vak: 414
Reg.: 12 juli 2002

Rob Alflen schreef:

Vrijwel nooit heeft Lobont een wedstrijd voor ajax gewonnen. Goede optredens waren vaak sober, een goede doelman pakt punten voor zn team
HR
Wat een ongelooflijke onzin! Lobont heeft bergen punten voor ons gepakt in de afgelopen 2 jaar, met onze dramatische verdediging krijgt een gemiddelde keeper wel 3/4 doelpunten per wedstrijd tegen, maar Lobont heeft vaak de schade heel beperkt kunnen houden. Lobont heeft vorig jaar voor ons de competitie gewonnen. In de CL maakte hij tegen Brugge uit geen goede indruk, maar goed tegen Celta thuis wonnen we dan door Zlatan en door Lobont met 1-0 tegen een veel beter Celta. Lobont is gewoon een topkeeper en beweren dat hij vrijwel nooit punten pakt voor Ajax is gewoon ongelooflijke onzin!
HR
HR

justice for all
Basisspeler

Uit: Veenendaal
Reg.: 20 juni 2001

Ik ga toch voor Lobont

En dat is niet omdat ik Stekelenburg geen goede keeper vind maar dat hij beter bij een subtopper kan gaan groeien dan meteen bij ajax. Van Lobont ben ik op dit moment gewoon zekerder dan van Maarten zeker met hoge ballen. Als jullie de winterstop van vorig jaar (geloof ik) nog kunnen herrineren heb je gezien dat Maarten een paar keer onder hoge ballen heen ging. Als Koeman voor Maarten kiest zal ik er geen moment om treuren maar ik vraag me dan wel af waar Lobont heen moet want, welk team zit nu nog op een keeper te wachten??
HR
HR

Croezerio
Jeugdspeler

Uit: Breda
Reg.: 8 mei 2003

Doe maar Stekelenburg maar Koeman kenende kiest die toch voor Lobont
HR
HR

NKC51
Talent

Uit: Nijverdal
Reg.: 19 augustus 2000

Ik ga voor Lobont. Laat Stekelenburg eerst maar ff een vol seizoen ervaring op doen bij een Subtopper, of daaronder (krijgt ie nog meer ballen te verwerke ;B )Lobont nog een jaar in ut doel van AJAX en als Stekelenburg bewijst dattie het aankan, Lobont verkopen en Stekelenburg de komende jaren keeper van AJAX (en het NL 11-tal :)
HR
HR

Primus Quisque
Talent

Uit: Rotterdam
Reg.: 8 mei 2004

NickAjaxFan4Life schreef:

Die goals van Panathinaikos zouden eigenlijk helemaal niet mogen worden meegerekend in de beoordeling.

Nou ja,misschien dat Lobont er nog op gewezen kan worden iets beter op te letten.
Ik denk dat we gewoon moeten afwachten hoe Stekelenburg het doet tegen Arsenal en dan zien we het wel!
HR
Waarom niet??

Je zegt nu dit:
Lobont mag niet beoordeeld worden op de wedstrijd tegen Panatinaikos.
Stekelenburg mag wel beoordeeld worden op de wedstrijd tegen Arsenal.

Me dunkt is hier sprake van klassejustitie of kromme logica. Maar wees niet bang: de technische staf zal haar oordeel baseren op tal van facetten; op prestaties in het veld en op de trainingen.
HR
HR

Ajax-supporter-joey
International

Reg.: 20 juli 2003

lobont word niet op die ene wedstrijd afgerekent, ze weten wat zijn kwaliteiten zijn. daarintegen willen ze weten hoe stekelenburg er nu voorstaat, maar dat koeman kijkt hoe het zit zegt al genoeg..

stekelenburg gaat in de basis
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 45 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Spelers, opstellingen en verkoopbeleid » Lobont of Stekelenburg

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 85,7% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor OGC Nice-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!