Ajax Netwerk
vrijdag 26 mei 2017 - 11:19                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Sfeer & ArenA » Welk vak zitten we in het stadion en hoe bevalt het?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 25 pagina's: « 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 25 »

HR

D409
Veelbelovend talent

Vak: 409
Droomaankoop: -
Reg.: 26 augustus 2005

quote:HR
mark.a schreef:

Ik ga dit seizoen van vak 411 naar vak 124...

Nu ik dit zo lees kon ik beter voor de sfeer in 411 blijven?!
HR
Had je zelf ook wel kunnen bedenken lijkt me.
HR
HR

Artem Milevski
Regelmatige invaller

Vak: 411
Reg.: 27 mei 2003

AFCA_IN_MN_HART schreef:

Ik kom samen met 2 maten van me ook naar 411 (zat vorig seizoen in 426). En we staan ook helemaal bovenin (rij 25, stoel 144,145 & 146 als ik het goed heb).

Maar neem aan dat het in dat vak niet zoveel uitmaakt waar je staat?? Of heb je daar ook van die azijnpissers die met hun seizoenskaart in de hand komen zeggen dat je op zijn/haar plekje zit... :I
HR
Kijk ik ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.. Wij zijn al jaren met een groep van zeg 14 tot 20 personen aanwezig op 411. Mijn vader en ik, en 8 anderen al sinds de Meer, enkele andere pas sinds het "RMS". Met een deel ervan bezoeken we ook uitwedstrijden, sommige zijn er alleen thuis. Niemand wil weg van 411, maar de meeste ouderen zitten wel waaronder mijn vader. Afgelopen jaar begonnen 3 a 4 broekies van 17 a 18 jaar een beetje stoer te doen toen ze op zijn stoel(en mijne maar dat terzijde) gingen zitten en niet weg wouden gaan. Pas toen de meeste op stonden en duidelijk maakten dat ze beter op de trappen of bovenin konden gaan staan gingen ze weg. Aangezien de meeste wel ouwe garde zijn weet ik zeker dat ze geen geintjes laten maken en de eerste de beste die mijn pa aanraakt zal ervoor zorgen dat ik voor het eerst een mede supporter aan zal vliegen. Ik hoop eigenlijk dat het niet deze kant uit hoeft te gaan, maar als ik de meeste op 411 ken en dat zijn er best wat die vinden het oke wat er gebeurd op 409/410, zingen redelijk mee maar gaan echt niet weg. Zelf vind ik de inzet van de kern op de vakken 409/410 om te prijzen op zeker, maar zoals Shaar11 al aanhaald eerst die vakken in dezelfde richting voor je probeerd 411 eraan toe te voegen, ik vrees dit seizoen voor wat mindere wedstrijden...
HR
HR

Lamstraal
Jeugdspeler

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 18 november 2003

sta op 410, bevalt niet.
HR
HR

D409
Veelbelovend talent

Lamstraal schreef:

sta op 410, bevalt niet.
HR
Dan kun je beter een vak zoeken waar je het meer naar je zin hebt, genoeg mensen die je plaats in zouden willen nemen.

Maar misschien interessanter, waarom bevalt het niet?
HR
HR

Shaar11
International

Reg.: 29 oktober 2005

omdat ie niet van dat ultra style gebeuren misschien houdt?en/of andere redenen.
mooie kans als die wilt op in de winterstop te verhuizen naar zuid 1.
HR
HR

Lamstraal
Jeugdspeler

Reg.: 18 november 2003

wat iedereen een voordeel vind van 410 vind ik een nadeel.

Sta wel op de wachtlijst voor zuid1 maar ga alleen over als mijn vriendin ook meekan. en die staat nog niet zolang op de wachtlijst
HR
HR

Shaar11
International

Reg.: 29 oktober 2005

Lamstraal schreef:

wat iedereen een voordeel vind van 410 vind ik een nadeel.

Sta wel op de wachtlijst voor zuid1 maar ga alleen over als mijn vriendin ook meekan. en die staat nog niet zolang op de wachtlijst
HR
dan als het een beetje meezit ben je in de winterstop weg.
check je prive bericht
HR
HR

Velsen_020
Veelbelovend talent

Vak: 127
Reg.: 27 november 2005

Vanaf dit seizoen SCC voor 020. Heb tijdje gezwerft door het stadion, eerst 421 SCC gehad, daarna 413 twee seizoenen.

020 (helaas geen optie om in te vullen als SCC-vak hier...??) is een aardig vak, maar je moet het niet doen voor de sfeer of iets dergelijks. M'n meisje wilde een SCC maar een rustig vak en via via hebben we 3 SCC's nu in 020. Geen flauw idee of het gaat bevallen daar, maar zo niet dan zien we wel of we weer gaan verhuizen.
HR
HR

Vergelijkend
Idool

Vak: 124
Reg.: 11 juli 2003

ik ga morgen voor het eerst kijken hoe ik kom te zitten.
Ik hoop dat mij rij-hoogte naar behoren is.
HR
HR

Sonny Silooy
Veelbelovend talent

Uit: Mokum Vak-O
Reg.: 30 juni 2002

Altijd in vak-O (af en toe via de bekende sorties op F) gestaan in De Meer, (naast het uitvak)en in de Arena op Zuid, sinds een paar seizoenen verhuisd naar 414 met m'n vrouwtje.
Bevalt me prima daar, geen kleuters die bijdehand komen doen en anders merken ze dat wel :B
HR
HR

Peils
Jeugdspeler

Vak: 428
Reg.: 18 juli 2005

zo te zien is 411 dit seizoen best een gewild vak.. is mooi.. ik hoop ook dat het wat geluidruchtiger word in 411 zou mooi zijn als je een mooie groep kan worden op 411... lekker bovenin staan met z'n allen toppie
HR
HR

Ajaxtillidie
Ballenjongen

Uit: den haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 augustus 2006

Hey mensen, ik ben nieuw hier, ik zal me even voorstellen: ik ben 13 jaar(bijna 14 :) ) ik was vorig seizoen naar 2 wedstrijden van Ajax(heracles en psv thuis, beiden 0-0 :\( )en ik ga over 2 weken naar Ajax - RKC, ik zou graag nara 1 van de vakken; 412,413 ofzo gaan daar is het toch ook sfeervol?
HR
HR

Ajax Rulez Fan
Talent

Uit: hoofddorp
Vak: 414
Reg.: 4 augustus 2003

als je de sfeer als vak 410 bedoelt zou ik niet op die vakken gaan zitten op 413 staat een groepje maar verder niet!
HRHR
HR

D409
Veelbelovend talent

Ajax Rulez Fan schreef:

als je de sfeer als vak 410 bedoelt zou ik niet op die vakken gaan zitten op 413 staat een groepje maar verder niet!
HR
Mooi om op die leeftijd daar een beetje te beginnen toch, kun je altijd nog richting 409/410 (en dan misschien wel 411 erbij)
HR
HR

Vergelijkend
Idool

ik heb de hoop dat 409 en 410 zich gaat uitbreiden naar 411.
HR
HR

Ajaxtillidie
Ballenjongen

Maar dan kan ik toch met m'n vriend dan richting jullie gaan? :B
HR
HR

D409
Veelbelovend talent

Ajaxtillidie schreef:

Maar dan kan ik toch met m'n vriend dan richting jullie gaan? :B
HR
Alles kan.
HR
HR

Ajaxtillidie
Ballenjongen

D409 schreef:

(...)

Alles kan.
HR
Mooi
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

edjuhbarria
Talent

Uit: lochem
Vak: 115
Reg.: 18 mei 2005

vak 116 lekker rustig mooi uitzicht eigenlijk perfect zo vind ik het zelf zit altijd een vaste groep mensen en als het erg gezellie wordt en dat wordt het vaak gaan we boven in het vak staan met een mannetje of 50 tot 75 zingen enzo
HR
HR

George Ogararu
Internationale topspeler

Uit: Mijdrecht
Vak: 430
Reg.: 14 februari 2005

Net kaarten gehaald voor JCS, zit deze keer op 430. Iemand enig idee of er beetje sfeer is?
HR
HR

D409
Veelbelovend talent

George Ogararu schreef:

Net kaarten gehaald voor JCS, zit deze keer op 430. Iemand enig idee of er beetje sfeer is?
HR
Je kan gewoon bij 410 op vak 428 gaan staan als je wilt.
HR
HR

George Ogararu
Internationale topspeler

Uit: Mijdrecht
Vak: 430
Reg.: 14 februari 2005

D409 schreef:

(...)

Je kan gewoon bij 410 op vak 428 gaan staan als je wilt.
HR
Staat 410 niet op 425, tenminste dat had ik vernomen?
HR
HR

SJON_AFCA
Vedette

Reg.: 17 januari 2003

Nee, 428.
HR
HR

Vergelijkend
Idool

Hee sjon waarom ben je eigenlijk verhuisd dan?
124 is toch een redelijk leuk vak?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 25 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Sfeer & ArenA » Welk vak zitten we in het stadion en hoe bevalt het?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Hoe beoordeel jij dit seizoen?

Goed
Meer dan voldoende
Voldoende
Anders

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 77,1% dat NEC wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.